Seurustelu ja matkustelu

jareeee

Olen huomannut että kun nuori nainen ryhtyy seurustelemaan niin matkailu-intonsa vähenee. Vaikka miehen rahoilla olisikin hyvä reissata niin ei se tyttöjä oikein nappaa kun se aisuri mokoma tuppaa reissuille mukaan! Ja se toope on vain tiellä kun gigolo ottaa kontaktia kreikkalaisella rannalla.

27

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkustamatonsinkku

No missä olet sellaista huomannut?

• jareeee

Ihan tarkkailemalla tuntemiani nuoria naisia.

• Hönöoot
        jareeee kirjoitti:

Jos se kultsipuppeli on vieressä, niin pitäisikö pois lähteä?
        Parisuhteessa on usein erilainen päämäärä, kuin sinkulla. Vaikkapa taloon säästäminen.

• jareeee kirjoitti:

Veikkaan että itse tuskin et ole missään edes matkustellut, eikä sulla varmaan ole naistakaan.

• darkkis.matkoillaan
        DarkFear kirjoitti:

Veikkaan että itse tuskin et ole missään edes matkustellut, eikä sulla varmaan ole naistakaan.

No sinähän kaljumulkku nuo matkailut tiedät. Alvariinsa ravaat Tallinnassa laivalla, ja mehän kaikki kyllä tiedetään minkä tähden sä sinne hingut. Limainen & kiimainen Etnogyrpä sekä tuoreet munakarvat kaljuusihan ne sinut sinne ajaa.

• matkustamatonsinkku
        jareeee kirjoitti:

Taitaa olla miehillä enemmän matkustelua. Jatkuvasti poikaporukalla milloin minnekin. Ei lopu edes parisuhteessa.

Muutenkin jos nainen on matkustellut sinkkuna niin ei parisuhteessakin tarvitse siihen miehen rahoja.
        Muutenkin mies voi olla ottamatta naista jonka jutut ei sovi sulle.
        Ulkopuolisen ärsyyntyminen asiasta on hänen ongelmansa.

• sivustaseurannut
        matkustamatonsinkku kirjoitti:

Taitaa olla miehillä enemmän matkustelua. Jatkuvasti poikaporukalla milloin minnekin. Ei lopu edes parisuhteessa.

Muutenkin jos nainen on matkustellut sinkkuna niin ei parisuhteessakin tarvitse siihen miehen rahoja.
        Muutenkin mies voi olla ottamatta naista jonka jutut ei sovi sulle.
        Ulkopuolisen ärsyyntyminen asiasta on hänen ongelmansa.

”Taitaa olla miehillä enemmän matkustelua. Jatkuvasti poikaporukalla milloin minnekin. Ei lopu edes parisuhteessa. ”

Joo. Formulamatkoja ja äijämökkiviikonloppuja alkaa olla tämän tästä. Mitä vähempi kotona niin sen parempi.

• darkkis.matkoillaan kirjoitti:

No sinähän kaljumulkku nuo matkailut tiedät. Alvariinsa ravaat Tallinnassa laivalla, ja mehän kaikki kyllä tiedetään minkä tähden sä sinne hingut. Limainen & kiimainen Etnogyrpä sekä tuoreet munakarvat kaljuusihan ne sinut sinne ajaa.

Ai sulla itselläsi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran atanut sun tukkasi kaljuuntua jo nuoruusvuosina.

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään sun kaltainen talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen persupaskajuntti.

Mutta kovasti sua tuntuu ne miesten sukuelimet ja munakarvat kiinnostavan, kun niistä pitää täällä kirjoittaa.

Tiedoksi vaan sulle se, että itse en käy ollenkaan ulkomailla, sillä mä pysynkin vaan täällä koti-suomessa perkele!!!!!!!!!!!!!!!

• wdaöklj

Kyrvänhakureissuja ne tyttöjen matkat ovat!

• pillukulttuuria

Mitäs poikien matkat on? Ihan vaan museoiden kiertelyä ja kirkkoihin tutustumista?

• siimahantainen

Ei miun siskoo ainakaan estänyt avokin läsnäolo turkin reissulla- siellä se tapasi jonkun paikallisen ja salaa tapaili :D jäi kiinnikin sitte. Erosivat. Ja sisko lähti myöhemmin takaisin itsekseen ja löysinykysen miehensä ja lastensa isän.
      Reissaavat naiset on seikkailijoita... siinä missä miehetkin ;) vieras kulttuuri ja etenkin dna ne vaan vetää puoleensa, ei sille voi mitään. Itsekin kokenut tuon. Serkumpi ei oo herkumpi vaan eri heimoinen.

• wdlkjhv

Pohjanoteeraus suomalaiselta naiselta, jälleen kerran.

• hyvinsisäänajettu
        wdlkjhv kirjoitti:

Pohjanoteeraus suomalaiselta naiselta, jälleen kerran.

Onneksi suomalaisilla miehillä on perinne hakea se hyvä nainen Pattyan kujilta. Sieltä rivistä valitsee vaan parhaan.

• naisen.aivot
        hyvinsisäänajettu kirjoitti:

Onneksi suomalaisilla miehillä on perinne hakea se hyvä nainen Pattyan kujilta. Sieltä rivistä valitsee vaan parhaan.

Eipä taida kovin moni mies siellä käydä. Suomalaisnaisia matkustaa esim. Turkkiin enemmän päivässä kuin miehiä sinne Pattayalle vuodessa.

• Toista se on meillä vanhoilla, kun saa ukon elämäänsä niin into matkustella vasta pääsee vauhtiin. :D

Mullakin on yhtenään matkakuume. Espanjaan veri vetää yhtenään...eikä se varmaan helpota, ennen kun sinne lopulta pääsen. Löydän itseni jo katselemasta ilmakuvaa ja käuskentelemässä street toiminnolla katuja pitkin. :D

Epätoivoista? No todella. :(

• Ainiin, unohdin ihan mainita webcamit. :D

• Onko teillä isäntäkin lähdössä innolla Espanjaan vai olisiko hän mieluimmin vaikka Unkarissa katsomassa formuloita tai Suomen ulkosaaristossa tutkimassa majakoiden historiaa?

• sivusta-vaan
        M184 kirjoitti:

Onko teillä isäntäkin lähdössä innolla Espanjaan vai olisiko hän mieluimmin vaikka Unkarissa katsomassa formuloita tai Suomen ulkosaaristossa tutkimassa majakoiden historiaa?

Itse naisena valitsisin majakat. Inhoan Formuloita enkä tykkää maata rannalla.

Onneksi sinkkuna ei tarvitse kuunnella formuloiden vinguntaa.

• sivusta-vaan kirjoitti:

Itse naisena valitsisin majakat. Inhoan Formuloita enkä tykkää maata rannalla.

Onneksi sinkkuna ei tarvitse kuunnella formuloiden vinguntaa.

Ei kai sitä parisuhteessakaan tarvi kuunnella jos ei halua. Menee tekemään muuta siksi aikaa. Ei silti en minäkään formuloita ole seurannut vuosiin. Majakat olisi kyllä kiintoisa matkailukohde; saaristo yleensäkin.

• M184 kirjoitti:

Onko teillä isäntäkin lähdössä innolla Espanjaan vai olisiko hän mieluimmin vaikka Unkarissa katsomassa formuloita tai Suomen ulkosaaristossa tutkimassa majakoiden historiaa?

Heh, hän varmaan mieluiten kävisi missä tahansa, missä vaikuttaa MotoGP. Kaksipyöräiset on lähellä sydäntä ja GT-Sportit.

Rakennuksista linnat ja linnakkeet mielummin kuin vaikkapa nuo majakat.

Kyllä hän kuulemma aikoo mukaan lähteä, jos ja kun sinne Espanjaan olen lähtemässä. Korkeasaaren retki oli tarpeeksi uuvuttava reissu eli ihan heti ei olla lentoonkaan lähdössä. 😁

• LadyZorro kirjoitti:

Heh, hän varmaan mieluiten kävisi missä tahansa, missä vaikuttaa MotoGP. Kaksipyöräiset on lähellä sydäntä ja GT-Sportit.

Rakennuksista linnat ja linnakkeet mielummin kuin vaikkapa nuo majakat.

Kyllä hän kuulemma aikoo mukaan lähteä, jos ja kun sinne Espanjaan olen lähtemässä. Korkeasaaren retki oli tarpeeksi uuvuttava reissu eli ihan heti ei olla lentoonkaan lähdössä. 😁

Tätä vähän olen joskus miettinyt kun olen vertaillut fb:ssä matkaennakkoja. Naisväki lähtee Espanjaan, Kreikkaan tai vaikka esim Turkkiin. Sitten jälkeen keskustelussa tulee esille museot, rauniot, rannat jonka jälkeen sitten lukematon lista nimiä ja merkkejä jotka todennäköisesti viittaavat kenkiin, käsilaukkuihin tai hajuvesiin/meikkeihin tai muihin asioihin joita sitten tuodaan sieltä tänne.

Miesten päivitykset tyyliin. Lähdetään kalaan, paikkana Norja. Mukaan se ja se vapa sekä se ja se perho. Eli tekemisen kautta ja oleellista on se mitä otetaan mukaan.

• M184 kirjoitti:

Tätä vähän olen joskus miettinyt kun olen vertaillut fb:ssä matkaennakkoja. Naisväki lähtee Espanjaan, Kreikkaan tai vaikka esim Turkkiin. Sitten jälkeen keskustelussa tulee esille museot, rauniot, rannat jonka jälkeen sitten lukematon lista nimiä ja merkkejä jotka todennäköisesti viittaavat kenkiin, käsilaukkuihin tai hajuvesiin/meikkeihin tai muihin asioihin joita sitten tuodaan sieltä tänne.

Miesten päivitykset tyyliin. Lähdetään kalaan, paikkana Norja. Mukaan se ja se vapa sekä se ja se perho. Eli tekemisen kautta ja oleellista on se mitä otetaan mukaan.

Heh, joo. Mulla varmaan tulisi ekana upeat maisemat tai paikallinen ruoka, kulttuuri ilmanmuuta. Luultavasti joku kiva ulko aktiviteetti ja se, että ylipäänsä sää suosii ulkoilijaa. tekemisen takia minäkin sinne menisin. Mulle on hirmu tärkeetä päästä ulos, mitä enemmän sen parempi. Ja mitä mukavempi keli ulkoiluun, niin aina vaan paranee. :)

Jos taas asuisin jossain lämpöisessä, niin panostaisin pieniuotoisen hyötypuutarhan perustamiseen ja ulkoliikuntaa mahdollisimman paljon.

Noista käsilaukuista ja kengistä, ylipäänsä merkeistä en vällää. :)

Norjaan aion kyllä mennä. Vois olla mukavaa käydä kalassa.

Mun mies taas löllöttelisi mieluusti missä vaan maailmalla. Mutta kun osaa houkutella, niin saa mukaansa muuallekin, sängyn pohjalta. Maailmalla ei ole kuulemma paljon nähtävää...sanoo ihminen joka ei ole kovin kaukana maailmalla koskaan edes käynyt. :D

Minusta taas maailmassa on valtavasti nähtävää.

• LadyZorro kirjoitti:

Heh, joo. Mulla varmaan tulisi ekana upeat maisemat tai paikallinen ruoka, kulttuuri ilmanmuuta. Luultavasti joku kiva ulko aktiviteetti ja se, että ylipäänsä sää suosii ulkoilijaa. tekemisen takia minäkin sinne menisin. Mulle on hirmu tärkeetä päästä ulos, mitä enemmän sen parempi. Ja mitä mukavempi keli ulkoiluun, niin aina vaan paranee. :)

Jos taas asuisin jossain lämpöisessä, niin panostaisin pieniuotoisen hyötypuutarhan perustamiseen ja ulkoliikuntaa mahdollisimman paljon.

Noista käsilaukuista ja kengistä, ylipäänsä merkeistä en vällää. :)

Norjaan aion kyllä mennä. Vois olla mukavaa käydä kalassa.

Mun mies taas löllöttelisi mieluusti missä vaan maailmalla. Mutta kun osaa houkutella, niin saa mukaansa muuallekin, sängyn pohjalta. Maailmalla ei ole kuulemma paljon nähtävää...sanoo ihminen joka ei ole kovin kaukana maailmalla koskaan edes käynyt. :D

Minusta taas maailmassa on valtavasti nähtävää.

Varmaan tiedät sen itsekkin mutta sanon silti että olet onnellisessa asemassa kun sinulla on tuollainen mies. Mailmalla ei oikeasti ole juurikaan nähtävää. Siinä se mollottaa ja ihmettelee kun aurinko sitä kiertää.

Nähtävät asiat on lähellä; rakkaat ihmiset.

• M184 kirjoitti:

Varmaan tiedät sen itsekkin mutta sanon silti että olet onnellisessa asemassa kun sinulla on tuollainen mies. Mailmalla ei oikeasti ole juurikaan nähtävää. Siinä se mollottaa ja ihmettelee kun aurinko sitä kiertää.

Nähtävät asiat on lähellä; rakkaat ihmiset.

Ilmanmuuta ne rakkaat nähtävät asiat ovat lähellä, ne on aina olleet aina tulee olemaan. Juuri ne rakkaat ihmiset mua on pidätelleet ja hillitsee toteuttamasta kaikkea, mitä ehkä muuten tekisin ominpäin. Fakta on että ilman niitä rakkaitani olisin onnettomampi, kun ilman muuta maailmaa.

Ja kaikka niitä asioita, joita voisin halutessani tehdä. Sydän valitsee ne rakkaat...ja silloin tiputan jäitä haaveilleni. Odotelkaa.

Voi olla etten koskaan ehdi toteuttaa haaveitani, mutta voin olla onnellinen että sain elää ihmisten kanssa joita rakastan.

Mutta mä lähestyin hiukan eri kulmasta tuota maailmalla on nähtävää. Nimenomaan yhdessä nähtävää...

Monesti ihmiset, jotka on olleet maailmalla poissa rakkaitensa luota, huomaa jossain vaiheessa että vaihtais toisinpäin. Yhteinen aika on melko lyhyt..sen huomaa, kun ihmisiä ei enää ympärillä ole. Kuka on kuollut, kuka muuttanut jonnekin kauas..eikä nää juuri koskaan, jos ikinä enää.

Mun motto on, että näytä tuntees ja välittämises aina, kun mahdollista. Pyri kertomaan, että välität mahdollisimman usein, eläkä mene riidoissa maailmalle. Pyri sopimaan ne, tekemään rauha omalle ja toiselle.

Koskaan ei tiedä koska se toinen ei enää ole täällä...ja ne hyvät asiat jäi sanomatta ja antamatta. Haudalla on myöhäistä enää tunnustaa tunteitaan ja kertoa välittämistään.

• Haaveet on ainakin itselleni mielikuvaleikkiä, jonka joskus voisin elää todeksi ja todeta olisiko se mielikuvan kaltaista.☺️

Eihän ne haaveet aina toteudu, varsinkaan kuin Strömsössa.

Mutta pyrin pitämään hengissä haaveita, joista voitas yhdessäkin tykätä. Niin ettei kenenkään ole pakko luopua toisesta/ toisistaan...

• LadyZorro kirjoitti:

Haaveet on ainakin itselleni mielikuvaleikkiä, jonka joskus voisin elää todeksi ja todeta olisiko se mielikuvan kaltaista.☺️

Eihän ne haaveet aina toteudu, varsinkaan kuin Strömsössa.

Mutta pyrin pitämään hengissä haaveita, joista voitas yhdessäkin tykätä. Niin ettei kenenkään ole pakko luopua toisesta/ toisistaan...

"yhdessäkin tykätä". Tuossapa se tuli. Tietysti myös niinpäin että jos rakkaalla on haave niin sitä pitää tukea vaikka se ei itseään niin hirveästi kiinnosta

• M184 kirjoitti:

"yhdessäkin tykätä". Tuossapa se tuli. Tietysti myös niinpäin että jos rakkaalla on haave niin sitä pitää tukea vaikka se ei itseään niin hirveästi kiinnosta

Juurikin näin, kuten kirjoitat. Rakkaan ihmisen onnellisuus kuitenkin on tärkeää, niin kyllä sen vuoksi on valmis menemään vähän joustellen epämukavuusalueelleenkin.

Kun se nyt ei ole mitään aivan hullua ja maailmanlopun enteitä suhteelle eikä itsellekään. Tai muille ihmisille pahaa tekevää...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      23
      3163
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      196
      2854
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1851
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      258
      1504
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      110
      1273
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      46
      1160
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      1037
    8. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      153
      1006
    9. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      934
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      824
    Aihe