http://hausk.in/5665/ethan-jate-miesta
Lähetin tämän vahingossa ratikalla mutta se varmaan kuoli nauruun🤔 puhuin että olemme tässä vanhoina.minä pelottelin lapset naurulla.
Lähetin tämän vahingossa ratikalla mutta se varmaan kuoli nauruun🤔 puhuin että olemme tässä vanhoina.minä pelottelin lapset naurulla.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Kauheaa tuollainen miehen heitteillejättö. Tuostahan pitäisi tehdä viranomaisille miehensuojeluilmoitus. 😂
Kyllähän se niin on.
Pitää miestänsä kohdella paremmin kuin antaa tehdä mitä sattuu.
.. Jeps.. KuNmallisia naisia, kun ei pidä yhtään Miehestään Huolta.. ;(
Onneksi minä pidän ja paljon.
No mis sää oot ollu?
Eipä ole ratikasta kuulunut pitkiin aikoihin..
Vieläkö olet sen japanilaisen naisen kanssa? :)
vaimoni meni puhki, enkä nuukuuttani osta uutta, Jouduin mielisairaalaan diagnoosilla
depressio reactiva episodu familiae :(
:D :D :D
Ihana oot.
Tahdon paikata vaimosi.
Kiitti, muttei tarvitse, vaikka suomenruÅtsalaisella kaksoisolennolla onkin hankaluuksia barbaransa ilmsvaivojen kanssa.
Kävi näet niin, niin, että piti lähteä vaimon sukulaisia katsomaan, eikä koneessa ollut yölennolla muitakaan nopeasti toimivia, avoimia palstoja. Eli kaikki niin kuin ennenkin.
Haluan jabaniin kouluttaa itseni.
Mitä ajattelit oppia?
Toiminohjausta ja sekä siellä on korkein koulutustaso.
Sillä oli näemmä nesteytys puoli kunnossa, joten ei hätää. Ompahan hyttysetkin humalassa syötyään ukkoa.
Kyllähän tuollaisia miehiä paljonkin näkee kesäisin. Mitähän niiden naisetkin oikein ajattelee, että päästävät ne tohon kuntoon? Naisenhan se kai pitää huolehtia ettei mies mene terassille. Tai siis, jotkut muut naiset kuin minä. 😁