Tästä heräsi kysymys:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005740872.html
Minulla on par'aikaa jalat sukissa ja sukkaiset jalat sandaaleissa elikkäs toisin sanoen sukat ja sandaalit samaan aikaan jaloissa. Päivänne voi olla pilalla nyt, kun kuulette tämän, mutta niin sanotusti IRL asia tuskin haittaa ketään, koska olen ihan yksin tässä huoneessa ja silloin kun en olekaan, niin tunkeutujalla toivottavasti on muutakin asiaa kuin tulla pahoittamaan mielensä pukeutumisestani.
Eli sukat sandaaleissa: puolesta vai vastaan?
Sukat sandaaleissa-gallup
53
5930
Vastaukset
Kun päästiin pukeutumiseen, niin kerronpa vitsin, jonka keksin juuri itse:
https://www.is.fi/mm-futis/art-2000005742054.html
- Mitä eroa on Puuman pelipaitaa käyttävällä pelaajalla ja tiukkoihin vaatteisiin pukeutuvalla palstan puumalla?
- No, Diego ja Edinson käyttävät "numeroa pienempää" paitaa kun taas puumat käyttävät numeroa suurempaa vartaloa.Tuohon sanoisin että varmaan on myöls niin että paita kutistuu pesussa ja puuma isontuu ajassa.
Täällä on sen verran vaihtelevat kelit että on viisainta vaan pitää ne sukat sandaaleissa jos sandaaleja käyttää. Jos näyttää junttimaiselta niin eihän se haittaa kun ne capri-shortsit jo teki sen vaikutelman, ihan samahan se on sitten tuplata vaikutus. Sitten taas jos käyttää pitkinä housuja näyttää todella typerältä jos on sukattomat jalat sandaaleissa lahkeen jatkeena mutta jos on mustat sukat & sandaalit juuri kukaan ei edes huomaa että on sandaalit jalassa.
- valkoisettennissukat
Puolesta ehdottomasti.
Vitsiä pukkaa...
Mitkä ovat Michael Monroen lempi kengät...? Hanoi Crocsit tietenkin ;) - Eisukkiasandaaleihin
Kuten tuossakin sanottiin, naiset pukeutuvat nätisti ja asiallisesti, miehet kammottavasti.
Luettiin ja katsottiin sitten eri juttu. Perun tytölläkin oli heti hymy korvissa, kun alkoi Suomen miehiä muistelemaan. Kyllä tuommoiselle voisi perunamaata esitellä. Näyttää että kyllä me täällä osataan kulttuureja omia.
- Kaisanoasaa
Laitan sukat jalkaan seuraavan kerran vasta syyskuussa. Sukkia en ole käyttänyt huhtikuun jälkeen.
Vielä sellaiset mustat puoleen sääreen ylettävät mustat sukat,sandaalit, safarishortsit ja vyölaukku. Niin enää puuttuisi vaan Mikkihiirilippis ja se että kaivais nenää, niin illuusio on valmis...
Siis vastaan...- Tietstyi
Totta kai kannattaa kävellä ilman sukkia, jos ilma kylmenee ja sandaalit hiertävät jalkoja. Varsinkin jos on pitkä matka käveltävänä. Eikä sandaalisukkia ole tarkoitus käyttää sandaalien kanssa, vaan niitä sanotaan sandaalisukiksi ihan muuten vain. Totta kai!
- john.d.high
Mikäs siinä on se vika jos sandaaleissa on myös sukat? Itsellä ainakin tulee hiertymiä jos paljain jaloin sandaaleja käytän. Mietin,jos joku tulisi "viisastelemaan" asiasta,sanoisin varmaankin näin:
Katsoppas kenen jalat siellä sandaaleissa on? Ne on minun jalat,,ja niissä pidän ihan mitä haluan.
Tuollaiset "muotihölmöilyt" on joillekkin muille kuin minulle. - ndrpö
Miulla on kortonki piällä kun kävelen sandaaleis...
Onhan se nyt kamalan näköistä..
Harmaaritari kirjoitti:
Tuolla perusteella pitäis kieltää ainakin 50% ihmisistä ja 90% prisman asiakkaista.
Sakot vois antaa..
Wwuwuw kirjoitti:
Sakot vois antaa..
Siinä mielessä kyllä totta että itsekin kannattaisin prisman oville vartiointia ja sakkopaikkaa. Puolialastomille hikeä ja karvoja pölisteleleville jokaiselle sakko ja porttikielto siihen asti kunnes osataan pukeutua asiallisesti. Vois olla näin:
sukat sandaaleissa 50e
Polvihousut aikuisella 100e
hihaton paita 150e
Muuten iljettävä ja hienhajuinen habitus 200eHarmaaritari kirjoitti:
Siinä mielessä kyllä totta että itsekin kannattaisin prisman oville vartiointia ja sakkopaikkaa. Puolialastomille hikeä ja karvoja pölisteleleville jokaiselle sakko ja porttikielto siihen asti kunnes osataan pukeutua asiallisesti. Vois olla näin:
sukat sandaaleissa 50e
Polvihousut aikuisella 100e
hihaton paita 150e
Muuten iljettävä ja hienhajuinen habitus 200ePrisma on muutenkin ihan homokauppa. En käy. Hyllyjen välit tursuaa sateenkaari- ja pride- kamaa kuin arabialainen basaari.
scrg kirjoitti:
Prisma on muutenkin ihan homokauppa. En käy. Hyllyjen välit tursuaa sateenkaari- ja pride- kamaa kuin arabialainen basaari.
Prismahan heijastaa valoa sateenkaareen väreiksi..
scrg kirjoitti:
Prisma on muutenkin ihan homokauppa. En käy. Hyllyjen välit tursuaa sateenkaari- ja pride- kamaa kuin arabialainen basaari.
Totta. Mielten muokkaushan aloitetaan jo varhain ja mikäpä siihen olisi parempi kuin lapsiperheiden suosima kauppaketjutus. Itse aika harvoin käyn, ois vaan yksi lahjakortti sinne mikä pitäis käyttää pois, muuten kyllä hyvin pärjää ilman niiden palveluita.
Harmaaritari kirjoitti:
Totta. Mielten muokkaushan aloitetaan jo varhain ja mikäpä siihen olisi parempi kuin lapsiperheiden suosima kauppaketjutus. Itse aika harvoin käyn, ois vaan yksi lahjakortti sinne mikä pitäis käyttää pois, muuten kyllä hyvin pärjää ilman niiden palveluita.
Mulla on tämä pride-boikotti käynnissä. Reteästi ajoin ohi usein käyttämäni Nesteen sateenkaaribensamittarin ja vielä ABC:n 95 oktaanisen pridedieselin :D ja sitten löytyi Lukoilin/Teboilin mittari. Spasiba!
scrg kirjoitti:
Mulla on tämä pride-boikotti käynnissä. Reteästi ajoin ohi usein käyttämäni Nesteen sateenkaaribensamittarin ja vielä ABC:n 95 oktaanisen pridedieselin :D ja sitten löytyi Lukoilin/Teboilin mittari. Spasiba!
Oikein! Pitääpä itsekin tarkistaa tankkauspaikat ja jatkossa suosia teboilia vaikka vähän mutkaakin tekisi.
- Mirjaana
On etikettivirhe pitää sukkia sekä sandaaleja
- john.d.high
Näytätkö sen etiketin?
- PaskaKalinka
Minä pidän korkkareita sekä verkkosukkia, 44.Div ainakin tykkää
Niitä ei sinne tungeta.
- john.d.high
Lidl on kyllä hieman kuin "Walmart" Ameriikoissa,,pukeutumis "säännöt" varmaankin näin suomalaisittain juuri mallia "Ei etiketille" :D
Kyllä. Lidlistä saa vielä ostaa ruokaa joka on vain ruokaa, kun muualla myydään politiikan pelinappuloita. Ei tule sapuskaan ikäviä sivumakuja.
scrg kirjoitti:
Kyllä. Lidlistä saa vielä ostaa ruokaa joka on vain ruokaa, kun muualla myydään politiikan pelinappuloita. Ei tule sapuskaan ikäviä sivumakuja.
Joku taso pitää säilyttää.
Tuonne ei ikinä!Itseaasiassa lidl on ihan ok kauppa. Eilen ostin lidlistä parempia uusia perunoita kuin mitä missään nähnyt tänä vuonna. Cittarissakin multaisia & rupisia naluja ei ole viitsinyt edes ottaa mutta lidlissä oli lähituottajalta niin kauniita perunoita että raskiiko niitä edes syödä?
Harmaaritari kirjoitti:
Itseaasiassa lidl on ihan ok kauppa. Eilen ostin lidlistä parempia uusia perunoita kuin mitä missään nähnyt tänä vuonna. Cittarissakin multaisia & rupisia naluja ei ole viitsinyt edes ottaa mutta lidlissä oli lähituottajalta niin kauniita perunoita että raskiiko niitä edes syödä?
Lidli syöttää ulkolaista kuraa.
Kato hvetin tarkkaan onko se kotimaista.
Se on ainoa vaihtoehto.
Muu on halpatuonti p.skaa. Se on minun mielipide.
Ja pummit siellä tappelee aina pullonpalautusjonossa.
Ei kiinnosta.
Prismassa on taso kohdillaan.
Jos pitää valita, ja valitaanhan tässä.Harmaaritari kirjoitti:
Itseaasiassa lidl on ihan ok kauppa. Eilen ostin lidlistä parempia uusia perunoita kuin mitä missään nähnyt tänä vuonna. Cittarissakin multaisia & rupisia naluja ei ole viitsinyt edes ottaa mutta lidlissä oli lähituottajalta niin kauniita perunoita että raskiiko niitä edes syödä?
Se on ainoa vaihtoehto.
Ei kiinnosta.
Jos pitää valita, ja valitaanhan tässä.misspönttöuuni kirjoitti:
Se on ainoa vaihtoehto.
Ei kiinnosta.
Jos pitää valita, ja valitaanhan tässä.No kyllä minusta Lidlissä on nykyään aika paljon kotimaista vaihtoehtoa vihanneksissa, lihatuotteissa ym. On se vähän semmoinen ettei sieltä ihan kaikkea tule ostettua mutta jos sitten verrataan näihin "kotimaisiin" ketjuihin on niissäkin aika paljon ulkomaista kun tuotelsosteita vilkaisee. Ja nyt kun ollaan EU:ssa niin eikös meidän pitäis ostaa EU:laista kun se on niin hienoa? Itsehän olen toki aina vastustanut EU:ja paras olisikin toki että oltaisiin mahdollisimman pitkälle omavaraisia, olisi osuuskauppa ja ehkä joku muukin vaihtoehto joista ostettaisiin meidän omaa tuottamaa evästä. Valtio ja kansa voisi hyvin kun ei työnnettäisi EU:n syöpäläisille kaikkia rahoja mutta nyt kun ikävä kyllä syteemissä ollaan en sitten enää jaksa rajata hirveän tarkkaan vaan menen sen mukaan mikä kauppa sattuu olemaan lähinnä, toki sergei tuolla vähän muistutti että yleistä rappiota vastaan voisi tehdä vähän valintoja.
misspönttöuuni kirjoitti:
Se on ainoa vaihtoehto.
Ei kiinnosta.
Jos pitää valita, ja valitaanhan tässä.Niin ja se vielä että sie oot samanlainen kuin mutsi, se on kanssa Lidl vastainen, ei varmaan ikinä tuu mitään ostamaan lidlistä. Se on ihan hyvä piirre minusta että jos on mielipide jostain kaupasta ei sinne ole tosiaan pakko mennä vaan voi valita toisin.
Harmaaritari kirjoitti:
No kyllä minusta Lidlissä on nykyään aika paljon kotimaista vaihtoehtoa vihanneksissa, lihatuotteissa ym. On se vähän semmoinen ettei sieltä ihan kaikkea tule ostettua mutta jos sitten verrataan näihin "kotimaisiin" ketjuihin on niissäkin aika paljon ulkomaista kun tuotelsosteita vilkaisee. Ja nyt kun ollaan EU:ssa niin eikös meidän pitäis ostaa EU:laista kun se on niin hienoa? Itsehän olen toki aina vastustanut EU:ja paras olisikin toki että oltaisiin mahdollisimman pitkälle omavaraisia, olisi osuuskauppa ja ehkä joku muukin vaihtoehto joista ostettaisiin meidän omaa tuottamaa evästä. Valtio ja kansa voisi hyvin kun ei työnnettäisi EU:n syöpäläisille kaikkia rahoja mutta nyt kun ikävä kyllä syteemissä ollaan en sitten enää jaksa rajata hirveän tarkkaan vaan menen sen mukaan mikä kauppa sattuu olemaan lähinnä, toki sergei tuolla vähän muistutti että yleistä rappiota vastaan voisi tehdä vähän valintoja.
Mä ostan ihan mielelläni sellaista ruokaa, jonka ympäri mä jaksan ajaa fillarilla. Mutta sitten on paljon sellaistakin, jossa on myönnettävä että "puhdas" Itämeren ruokavalio rajaa aika paljon mahdollisuuksia pois siksi, että kaikki ei luontaisesti tai järkevästi kasva täällä. Sipuli on yksittäisistä jutuista ollut sellainen, missä Lidlin vaihtehto yleensä on jostain Hollannista. Lähellä tuotettua valkosipulia ei saa yleensä Prismastakaan
Harmaaritari kirjoitti:
Niin ja se vielä että sie oot samanlainen kuin mutsi, se on kanssa Lidl vastainen, ei varmaan ikinä tuu mitään ostamaan lidlistä. Se on ihan hyvä piirre minusta että jos on mielipide jostain kaupasta ei sinne ole tosiaan pakko mennä vaan voi valita toisin.
Sun pitää kuunnella enempi ja tarkkaan sitä sun äitiä, hän vaikuttaa jo tällä pienellä otannallakin tolkun ihmiseltä. Päivä päivältä alkaa kuulostamaan, että sieltä tulee fiksua ohjetta, jotka tulevat hyvältä 50-luvulta. Vanhan kansan perinteinen ajatus on hyvä ja katson sen parhaimmaksi.
Minä olen Eu-vastainen ollut aina. Mitään hyvää siitä meille ei tullut. Muuta kuin kotimaisen halveksuntaa ja perinteet romukoppaaan samalla. Euroonkin mentiin kuin pässinpäät narussa eikä kansa miettinyt yhtään. Markka olisi pitänyt säilyttää. Väki vain mölisee, että sitten halpenee ja rajat aukenee, ja kissan viikset, mitä hyvää on EU:sta seurannut. Ei mitään! Pelkkää ongelmaa!
Minusta EU on halveeraus veteraaneja, itsenäisyyttä ja koko kotimaisuutta kohtaan. Ruokaakin kohtaan! Sanokoot muut mitä hyvään, vain hullut syövät brasilailaista hormoonilihaa, joka on jo Suomeen tullessa mädäntynyttä.
(btw. Se ei ole Sergei, se on Roope)
Tänään on kannanottopäivä.- john.d.high
Sun pitää kuunnella enempi ja tarkkaan sitä sun äitiä, hän vaikuttaa jo tällä pienellä otannallakin tolkun ihmiseltä. Päivä päivältä alkaa kuulostamaan, että sieltä tulee fiksua ohjetta, jotka tulevat hyvältä 50-luvulta. Vanhan kansan perinteinen ajatus on hyvä ja katson sen parhaimmaksi.
Minä olen Eu-vastainen ollut aina. Mitään hyvää siitä meille ei tullut. Muuta kuin kotimaisen halveksuntaa ja perinteet romukoppaaan samalla. Euroonkin mentiin kuin pässinpäät narussa eikä kansa miettinyt yhtään. Markka olisi pitänyt säilyttää. Väki vain mölisee, että sitten halpenee ja rajat aukenee, ja kissan viikset, mitä hyvää on EU:sta seurannut. Ei mitään! Pelkkää ongelmaa!
Minusta EU on halveeraus veteraaneja, itsenäisyyttä ja koko kotimaisuutta kohtaan. Ruokaakin kohtaan! Sanokoot muut mitä hyvään, vain hullut syövät brasilailaista hormoonilihaa, joka on jo Suomeen tullessa mädäntynyttä.
Tänään on kannanottopäivä.Eu vastainen toki minäkin,meni itsemääräämisoikeus ja monta muutakin asiaa,,jos siitä jotakin hyvää etsimällä etsisi,voisi löytyä mm.päästiin J Kataisesta edes joksikin aikaa eroon..
Kuitenkin ruoka on vain ruokaa,,ja ostan sen sieltä mistä edullisimmaksi katson,,enkä ainakaan vielä ole Lidli:n muonista kuollut! BTW..nuo minun sandaalini olen ostanut kyseisestä kaupasta,,on hyvät eivätkä tolkuttomia edes maksaneet! Ja(sukkia niihin samasta paikasta) misspönttöuuni kirjoitti:
Tänään on kannanottopäivä.Asiaa, ei mitään lisättävää...paitsi että ite taidan sanoa sergei kun se on helpompi :)
Tänään on kannanottopäivä.Mulla on sellainen käsitys, että 50-luvulla ei ruokapöydässä juurikaan nähty sellaista asiaa kuin lihaksi kasvatettu nauta. Naudat oli lypsettäväksi ja sitten ne, jotka sukupuolensa tai ikänsä vuoksi ei siihen kyennyt pantiin pataan.
Nykyään pitää varoa tuotantoeläimistä puhuttaessa sanomasta lehmä tai sonni, koska kyseessä on pelkkä sosiaalinen konstruktio. Maitopurkissa rasvaprosentti on prosentin kymmenyksen tarkkuudella kohdallaan, mutta sitä ei voi tietää minkä sukupuolisesta naudasta se on lypsetty. Se kuuluu kuitenkin eläinten perusoikeuksiin, että nauta saa ihan itse sen päättää. Tai voi hän ehkä olla puhvelikin, jos hän haluaa.misspönttöuuni kirjoitti:
Se on ainoa vaihtoehto.
Ei kiinnosta.
Jos pitää valita, ja valitaanhan tässä.Sähän kuulostat ihan siltä Lidlin mainoksen jästipäältä.
Wwuwuw kirjoitti:
Sähän kuulostat ihan siltä Lidlin mainoksen jästipäältä.
Tästähän ne on idean kopioinukin. Nurkalla tuli saarnattua.
scrg kirjoitti:
Mulla on sellainen käsitys, että 50-luvulla ei ruokapöydässä juurikaan nähty sellaista asiaa kuin lihaksi kasvatettu nauta. Naudat oli lypsettäväksi ja sitten ne, jotka sukupuolensa tai ikänsä vuoksi ei siihen kyennyt pantiin pataan.
Nykyään pitää varoa tuotantoeläimistä puhuttaessa sanomasta lehmä tai sonni, koska kyseessä on pelkkä sosiaalinen konstruktio. Maitopurkissa rasvaprosentti on prosentin kymmenyksen tarkkuudella kohdallaan, mutta sitä ei voi tietää minkä sukupuolisesta naudasta se on lypsetty. Se kuuluu kuitenkin eläinten perusoikeuksiin, että nauta saa ihan itse sen päättää. Tai voi hän ehkä olla puhvelikin, jos hän haluaa.Millon helvetissä sonnia on alettu lypsää?!
scrg kirjoitti:
Mulla on sellainen käsitys, että 50-luvulla ei ruokapöydässä juurikaan nähty sellaista asiaa kuin lihaksi kasvatettu nauta. Naudat oli lypsettäväksi ja sitten ne, jotka sukupuolensa tai ikänsä vuoksi ei siihen kyennyt pantiin pataan.
Nykyään pitää varoa tuotantoeläimistä puhuttaessa sanomasta lehmä tai sonni, koska kyseessä on pelkkä sosiaalinen konstruktio. Maitopurkissa rasvaprosentti on prosentin kymmenyksen tarkkuudella kohdallaan, mutta sitä ei voi tietää minkä sukupuolisesta naudasta se on lypsetty. Se kuuluu kuitenkin eläinten perusoikeuksiin, että nauta saa ihan itse sen päättää. Tai voi hän ehkä olla puhvelikin, jos hän haluaa.Ja yks pikku juttu: ELäin ei koskaan ole "hän" vaan se on "se".
Eläintä ei pueta v.ttu takkiin vaan sillä on karvat.
Maito tulee lehmästä, ei kaupasta eikä tölkistä.
Ja pellolla oleva valkoinen paali ei ole lehmän muna.
V.ttu mitä EU on aiheuttanut.- john.d.high
Ja yks pikku juttu: ELäin ei koskaan ole "hän" vaan se on "se".
Eläintä ei pueta v.ttu takkiin vaan sillä on karvat.
Maito tulee lehmästä, ei kaupasta eikä tölkistä.
Ja pellolla oleva valkoinen paali ei ole lehmän muna.
V.ttu mitä EU on aiheuttanut.Muuten kaikki oikein,,paitsi se valkoinen siellä pellolla on traktorin muna käsitykseni mukaan,
jostakinhan ne pienet päältäajettavat etäisesti ruohonleikkuria muistuttavat ovat peräisin.
- flowersreally
No jos haluat kerätä pappapisteitä niin siitä vaan sitten.
Mitä saa, jos kerää tarpeeksi monta pappapistettä?
Mä kävin google mapsilla imemässä vaikutteita Liman ja vähän Perun maaseudunkin katumuodista. Yhdellä äijällä oli sukat crockseissa, mutta kaikkiaan pukeutuminen on värikkäämpää kuin täällä.- flowersreally
scrg kirjoitti:
Mitä saa, jos kerää tarpeeksi monta pappapistettä?
Mä kävin google mapsilla imemässä vaikutteita Liman ja vähän Perun maaseudunkin katumuodista. Yhdellä äijällä oli sukat crockseissa, mutta kaikkiaan pukeutuminen on värikkäämpää kuin täällä.Mölkkypelin.
flowersreally kirjoitti:
Mölkkypelin.
Tylyä. Yksi mölkky on puuttunut aina vaikka pisteistä ei yhtään.
Isossa marketissa saa vähän muutakin.misspönttöuuni kirjoitti:
Tylyä. Yksi mölkky on puuttunut aina vaikka pisteistä ei yhtään.
Isossa marketissa saa vähän muutakin.Mä en tiedä mistä nimi "mölkky" tulee, mutta mulla on teoria. Kuvitelkaa puolitusinaa puolihumalaista (ei lapset sentään) erilaista pelaajaa kiistelemässä siitä, onko joku puukalikka kokonaan vai vain osittain kaatunut. Niin se ääni, mikä siitä kuuluu. Se on "mölkky".
scrg kirjoitti:
Mä en tiedä mistä nimi "mölkky" tulee, mutta mulla on teoria. Kuvitelkaa puolitusinaa puolihumalaista (ei lapset sentään) erilaista pelaajaa kiistelemässä siitä, onko joku puukalikka kokonaan vai vain osittain kaatunut. Niin se ääni, mikä siitä kuuluu. Se on "mölkky".
Sivistyskansat, kuten ranskalaiset, ei siksi yleensä pelaakaan mölkkyä, vaan petankkia. Koska se vitun metallikuula ei voi kaatua eikä asiasta siksi tarvitse mölkytä. Ja kun pelaa nurmikolla, niin ei mene hiekkaa varpaiden väliin vaikka ei olisikaan sukkia jaloissa.
- flowersreally
flowersreally kirjoitti:
Mölkkypelin.
Niin ja jos oikein hurjaksi äidyt pappapisteiden keruussa, mölkkypeli tulee sateenkaaren väreillä maalattuna.
- Zentlmänszentlmän
Aloittaja varsin naamaanhierovasti ja seikkaperäisesti ynnä konkreettisesti toi päivänvaloon salaisen paheensa ja mikään, siis mikään ei voi olla vastenmielisempi kombinaatio kuin...kuin tuo ns. pukeutumistapa ja tavaksi se lienee jo hänelle muodostunutkin. Miespolo. Toivottavasti tuo mauttomuus tasoittuu edes hiukan jossakin muussa asiassa. *huokaus*. Ja kyllä, pahoitin puolimieleni :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174346
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842489Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251290Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187- 113928
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75894Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830