Valitettavasti viime vuosikymmenen menestyneimmän yleisurheilijan ura taitaa nyt olla ohi. Polven ristisiteet tuskin tulevat kestämään leikkauksen jälkeen edes polvitukien kanssa keihäänheiton täysitehoista suoritusta tai edes harjoittelua. Lisäksi motivaation löytäminen tuollaisen operaation jälkeen tuolla iällä on varmasti haastavaa. Myös keihäänheiton tulostaso noussut viimevuosina aika reilusti joten alle 85 metrisillä ei paljon arvokisoissa juhlita. Tero varmaan tietää itsekin missä mennään mutta ei vaan raaski vielä kertoa sitä julkisesti tai sitten ei vaan ole vielä täysin voinut myöntää asiaa edes itselleen.
Kiitoksia Terolle mainioista urasta meidän kaikkien penkkiurheilijoiden puolesta.
Toivotaan että Helnderista tulee uusi "perintöprinssi" ja että hän säästyy pahemmilta vammoilta joita keihäänheittäjille kyllä on riittävästi tarjolla. Suoranainen Ihme kun Pitkämäki pystyi noinkin pitkä uran suht terveenä tekemään.
Tero Pitkämäen ura ohi ?
JonniMyyrä
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966