Haaveilen lukiotytöistä

Lukio

Olen kolmekymppinen mies ja minulta jäi aikoinaan teinirakkaus/teiniseksi kokematta. Nyt sitten haikailen elämättömän nuoruuden perään ja odotan koulujen alkamista että pääsee lukiotyttöjä vahtaamaan.

92

1722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palstaa pari vuotta seuranneena sanoisin että et ole yksin ajatuksinesi.

Neuvoisin sinua tutustumaan sivustoihin joissa kirjoitellaan inceleistä, sieltä löytyy aiheesta lisää.

• "Neuvoisin sinua tutustumaan sivustoihin joissa kirjoitellaan inceleistä"

Siellä kirjoitetaan sinusta. Otan osaa, vajakki.

• super-atm kirjoitti:

"Neuvoisin sinua tutustumaan sivustoihin joissa kirjoitellaan inceleistä"

Siellä kirjoitetaan sinusta. Otan osaa, vajakki.

Super-atm...

Kannattaisiko sinunkin ätmin kirjotella jollain toisella nikillä jos ahdistaa tulla liitetyksi ätmeihin?

• Ananias kirjoitti:

Super-atm...

Kannattaisiko sinunkin ätmin kirjotella jollain toisella nikillä jos ahdistaa tulla liitetyksi ätmeihin?

Ananas. Työnnä hedelmä anaaliisi.

• super-atm kirjoitti:

Ananas. Työnnä hedelmä anaaliisi.

Luepa nikkini uudestaan.

A-N-A-N-I-A-S

• Ananias kirjoitti:

Luepa nikkini uudestaan.

A-N-A-N-I-A-S

Lue itse. Tuskin osaat, koska olet käynyt pelkän elämänkoulun, vajakki.

• Ananias kirjoitti:

Super-atm...

Niin aika noloa kyllä käyttää sellaista nimimerkkiä, joka viittaa siihen miehen ätmitaustaan.

• DarkFear kirjoitti:

Niin aika noloa kyllä käyttää sellaista nimimerkkiä, joka viittaa siihen miehen ätmitaustaan.

Nimenomaan. Ja sitten kirsikkana kakun päälle vedetään herne nenuun jos joku muistuttaa siitä että kaveri on ottanut nikikseen jonkun ätmiin viittaavan.

• Ananias kirjoitti:

Nimenomaan. Ja sitten kirsikkana kakun päälle vedetään herne nenuun jos joku muistuttaa siitä että kaveri on ottanut nikikseen jonkun ätmiin viittaavan.

Niinpä just. Jostain syystä niillä muillakin palstan ätmeillä on aina sellainen nimimerkki, josta tietää ko heti kyseisen miehen olevan just ätmi. Kuten vaikka mm. naisasialuuseri, kiltti-atm, hc-ätmel, ujo-atm yms.

• enole.botti
        DarkFear kirjoitti:

No super-atm onkin palstan ylivoimaisesti noloin tapaus. Mieti nyt, poikuus tallella vielä 60-vuotiaana! Oikein tuplaneitsytsetä.

• enole.botti kirjoitti:

No super-atm onkin palstan ylivoimaisesti noloin tapaus. Mieti nyt, poikuus tallella vielä 60-vuotiaana! Oikein tuplaneitsytsetä.

Tuohan selittääkin käytöksensä. Hirveä ihmiskohtalo..

• sasafdfddf
        Ananias kirjoitti:

Tuohan selittääkin käytöksensä. Hirveä ihmiskohtalo..

Harmis näköjään dokaa taas, kun pöllähti tänne superina.

• epäusko
        sasafdfddf kirjoitti:

Harmis näköjään dokaa taas, kun pöllähti tänne superina.

Harmis ei ole super.

• super-harmis
        epäusko kirjoitti:

Harmis ei ole super.

Vaikuttaisi olevan.

• epäusko
        super-harmis kirjoitti:

Vaikuttaisi olevan.

Joo no tiedän ettei ole.

• nolo.olet.itse
        DarkFear kirjoitti:

Noloa on nimimerkki,,joka viittaa sihen, että kirjoittaja on puolihullu paranoidi, joka pelkää kaikkea mahdollista

• jomking

Vittuako siinä valitat, käy kiinni kuin sika limppuun.

• kehtaamaton

En kehtaa

• MieliTekisi

Lukio neitsyiden pillut on kiihkeitä ja pillut valuu hunajaa, josta miehet haaveilevat.

• kurppaska

Voisin kokeilla lukiolaisnuorukaisia. Ovat varmaan kiihkeitä mutta ehkä kokemattomia. Voisin opettaa heille elämää.

• kurppaska kirjoitti:

Voisin kokeilla lukiolaisnuorukaisia. Ovat varmaan kiihkeitä mutta ehkä kokemattomia. Voisin opettaa heille elämää.

He voisivat kertoa sinulle, että sinulla ei ole ollut markkina-arvoa enää pitkään aikaan.

• Neitsyt-Setä

Lukioon myös menevät ne paremmat tytöt, jotka eivät ole antaneet ties minkä paskajannujen korkata reikäänsä jo yläasteella, joten siellä saattaa olla neitsyitä valmiina teinirakkauteen setämiehen kanssa.

• Ei.papsua1234
        super-atm kirjoitti:

He voisivat kertoa sinulle, että sinulla ei ole ollut markkina-arvoa enää pitkään aikaan.

Väärin meni,koska ätmeillä sitä ei ole ollut ikinä. Itse olin 18v nuoren miehen kanssa,mutta kukaan ei enää huoli lerppaa,joten papsulla ei ole markkina-arvoa enää.

• NäinTäällä
        Neitsyt-Setä kirjoitti:

Lukioon myös menevät ne paremmat tytöt, jotka eivät ole antaneet ties minkä paskajannujen korkata reikäänsä jo yläasteella, joten siellä saattaa olla neitsyitä valmiina teinirakkauteen setämiehen kanssa.

Lukioon pääsee nykyään alemmilla arvosanoilla kuin muualle, joten se niistä paremmista.
        Ja ei kai nyt lukioikäisistä monikaan enää neitsyitä ole.

• epäusko
        Ei.papsua1234 kirjoitti:

Väärin meni,koska ätmeillä sitä ei ole ollut ikinä. Itse olin 18v nuoren miehen kanssa,mutta kukaan ei enää huoli lerppaa,joten papsulla ei ole markkina-arvoa enää.

"ätmeillä sitä ei ole ollut ikinä"

Hahaha, niinpä.

• kurppaska
        super-atm kirjoitti:

Ei taida markkina-arvolla olla mitään tekemistä asiassa. Lukiolaispojilta saa aivan varmasti jos haluaa.

• Ei.papsua1234 kirjoitti:

Kyse oli kurpan markkina-arvosta, jota ei ole. Älä vaihda puheenaihetta.

• kurppaska kirjoitti:

Ei taida markkina-arvolla olla mitään tekemistä asiassa. Lukiolaispojilta saa aivan varmasti jos haluaa.

Sinä et saa keneltäkään mitään.

• kylmä.fakta
        NäinTäällä kirjoitti:

Lukioon pääsee nykyään alemmilla arvosanoilla kuin muualle, joten se niistä paremmista.
        Ja ei kai nyt lukioikäisistä monikaan enää neitsyitä ole.

Niin, kyllä lähes jokaisen nätin lukiolaistytön päällä on ähkinyt joku iljettävä paska.

• Kannattaisi vaan aloittajan keskittyä mieluummin niihin oman ikäisiin naisiin ja mahdolliseen tulevaan perheen perustamiseen jonkun oman ikäisensä naisen kanssa.

• madsenampuja

Aivan oikein, aloittajalle sopisi vallan mainiosti ilmavalvontalotta, sikäli kun heitä on vielä kiinnisaatavissa.

• Kannattaisi vaan aloittajan keskittyä rahan ja varallisuuden kartuttamiseen niin voi sitten vuokrata opiskelijatytöiltä pimppiä.

• Niin se rahan ja varallisuuden kartuttaminen onkin aina erittäin tärkeä asia ja siihen voisi aloittajakin keskittyä.

• DarkFear kirjoitti:

Niin se rahan ja varallisuuden kartuttaminen onkin aina erittäin tärkeä asia ja siihen voisi aloittajakin keskittyä.

Argentiina lähtenyt kokoonpanolla, jossa Messi hoitaa hyökkäyksen.

• scrg kirjoitti:

Argentiina lähtenyt kokoonpanolla, jossa Messi hoitaa hyökkäyksen.

Forrest Gump Mbappe juoksi 60m maaiömanennätyksen.

• Viinamies

Lukiotytöt käy yökerhoissa tanssimassa. Mene siis baariin juomaan viinaa ja hae niitä tyttöjä tanssimaan. Helppo keissi saada naista, niin minäkin kolmekymppsenä kävin yökerhoissa naisia iskemässä. Nykyään naisia tapaa vain baareissa. Et saa naista iskettyyä kaupasta etkä työpaikalta.

• vvbbvvb

Ovat yleensä vielä alaikäisiä eli eivät pääse yökerhoon.
        Päiväkerhosta voisi löytää.

• Totuussattuupaljon

Jos et saanut lukiolaistyttöä silloinkaan, niin miksi kuvittelet nyt saavasi? Atm on aina atm

• ATM voi myös kehittyä. Toki kehittyminen pitkään ätminä olleena voi olla todella haastellista.

Kyllä mä keskusteluketjun aloittajaa ymmärrän, jos nuorena jäi "normaalit nuoruusvuodet" elämättä. On vaan tärkeetä, että on tarkkana siitä, että tyttö on vähintään 18 vuotta täyttänyt, jos on ikää jo noinkin paljon kuin 30.

• Nbvvvjv

Kyllä 16-vuotiasta saa jo laillisesti panna.

• Koklaatätä

Moni lukiotyttö on Tinderissä. Iän kohdalla lukee että 18, mutta kuvaustekstissä kerrotaan että on oikeasti vasta 17. Pistät Tinderissä etäisyyden minimille ja menet lukion viereen päivystämään.

• Sugar12

Oletko jotenkin henkisesti vajaa,ettet pärjää oman ikäistes kanssa? Et saa kadotettua nuoruutta takaisin olemalla pissiksen kanssa..ja miksi luulet,että nyt kelpaisit? Keskity nykyhetkeen ja etsi lähellä omaa ikääsi oleva nainen.

• Lukio

Kun ne on rupsahtaneita ja tylsiä.

• valistatko
        Lukio kirjoitti:

Millä tavalla se tylsyys niissä näkyy?

• Sugar12
        Lukio kirjoitti:

Ei kyllä ole monikaan rupsahtaneita,eikä tylsiäkään.ja jossain vaiheessa täytyy aikuistua..ja sitä lukiolaistytöstäkin tulee,joskus tylsä ja rupsahtanut. Moni sinun ikäinen suhteessa tai jo perhe..tuhlaat vaan aikaasi johonkin olemattomaan lukiotytön jahtaamiseen,mikä ei johda mihinkään..ja huomaat,että olet yksin,kun paras aikasi meni vaan haihatteluun...Niin nuori on vasta elämänsä alussa ja miksi haluaisi vielä sitoutua mihinkään vakavaan..

• Lukio
        Sugar12 kirjoitti:

Ei kyllä ole monikaan rupsahtaneita,eikä tylsiäkään.ja jossain vaiheessa täytyy aikuistua..ja sitä lukiolaistytöstäkin tulee,joskus tylsä ja rupsahtanut. Moni sinun ikäinen suhteessa tai jo perhe..tuhlaat vaan aikaasi johonkin olemattomaan lukiotytön jahtaamiseen,mikä ei johda mihinkään..ja huomaat,että olet yksin,kun paras aikasi meni vaan haihatteluun...Niin nuori on vasta elämänsä alussa ja miksi haluaisi vielä sitoutua mihinkään vakavaan..

Mä haluan ensin kokea sen hyväkroppaisen lukiotytön.

• Lukio kirjoitti:

Mä haluan ensin kokea sen hyväkroppaisen lukiotytön.

No ei sun enää sitä tarvitse kokea, sillä voit keskittyä nyt tossa iässä vaan siihen tulevaan perheen perustamiseen ja tietenkin siihen oman varallisuuden kartuttamiseen.

Eikä sitä ole missään sanottu, etteikö naiset voisi olla hyväkroppaisia myös yli kolmekymppisenäkin. Että ihan turhaan sä vaan haikailet joidenkin alaikäisten teinityttöjen perään.

• 543
        Lukio kirjoitti:

Mutta niinhän sinä itsekin olet.
        Tylsyys paistaa kaikista tänne kirjoittamistasi viesteistä. Ei ne lukiotytöt tylsistä miehistä piittaa.

• "Oletko jotenkin henkisesti vajaa,ettet pärjää oman ikäistes kanssa?"

Vain henkisesti vajaa ja psyykkisesti heikko mies suostuu vanhemmalla iällä kymmenien jännämiesten käyttämän lorton aisuriksi.

• Huuhaa123

Tuskin 30v mitään yhteistä tulevaisuutta teinitytön kanssa ja 30v nainenkaan välttämätyä ole.jännämiesten käyttämä..ÄLY HOI ÄLÄ JÄTÄ. Pitäisi vaan muistaa ne elämän realiteetit.

• epäusko
        543 kirjoitti:

Mutta niinhän sinä itsekin olet.
        Tylsyys paistaa kaikista tänne kirjoittamistasi viesteistä. Ei ne lukiotytöt tylsistä miehistä piittaa.

Joo ätmit on tosiaan läpeensä tylsiä.

• Ymmärrän
        super-atm kirjoitti:

"Oletko jotenkin henkisesti vajaa,ettet pärjää oman ikäistes kanssa?"

Vain henkisesti vajaa ja psyykkisesti heikko mies suostuu vanhemmalla iällä kymmenien jännämiesten käyttämän lorton aisuriksi.

Eli lähes kaikki suomimiehet. Se top90 joukko.

• Ymmärrän kirjoitti:

Eli lähes kaikki suomimiehet. Se top90 joukko.

Sinä nyt et ymmärrä mistään mitään.

• Lukio

On varmasti ikääntyvälle opettajattarelle kova paikka huomata kuinka hänen nuoret oppilaansa kiihottavat aikuisia miehiä.

• Peffateatteri

😀😀😀😀😀
        Ei se ehdi miettiä asiaa, kun hukkuu kiimaviesteihin ja ehdotuksiin lukiopojilta.

• Neitsyt-Setä
        Peffateatteri kirjoitti:

😀😀😀😀😀
        Ei se ehdi miettiä asiaa, kun hukkuu kiimaviesteihin ja ehdotuksiin lukiopojilta.

Ei taida olla ihan noin. Lukioaikana en olisi halunnut panna äidinkielenopettajaa, joka oli hirveä mummonmuumio. Sen sijaan eräät luokkatoverini aiheuttivat alapäässä sellaisen kovettumisen, että se suorastaan häiritsi opintoja. Moiset lukiotytöt pitäisi kieltää. Miten voi tunnollinen abipoika valmistautua yo-kirjoituksiin, kun yo-pippeli on koko ajan pystyssä.

Hassua miten tilanne ei ole 30 vuodessa muuttunut miksikään. En edelleenkään halua panna mitään melkein itseni ikäisiä muumio-tätejä, mutta aina vaan lukiotytöt saavat alapääni villiintymään.

• Ei.käyttöä
        Neitsyt-Setä kirjoitti:

Ei taida olla ihan noin. Lukioaikana en olisi halunnut panna äidinkielenopettajaa, joka oli hirveä mummonmuumio. Sen sijaan eräät luokkatoverini aiheuttivat alapäässä sellaisen kovettumisen, että se suorastaan häiritsi opintoja. Moiset lukiotytöt pitäisi kieltää. Miten voi tunnollinen abipoika valmistautua yo-kirjoituksiin, kun yo-pippeli on koko ajan pystyssä.

Hassua miten tilanne ei ole 30 vuodessa muuttunut miksikään. En edelleenkään halua panna mitään melkein itseni ikäisiä muumio-tätejä, mutta aina vaan lukiotytöt saavat alapääni villiintymään.

Tuskin lukiotytöt haluaa vanhaa papsua,kun löytyy nuorenpiakin miehiä,eikä sun alapää enää villiinny,kun sillä sinisellä pillerillä. Papsu se viimeinen juna meni jo!!

• Kyllä minäkin suren menetettyä nuoruutta, mutta täytyy vain hyväksyä, että ne ajat meni jo. En usko, että minulla olisi paljon yhteistä tuon ikäisen kanssa ja ilman henkistä yhteyttä on vaikeaa rakentaa minkääntasoista suhdetta. En tosin tiedä kuinka paljon mulla on yhteistä oman ikäistenkään kanssa, jotka ovat suhteilleet jo toistakymmentä vuotta ja olleet työelämässä suunnilleen yhtä kauan. Mistä tämmöinen kelkasta pudonnut ylipäätään löytää naisen?

• Järkevä.12

Vihdoinkin miehen suusta järkevä mielipide. Kyllä sinunlaiselle fiksulle miehelle löytyy kumpoani😉

• Äädämi11111
        Järkevä.12 kirjoitti:

Vihdoinkin miehen suusta järkevä mielipide. Kyllä sinunlaiselle fiksulle miehelle löytyy kumpoani😉

Meinaat että aisurikandidaatti palkitaan lopulta käytetyllä tavaralla, kun tunnustaa feministisen puolueen oikeaa oppia.

• Äädämi11111 kirjoitti:

Meinaat että aisurikandidaatti palkitaan lopulta käytetyllä tavaralla, kun tunnustaa feministisen puolueen oikeaa oppia.

Käytetty ja käytetty... Mikä siinä kokeneessa naisessa on niin kamalaa? Itseäni ei kokenut nainen haittaisi, mutta monelle naiselle tuntuu olevan liian suuri kynnys alkaa opettamaan kokematonta miestä. Tässäkin tulee taas vastaan ihanat perinteiset sukupuoliroolit.

• ageless_stranger kirjoitti:

Käytetty ja käytetty... Mikä siinä kokeneessa naisessa on niin kamalaa? Itseäni ei kokenut nainen haittaisi, mutta monelle naiselle tuntuu olevan liian suuri kynnys alkaa opettamaan kokematonta miestä. Tässäkin tulee taas vastaan ihanat perinteiset sukupuoliroolit.

Järkipuhetta! Tämä se minunkin ongelma on - kokemattomuus. "Normaaleilla" ihmisillä on yleensä siinä 25-30 vuotiaana jo kertynyt kokemusta parisuhteista. Miten ratkaista tämä ongelma? Kokemattomuus kun ei aina ole edes oma valintakaan. Kyllä 18-20 vuotiaissa fiksujakin löytyy, joten miten sä ajattelet, että sulla ei olis mitään yhteistä?

• todellavaikeeta kirjoitti:

Järkipuhetta! Tämä se minunkin ongelma on - kokemattomuus. "Normaaleilla" ihmisillä on yleensä siinä 25-30 vuotiaana jo kertynyt kokemusta parisuhteista. Miten ratkaista tämä ongelma? Kokemattomuus kun ei aina ole edes oma valintakaan. Kyllä 18-20 vuotiaissa fiksujakin löytyy, joten miten sä ajattelet, että sulla ei olis mitään yhteistä?

No varmasti jotain yhteistä löytyy. Niin kuin kaikkien ihmisten kanssa. Mutta kuten tuossa aiemmin sanoin niin vaikea se on löytää mitään parisuhdetta kun ei tunne kuuluvansa oikein mihinkään ryhmään. Kun ei ole ollut edes kavereita vuosiin.

No varmasti jotain yhteistä löytyy. Niin kuin kaikkien ihmisten kanssa. Mutta kuten tuossa aiemmin sanoin niin vaikea se on löytää mitään parisuhdetta kun ei tunne kuuluvansa oikein mihinkään ryhmään. Kun ei ole ollut edes kavereita vuosiin.

Mä ymmärrän hyvin tuon tilanteen - kun ei oikein kuulu mihinkään, tuntuu, että ei ole oikein oikeutettu parisuhteeseenkaan. Kehittyä kuitenkin voi ja kannattaa ilman muuta, mutta ponnisteluja vaatii. Mulla oli joskus aikaisemmin paljon vaikeampaa, nyt olen ponnistelujen avulla vähän paremmassa tilanteesa, joten tämän takia tietän, että ponnisteluista on hyötyä.

Jos vaan kehittyisin tarpeeksi, kyllä mä ajattelen, että vois aivan hyvin ottaa itseä jonkin verran nuoremman naisen, jos mahdollista, vaikka itsellä jo ikää jonkin verran kertynytkin. En kuitenkaan sano paljonko, mutta ymmärrän hyvin tuon tilanteen, mitä tämän keskusteluketjun aloittaja sanoi - jäänyt nuoruusvuodet elämättä.

"Kun ei ole ollut edes kavereita vuosiin."

Tähän mun täytyy todeta sen verran, että mulla on kuitenkin aina ollut joku kaveri, vaikka toisinaan on kyllä ollut sellainen tilanne, että kavereita liian vähän, ainakin näin olen itse kokenut. Kavereillakin on oma elämänsä ja omat kiireet, joten itse olen sitä mieltä, että kyllä se parisuhde on miehelle se OIKEA ihmissuhde. Olen tästä joskus aikaisemminkin sanonut tällä palstalla, että naisilla yleensä on enemmän OIKEITA ihmissuhteita, mutta miehellä taas parisuhde on se OIKEA ihmissuhde.

• NainenRuudunTakaa

Onhan niitä pudokkaita naosissakin. Monilla mt-ongelmis jne, mikseivät ole työelämässä. Ja ujoja ja seksuaalisesti kokemattomia jne. Mutta mistä sellaisia löytää...

• ymmärränyskän

Ehdit kyllä vielä kokeilla 18v tyttöä jos haluat. Kolmikymppinen mieshän on makeimmillaan tuon ikäisille panokokeiluihin. Ja jos ei muuten niin rahalla pääsee kokeilemaan.
      Jos on jäänyt teinipillu kokematta nuorena, niin ilman muuta se haave kannattaa toteuttaa vaikka vanhempanakin.

• öklsdrfghöl

Missä sellaiseen voisi parhaiten tutustua kun itse on jo yli 30?

• Neitsyt-Setä

Entäs 47-vuotias mies? Varmaan on vielä paremmat mahdollisuudet, kun on sitä iän tuomaa charmia.

• niiin
        öklsdrfghöl kirjoitti:

Missä sellaiseen voisi parhaiten tutustua kun itse on jo yli 30?

Sihteeriopiston sivuilla.

• pitkätukka-68

Kyllähän kai lukiolaisista ja samanikäisistä muuallakin jotkut ovat kiinnostuneita vähän vanhemmistakin miehistä, MUTTA eivät he nyt ätmeistä ole kiinnostuneita. Joitain viehättää vanhemmissa nimenomaan se kokemus. Jos nuori haluaa epävarman neitsytmiehen, niin tietenkin hän ottaa omanikäisensä sellaisen.

• "MUTTA eivät he nyt ätmeistä ole kiinnostuneita. "

Tämä pitää kyllä 100% paikkansa. Ätmin pitää pystyä ainakin riittävästi kehittämään monenlaisia hyödyllisiä taitoja, jotta on mahdollista olla kiinnostava. Tämä vaatii KOVAA työtä.

• pillujen_ystävä

Itselläni oli 34-vuotiaana lyhyt panosuhde 17-vuotiaan lukiolaistytön kanssa, joka halusi eroon neitsyydestään.Naimme ehkä parisenkymmentä kertaa. Kivahan sitä oli panna, mutta ei seksi erityisen hyvää ollut. Aikuinen nainen antaa kiimansa näkyä ja se jos mikä miehelle tuottaa nautintoa.

• Äädämi11111

Ei tosiaankaan aiheuta mitään nautintoa katsella jotain iljettävää kyrpäkiimaa sairastavaa lutkaa. Naisen on oltava puhdas ja viaton. Hyvälle naiselle penetraatio peniksellä on kauhistus ja hän puristaa kauhusta kirkuen reisiään tiukasti yhteen, kun panomies teutaroi ja mölisee mulkero tanassa uhaten puhkaista hänen immenkalvonsa.

• 543
        Äädämi11111 kirjoitti:

Ei tosiaankaan aiheuta mitään nautintoa katsella jotain iljettävää kyrpäkiimaa sairastavaa lutkaa. Naisen on oltava puhdas ja viaton. Hyvälle naiselle penetraatio peniksellä on kauhistus ja hän puristaa kauhusta kirkuen reisiään tiukasti yhteen, kun panomies teutaroi ja mölisee mulkero tanassa uhaten puhkaista hänen immenkalvonsa.

Jaa että tuollaisia raiskausfantasioita teikäläisellä.
        Hakeudu hoitoon, tuo alkaa olla jo sairasta.

• 543

Sullakin samanlaisia raiskausfantasioita, kuin tuolla Äädämi11111:lla?
        Hakeutukaa molemmat hoitoon. Ei ole tervettä haaveilla tuskan tuottamisesta toiselle ihmiselle.

• saldkfj
        543 kirjoitti:

Sullakin samanlaisia raiskausfantasioita, kuin tuolla Äädämi11111:lla?
        Hakeutukaa molemmat hoitoon. Ei ole tervettä haaveilla tuskan tuottamisesta toiselle ihmiselle.

Suurin osa suomalaisista naisista ansaitsee tuskaa.

• kaverisikopani
        saldkfj kirjoitti:

Suurin osa suomalaisista naisista ansaitsee tuskaa.

Olet varmaan katkera äitisi tuskan takia. Onko pantu monesti väkisin?

• Olen minäkin haaveillut perunannostokoneesta, mutta kissan p*skat, käsin ne on pitänyt nenä mullassa kaivaa.

• Eikö 20 vuotias yliopistossa tai ammattikorkeakoulussa opiskeleva olis sopivampi? Kyllä 20 vuotiaskin on vielä ilman muuta nuori nainen.

• Jos itse olet 30 vuotias, kyllä teidän ikäero olis suuri, vaikka nainen olis 20 vuotias.

• Tavallinen-tapaus

Aikoinaan menin lukioon koska seurustelin lukiolaisen kanssa. Se sitten jätti minut joten lopetin lukion kesken puoli vuotta ennen valmistumista.

• Normimies35

Lukiotytöt myy itseään. Siitä vaan seksitreffit sivulle etsimään, siellä niitä on.

• Viinamies

Juopoas viinaa ja mene yökerhoon niin siellä tapaa niitä lukiotyttöjä.

• aivannormaalia

Mutta sehän on ihan normaalia, itse olen tässä jo 50 ja yhä haavailen lukiotytöistä

• H2painuvittuun

Vitun sairaita ootte kaikki ku lasten perään haaveilette. Hankkiutukaa hoitoon helvetin pedofiilit.

• Tämän takia mä täällä niin paljon tästä aiheesta puhunkin, jotta nämä väärin käsitykset pikkuhiljaa vähenisi - on osattava erottaa 8-12 vuotias ja 18-19 vuotias.

• nuori.pillu.paras

Amistytöt parempia. Niitä saa panna kaikkiin reikiin ja saa laukaista mällit naamalle. Lukiolaistytöt on usein estyneempiä

• ime.tyttö.ime

Vahvistan tämän

• "Lukiolaistytöt on usein estyneempiä"

Lukiolaistytöt ovat älykkäämpiä.

• ei.pidä.paikkaansa
        todellavaikeeta kirjoitti:

"Lukiolaistytöt on usein estyneempiä"

Lukiolaistytöt ovat älykkäämpiä.

koululla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa tinder tytöt ova usein käyneet lukion mutta ovat vähemmän älykkäitä kun haluavat vain akateemista bi miestä joka ei edes osaa rakastaa ja tyydyttää naista kuin oikea työ mies vaan haluaa puppelina imeskellä toisen miehen kikkeliä

• Viinamies---

Lukiotyttöjä löytää yökerhoista. Kun juo viinaa ja menee yökerhoihin niin voi tutustua lukiotyttöihin ja siten niitä parisuhteita syntyy.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      74
      8517
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2825
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2058
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2001
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      20
      1959
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1871
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1720
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      46
      1525
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1487
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe