Hei! Mulla on ärsyttävä vaiva, eli mä punastun helposti. Tilanteissa jotka ei ahdista mua, ja on normaaleja. Mutta pahemmin tilanteissa, jotka ahdistaa mua paljon. Esim. Yllättävät sosiaaliset. Ja onko vinkkejä millä saisin tätä hillittyä?
Punastuminen
8
264
Vastaukset
- retiisi_
Alkoholi auttaa, jos ei suoranaisesti vähennä punastelua, niin saa sinut ainakin olemaan piittaamatta siitä.
- Tomaatti
Harmi vaan että olen alle 18
- Entinen_punasteleva
Itse kärsin nuorempana samasta vaivasta. Se ei ole kovin mukavaa tiedän sen. Itselläni siihen auttoi iän karttuminen ja itsevarmuuden lisääntyminen, tietty cooliuden lisääntyminen ja se ettei juuri välitä mitä muut mahdollisesti ajattelevat. Samoin siihen auttoi se, että kun joskus näki muita vastaavanlaisia, niin sitä huomasi, että eipä siihen muut itse asiassa kiinnitä edes niin paljoa huomiota kuin mitä itse siitä vaivasta kärsivä siihen kiinnittää. Liika itsekriittisyys ei auta. Aika ja itsevarmuus auttavat.
- Tomaatti
Kiitos vastauksesta ❤️
- Hokujkih
Kova urheilu ja treenaaminen, kahvin juonnin vähentäminen (jos juo) on hyviä keinoja vähentämään.. ite olen syönyt mm propral ja sertralinia jos lääkitystä haluaa. Se vaa tarkoittaa että lääkärillä pitää käydä.
- Tomaatti
En ymmärtänyt auttaako urheilu vai pahentaa?
- punastuminenonkaunista
Hei, Sinä ehkä itse koet sen tällä hetkellä ärsyttävänä, mutta jos kääntäisitkin kolikon ja ajattelisit että se on jotain ihanaa, aitoa ja suloista, niin voisiko se vahvistaa itsetuntoasi? Miksi ehdoin tahdoin ajattelet että punastumisessa on jotain pahaa? Minusta se on ihanaa. Olen varma että jos suhtaudut itseesi ja tähän kauniiseen ominaisuuteen armollisemmin, niin ahdistuksesi helpottuisi. En itse tiedä kauniimpaa kuin punastuvia naisia ja miehiä. Olen aina toivonut itselleni tuon ominaisuuden, joten kanna tuo ylpeydellä. Älä yritä siitä eroon. Se on kaunista, aitoa ja ihanaa!!
- Espanjafani
Hanki vihreä suojavoide meikin alle se auttaa,olin itse ja nuorena "punainen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882881Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845