Panettaako

MitenOn

Kyykkäävät vai penkkaavat?

10

611

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nallikuuma

Runkkaavat panettavat

• Tukijussi

Mua panettaa navetassa.

• Palle-Hermanni

Ennenvanhaan salilla naisilla oli säärystimet tai sellaiset sukat joissa oli pitkä varsi rutussa nilkassa kuin säärystimenä. Ne oli seksikkäät ja joskus ihan nolotti miten alkoi seisottamaan. Monesti joutui kesken treenin käymään kädellä. Nykyään näkee säärystimiä todella harvoin.

• RexaLa

Tänään viimeksi säärystintyttö salilla. On vaikea olla tuijottamatta, mutta saipa muija kotona kyytiä taas. Saattoi arvata että salilla on jotain sexyä taas nähty :D

• RexaLa

Meidän salilla käy nuori tyttö jolla sellaiset ohuet läpikuultavat mustat joogahousut ja ilman pikkareita tietty. Siinä päällä pitkät reilusti polvien yläpuolelle nousevat valkoiset säärystimet. Erittäin seksikäs näky <3

• tai_pierusta

Olishan se mahtavaa kun niiden läpikuultavien takamus vielä repeäisi pyllistyksestä.

• Friida

Muistan kyllä ruttusukat <3 Jenkkisukiksikin niitä sanottiin. Harmi ettei mistään enää saa.

• Zetare

Nämä!! Kaipauksella muistelen kasaria/ysäriä ja kauniiden naisten ruttusukkia <3 Myös säärystimet on kivan näköisiä ja onneksi niitä näkyykin taas nykyään kaupungilla.

• Hander

Salil ei hirveest kehtaa tuijotella vaan kyl mä silti kiihotun kun niitä mimmejä katselen vähän joutuu yleensä käymään runkul sitten

• Preesenssi

Tänään viimeksi näin tosi kivat säärystimet salilla. Paksut mustat ja nättiä ruttua nilkassa. Alkoi seisoon niin että oli pakko käydä välillä kädellä.

Käyttäkää tytöt enemmän säärystimiä ja pitkiä ruttusukkia. Ne on erittäin sexyn näköiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      202
      2122
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1429
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1071
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      917
    5. 58
      908
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      831
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      823
    8. 93
      777
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      697
    10. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      109
      687
    Aihe