Naisen ja Miehen JalanJäljenKoko ÄitiMaahan?.. ;P

Nuuska.JuurenÄärellä

.. Kummalla Suurempi, jos/kun otetaan huomioon Suorat&Välilliset ÄitiMaanTallomiset?.. ;P

Välillisiin kuuluu tietenkin myös ne Toisen SukuPuolen vaikutukset, jotka johtuvat Oman SukuPuolen Käytöksestä/Vaateista jne..jne.. Eli Esim. Ne Naisten Suorittamat "tallomiset", jotka johtuvat miesten vaateista tjmv. kuuluvat Miesten "JalanJälkeen".. Ja ToisPäin.. ;P

.. Puhutaan siis HiiliJalanJäljistä, Saasteista/Myrkyistä jne..jne.. ;P

.. Villejä Prosenttejakin voi heitellä Osuuksista.. ;D

91

678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä luin eilisestä hesarista että ihmiset syö seuraavan 40 vuoden aikana yhtä paljon kuin tähän mennessä historiassa. Mun hiilisandaalinjälki on suht nolla 40 v päästä. Eikö se riitä?

      • .. Ja tuossakin ennusteessa on varmaan Kaunisteltu "tiettyjen" maiden ja KulttuurienEdustajien JärjenHäivätön Lisääntyminen, kuin myös samojen tapausten muihin maihin "Siiirtymisten" vaikutukset.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ja tuossakin ennusteessa on varmaan Kaunisteltu "tiettyjen" maiden ja KulttuurienEdustajien JärjenHäivätön Lisääntyminen, kuin myös samojen tapausten muihin maihin "Siiirtymisten" vaikutukset.. ;P

        En mä usko massiivisiin siirtymisiin. Uivat takaisin Nuubiaan, kun näkevät että mulla on sukat sandaaleissa.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ja tuossakin ennusteessa on varmaan Kaunisteltu "tiettyjen" maiden ja KulttuurienEdustajien JärjenHäivätön Lisääntyminen, kuin myös samojen tapausten muihin maihin "Siiirtymisten" vaikutukset.. ;P

        .. Meinaan vaan, että "jostain" KuNmasta syystä Ollaan Ihmeen hiljaa siitä(kin) TosiAsiasta, että kuinka paljon Suurempi KokoNais "JalanJälki" sillä Itsensä "siirtäneellä" on esim. Suomessa vrt. siihen mitä se oli ennen "siirtymistä".. ;P


      • scrg kirjoitti:

        En mä usko massiivisiin siirtymisiin. Uivat takaisin Nuubiaan, kun näkevät että mulla on sukat sandaaleissa.

        ",,, kun näkevät että mulla on sukat sandaaleissa."
        :)
        Eivätköhän jotkut tyylitajuttomat kuitenkin jää vielä seuraamaan tilannetta ainakin toviksi.


      • scrg kirjoitti:

        En mä usko massiivisiin siirtymisiin. Uivat takaisin Nuubiaan, kun näkevät että mulla on sukat sandaaleissa.

        .. Mitäs, jos Sun Usko ei riitä?.. ;P

        .. Ollaanko sitten ZombiLeffojen Ytimesä?.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mitäs, jos Sun Usko ei riitä?.. ;P

        .. Ollaanko sitten ZombiLeffojen Ytimesä?.. ;P

        En suoraan sanottuna voi sietää zombileffoja ja -sarjoja. Niin loppuunkaluttua samaa skeidaa. Ylpeys ja ennnakkoluulostakin piti tehdä oma zombiversio :D Olenko katsonu? EN.


    • Arvioisin, että miehillä merkittävästi suurempi. Keskimäärin siis.

      • .. Sä oot samanlainen, kuin Dissikin.. Tarvittais monesti KiloMetriTolkulla RautLankaa, että sais autettua näkemään edes YhrenJyvän ja/tai Pysymään KärrynPiäl.. Ja silloinkin on SuuriRiski, ettei silloinkaan Onnistu.. ;D

        .. SiksipäSiksi.. On Vain Järkevämpää Säästää aika&energiaa ja olla lähtemättä joidenkin kanssa sellaiseen hommaan.. Vaikka heidän kommenttinsa sitten enemmän tai vähemmmän sekoittaisivatkin jne. ketjua/ideaa jne.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sä oot samanlainen, kuin Dissikin.. Tarvittais monesti KiloMetriTolkulla RautLankaa, että sais autettua näkemään edes YhrenJyvän ja/tai Pysymään KärrynPiäl.. Ja silloinkin on SuuriRiski, ettei silloinkaan Onnistu.. ;D

        .. SiksipäSiksi.. On Vain Järkevämpää Säästää aika&energiaa ja olla lähtemättä joidenkin kanssa sellaiseen hommaan.. Vaikka heidän kommenttinsa sitten enemmän tai vähemmmän sekoittaisivatkin jne. ketjua/ideaa jne.. ;P

        Kerro mikä sun arvio on. Katsotaan sitten, ollaanko yhtään samaa mieltä.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sä oot samanlainen, kuin Dissikin.. Tarvittais monesti KiloMetriTolkulla RautLankaa, että sais autettua näkemään edes YhrenJyvän ja/tai Pysymään KärrynPiäl.. Ja silloinkin on SuuriRiski, ettei silloinkaan Onnistu.. ;D

        .. SiksipäSiksi.. On Vain Järkevämpää Säästää aika&energiaa ja olla lähtemättä joidenkin kanssa sellaiseen hommaan.. Vaikka heidän kommenttinsa sitten enemmän tai vähemmmän sekoittaisivatkin jne. ketjua/ideaa jne.. ;P

        Anna mä arvaan:
        Naiset saa miehet kuluttamaan enemmän kuin mitä mies kuluttaisi ilman naisen vaikutusta?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Anna mä arvaan:
        Naiset saa miehet kuluttamaan enemmän kuin mitä mies kuluttaisi ilman naisen vaikutusta?

        .. Katos.. Äijä löysi jo Yhren Jyvän.. Jos esim. Joku juttu olisi/on noin, niin se on Just NiiQu toisen Sukupuolen Aiheuttamaa, eikä sen joka sen Konkreettisesti aiheuttaa, jos/kun sitä ei tapahtuisi ilman Toisen SukuPuolen Vaateita tjmv. syyn takia.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Katos.. Äijä löysi jo Yhren Jyvän.. Jos esim. Joku juttu olisi/on noin, niin se on Just NiiQu toisen Sukupuolen Aiheuttamaa, eikä sen joka sen Konkreettisesti aiheuttaa, jos/kun sitä ei tapahtuisi ilman Toisen SukuPuolen Vaateita tjmv. syyn takia.. ;P

        Eli summa summarum: molemmat sukupuolet kiihdyttävät toinen toisensa kulutusta?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Eli summa summarum: molemmat sukupuolet kiihdyttävät toinen toisensa kulutusta?

        .. Naisten Välillinen JalanJälki on Paljon Suurempi.. ;P

        .. Ei tarvitse miettiä kuin hetki naisten ja miesten vaateita, odotuksia, toiveita jne. toiselta sukupuolelta/toista sukupuolta kohtaan jne., niin.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Naisten Välillinen JalanJälki on Paljon Suurempi.. ;P

        .. Ei tarvitse miettiä kuin hetki naisten ja miesten vaateita, odotuksia, toiveita jne. toiselta sukupuolelta/toista sukupuolta kohtaan jne., niin.. ;D

        Luettele 5 merkittävintä kulutustapaa, joilla naiset menevät selkeään johtoon.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Luettele 5 merkittävintä kulutustapaa, joilla naiset menevät selkeään johtoon.

        .. Mieti ite.. Vastaan kun Haluan.. Mä en ole mikää Trollausten AutoMaattiVastaaja.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mieti ite.. Vastaan kun Haluan.. Mä en ole mikää Trollausten AutoMaattiVastaaja.. ;P

        Jos pyydän kauniisti: voisitko olla kiltti ja luetella ne viisi kohtaa?


    • Aikalailla tasan taitaa mennä, naiset ehkä lentää enemmän mikä saastuttaa h..ti mutta miehet ottaa niitä kiinni pärisevillä koneilla vuoden mittaan. Tietysti jos sitten synnytys ja jälkeläisen pusertaminen maailmaan lasketaan naisen tekoseksi täysin sehän ohittaa kaiken kun tulee ne tulevatkin sukupolvet mukaan saastetaakkaa nostamaan.

      • "Tietysti jos sitten synnytys ja jälkeläisen pusertaminen maailmaan lasketaan naisen tekoseksi täysin ..."
        No ei kyllä lasketa. Tiesitkö, että lasten tekoon tarvitaan myös miehiä?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Tietysti jos sitten synnytys ja jälkeläisen pusertaminen maailmaan lasketaan naisen tekoseksi täysin ..."
        No ei kyllä lasketa. Tiesitkö, että lasten tekoon tarvitaan myös miehiä?

        Ei enää kovin kauaa varmaan. Nyt on jo päästy siihen että siittämiseen enimmäkseen käytetään jännämiehiä ja varmaan nekin on kohta korvattavissa, keksitään joku synteettinen jännäliemi jolla naiset tekee jotain kyborgijännämiehiä.


      • Mutta minäpä olenkin Mies
        Ja siten vapaamatkustaja.

        Mä olen laskenut että yhden joulukinkun paistorasvalla mä voin lentää pari kertaa maapallon ympäri hiilijalanjälkineutraalisti.


      • .. Noh, Et säkään jaksa ajatella kunnolla KokoNaisKuvaa.. ;D

        .. Mietitkö esim. noita Välillisiä juttuja yhtään.. Et.. Mietitkö vaatteiden/tekstiilien, kosmetiikan, kalusteiden jne.. jne.. "JalanJälkeä" yhtään.. Et.. Jne.. Jne.. Et.. Et .. ;D


      • Näin_menee

        Miehet lentää enemmän. Miehillä on työmatkoja eikä naisten matkailu ole sen suurempaa kun miestenkään. Esim minä olen lentänyt kerran Ranskaan ja takaisin. Ikää 60v. Perhematkailua on tietenkin jossa nainen ja mies lentää yhdessä.


      • Näin_menee kirjoitti:

        Miehet lentää enemmän. Miehillä on työmatkoja eikä naisten matkailu ole sen suurempaa kun miestenkään. Esim minä olen lentänyt kerran Ranskaan ja takaisin. Ikää 60v. Perhematkailua on tietenkin jossa nainen ja mies lentää yhdessä.

        Niin mutta ne onkin työmatkoja, ei miehen omia valintoja vaan yhteiskuntaa ylläpitävää toimintaa niin niitä ei tässä voida huomioida.


      • Näin_menee kirjoitti:

        Miehet lentää enemmän. Miehillä on työmatkoja eikä naisten matkailu ole sen suurempaa kun miestenkään. Esim minä olen lentänyt kerran Ranskaan ja takaisin. Ikää 60v. Perhematkailua on tietenkin jossa nainen ja mies lentää yhdessä.

        Lentomatkustaminen on aika pientä verrattuna yksitysiautoiluun ja teollisuuden päästöihin.



      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei muuten ole. Thaimaan reissu vastaa noin vuoden autoilua:

        https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/lentoliikenteen-paastot-kasvavat-hirmuista-vauhtia-nain-huimasti-thaimaan-reissu-tuottaa-paastoja-autoiluun-verrattuna/6702200#gs.l8_p11I

        Lentokoneen polttoaine kuluu lähinnä siihen ilmanvastuksen voittamiseen, joka henkilöautolla on suhteessa vain pieni osa. Autoilla suurempi osa kulutuksesta menee mekaanisiin häviöihin. Mutta joka tapauksessa, henkilöautoja on lukumääräisesti niin vitun paljon enemmän (ja lisää tulossa) että kokonaisuudessaan kaikki autot kuluttavat ja saastuttavat paljon enemmän kuin kaikki lentokoneet.


      • Ihminen tuhoaa itsensä lopulta. Se on lopullinen totuus eikä mikään taivastelu ,muuta sitä kahdensadan vuodn päästä täällä on vain mikrobeja ja ehkä miljardin vuoden päästä täällä on uusi älyllinen rotu, joka siirtää silloiset planeetan asukkaat pois, jos ehtivät. Mutta tämäkin riippuu vain hyvästä onnesta geeniarpakaisissa.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Lentokoneen polttoaine kuluu lähinnä siihen ilmanvastuksen voittamiseen, joka henkilöautolla on suhteessa vain pieni osa. Autoilla suurempi osa kulutuksesta menee mekaanisiin häviöihin. Mutta joka tapauksessa, henkilöautoja on lukumääräisesti niin vitun paljon enemmän (ja lisää tulossa) että kokonaisuudessaan kaikki autot kuluttavat ja saastuttavat paljon enemmän kuin kaikki lentokoneet.

        Joo mutta tässähän ei ollutkaan kyse kokonaiskulutuksesta vaan henkilön tuottamasta. Thaimaassa lentämällä pistäytyvä vihepipertäjä (mies tai nainen) joka pyöräilee töihin saastuttaa kokonaisuutena ihan yhtä paljon kun naapurin luonnonsuojelusta välinpitämätön tyyppi joka menee autolla jokapaikkaan jos se ei sitten lentele minnekään.


      • Näin_menee
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niin mutta ne onkin työmatkoja, ei miehen omia valintoja vaan yhteiskuntaa ylläpitävää toimintaa niin niitä ei tässä voida huomioida.

        Ei sillä ole merkitystä miksi lentää. Ei työmatkaselitys poista tekoa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo mutta tässähän ei ollutkaan kyse kokonaiskulutuksesta vaan henkilön tuottamasta. Thaimaassa lentämällä pistäytyvä vihepipertäjä (mies tai nainen) joka pyöräilee töihin saastuttaa kokonaisuutena ihan yhtä paljon kun naapurin luonnonsuojelusta välinpitämätön tyyppi joka menee autolla jokapaikkaan jos se ei sitten lentele minnekään.

        "Joo mutta tässähän ei ollutkaan kyse kokonaiskulutuksesta vaan henkilön tuottamasta."
        Missä? Ai siinä sun näkökulmassasi?
        Luehan toi aloituksen otsikko ja pohjustus uudelleen niin puhutaan sitten lisää.
        Kaikki ne yksittäiset jalanjäljet katsos lasketaan yhteen, ja otetaan niistä keskiarvo.


      • Näin_menee kirjoitti:

        Ei sillä ole merkitystä miksi lentää. Ei työmatkaselitys poista tekoa.

        .. Se(kin) voi kuulua ToisenSukupuolen JalanJälkeen, jos/kun itse voisi tehdä jotakin muutakin hommaa, mutta se ei Syystä tai Toisesta kelpaa esim. Kumppanille.. Tai sitten jos ei ole kumppania, mutta haluaisi, niin silloinkin se voi kuulua toisen SukuPuolen JalanJälkeen, jos sen toimen lopettaminen vaikuttaa Dramaattisesti (Syystä tai Toisesta.. ;D) sen kumppanin löytymiseen.. ;P


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        "Joo mutta tässähän ei ollutkaan kyse kokonaiskulutuksesta vaan henkilön tuottamasta."
        Missä? Ai siinä sun näkökulmassasi?
        Luehan toi aloituksen otsikko ja pohjustus uudelleen niin puhutaan sitten lisää.
        Kaikki ne yksittäiset jalanjäljet katsos lasketaan yhteen, ja otetaan niistä keskiarvo.

        Sielläå lukee naisen ja miehen jalaanjäljen koko, minä käsitin sen yksilön jalanjäljeksi mutta ihan sama, niputa sinä kaikki autot ja kaikki lentomatkat ja vertaa niitä jos haluat.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sielläå lukee naisen ja miehen jalaanjäljen koko, minä käsitin sen yksilön jalanjäljeksi mutta ihan sama, niputa sinä kaikki autot ja kaikki lentomatkat ja vertaa niitä jos haluat.

        Se jalanjälkiyksikkö on keskiarvo kaikista maapallon asukkaista, jaoteltuna miehiin ja naisiin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Sielläå lukee naisen ja miehen jalaanjäljen koko, minä käsitin sen yksilön jalanjäljeksi mutta ihan sama, niputa sinä kaikki autot ja kaikki lentomatkat ja vertaa niitä jos haluat.

        .. Älä ota tuolta Ohjeita.. Hän oli itse tuossa jutussaan PalJon enemmän Metässä.. ;P


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Se jalanjälkiyksikkö on keskiarvo kaikista maapallon asukkaista, jaoteltuna miehiin ja naisiin.

        .. Nyt kun ollaan Sivistyneessä LänsiMaassa, niin tehdään niin, että Mietitään Miten nämä asiat menevät Sivistyneissä LänsiMaissa.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nyt kun ollaan Sivistyneessä LänsiMaassa, niin tehdään niin, että Mietitään Miten nämä asiat menevät Sivistyneissä LänsiMaissa.. ;P

        .. Toki Vaikutukset jotka aiheutetaan Sivistyneiden LänsiMaiden UlkoPuolelle otetaan huomioon.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Älä ota tuolta Ohjeita.. Hän oli itse tuossa jutussaan PalJon enemmän Metässä.. ;P

        Sun kanssa olisi kivempaa jutella, jos et käyttäytyisi noin ylimielisesti keskustelukumppaneitasi kohtaan. Sä kerrot kaikille, millä tavoin he ovat väärässä tai kuinka kuutamolla he ovat. Onko asiallista ja hyvien tapojen mukaista? Tästä voitaisiin oikeasti saada hyvä keskustelu aikaiseksi, jos osoittaisit edes jotenkin kunnioittavasi kanssakeskutelijoitasi. Sulla on tosi hyviä mielipiteitä ja näkökulmia, mutta ei sun siltikään tartte jatkuvasti käyttäytyä noin oksettavalla minä-tiedän-te-ette-asenteella.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Sun kanssa olisi kivempaa jutella, jos et käyttäytyisi noin ylimielisesti keskustelukumppaneitasi kohtaan. Sä kerrot kaikille, millä tavoin he ovat väärässä tai kuinka kuutamolla he ovat. Onko asiallista ja hyvien tapojen mukaista? Tästä voitaisiin oikeasti saada hyvä keskustelu aikaiseksi, jos osoittaisit edes jotenkin kunnioittavasi kanssakeskutelijoitasi. Sulla on tosi hyviä mielipiteitä ja näkökulmia, mutta ei sun siltikään tartte jatkuvasti käyttäytyä noin oksettavalla minä-tiedän-te-ette-asenteella.

        Olikohan tässä nyt niin että pata kattilaa soimasi :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olikohan tässä nyt niin että pata kattilaa soimasi :D

        Toki minäkin osoitan usein tietäväni kaikenlaista, mutta en mielestäni tuo sitä esille alkuunkaan noin kusipäisellä tavalla miten Nuuskalla on tapana keskustella.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olikohan tässä nyt niin että pata kattilaa soimasi :D

        .. Hyvin Sanottu Siinä Edessä.. ;D


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Toki minäkin osoitan usein tietäväni kaikenlaista, mutta en mielestäni tuo sitä esille alkuunkaan noin kusipäisellä tavalla miten Nuuskalla on tapana keskustella.

        Onko se nuuskan "kusipäinen tapa" siitä ettei oo sun kanssa samaa mieltä? Sillä minä vaan kun ei mulla juurikaan ole ollut ongelmia hänen kanssa (vaikka oltaisiin oltu eri mieltäkin) mutta sinusta mulla on vähän sellanen kuva että et juurikaan edes noteeraa muiden sanomisia ettiä siinä mielessä onkohan tässä nyt myös niin että vähemmän on enemmän tai jotain?


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Hyvin Sanottu Siinä Edessä.. ;D

        Käyttäydytkö mielestäsi asiallisemmin täällä kuin minä? Sano suoraan.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Sun kanssa olisi kivempaa jutella, jos et käyttäytyisi noin ylimielisesti keskustelukumppaneitasi kohtaan. Sä kerrot kaikille, millä tavoin he ovat väärässä tai kuinka kuutamolla he ovat. Onko asiallista ja hyvien tapojen mukaista? Tästä voitaisiin oikeasti saada hyvä keskustelu aikaiseksi, jos osoittaisit edes jotenkin kunnioittavasi kanssakeskutelijoitasi. Sulla on tosi hyviä mielipiteitä ja näkökulmia, mutta ei sun siltikään tartte jatkuvasti käyttäytyä noin oksettavalla minä-tiedän-te-ette-asenteella.

        .. Itse Sä Roikut Jatkuvasti Mun Jalassa.. Ja Kukakohan tämän Aloituksen teki.. Sinä vai Minä.. Ja kukakohan tuota toimintaa alkoi Harrastamaan, vaikka ei edes ollut ketjun aloittaja ja Pyrki Omimaan Ketjun ja/tai toimimaan Ketjun YlimpänäTuomarina.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Itse Sä Roikut Jatkuvasti Mun Jalassa.. Ja Kukakohan tämän Aloituksen teki.. Sinä vai Minä.. Ja kukakohan tuota toimintaa alkoi Harrastamaan, vaikka ei edes ollut ketjun aloittaja ja Pyrki Omimaan Ketjun ja/tai toimimaan Ketjun YlimpänäTuomarina.. ;D

        .. Oisko Yks Ratkaisu Vaiks sellainen, että Pysy Poissa Mun Nilkoista.. Jos Mä en "toisinaan" jaksa sua niin En Jaksa.. Ei sulla ole IRL, eikä täälläkään mitään oikeutta Päättää, kuka jaksaa, koska ja kuinka paljon Sua.. Se on sen Toisen Päätös, eikä Sun.. Että Tierä Sä Se!!.. MrOutous.. ;P


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Onko se nuuskan "kusipäinen tapa" siitä ettei oo sun kanssa samaa mieltä? Sillä minä vaan kun ei mulla juurikaan ole ollut ongelmia hänen kanssa (vaikka oltaisiin oltu eri mieltäkin) mutta sinusta mulla on vähän sellanen kuva että et juurikaan edes noteeraa muiden sanomisia ettiä siinä mielessä onkohan tässä nyt myös niin että vähemmän on enemmän tai jotain?

        Se ei ole yleensä KENENKÄÄN kanssa samaa mieltä täällä. Ja jatkuvalla syötöllä pitää korostaa muiden tietämättömyyttä ja omaa tietämystään silleen sulavasti rivien välistä. Ja siinä sivussa haukkua trolleiksi ja narsisteiksi ja ties miksi ihmissaastaksi.
        Oksettavaa!


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Itse Sä Roikut Jatkuvasti Mun Jalassa.. Ja Kukakohan tämän Aloituksen teki.. Sinä vai Minä.. Ja kukakohan tuota toimintaa alkoi Harrastamaan, vaikka ei edes ollut ketjun aloittaja ja Pyrki Omimaan Ketjun ja/tai toimimaan Ketjun YlimpänäTuomarina.. ;D

        Mitä tää käytännössä tarkoittaa? Että minä otan kantaa sun kirjoituksiin? Onko se jalassa roikkumista? Itsekin kommentoit mulle tuon tuosta mutta en koe että roikkuisit mun jalassa. Me vaan jutellaan.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Se ei ole yleensä KENENKÄÄN kanssa samaa mieltä täällä. Ja jatkuvalla syötöllä pitää korostaa muiden tietämättömyyttä ja omaa tietämystään silleen sulavasti rivien välistä. Ja siinä sivussa haukkua trolleiksi ja narsisteiksi ja ties miksi ihmissaastaksi.
        Oksettavaa!

        Nuuskalla on oma tyylinsä ilmaista asioita, ihan kaikki ei tunnut oikein ymmärtävän aina. Joo, minuakin alkuun ennen kuin tottui vähän tuo kirjoitustyyli ärsytti kun sitä on hitaampi lukea, toisaalta ei olle hirveän pitkää jaarittelua niin kyllä ne jaksaa silmäillä.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Se ei ole yleensä KENENKÄÄN kanssa samaa mieltä täällä. Ja jatkuvalla syötöllä pitää korostaa muiden tietämättömyyttä ja omaa tietämystään silleen sulavasti rivien välistä. Ja siinä sivussa haukkua trolleiksi ja narsisteiksi ja ties miksi ihmissaastaksi.
        Oksettavaa!

        .. Tässä Meidän Kahden välistä "historiaa" niille, jotka ei MrPipäästä ihan kaikkea vielä Tierä.. ;P

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15259413/onko-kukaan-enaa-selvinpain#comment-93552982

        .. Ja Voih.. Kuinka "Yllättävän" NarsuMarsuMainen Reaktio.. Jos/kun "joku" ei niin tykkää itsestä.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Oisko Yks Ratkaisu Vaiks sellainen, että Pysy Poissa Mun Nilkoista.. Jos Mä en "toisinaan" jaksa sua niin En Jaksa.. Ei sulla ole IRL, eikä täälläkään mitään oikeutta Päättää, kuka jaksaa, koska ja kuinka paljon Sua.. Se on sen Toisen Päätös, eikä Sun.. Että Tierä Sä Se!!.. MrOutous.. ;P

        Meinaako tää nilkoista poispysyminen sitä, että en saa vastata sun kirjoituksiin tai aloituksiin enää? Sano suoraan.

        Ja tässä pari FAKTAA:
        1.) Sä tunnistit mut täällä. Ja mä nimenomaan HALUSIN, että joku tunnistaa mut täällä. Sillä ei ole loppupeleissä mitään merkitystä kuka oikeasti olet, mutta sä tiedät kuka mä olen ja ketä naista olen rakastanut viimeiset 12 vuotta.

        2.) Olen viimeisen 8 vuoden aikana viettänyt aikaa IRL tuon naisen kanssa, samassa tilassa, yhteensä korkeintaan 4-5 tuntia! Että voisitko nyt vittu alkaa ajattelemaan asioita vähän realistisemmissa mittasuhteissa? Mä en ole IKINÄ pakottanut KETÄÄN viettämään aikaa kanssani ilman toisen tahtoa! JOKA KERTA kun tuon(kin) naisen olen tavannut IRL, hänellä ei selvästikään ole ollut MITÄÄN sitä vastaan.

        Älä edes yritä kiistää kumpaakaan kohtaa, koska ET PYSTY.



      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Meinaako tää nilkoista poispysyminen sitä, että en saa vastata sun kirjoituksiin tai aloituksiin enää? Sano suoraan.

        Ja tässä pari FAKTAA:
        1.) Sä tunnistit mut täällä. Ja mä nimenomaan HALUSIN, että joku tunnistaa mut täällä. Sillä ei ole loppupeleissä mitään merkitystä kuka oikeasti olet, mutta sä tiedät kuka mä olen ja ketä naista olen rakastanut viimeiset 12 vuotta.

        2.) Olen viimeisen 8 vuoden aikana viettänyt aikaa IRL tuon naisen kanssa, samassa tilassa, yhteensä korkeintaan 4-5 tuntia! Että voisitko nyt vittu alkaa ajattelemaan asioita vähän realistisemmissa mittasuhteissa? Mä en ole IKINÄ pakottanut KETÄÄN viettämään aikaa kanssani ilman toisen tahtoa! JOKA KERTA kun tuon(kin) naisen olen tavannut IRL, hänellä ei selvästikään ole ollut MITÄÄN sitä vastaan.

        Älä edes yritä kiistää kumpaakaan kohtaa, koska ET PYSTY.

        Ja 5 tuntia 8 vuodesta on noin 0,0071347%.
        Että näin. Vähän raakoja suhdelukuja tähän vielä.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Meinaako tää nilkoista poispysyminen sitä, että en saa vastata sun kirjoituksiin tai aloituksiin enää? Sano suoraan.

        Ja tässä pari FAKTAA:
        1.) Sä tunnistit mut täällä. Ja mä nimenomaan HALUSIN, että joku tunnistaa mut täällä. Sillä ei ole loppupeleissä mitään merkitystä kuka oikeasti olet, mutta sä tiedät kuka mä olen ja ketä naista olen rakastanut viimeiset 12 vuotta.

        2.) Olen viimeisen 8 vuoden aikana viettänyt aikaa IRL tuon naisen kanssa, samassa tilassa, yhteensä korkeintaan 4-5 tuntia! Että voisitko nyt vittu alkaa ajattelemaan asioita vähän realistisemmissa mittasuhteissa? Mä en ole IKINÄ pakottanut KETÄÄN viettämään aikaa kanssani ilman toisen tahtoa! JOKA KERTA kun tuon(kin) naisen olen tavannut IRL, hänellä ei selvästikään ole ollut MITÄÄN sitä vastaan.

        Älä edes yritä kiistää kumpaakaan kohtaa, koska ET PYSTY.

        .. Mä Niin Arvasin.. Tätä se Mun Jatkuva Kutina Sun Lähellä Tiesi.. Jantteri Ei ole vieläkään Kunnosa, eikä Hakeutunut Hoitoon.. ;(.. Tai sitten olet joku PipipääTrolli.. ;P

        .. Noh, PipiPää kuiteskin.. ;D

        .. Ja Joo.. Mä en Edelleenkään tiedä Kuka Sä olet (enkä halua tietäänkään) .. Olen Edelleen Mies.. En ole Ikinä Asunut PääKaupunkiSeudulla.. Jne..Jne.. ;P

        https://www.mielenterveysseura.fi/fi/yhteystiedot

        .. Otappa Tuonne Yhteyttä.. Asap.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mä Niin Arvasin.. Tätä se Mun Jatkuva Kutina Sun Lähellä Tiesi.. Jantteri Ei ole vieläkään Kunnosa, eikä Hakeutunut Hoitoon.. ;(.. Tai sitten olet joku PipipääTrolli.. ;P

        .. Noh, PipiPää kuiteskin.. ;D

        .. Ja Joo.. Mä en Edelleenkään tiedä Kuka Sä olet (enkä halua tietäänkään) .. Olen Edelleen Mies.. En ole Ikinä Asunut PääKaupunkiSeudulla.. Jne..Jne.. ;P

        https://www.mielenterveysseura.fi/fi/yhteystiedot

        .. Otappa Tuonne Yhteyttä.. Asap.. ;P

        Valehtelija.

        Sitä paitsi en määritellyt, kuka juuri SINÄ olet.

        Mutta kyllä mä ymmärrän erittäin hyvin sitäkin, miksi sun on nää esittämäni faktat kiistettävä. Voisit silti yrittää jatkossa käyttäytyä asiallisemmin. Et voi kyseenalaistaa kenenkään mielenterveyttä ilman pitäviä todisteita. Ja niitähän sulla ei ole, ainakaan mitä muhun tulee. Nää meidän väliset keskustelut täällä eivät todista yhtään mitään, koska et pysty mitenkään näyttämään toteen, että omat väitteeni olisivat virheelliset.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Valehtelija.

        Sitä paitsi en määritellyt, kuka juuri SINÄ olet.

        Mutta kyllä mä ymmärrän erittäin hyvin sitäkin, miksi sun on nää esittämäni faktat kiistettävä. Voisit silti yrittää jatkossa käyttäytyä asiallisemmin. Et voi kyseenalaistaa kenenkään mielenterveyttä ilman pitäviä todisteita. Ja niitähän sulla ei ole, ainakaan mitä muhun tulee. Nää meidän väliset keskustelut täällä eivät todista yhtään mitään, koska et pysty mitenkään näyttämään toteen, että omat väitteeni olisivat virheelliset.

        Ihan oikeasti näin ulkopuolisestakin vähän creepyltä vaikuttaa kun selvästikin luulet nuuskan olevan joku jonka ennestään tunnet mutta kun selvästikään ei ole. Nuuskalla ja sulla ei ole ollut yhtään mitä tekemistä keskenänne ennen kuin tulit palastalle, sekoitat johonkuhun ihan muuhun henkilöön.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ihan oikeasti näin ulkopuolisestakin vähän creepyltä vaikuttaa kun selvästikin luulet nuuskan olevan joku jonka ennestään tunnet mutta kun selvästikään ei ole. Nuuskalla ja sulla ei ole ollut yhtään mitä tekemistä keskenänne ennen kuin tulit palastalle, sekoitat johonkuhun ihan muuhun henkilöön.

        .. Jeps.. Ja jos tuo ei lopu, niin Kysytään Arvon Palstalaisilta Neuvoja, miten toimia.. PääPipi Stalkkereiden ja/tai Trollien kanssa.. ;D

        .. Joku voisi jopa osata auttaakin/neuvoa sellaisia Hoito yms. jutuissa.. ;P


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ihan oikeasti näin ulkopuolisestakin vähän creepyltä vaikuttaa kun selvästikin luulet nuuskan olevan joku jonka ennestään tunnet mutta kun selvästikään ei ole. Nuuskalla ja sulla ei ole ollut yhtään mitä tekemistä keskenänne ennen kuin tulit palastalle, sekoitat johonkuhun ihan muuhun henkilöön.

        Ensisijaisesti olen väittänyt että hän tietää kuka minä olen. Älä väännä mun sanoja muuksi kuin mitä ne on. Olen vain olettanut että hän on eräs nainen, koska se olisi ollut kaikista todennäköisin selitys kaikkeen mitä täällä on tähän mennessä tapahtunut. Mutta edelleenkään mulla ei ole 100% varmaa tietoa asiasta.

        Ja mistä helkutista sä voit sen tietää, kuka Nuuska on tai kuka mä olen? Jos et tiedä niin sun mielipiteellä ei ole mitään merkitystä tän asian suhteen.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jeps.. Ja jos tuo ei lopu, niin Kysytään Arvon Palstalaisilta Neuvoja, miten toimia.. PääPipi Stalkkereiden ja/tai Trollien kanssa.. ;D

        .. Joku voisi jopa osata auttaakin/neuvoa sellaisia Hoito yms. jutuissa.. ;P

        Joo. Koitapa ihan rauhassa. Kun heidän näkökulmastaan sulla ei ole ollut esittää mitään muuta kuin vastaanvänkäämisiä ja kieltämyksiä. On ollut vain minun väitteitäni sinun väitteitäsi vastaan, muttei mitään konkreettisia todisteita. Vain me kaksi tiedetään, mikä on totuus. Ja sillä tolalla asia saa mun puolesta pysyäkin.

        Joten lopeta toi pelleily jo niin koitetaan vaihteeks tulla edes jotenkin toimeen täällä.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Ensisijaisesti olen väittänyt että hän tietää kuka minä olen. Älä väännä mun sanoja muuksi kuin mitä ne on. Olen vain olettanut että hän on eräs nainen, koska se olisi ollut kaikista todennäköisin selitys kaikkeen mitä täällä on tähän mennessä tapahtunut. Mutta edelleenkään mulla ei ole 100% varmaa tietoa asiasta.

        Ja mistä helkutista sä voit sen tietää, kuka Nuuska on tai kuka mä olen? Jos et tiedä niin sun mielipiteellä ei ole mitään merkitystä tän asian suhteen.

        No ihan jos jo todennäköisyyksiä ajatellaan niin Suomessa on ainakin 3milj. ihmistä jotka voisi tänne kirjoittaa mutta tänne kirjoittelee ehkä jotain 50 naamaa. 3milj./50 = 60 000 eli noin pyöreästi se mahdollisuus että sun joku tuttu ois täällä un lisäks on 1/60 000, aika häviävän pieni että siinä mielessä veikkaan kyllä ettei teillä ole mitään siviilikontakteja ollut/ole.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No ihan jos jo todennäköisyyksiä ajatellaan niin Suomessa on ainakin 3milj. ihmistä jotka voisi tänne kirjoittaa mutta tänne kirjoittelee ehkä jotain 50 naamaa. 3milj./50 = 60 000 eli noin pyöreästi se mahdollisuus että sun joku tuttu ois täällä un lisäks on 1/60 000, aika häviävän pieni että siinä mielessä veikkaan kyllä ettei teillä ole mitään siviilikontakteja ollut/ole.

        Ei tää mitään lottoa ole.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Ei tää mitään lottoa ole.

        Joo mutta aina pitää ottaa todennäköisyydet huomioon. Jos sulla kova halu on keskustella sen naisen kanssa niin voisithan kohteliaasti ottaa yhteyttä ja kokeilla josko innostuu juttelemaan, jos ei niin ei se sitten täälläkään haluaisi jutella jos olisi täällä. Taas jos sitten haluaisi jutella täällä niin varmaan sitten haluiaisi myös laittaa sulle privaviestiä, Ei se ainakaan sillä selviä että tuhlaat aikaasi jänkäämiseen onko vaikop eikö nuska se nainen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo mutta aina pitää ottaa todennäköisyydet huomioon. Jos sulla kova halu on keskustella sen naisen kanssa niin voisithan kohteliaasti ottaa yhteyttä ja kokeilla josko innostuu juttelemaan, jos ei niin ei se sitten täälläkään haluaisi jutella jos olisi täällä. Taas jos sitten haluaisi jutella täällä niin varmaan sitten haluiaisi myös laittaa sulle privaviestiä, Ei se ainakaan sillä selviä että tuhlaat aikaasi jänkäämiseen onko vaikop eikö nuska se nainen.

        :)

        Niinhän sä luulet.

        Mutta kyllä Nuuska joka tapauksessa tietää kuka mä olen, vaikka ei nainen olisikaan. Sitä paitsi kirjoitin jo tuossa ylempänä, että asialla ei ole juurikaan merkitystä.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        :)

        Niinhän sä luulet.

        Mutta kyllä Nuuska joka tapauksessa tietää kuka mä olen, vaikka ei nainen olisikaan. Sitä paitsi kirjoitin jo tuossa ylempänä, että asialla ei ole juurikaan merkitystä.

        "Mutta kyllä Nuuska joka tapauksessa tietää kuka mä olen"

        .. Eli Tarttet selvästi Palstalaisten Tukea Tuossa PääPipissäsi?.. ;P

        .. Noh, Kahtellaan Huomenna, jos sais sellaisen AuAuttavanKetjun Tehtyä.. Jossa yritetään neuvoa/ohjata/AuAuttaa Sun Kaltaisia ja heidän Uhrejaan.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Mutta kyllä Nuuska joka tapauksessa tietää kuka mä olen"

        .. Eli Tarttet selvästi Palstalaisten Tukea Tuossa PääPipissäsi?.. ;P

        .. Noh, Kahtellaan Huomenna, jos sais sellaisen AuAuttavanKetjun Tehtyä.. Jossa yritetään neuvoa/ohjata/AuAuttaa Sun Kaltaisia ja heidän Uhrejaan.. ;D

        :D

        Pipipään kallonkutistamista palstalla puskien keskellä...
        Sä osaat aina keksiä parhaat ajanvietteet!


    • trollikka

      Loppupeleissä sä Nuuska nyt kaivat verta nenästäsi. Kyllä me naiset ollaan syyllistytty vaikka minkälaisiin tyhmyyksiin luonnon saastuttamisessa mutt, mutt tosi pientä se on äijiin verrattuna.
      Tosin joitakin syntejä pystyy kyllä työntämään naisten niskoille, vaikka idea siihen tullut äijien päästä! Atomivoimalat, ydinsukellusveneet, atomipommit (Hiroshima ja Nagasaki) lentokoneet, aseteollisuus yleensäkin.

      Minun ampumani jänikset ja linnut ovat yks hyttysen piaska...tässä luettelossa. Myönnän käyttäväni kosmeettisia tuotteita... voin myös luopua niistä yhtähyvin kuin käyttääkin.
      Mulla on auto käytössäni, koska tarvitsen sitä... fillarilla ois muutamien asioiden hoitaminen aika hankalaa.... jalkasin vielä vielä hankalampaa.

      Ihan lopuksi ei mulla ole syytä lähteä ruotimaan kanssasi kumpi sukupuoli on suurempi syyllinen tämän maailman tuhoamiseen...
      Eiköhän se kristillisen uskomuksen mukaan alkanut siitä omenasta; jota ei ollut lupa poimia.
      Nainen pyysi ja mies poimi sen... revi siitä, eiköhän olla sukupuolina yhtä syyllisiä? Tifty fihty!

      • "Nainen pyysi (Vaati.. ;D) ja mies poimi sen.."

        .. Olet Asian Ytimessä.. ;P

        .. Äläkä nyt sotke vielä tuollaisia SotaJuttuja ja Kahakoita tähän.. Ne kun Oli Tarkoitus käsitellä joku Päivä ihan Omassa Vastaavassa Ketjussa.. Eli Eipäs sotketa nyt tätä ketjua noilla asioilla ja mennä asioiden edelle.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Nainen pyysi (Vaati.. ;D) ja mies poimi sen.."

        .. Olet Asian Ytimessä.. ;P

        .. Äläkä nyt sotke vielä tuollaisia SotaJuttuja ja Kahakoita tähän.. Ne kun Oli Tarkoitus käsitellä joku Päivä ihan Omassa Vastaavassa Ketjussa.. Eli Eipäs sotketa nyt tätä ketjua noilla asioilla ja mennä asioiden edelle.. ;D

        Oletan että tää asia on vieläkin monimutkaisempi kuin mitä näytät luulevan. Mutta silti haluan sanoa: aloituksesi on mielenkiintoisin mitä olen ikinä nähnyt sun tehneen tänne.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Nainen pyysi (Vaati.. ;D) ja mies poimi sen.."

        .. Olet Asian Ytimessä.. ;P

        .. Äläkä nyt sotke vielä tuollaisia SotaJuttuja ja Kahakoita tähän.. Ne kun Oli Tarkoitus käsitellä joku Päivä ihan Omassa Vastaavassa Ketjussa.. Eli Eipäs sotketa nyt tätä ketjua noilla asioilla ja mennä asioiden edelle.. ;D

        Minusta sotajuttu on sikäli oleellinen että mikä tahansa joka vähentää ihmisten määrää on hyväksi maapallolle. Atomipommistakin voi ajan kanssa toipua, ihimisistä ei. Itseasiassa olin jo itsekin trollikalle kommentoimassa että mikä tahansa mikä tukee sodankäyntiä on ekoteko.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minusta sotajuttu on sikäli oleellinen että mikä tahansa joka vähentää ihmisten määrää on hyväksi maapallolle. Atomipommistakin voi ajan kanssa toipua, ihimisistä ei. Itseasiassa olin jo itsekin trollikalle kommentoimassa että mikä tahansa mikä tukee sodankäyntiä on ekoteko.

        :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minusta sotajuttu on sikäli oleellinen että mikä tahansa joka vähentää ihmisten määrää on hyväksi maapallolle. Atomipommistakin voi ajan kanssa toipua, ihimisistä ei. Itseasiassa olin jo itsekin trollikalle kommentoimassa että mikä tahansa mikä tukee sodankäyntiä on ekoteko.

        Yksilön kannalta on aika sama kuoleeko palopommin vai ydinreaktion seurauksena. Provosoivasti sanottu, mutta ydinase lienee historian toinen asia joka on hillinnyt ihmisen väkivaltaisuutta. Se ensimmäinen on demokraattinen oppositio.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Minusta sotajuttu on sikäli oleellinen että mikä tahansa joka vähentää ihmisten määrää on hyväksi maapallolle. Atomipommistakin voi ajan kanssa toipua, ihimisistä ei. Itseasiassa olin jo itsekin trollikalle kommentoimassa että mikä tahansa mikä tukee sodankäyntiä on ekoteko.

        Aina te ootte tappamassa mun lapsia. Ihminen osaa myös huolehtia maapallosta ja keksii kun kasvatus hyvää on mahdollisuus menestyä eli keksiii tavan huolehtia.

        Älkää tehkö lapsia kyllä minä pelastan miehet saastumisen partaalta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Aina te ootte tappamassa mun lapsia. Ihminen osaa myös huolehtia maapallosta ja keksii kun kasvatus hyvää on mahdollisuus menestyä eli keksiii tavan huolehtia.

        Älkää tehkö lapsia kyllä minä pelastan miehet saastumisen partaalta.

        Ei me mitään tappamassa olla mutta tässä maapallon kannalta asiaa ajateltiin ja kyllä kai se ihminen pahin tuholainen on millä tahansa mittarilla.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei me mitään tappamassa olla mutta tässä maapallon kannalta asiaa ajateltiin ja kyllä kai se ihminen pahin tuholainen on millä tahansa mittarilla.

        Herttinen sentään kyllä se parhain huolehtia myös on


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ei me mitään tappamassa olla mutta tässä maapallon kannalta asiaa ajateltiin ja kyllä kai se ihminen pahin tuholainen on millä tahansa mittarilla.

        .. NykyIhmisApina on ViruksienVirus.. Tietää Täysin Toimintansa Seuraukset ja Tekee Yhtä jos toista silti.. Virukset (voi pahimmissa tapauksissa) tappaa Isäntänsä, mutta ne eivät tee sitä tietoisesti ja ne pystyvät monesti siirtymään uuteen Isäntään.. ;P

        .. Ihminen Tappaa "Isäntäänsä" tietoisesti, eikä Sillä NarsuMarsulla ole edes toista "Isäntää".. ;D

        .. VoeElämä, kun TyperistäTyperin Virus.. Ja vielä PahimmanLaatuinen Sellainen.. ;P


      • .. Ja Oikeastihan tuo on vain Yksi Pikku Rokka Rikassa.. Ja monelle lähinnä vain Helppo TykkäysPisteiden Keruu Juttu Somessa&Irl.. ;P

        .. Samalla samat Yksilöt voivat harrastaa HedoNistista Kuluttamista, eivätkä noudata monessakaan asiassa samaa kaavaa, eli Vähemmän&Kestävämpää&Kestävämmin jne. on Enemmän yms.. ;P

        .. TekoPyhää touhua monilla.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Ja Oikeastihan tuo on vain Yksi Pikku Rokka Rikassa.. Ja monelle lähinnä vain Helppo TykkäysPisteiden Keruu Juttu Somessa&Irl.. ;P

        .. Samalla samat Yksilöt voivat harrastaa HedoNistista Kuluttamista, eivätkä noudata monessakaan asiassa samaa kaavaa, eli Vähemmän&Kestävämpää&Kestävämmin jne. on Enemmän yms.. ;P

        .. TekoPyhää touhua monilla.. ;P

        Ei muuten ToDellaKaaN OLe.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei muuten ToDellaKaaN OLe.

        .. Tyypillinen PuuSilmän ja/tai HedoNistin Kommentti.. ;D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei muuten ToDellaKaaN OLe.

        .. Tyypillinen PuuSilmän ja/tai HedoNistin Kommentti.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Tyypillinen PuuSilmän ja/tai HedoNistin Kommentti.. ;D

        Miten niin?

        Syön mä itsekin lihaa ja käytän maitotuotteita, eli en mitenkään pääse tässä itse pätemään.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Tyypillinen PuuSilmän ja/tai HedoNistin Kommentti.. ;D

        :)
        Onkohan suhunkin tarttumassa tuo misspönttöuunin legendaarinen tuplapostauskirous?



      • Mä en voinut olla ajattelematta tuota Enyan kaunista kappatta kuunnellessa - että se sopisi jotenkin todella kierolla ja ironisella tavalla taustamusiikiksi musiikkivideoon ihmiskunnan viimeisestä päivästä. Tarttis vaan lisätä noihin kiertorataotoksiin tuhansien mannertenvälisten ydinkärkien laukaisut ja räjähtämiset niiden saavuttaessa määränpäänsä.

        Oma ykköstoiveeni on ettei sitä päivää ikinä tulisi. On aivan sietämätön ajatus, että kaikki nää uhraukset ja kehitykset mitä tähän mennessä on historian aikana tehty, pyyhittäisiin kertaheitolla pois, eikä kukaan enää koskaan olisi todistamassa sitä, mitä kaikkea me täällä saatiin aikaiseksi. Toki paljon pahaa, mutta paljon hyvää myöskin, josta meidän tulisi olla ylpeitä. Olemme sitä paitsi oppineet monista virheistämme, vaikka siinä sivussa monet osapuolet ovat saaneetkin kärsiä. Ehkä se on kuitenkin ollut sen arvoista?

        Mutta ennen kaikkea se koko potentiaali mikä meissä kytee... se on aivan VALTAVA. Sillä jos me satutaankin olemaan se älykkäin elämänmuoto täällä kaikkeudessa... eikö olisi tosi surullista, että ainoastaan itsekkyytemme vuoksi tuhoamme itsemme? Kun kerta olemme niin onnekkaita ylipäätään ollaksemme täällä, tietoisena itsestämme ja ympäristöstämme, sekä kykeneväisinä vaikuttamaan siihen tavalla, johon ehkä mikään muu elämänmuoto ei pysty missään muuallakaan, onko oikeasti olemassa mitään yhtä typerää kuin pilata kaikki ja kadota täältä ikuisiksi ajoiksi?

        Kaikki se perintö mitä meille on lukemattomien vuosituhansien aikana jätetty tänne - on meidän vastuullamme säilyttää se ja välittää tuo perintö niin kauas tulevaisuuteen kuin se vaan ikinä on mahdollista! Muuttaa uusille planeetoille ja kokonaan uusiin tähtijärjestelmiin ja luoda uutta perintöä siinä sivussa tulevillekin sukupolville. Levittäytyä mahdollisimman laajalle ja vaalia kaikenlaista elämää kaikkialla, ei tuhota sitä. Miksi? KOSKA ME PYSTYMME SIIHEN.

        Voi hyvinkin olla, että yksikään toinen laji ei pysty. Ei nyt eikä tulevaisuudessakaan. Saattaa nimittäin olla aivan käsittämätön onnenpotku, että edes me ollaan täällä havainnoimassa ympäristöämme, ajattelemassa ja vuorovaikuttamassa kaikkeen ympärillämme olevaan. Sen verran perusteellisesti olen perehtynyt evoluutioon ja niihin lukemattomiin sattuman kaupalla tapahtuneisiin yhteensattumiin, mitkä ovat mahdollistaneet juuri sopivanlaiset olosuhteet elämän syntymiseksi juuri tähän muotoon kuin mitä se maapallolla on. Näyttää siltä että olemme aivan helvetin onnekkaita, mutta emme ole oppineet (vielä?) arvostamaan sitä sillä tasolla, mitä olisi mun mielestä syytä. Kutakuinkin NYT olisi korkea aika aloittaa!



      • :'(''


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Laitetaan Vielä Tää.. ;P

        Gladiator OST - Elysium, Honor Him & Now We Are Free
        https://www.youtube.com/watch?v=ijDcHT9Zl8U

        .. KuvaKokoelma.. ;P

        Kiitti Nuuska onnitteluista ja anteeks! Taisin pilata sun pitkän ketjusi, kirjoittamalla sinne tuosta asunnosta. Anzzy siellä nyt tarinoi omiaan,esittäen muka minua ja sukuani... jne.
        Tämä ei lopu ellen mä häviä täältä... sovinnolla. Yleisen edun nimissä se taitaa olla Heippa ja kiitos kaikill juttuseurast, pitäkää lippu korkealla. Hauskaa kesää ja syökää marjoja mailta ja metsästä!
        Poistun taka vasemmalle... aatteeni vuoksi.


      • trollikka kirjoitti:

        Kiitti Nuuska onnitteluista ja anteeks! Taisin pilata sun pitkän ketjusi, kirjoittamalla sinne tuosta asunnosta. Anzzy siellä nyt tarinoi omiaan,esittäen muka minua ja sukuani... jne.
        Tämä ei lopu ellen mä häviä täältä... sovinnolla. Yleisen edun nimissä se taitaa olla Heippa ja kiitos kaikill juttuseurast, pitäkää lippu korkealla. Hauskaa kesää ja syökää marjoja mailta ja metsästä!
        Poistun taka vasemmalle... aatteeni vuoksi.

        .. Et Sä mitään Pilannut.. Kyllähän Ketjuihin Juttuja mahtuu.. Ja sitä Paitsi tuon(kin) ketjun Ydin on lähinnä Antaa IhmisApinoille Pohdittavaa Ihan Itekseen(kin).. ;P

        .. Ja mitä Sinä tuosta(kaan) KiusaajaTrollista piittaat.. Se nyt näyttää kiusaavan yhtä sun toista ja ei ainakaan sen Persestely Tekstejä luulla sun kirjoittamaksi, jos sä sitä pelkäät.. ;P

        "aatteeni vuoksi."

        .. Tää meni Ohi.. Jos et sitten tarkoittanut, ".. Koska Näin Ajattelen" tjmv.. ;P

        .. Näkyilee taas, jos siis näkyilee.. Ja Hyviä, Kauniita ja Onnellisia.. Ja Vaikka mitä Hienoja Hetkiä myös Sulle.. =)


      • .. HyvänMiälen Nosto.. ;D


      • .. Onkos Palstan(kin) Strutseilla vielä Pää Syvästi Kuopassa vai miten on Asioiden Laita?.. ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe