Mistä tunnistaa alfanaaras

Nemmo

1. Leveä lantio -> Hyvä synnyttäjä

2. Hyvä terveys. Ei ole kaiken maailman allergioita ja terveyshuolia. Elinvoimainen ja energinen olemus ja tekemisen meininki.

3. Hyvin säilynyt. On kaunis vielä 40-vuotiaanakin.

12

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmelsson

kasvojen ja pään alueelta erottuvat selkeä leukalinja eli leuka ja kaula ei ole sulautunut yhteen. korkeat ja erottuvat poskipäät. tuuheat hiukset. noista voi päätellä geenien laadusta. jos sitä naisellista pehmeyttä on kertynyt niin se on jaloissa, pakaroissa ja rinnoissa. huono geeninen saa pitkälle eteen venyvän tynnyrivatsan ja silti rinnat voi olla kun rukkaset. myös lihoneella alfalla säilyy kauniit kasvot ja leukalinja.

myös luonteesta, että on naisellinen, hyväksyy sukupuoliroolit( ei mitään tasavertaisuus juttuja).

• Eikö yhdyssanojen osaaminen kerro geeneistä mitään?

• outsider1 kirjoitti:

Eikö yhdyssanojen osaaminen kerro geeneistä mitään?

Ja sinä siinä.

Se pitsa voi Savossa tai Karjalassa olla ihan minkä näköinen vaan.
        Järjestys on aina oikea.

Syöjä voi olla väärä.

• ätmelsson
        outsider1 kirjoitti:

Eikö yhdyssanojen osaaminen kerro geeneistä mitään?

yhdyssanojen opettelu ei kerro itseasiassa muusta, kuin ulkoa opettelun halusta. Tuleeko ahkeruus geeneissä? Tai ahkeruus opetella hyödyttömiä asioita?

• 432
        ätmelsson kirjoitti:

yhdyssanojen opettelu ei kerro itseasiassa muusta, kuin ulkoa opettelun halusta. Tuleeko ahkeruus geeneissä? Tai ahkeruus opetella hyödyttömiä asioita?

No jos ne ulkoa pitää opetella, niin silloin henkilöltä kyllä puuttuu loogista päättelykykyä.

• Ja heinähanko kädessä.

• Karvamies

Ei naisella saa olla heinähankoa kädessä. Karvamies on saanut Jännänaiselta iskun heinähangosta käteensä auts... .

• Karvamies kirjoitti:

Ei naisella saa olla heinähankoa kädessä. Karvamies on saanut Jännänaiselta iskun heinähangosta käteensä auts... .

Väärä lokaatio.

• JortikkaHoivaa

Tommosella ämmällä voi olla sekava rotaatio päänupin sisällä ja kytkin luistaa kokoajan......

• Jopasjotain

Leveä lantio ei ole välttämättä hyvän synnyttäjän merkki. Lantion luut synnytyskanavan ympärillä ratkaisee. Leveälanteisella voi olla ahdas synnytyskanava. Itsekin kapealanteinen ja hyvä synnyttäjä olin

• Joo tuo pitää paikkansa, se on suvussa ollut noin. Kaikilla vaikea synnytys, lyhyt ihminen ja leveä lanne. Vauva ei tahdo tulla millään mitenkään päin. Sitten pitkä ja kapea tyyppi, niin kaikki synnytykset ollu näillä helpompia, ja ajallisestikin nopeampia.

Että en lähde edes yrittämään. Se ei tule ulos.

• Riittänee, että on oman elämänsä alffa. 🍃

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      70
      5798
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      230
      4529
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2558
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      27
      2483
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      73
      1478
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1383
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      96
      1305
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1286
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      96
      1176
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1151
    Aihe