Maksoin potut pottuina

Saimitätilasi

Miesystävälläni useita "hoitoja" joista olen mustis ja katkera. Teki taas temppujaan ja loukkaannuin ja varsinkin kun nuoletti minua tyhjillä pusseilla ja hajuvesipilvi karvoitusalueellaan:( Tosi törkeää tulla siinä kunnossa ja ´tiijä mitä basiliskoja tuliaisiksi. No, eipä mitä, päätin kostaa:) Kosto on suloista, samotaan:) Ja toden totta näin on, sen sain ihanasti tuta. Eräs vongannut minua jo vuosikausia ja pikku vinkin annettuani pongahti ovelleni ja oi sitä riemua kun piehtaroimme lakanoissa. Ja jo vuoden ollut ns kakkonen. Vakihani ei tätä tiedä. Olen vain itselleni todistanut koemielessä että useammankin kanssa voi sekstailla mutta tunteet määräävät sen kuka on sydämmen valittu. Rakastan vain ja ainoastaa omaa kultaan<3 Toinen aivan jees navan alapuolelta mutta siinä kaikki. Eikä muutenkaan kilahda. Ei huumorintajua pätkääkään, pelkkää seksiä. Ei myöskään ajattele muuta kuin itseään toisin kuin minun oma rakkaani. Hän aina huolehtii myös siitä että minäkin tyydytyn. No senpä vuoksi moni muukin on hänestä kiinnostunut. Aprikoin aina hänen tunteitaan ja että voiko hän oikeasti rakastaa minua vaikka naiskentelee toisten kanssa ja heillä myös enemmän yhteistäkin. Itsestäni voin sanoa että tuskin löydän toista ihmistä josta yhtä paljon pitäisin ja joka paremmin minulle sopisi. Hän taas tuntee omilla aivoillaan ja sydämmellään ja ikuiseksi arvoitukseksi jää että sanooko meille kaikille rakastavansa vai vaan minulle ja toiset ajan vietettä. Joskus luulen että hän rakastaa aina sen hetken kun akti päällä oli kyseesä kuka tahansa... Arvoitus ei varmaan milloinkaan ratkea joten näillä mentävä mutta ilman liikoja funtsaoiluita ettei täysin sekoa. Senverran vielä että vaikka hänellä useita niin minulla ei saisi olla?? ---- Ihan vaan huvikseni kirjoittelin tuntojani enkä kaipaa moralisointia...

11

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkhkhkhkhk

      Ei sitte mennyt sitten ihan hukkaan toikaan testaus, jos noin hyvät johtopäätökset sait tehtyä.
      Mut mä kyl luulen että sä ap olet mies.

    • kjka

      Yks asia on varma, kosto helpottaa. Minäkin kun tein saman vaimokkeelle minkä aloitti niin johan oli kova pala kestää että miskin näemmä saa vierasta eikä vaan hän. No ei vieraan pillu paremmalta tuntunut mutta se mitä tehtiin oli jo toista mitä vaimokkeen kanssa.

      • Samallamitallatakaisin

        Juu totta:) Ei noi helvetin pettäjät tajua mitä pahaa saavat aikaan ennenkuin omaan nilkkaan kopsahtaa:) :) Koska jos vähänkin tunteita niin sattuuhan se jos joku toinen riisuu hitaasti hänen haninsa pikkarit ja liivit alas tai boxerit ja....


    • Aloittajaonnainen

      Ihmettelen kyllä todella että joku tuota helvetin ap:tä joka paikkaan ujuttaa ja koettaa sotkea toisten jutut. Ihan tyhmä akka. Lueskelee toisten juttu päivät päästään ja joka kirjoitukseen ap:tä jopa Kaks plus lehteen. Ihan seko eukko, suksi suolle.

    • Vakaa.vaaka

      Ei Jumala miestä huoraksi luonut, ei naistakaan. Itse he etsivät himojensa tiet ja toteuttavat huoraamalla tekojaan niin mies kuin nainenkin. Seuraukset ovat pahojen tekojen palkka, tauteja tuskaa ja kuolema. Itse he vetävät kirouksia ylleen omilla väärillä teillään.
      Kuka kunnon miehen löytää hän aarteen löytää. Kunniakasta on miehelle elää vaimoa kunnioittaen ja parisuhdetta vaalien. Mies joka kunnon naisen löytää hänen huoneensa ja miehensä on siunattu ja elämän tie onnellinen.

      • hissun.kissun

        Puhut viisaasti. Ei Jumala luonut miestä eikä vaimoa, vaan ihminen kehittyi evoluution mukana muista ihmisapinoista erilliseksi populaatioksi.


      • Evoluutio.puppua
        hissun.kissun kirjoitti:

        Puhut viisaasti. Ei Jumala luonut miestä eikä vaimoa, vaan ihminen kehittyi evoluution mukana muista ihmisapinoista erilliseksi populaatioksi.

        Kyllä loi Adamin ja Eevan, mieheksi ja naiseksi hän heidät loi. Adamin kylkiluusta hän muovasi Evan, tiedätkö miksi? Siksi että nainen luotiin miehelle avuksi. Ei apinaksi, ei apinasta kehittyväksi, kaikki eläimet luotiin myös kukin lajinsa mukaan. Apina on apina koska se matkii ihmistä, ei toisinpäin.
        Mihis se sun evoluutiokehitys nyt niin ihmiseen jäi eikä jatkanut kehitystään eteenpäin? Älä nyt hupsujas puhu.


    • opetinmolempia

      Niin tein minäkin mutta niin ettei kumpikaan edes tajunnut. Tappelivat keskenään ja syyttelivät toisiaan tekemättä jättämistä ja kertomuksista jne. Samoin kuinka väittelivät mitä olin tehnyt tai jättänyt tekemättä. Samoin kun kovana yritti toista komentaa "minun tekemisen. Oli surkuhupaisaa. Lähetin viestejä ja vastailin. Mutta kostoni oli totaalinen. Kumpikin epäili toista. Minun ei tarvinnut kuin vihjata toiselle ja toiselle viestiä nakata. No aikuisia ollaan mutta lapsetti niin kovasti ja piti päästä leikkiin mukaan. Eikä kumpikaan älynnyt! No katsotaan nyt mihin tämä johtaa. Osaan paljon paremmin salata tuollaiset leikit. Sehän selvä ja eiköhän kumpikin ottanut opikseen. Nyt jos uskaltavat kysellä edes toisiltaan miten se meni jne. Joudun ehkä joskus tunnustamaan tekoni mutta leikkiä kuten toisetkin.

    • Kaikenlaisiakahjuja

      Kaikenlaisia hulluja vastaaji, hah hah haa. Yksi kiroaa ja asettaa Jumalan itsensä alapuolelle. Mitä uskoa tuo muka on? Kysyn vaan? Ja sitten toi yllä oleva, no ei kyl ihan terve päästään ole hänkään ja ihmettelen että tuollaista edes kirjoittelee. Ei taida osata rakastaa ketään... Jättäkää nyt hyvät ihmiset nuo tyhmät kirjottelut, kiroukset ja juonittelut. Nautitaan kesästä ja lemmestä ketään loukkaamatta ja jospa ymmärtämystä' löytyisi vaikeimmissakin paikassa.

    • kokemustaon

      Saat kostosi parhaiten kun paneskelet sen veljen/serkun/parhaan kaverin kanssa. Toimii!

    • Potuillesataapottua

      Ai että olet oikeassa:) On piilotellut sukuaan ja veljeään ja jos olen kysynyt jotain niin menee vaikeaksi:) Otankin selvää tyypistä ja isken sen satavarmasti ja olenkin saanut jo jotain hallaa aikaan neuvosi jälkeen. Omaa lääkettään saa läskipää maistaa, hah hah haa:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe