Seksiseuran etsiminen netistä

henkalaa.on

Laitoinpa nettiin ilmoituksen, että haen seksiseuraa. Olen siis nainen ja haluan vaan pelkkää seksiä enkä mitään muuta. Noh..innoissani ja vähän kiihottuneena odottelin vastauksia ja niitä alkoikin tulla nopeasti. Ihan hetkessä n.35viestiä. Suurin osa viesteistä oli kuitenkin jotain outoja tyyliin, että"Osaisitko tehdä minut mustasukkaiseksi?" Tai "Millaiset on sun kireimmät housut? " Wtf? Miks miehet kirjoittelee tuollaista? Toinen ääripää taas oli että vaikka selkeästi hain pelkästään seksiä, niin mitään seksiin viittaavaakaan ei ollut viestissä vaan esimerkiksi kerrottu työstä yms. Pari potentiaalista löytyi ja heille hetken kirjoiteltuani koko viestihomma meni lukkoon ja muuttui maksulliseksi.

23

4859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 434343434

Jos etsii seksiseuraa, ei sitä kannata heti sanoa. Miehille tulee liikaa paineita. Pistä profiilin, ettet etsi mitään vakavaa. Ota itse yhteyttä komeisiin pelimiehen näköisiin miehiin. Ole kärsivällinen.

Minua lähestyivät ainoastaan kiltit ja kunnolliset, varatut perheenisät, joilla kulissit kunnossa.

• Tindermies

Haitko seksiä tinderistä vai mistä. Teen selväksi heti naiselle että seksiä haen enkä ala selittää mistään työstä tai harrastuksista. Niistä voi sitten puhua panojen jälkeen. Kannattaa aina heti antaa sille toiselle sähköpostiosoite niin ei maksa mitään.

• Sinkkunainen---

Suurin osa miehistä onkin idiootteja jotka eivät tiedä mitä haluaa.

• mies.mies

Tietävätkö muka naiset?

• Toivettavain

No onko nyt sitten joku mies muka löytänyt netistä pelkkää seksiseuraa?

Miten homma käytännössä meni ja millainen nainen?

• palintromi

Että en tarviinnu teitokonetta tälläiseen hommaan. Siihen riitti puhelin ja puhelin numero ja nimi pakkakunta loput hoitui silloisella Pieksätalolla. Nyt olen ollut 3 vuotta onnellisesti aviossa. Enkä katsele muita miehiä.

• rohkeamies

Minä oon löytänyt monet kerrat seksiä netistä. Eihän seksi ole mikään kummajainen, sitä harrastetaan ympäri maailman joten miksi tehdä siitä vaikeaa.
      Jos nainen hakee seksiseuraa, vastaan siihen, annan tietoja itsestäni, samalla kysyn että milloin ja missä tavataan seksin merkeissä, ei se ole sen vaikeampaa.
      S24 Seksipalstaltakin oon löytänyt seksiseuraa.

• syvä.huokaus

Pystyn samaistumaan noihin miehiin jotka eivät viesteissä maininneet sanallakaan seksikstä.
      Olen niin ylikunnollinen miehenä että en vain taivu johonkin seksiviesteihin..
      Kerran kävi niin että seksiä hakeva nainen tuskastui minuun tinderissä ja poisti kun minä puhuin vain liikuntaharrastuksista hänelle ja hän yritti johdatella aihetta seksiin.. huoh

• Sama asia. Olen sössinyt monta paikkaa elämässäni, koska kasvatukseni ja hienotunteisuuteni estävät suorat ehdotukset tai kiinnikäymiset.

• syvä.huokaus
        Yogamies kirjoitti:

Sama asia. Olen sössinyt monta paikkaa elämässäni, koska kasvatukseni ja hienotunteisuuteni estävät suorat ehdotukset tai kiinnikäymiset.

Jep.
        Mulla ei ole elämäni aikana ollut yhtään tunteetonta yhdenillanjuttua. Olen vähän epävarma siitä pystyisinkö edes vain kylmästi harrastamaan seksiä jonkun naisen kanssa ilman mitään tunteita.
        Suoriutuisiko siitä? Saisinko ylipäätänsä erektion jos jännittäisi..

• eqwdasfwefwegfwfaf

Onko se nyt kunnollisuutta, seksi on normaalia eikä siitä puhuminenkaan ole paha asia. Jollei itse jostain tykkää niin ei silti tarvitse yrittää nostaa itseään jalustalle, aivan kuin olisi jokin jeesustelija.

• Äitini kyllä saa seksi seuraa

• Äitini vaan turhautuu kun ei se nää kuin pelkkiä mulkunkuvia että tulevat ikkunaista ja ovista.

• valtakunta kirjoitti:

Äitini vaan turhautuu kun ei se nää kuin pelkkiä mulkunkuvia että tulevat ikkunaista ja ovista.

Ainakin äitini on hyvin suosittu vaikka oot väittänyt toisin. sinäkin varmasti käytöstä parantamalla naisasiluuseri11 voisit saada oikeata naista.

Äitini ei pyydä rahaa ja äitini oli n.22vuotta naimisissa isäni kanssa ja toisen miehen kanssa avoliitossa n.24 vuotta joten nyt sitten äitillä on niin sanottu nuoruus menossa.

• Ite oon 20v lahesta ja hakenu vaan seksiseuraa parilta sivulta mutta ei vaan ole kukaan lähetellyt viestiä, en ymmärrä miksi en saa edes viestejä. Löytyisikö täältä nyt sitte ketään kuvien vaihteluun edes, liian ujo olen baariin menemään ja en haluaisi maksaa mistään nettisivuista. Laittakaa [email protected]

• SoliterniuM1977

Minulle seksi ei ole koskaan "vain seksiä". Se on syvä, jopa henkinen tapahtuma enkä siksi voisi sitä tosta vaan kevyesti harrastaa kenen kanssa tahansa. Pitää olla luottamus ja tunteita kumppania kohtaan. Siksi ei kiitos yhdenillanjutuille.

• Molemmillekivaa

Vaikka etsii pelkkää seksiseuraa, pitää olla "jotakin". Siinä auttaa, kun vähän tietää, minkä tyyppinen toinen ihminen on. Livenä semmoista jutustelua ei niin tarvitse. Katse ja kosketus...
      Suoraan asiaanmenoa pidetään usein tuomittavana naisten puolesta. Pisteet sinulle, ettei se ole ja miksi olisi?

• Sseuraa etsin naisista pk seudulta.

• No täällä olisi ihan potentiaalinen fiksu ihminen . Kiinnostaako ?

• Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä ?

• Anonyymi

Danny86
        Olette n. 5 ja 1/2 vuotta myöhässä.

• Anonyymi kirjoitti:

Danny86
        Olette n. 5 ja 1/2 vuotta myöhässä.

Harmi näin🙏

• Anonyymi

siis aihe oli päiväys vanha,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      69
      4118
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3065
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3010
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2093
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1196
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1014
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      60
      1000
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe