onko kukaan enää selvinpäin

Mikä meininki palstalaisilla, joko on viikonloppujuomingit aloitettu?

Itse oon niin väsynyt etten jaksanut edes kaupassa käydä juotavia hakemassa, ja toisaalta huomenna pitäisi olla iskukunnossa kun lupauduin talkoilemaan.

Onko palstalla enää kukaan selvinpäin?

85

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Koskaan ei ole asiat niin huonosti etteikö niitä voisi viinalla vielä pahentaa"

      Täytyy minunkin olla iskukunnossa kun on kannettava muuttokuormaa.

      Talkoot ovat ihania.

      • Talkoot on sosiaalista puuhaa. Nyt kun on lasten puolesta vapaa viikonloppu eikä ole muuta sovittu, niin mikäs siinä kun vähän tarjoaa apuaan.


    • En oo selvänä. Oon maalla ja piru mikä lintujen tsirpatus käy täällä.
      Ulkosauna lämpiää ja otan lunkisti. Eilen paahdoin reikäpallon perässä yhteensä 2, 5 tuntia.

      Nyt pitää tsillata. Huomenna metsurivehkeet päälle ja Stihlillä pölkkyä pätkiks...ulkoilutan siskoa siinä samalla. Saa nakutella halki niitä..

      • On oikeasti palstalta löytynyt uusia kirjoittajia... vilkases se mun eilinen syrjäytymisketju...piristää ankeudellaan suakin...on täällä hiljaisia kirjoittajia..


      • Kyllä maalla on mukavaa. Krapulassa kannattaa ottaa vähän löysemmin, pääseepä siskosikin sitten vähän helpommalla.


      • Dissident kirjoitti:

        On oikeasti palstalta löytynyt uusia kirjoittajia... vilkases se mun eilinen syrjäytymisketju...piristää ankeudellaan suakin...on täällä hiljaisia kirjoittajia..

        Täytyy vilkaista. Psykologia ja psykologisointi ei ole ihan mun juttuja, tykkään ruuanlaitosta.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Täytyy vilkaista. Psykologia ja psykologisointi ei ole ihan mun juttuja, tykkään ruuanlaitosta.

        Joo. No säkin saat tarttumapintoja sieltä...

        Kaikki johtaa kaikkeen...kun joka asialle on oma syy...se mua kiehtoo...ei psykologia muuten. Ihan maanläheisesti vaan...


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Kyllä maalla on mukavaa. Krapulassa kannattaa ottaa vähän löysemmin, pääseepä siskosikin sitten vähän helpommalla.

        Joo. Ei tarvii urakoida...mutta eiköhän sitä pidä tasoitella tilannetta välillä kirveellä...sisko saa nakutella erikoistyökalulla..


      • Dissident kirjoitti:

        Joo. No säkin saat tarttumapintoja sieltä...

        Kaikki johtaa kaikkeen...kun joka asialle on oma syy...se mua kiehtoo...ei psykologia muuten. Ihan maanläheisesti vaan...

        Joo. Olen vain huomannut, että tällä palstalla on vankka psykologian/psykiatrian/psykoanalyysin ja psyyken medikaalisen sekoittamisen käytännön asiantuntemus, sillä saralla minun antini keskusteluun olisi aika vaatimatonta.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Joo. Olen vain huomannut, että tällä palstalla on vankka psykologian/psykiatrian/psykoanalyysin ja psyyken medikaalisen sekoittamisen käytännön asiantuntemus, sillä saralla minun antini keskusteluun olisi aika vaatimatonta.

        Sehän on vaan omakohtaista kokemusta...sähkäri mäkin olen koulutukseltani..


      • Dissident kirjoitti:

        Sehän on vaan omakohtaista kokemusta...sähkäri mäkin olen koulutukseltani..

        Ihan kivaahan se on välillä kyökkipsykologisoida.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ihan kivaahan se on välillä kyökkipsykologisoida.

        Siinä pitää olla tarkkana...vastaanottajalla vastuu...mikä sopii mulke ei välttämättä sovi sulle...


    • luomuna

      Lasillinen punaviiniä ruoan kanssa.

      • Lasillinen punaviiniä tasaa verenpaineen eikä vielä humalluta. Hyvää ruuan kanssa, ja joskus ilmankin.


    • selvänainen

      Olen aina selvinpäin. En ole juonut pisaraakaan kahteen vuoteen. Oli elämäni paras päätös.

      • Ohhoh! Joskus sitten meni reippaastikin lientä?


      • selvänainen

        Ei nyt niinkään. En vaan tajua miksi pitäisi laittaa rahansa johonkin niin kamalaan myrkkyyn joka maistuukin paskalta ja laittaa ihmisen pään niin sekaisin, ettei hallitse itseään.


      • selvänainen kirjoitti:

        Ei nyt niinkään. En vaan tajua miksi pitäisi laittaa rahansa johonkin niin kamalaan myrkkyyn joka maistuukin paskalta ja laittaa ihmisen pään niin sekaisin, ettei hallitse itseään.

        .. "Ei Hallitse Itseään".. Noh, se onkin eräänlaista TotuusSeerumia.. Estot vähenee, mutta kyllä ne teot/toimet ihan itsestä lähtee.. ;P


      • selvänainen kirjoitti:

        Ei nyt niinkään. En vaan tajua miksi pitäisi laittaa rahansa johonkin niin kamalaan myrkkyyn joka maistuukin paskalta ja laittaa ihmisen pään niin sekaisin, ettei hallitse itseään.

        Sorry, vetäisin vähän mutkia suoraksi. Käytit siis alkoa vähäisissä määrin, ja päätit sitten lopettaa senkin.

        Minä tykkään joistakin alkoholijuomista, mutta käytän sitä vain spesiaalitilanteissa.


      • aivotkutistuu
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. "Ei Hallitse Itseään".. Noh, se onkin eräänlaista TotuusSeerumia.. Estot vähenee, mutta kyllä ne teot/toimet ihan itsestä lähtee.. ;P

        Ei lähde itsestä. Alkoholi muuttaa aivotoimintaa, et ole enää oma itsesi kun ryyppäät. Lopulta tulee katkokävely ja jalat menee alta kun aivot kirjaimellisesti kutistuu. että siinäpähän kutistatte aivojanne, minä juon kivennäisvettä ja voin hyvin. En kaipaa minkäänlaista miestä, enkä naista. Onneksi suomijuopot pysyy kaukana kun en itse ryypiskele.


    • .. Noh, Mä ainaskin.. Ainaskin tänään.. Katotaan sitten huomenna uudestaan, että mitkä on fiilarit ja mihin.. ;P

      .. SelvinPäin on hyvä olla, ei huolet paina, ei rasitu Polla.. Vai miten se nyt meni.. Noh, Meni miten meni, niin KylNäinO.. ;D

      • Onko noin vaikeaa olla yhtä iltaa selvinnäppäin? Toivottavasti jaksat sinnitellä huomiseen.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Onko noin vaikeaa olla yhtä iltaa selvinnäppäin? Toivottavasti jaksat sinnitellä huomiseen.

        .. Taidat puhua Ittestäs.. Taas.. ;D

        .. Täällä Ennemminkin Just ToisPäin.. Mut jos tulee fiilareita lähteä Jauhamaa Yöhön Jaskaa ja TutkimusRetkelle, niin sitten täytynee hieman "uhrautua".. Ihan vain Tieteen nimissä.. Ja Sillee.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Taidat puhua Ittestäs.. Taas.. ;D

        .. Täällä Ennemminkin Just ToisPäin.. Mut jos tulee fiilareita lähteä Jauhamaa Yöhön Jaskaa ja TutkimusRetkelle, niin sitten täytynee hieman "uhrautua".. Ihan vain Tieteen nimissä.. Ja Sillee.. ;D

        Mä lähden nyt sen paikan eteen, missä käytiin aikoinaan kahvilla. Tuu säkin sinne jos haluut. Lupaan odottaa ainakin aamukahteen, ja jos ei senkään jälkeen sua oo näkyny, lähden himaan nukkumaan & no hard feelings.


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Mä lähden nyt sen paikan eteen, missä käytiin aikoinaan kahvilla. Tuu säkin sinne jos haluut. Lupaan odottaa ainakin aamukahteen, ja jos ei senkään jälkeen sua oo näkyny, lähden himaan nukkumaan & no hard feelings.

        ".. Olet, joko Trolli.. ;P

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15251194/sinkku-miehille-testileiri#comment-93477019

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15246514/paivan-hesari-syntyneista#comment-93457942

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15248187/-ilmoitus-koko-maailmalle-#comment-93447712

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15244351/lauantain-palstaetkot---p#comment-93420193

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15240729/lakkaa-olemasta-kusipaamies---tai-ainakin-yrita!#comment-93407441

        .. Tai Todella Häiriintynyt PiPiPää.. ;P

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15249990/hairiintyneet-stalkkerit---p

        .. Paljon Kakompi Tapaus vrt. noihin Perus HäirikköStalkkereihin.. ;D"

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15251532/etsin-miesta-elamaani#comment-93483277

        .. Edelleen.. Olen Mies ja ihan TäysHetsku.. ;P

        .. Toivottavasti se sun IRL VainonKohde, sekä hänen ystävät ovat tietoisia siitä, kuin PääPiPi tapaus olet.. ;P"

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15098115/myrkylliset-unelmat---p#comment-93545833

        .. Hakeudu Hoitooooooooooon... ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        ".. Olet, joko Trolli.. ;P

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15251194/sinkku-miehille-testileiri#comment-93477019

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15246514/paivan-hesari-syntyneista#comment-93457942

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15248187/-ilmoitus-koko-maailmalle-#comment-93447712

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15244351/lauantain-palstaetkot---p#comment-93420193

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15240729/lakkaa-olemasta-kusipaamies---tai-ainakin-yrita!#comment-93407441

        .. Tai Todella Häiriintynyt PiPiPää.. ;P

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15249990/hairiintyneet-stalkkerit---p

        .. Paljon Kakompi Tapaus vrt. noihin Perus HäirikköStalkkereihin.. ;D"

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15251532/etsin-miesta-elamaani#comment-93483277

        .. Edelleen.. Olen Mies ja ihan TäysHetsku.. ;P

        .. Toivottavasti se sun IRL VainonKohde, sekä hänen ystävät ovat tietoisia siitä, kuin PääPiPi tapaus olet.. ;P"

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15098115/myrkylliset-unelmat---p#comment-93545833

        .. Hakeudu Hoitooooooooooon... ;D

        Juu juu ☺

        Mutta ajattele asiaa näin: mä voisin olla sun pipipäätrolli! Kyllä sä varmaan sellaisellakin jotain teet.

        Tuu nyt tänne, olen jo paikalla. Muuten tulee tylsä ilta 😟


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Juu juu ☺

        Mutta ajattele asiaa näin: mä voisin olla sun pipipäätrolli! Kyllä sä varmaan sellaisellakin jotain teet.

        Tuu nyt tänne, olen jo paikalla. Muuten tulee tylsä ilta 😟

        .. LatvaLaho Tapaus.. ;D

        .. Olet selvästi antanut luvan tehdä itsestäsi ketjun.. ;P.. Pidetään oikeen Palstan KyökkiPsylogia istunto jossain vaiheessa ja PohRitahan, että oletko Trolli ja/tai PääPiPITapaus yms.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. LatvaLaho Tapaus.. ;D

        .. Olet selvästi antanut luvan tehdä itsestäsi ketjun.. ;P.. Pidetään oikeen Palstan KyökkiPsylogia istunto jossain vaiheessa ja PohRitahan, että oletko Trolli ja/tai PääPiPITapaus yms.. ;D

        Kuulostaa hyvältä. Saanko ottaa osaa?


      • jassoota
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. LatvaLaho Tapaus.. ;D

        .. Olet selvästi antanut luvan tehdä itsestäsi ketjun.. ;P.. Pidetään oikeen Palstan KyökkiPsylogia istunto jossain vaiheessa ja PohRitahan, että oletko Trolli ja/tai PääPiPITapaus yms.. ;D

        Hyvä ÄtmiMuikkune, PohRitahan Samas Suakin.


      • jassoota kirjoitti:

        Hyvä ÄtmiMuikkune, PohRitahan Samas Suakin.

        LOL

        Ehkä tästä ei tulekaan niin tylsä ilta 😃


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. LatvaLaho Tapaus.. ;D

        .. Olet selvästi antanut luvan tehdä itsestäsi ketjun.. ;P.. Pidetään oikeen Palstan KyökkiPsylogia istunto jossain vaiheessa ja PohRitahan, että oletko Trolli ja/tai PääPiPITapaus yms.. ;D

        Tässä ei muuten enää oo sitä kahvilaa.


      • Jatkoajalla ollaan ja reipas näläntunne orastaa. Taivaalta tiputti jo vähän vettäkin, vain lyhyen hetken.

        To go or not to go? Lähtisitkö ite nyt jos oisit minä?


      • Hyvää yötä.
        <3


      • Hetken jo mietin, että onko Nuuska itse tuo miesjokatietäämitähaluaa, vaan voisko olla....jahtaa nyt omaa häntäänsä. Höh...


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Hetken jo mietin, että onko Nuuska itse tuo miesjokatietäämitähaluaa, vaan voisko olla....jahtaa nyt omaa häntäänsä. Höh...

        Nuuskahan on palstan ainoa kokopäivätoiminen trolli, joten en yllättyisi mistään.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Hetken jo mietin, että onko Nuuska itse tuo miesjokatietäämitähaluaa, vaan voisko olla....jahtaa nyt omaa häntäänsä. Höh...

        .. JaaHans.. PsyKoosia pukkaa selvästi sitten sielläkin ja/tai tarkoituksellista Persestelyä&Outoilua.. Syystä tai Toisesta.. ;P

        .. Mut joo.. Sellasta Se.. ;D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Nuuskahan on palstan ainoa kokopäivätoiminen trolli, joten en yllättyisi mistään.

        .. Nas.. EikäKu PerttiSetä taas ProjiSoimassa omia Harrastuksiaan toisiin.. ;P

        .. Ja Juuh.. En yhtään Ihmettelis, vaikka toi HomoTrolli olisi Sun TheRealMinä.. Ja toi Nass.. EikäKu PerttiSetä olis Sun AlterEgo.. ;D


      • Nicitönnä
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. JaaHans.. PsyKoosia pukkaa selvästi sitten sielläkin ja/tai tarkoituksellista Persestelyä&Outoilua.. Syystä tai Toisesta.. ;P

        .. Mut joo.. Sellasta Se.. ;D

        Siis kunhan mietin, ei siinä sen kummembaa narsumarsuilua tai psykoosia bukkaa. 😱😵😬


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nas.. EikäKu PerttiSetä taas ProjiSoimassa omia Harrastuksiaan toisiin.. ;P

        .. Ja Juuh.. En yhtään Ihmettelis, vaikka toi HomoTrolli olisi Sun TheRealMinä.. Ja toi Nass.. EikäKu PerttiSetä olis Sun AlterEgo.. ;D

        Nuuska Nuuska, eikai vain kalahtanut kohdilleen? Niin käy joskus..


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Siis kunhan mietin, ei siinä sen kummembaa narsumarsuilua tai psykoosia bukkaa. 😱😵😬

        .. JoopaJoo.. Joku Raja noihin Oksettavuuksiin(kin).. ;(

        .. Toi Jantteri on niin Oksettava Tapaus, että Oksat Pois.. Jos ihan Rehellisesti sanon MieliPiteeni tuosta HomoTrollista.. Toivottavasti on Trolli ja Jos ei ole, niin toivottavasti ei pääse aiheuttamaan kenellekään mitään Peiskoo.. Suljetulle tuollaiset kuuluisivat.. ;P


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Nuuska Nuuska, eikai vain kalahtanut kohdilleen? Niin käy joskus..

        .. Niin.. Just Suhun.. Älä edelleenkään Projisoi Itseäs muihin.. Prkl.. SeniiliSpede.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. JoopaJoo.. Joku Raja noihin Oksettavuuksiin(kin).. ;(

        .. Toi Jantteri on niin Oksettava Tapaus, että Oksat Pois.. Jos ihan Rehellisesti sanon MieliPiteeni tuosta HomoTrollista.. Toivottavasti on Trolli ja Jos ei ole, niin toivottavasti ei pääse aiheuttamaan kenellekään mitään Peiskoo.. Suljetulle tuollaiset kuuluisivat.. ;P

        Onko siis tämä varsin imarteleva käsityksesi musta muodostunut näistä täällä käytyjen tähänastisisten keskusteluiden perusteella?


      • MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Onko siis tämä varsin imarteleva käsityksesi musta muodostunut näistä täällä käytyjen tähänastisisten keskusteluiden perusteella?

        .. Sinä Vajakkien ja SekoPäiden Kuningas et ansaitse multa(kaan) sen enempää aikaa&energiaa, kuin enintään sen verran, että Kuittaan Sulle Repeattina saman VakioVastauksen sun Persestelyihis.. ;P

        " .. Painu Koloos Siitä.. ;P

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15259413/onko-kukaan-enaa-selvinpain#comment-93552982

        .. Prkl.. PääPiPi HomoTrolli.. ;D"


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sinä Vajakkien ja SekoPäiden Kuningas et ansaitse multa(kaan) sen enempää aikaa&energiaa, kuin enintään sen verran, että Kuittaan Sulle Repeattina saman VakioVastauksen sun Persestelyihis.. ;P

        " .. Painu Koloos Siitä.. ;P

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15259413/onko-kukaan-enaa-selvinpain#comment-93552982

        .. Prkl.. PääPiPi HomoTrolli.. ;D"

        Älä nyt Nuuska hermostu. Sinä olet itsekin samanlainen häirikkö.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Älä nyt Nuuska hermostu. Sinä olet itsekin samanlainen häirikkö.

        .. Niin.. Itsensä ProjiSoiminen sen kuin Jatkuu.. ;D

        .. Onkos SeTällä KiimassaKupruja?.. Taas.. ;D


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Älä nyt Nuuska hermostu. Sinä olet itsekin samanlainen häirikkö.

        .. Niin.. Itsensä ProjiSoiminen sen kuin Jatkuu.. ;D

        .. Onkos SeTällä KiimassaKupruja?.. Taas.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Sinä Vajakkien ja SekoPäiden Kuningas et ansaitse multa(kaan) sen enempää aikaa&energiaa, kuin enintään sen verran, että Kuittaan Sulle Repeattina saman VakioVastauksen sun Persestelyihis.. ;P

        " .. Painu Koloos Siitä.. ;P

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15259413/onko-kukaan-enaa-selvinpain#comment-93552982

        .. Prkl.. PääPiPi HomoTrolli.. ;D"

        Muistatko ne ajat, kun pystyttiin käymään ihan asiallista keskustelua? On aika ikävä niitä.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Niin.. Itsensä ProjiSoiminen sen kuin Jatkuu.. ;D

        .. Onkos SeTällä KiimassaKupruja?.. Taas.. ;D

        Jutut alkaa olemaan sitä tasoa että Palstamäki lähtee baariin. Ehkä se kiimakin siitä yltyy kun löytyy hyvä nainen.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Jutut alkaa olemaan sitä tasoa että Palstamäki lähtee baariin. Ehkä se kiimakin siitä yltyy kun löytyy hyvä nainen.

        .. Nih, Hyvä juttu.. "Pelkäsin" jo, että alat MartyRoitumaan&Uhriutumaan, vaikka itse aloitit.. (niin kuin erät).. Mutta näämmä Sulla on vielä PallitTallella.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Nih, Hyvä juttu.. "Pelkäsin" jo, että alat MartyRoitumaan&Uhriutumaan, vaikka itse aloitit.. (niin kuin erät).. Mutta näämmä Sulla on vielä PallitTallella.. ;D

        .. Ja Hyvää MetästysOnnea.. Mut Katoki, että jätät ne Siivekkäät rauhaan ja keskityt vain niihin BonoBoNaaraisiin.. ;D

        .. Ettei Nuuskan täydy Ihan Suuttuu.. ;D


    • Tahvo53

      No eipä tule läträiltyä viinan kanssa tänä viikonloppuna, muuta järkevämpää tekemistä. Sitäpaitsi kun on laihiksella ja viina sisältää järjettömiä määriä sokeria niin eihän se sovi laisinkaan.
      Terveellistä viikonloppua kaikille!!

    • Miksipä ei olisi, kun ei juo?

      Ja ei, ei ole muitakaan itsensäsekoittamisaineita nautittu. ; )

    • Kaisanoasaa

      Olen aina selvinpäin. Naiset on varmaan kännissä ja sitten ne löytää jonkun jännämiehen.

    • Viinamies---

      Onko mitään hyvää syytä olla selvinpäin viikonloppuna? Eiole koska ete saa naisia koskaan ellette mene baariin.

      • Eipä se juopottelu näy ratkaisseen sinun yksinäisyyttäsi. Kannattaisiko kehittää uusi strategia?


    • On han toi kohta vinkkupullo mennyt tässä puhelimessa rupatellessa, periaatteessa ois pohjat baariin jo huvittais lähtä.

      • Ootko juonunna?

        Olen pitänyt sinua uskovaisena absolutistina.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Ootko juonunna?

        Olen pitänyt sinua uskovaisena absolutistina.

        Enhän koskaan ole kumpaakaan tunnustanut olevani, ei kannattaisi vetää omia johtopäätöksiä. Jos itse kerron jotain se on luotettavaa tietoa, nyt voin kertoa että ihmiset on vähän rasittavia puheluineen, ei edes baariin päässyt.


    • RaitisÄtmi

      Selvinpäin ollaan ja just tulin salilta treenaamasta. Hah, mukavan rauhallista treenata salilla näin viikonlopun lähestyessä, kun vähemmän porukkaa on treenaamassa.
      Uimahallin puolella kuului jotain tunnelmamusiikia ja näkyi olevan kynttilöitä altaan reunalla.
      Jotku kynttilä tunnelma uintisessiot menossa.
      Siellä olisi ollut varmaan ätmille hyvä tilaisuus, tiedä vaikka nuoria naisia pelkästään tuollaisessa tilaisuudessa ovat, ei sinne kukaan karski mies mene.

      Tapoihini ei kuulu ryyppäämien ollenkaan.

    • Nyt oon selvinpäin mutta aiemmin iltapäivällä otin vajaaseen puoleen promilleen ku oli niin tylsää. Mä en liiemmin kattele kellosta milloin tulisi ottaa, otan silloin ku huvittaa mikäli juomia vain on tarjolla. Vaikka heti aamusta jos sille päälle sattuu.
      Enkä missään tapauksessa ole alkoholisti.

    • Olisinkin vähän pienessä laitamyötäisessä, mutta en.
      Järki leikkaa niin terävästi, että tällä saa ruisleivänkin kahtia.

      Come on..toiset tulee vasta töistä..epistä.

      • SeliSeliTyxiä. Aina voi juoda jos vain haluaa.


    • En juo

      • njomnjomrossi

        Hyvä!

        tul mun kaa ryyppäämään

        tulee siten karvahirviö halvaxi mull


      • njomnjomrossi kirjoitti:

        Hyvä!

        tul mun kaa ryyppäämään

        tulee siten karvahirviö halvaxi mull

        Karvahirviö ei ole myynnissä


      • kaisanoasaa
        valtakunta kirjoitti:

        Karvahirviö ei ole myynnissä

        On se myynnissä. Roikkuu vaan hinnasta.


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        On se myynnissä. Roikkuu vaan hinnasta.

        Ei siinä hintalappua roiku💕


      • kaisanoasaa
        valtakunta kirjoitti:

        Ei siinä hintalappua roiku💕

        Pistä roikkumaan. Onhan siinä karvoja mihin ripustaa.


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Pistä roikkumaan. Onhan siinä karvoja mihin ripustaa.

        Ne on tarkoitettu koristeita varten ei hinnoitteluun. Pitäähän Karvahirviö kaunistaa hädän hetkellä.


    • hienoahienoa

      En juo töissä ollessani, vaikka voihan sitä yhden bissen ottaa ruokatauon yhteydessä. :D Mutta en tosiaan ole juonut yhtikäs mitään, enkä tiedä juonko tänä vkl yhtään.

    • Neiti-ope

      Känni päälle. oootte tylsiä selvänä.

    • Meinasin aloittaa simalla. Vappu kun lähestyy, niin kaupoissa on jo aika hyvä tarjonta

    • Ainahan minä, ellei syntymähumalaa lasketa...☺️

      • Naiset voi olla selvinpäin, mutta miehen tulee juoda jos haluaa parisuhteen.


      • A.Palstamäki kirjoitti:

        Naiset voi olla selvinpäin, mutta miehen tulee juoda jos haluaa parisuhteen.

        Höpsistä. 😌


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Höpsistä. 😌

        Ennen sanottiin että nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla, mutta nykyään tiedetään ettei taloon saa emäntää muuta kuin juomalla.


      • Nicci on huppelissa kun vaan puhutaankin alkoholista. Puhumattakaan, jos joku aukaisee juoman samassa tilassa...krapulsnkin se ryöjäke saa itselleen jo fiiliksistä. Hassu nainen...


      • Dissident kirjoitti:

        Nicci on huppelissa kun vaan puhutaankin alkoholista. Puhumattakaan, jos joku aukaisee juoman samassa tilassa...krapulsnkin se ryöjäke saa itselleen jo fiiliksistä. Hassu nainen...

        Oon vissiin yliherkkä. :D


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Oon vissiin yliherkkä. :D

        No kyllä sä imet itseesi fiiliksen. Olen monesti huomannut. Innostut kivoista jutuista ja masennut, jos kokoajan tulee dissausta. Mutta myö ei dissailla, vaan prassaillaan.

        Tässä just hörpin viimeistä kahvikupillista. Roppa on kuin junan alle jäänyt eilisestä polttopuunteosta. Pitäis silti hypätä työhousuihin ja käydä katsoo, saanko vettyneestä pihasta auton liikkeelle. Pitäis saada tiiliä mukaan, putkenpätkä ja oksasilppuri.

        Toivottavasti ei hankuukki pyörähdä, tai muuten on sitikka napoja myöten kuravellissä... hehe..


      • Dissident kirjoitti:

        No kyllä sä imet itseesi fiiliksen. Olen monesti huomannut. Innostut kivoista jutuista ja masennut, jos kokoajan tulee dissausta. Mutta myö ei dissailla, vaan prassaillaan.

        Tässä just hörpin viimeistä kahvikupillista. Roppa on kuin junan alle jäänyt eilisestä polttopuunteosta. Pitäis silti hypätä työhousuihin ja käydä katsoo, saanko vettyneestä pihasta auton liikkeelle. Pitäis saada tiiliä mukaan, putkenpätkä ja oksasilppuri.

        Toivottavasti ei hankuukki pyörähdä, tai muuten on sitikka napoja myöten kuravellissä... hehe..

        Kyllä mä varmaan joskus imen fiiliksen, mutta oon kyllä oppinut myös kukitsemaan fiilikset ulos itsestäni. Osuu, muttei uppoa siis aina. :)

        Mulla on päänsärkyä, onkohan mulla jonkun toisen krapula? Oikeesti oon vaan juonut liian vähän tässä eilennä nesteitä. :/

        Sillä se lähtee kankeus ja kipu millä on tullutkin, sanois mummo jos eläis. Kunnon autokuormanhan meinaat kyytiin noukkia. Pikkasen vielä kampetta kyytiin ja sitikan saa upotettua maaperään. :)

        Mä hilpasen juomaan vettä ja venyttelemään niskaa...jos toi päänsärky vaikka lähtis ilman lääkitystä. Palaillaan!


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Kyllä mä varmaan joskus imen fiiliksen, mutta oon kyllä oppinut myös kukitsemaan fiilikset ulos itsestäni. Osuu, muttei uppoa siis aina. :)

        Mulla on päänsärkyä, onkohan mulla jonkun toisen krapula? Oikeesti oon vaan juonut liian vähän tässä eilennä nesteitä. :/

        Sillä se lähtee kankeus ja kipu millä on tullutkin, sanois mummo jos eläis. Kunnon autokuormanhan meinaat kyytiin noukkia. Pikkasen vielä kampetta kyytiin ja sitikan saa upotettua maaperään. :)

        Mä hilpasen juomaan vettä ja venyttelemään niskaa...jos toi päänsärky vaikka lähtis ilman lääkitystä. Palaillaan!

        Sain otettua sitikan nätisti pois nurtsilta. Turvekerros kesti hyvin. Kärrin työnsin ensin ylämäkeen kovalle käsin ja sit vaan sitikka varovasti perässä...hyvin toimi. Nyt vasta lastaan kärrin.

        Joo. Vettä pitäis itsekin muistaa juoda. Kuulemma alkaa elimistö vetää päästä mehuja, jos ei muualla ole ja sit tulee alipaine kuuppaan...siitä päänsärky.

        Mutta eikös myö tästä verrytä...vettä koneeseen ja liikkeelle. Kyllä se siitä vanha kroppa taas herää...palataan...


    • aloite36

      Kyllä se vähän niin on että mies ei saa naista muuta kun juomalla. Yritä nyt selvänä päästä treffeille edes niin et jumalauta onnistu millään. Sitten kun menet baareihin niin helposti tutustuu naisiin ja saa naisilta numeroita ja usein myös nainen ottaa yhteyttä. Porukalla kannattaa mennä baariin koska aina joku kaveri tuntee jonkun naisen ja nainen tulee siihen porukkaan ja lisää naisia tulee ja siinä jutellaan ja tutustuu ja sitten numerot vaihtuu. Yritäppä selvänä tehdä samaa niin sinulle ei kukaan edes halua jutella. Just tänään yks nainen pyysi facessa kaveriksi ja soviittin että mennää kahville joku päivä.

      • N50

        Kyllä absolutistimies iski tunteensa minuun tanssipaikalla, joten raittiilla miehellä olisi edelleen kysyntää.

        Aloittajalle: olen ollut absolutisti koko ikäni.


    • kaisanoasaa

      Sama vanha laulu jatkuu eli olen kännissä niinkuin olen ollut jo kohta kaksi vuotta joka päivä, ihan muutamaa satunnaista selvää päivää lukuunottamatta. Kohta varmaan maksa sanoo poks.

    • hienoahienoa

      Nyt olen ottanut bissen ja toista availen. Johan on kova juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe