Miten usein miehenne

tiinajataneli

lapset ovat tulleet häiriköimään uutta perheen elämäänne? Onko normaalia tulla joka viikko isää katsomaan, omilla avaimilla, pyytää rahaa tai autokyytiä jonnekin? Eikä oo rassaavaa kun aina joku vieras tumpelo tulee ja kinuaa ja kinuaa? Mun mies on kuin kävelevä rahapussi ja ilmainen taksi ja ties mitä. Koskaan ei oo viikkoo ettei joku hänen kakaroistaan tule kinuamaan jotain. Olen sanonu saa kertaa ettei aina tarvi tulla, mutta vähät välittää mitä mää sanon, haukkuu ja häiriköi. Ja m inä olen ihana äitipuoli heille, mutta eivät kunnioita eikä kohtele mua arvokkaasti koskaan. Olen sanonu miehelle että ei aina tarvi tehdä kuin kakarat sanoo, mutta ei kehtaa kieltää ja me uusi perhe ollaan kuin ei mitään. Sopis heidän äidin sanoa ja kieltää ettei isän kotiin mennä niin usein ja kinuta, antas ite rahaa jos ei uskalla sanoo. Suututtaa kun aina pitää itse olla varuillaan että rahat loppuu tai muuten häiriköivät.

25

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sääliksikäyressukkaparka

      Eikö sulla todellakaan ole mitään muuta elämässäsi kuin tämä yksi ja sama aihe?

      • Elluhalloyb

        AP....
        MITÄS OTIT ERONNEEN....
        OISIT HARKINNUT....
        SITÄ SAA MITÄ .OTTAA...
        IHMISET EI IKINÄ AJATTELE...
        KUN OTTAA ERONNEEN SAA KOKO PAKETIN....👍


    • Hallitus

      Minusta todella tärkeä aihe.

    • LinssitOn

      Ensinnäkin lapset ovat isänsä elämässä olleet ensin sinua
      Ja he ei voi vaihtaa isää niinkuin sinä voit vaihtaa miestä.
      Kasvavat lapset tarvitsee isäänsä.
      Jos vanhempansa ois yhdessä, niin se huolenpito olisi
      24h joka päivä valmius tulla, olla, kysyä, pyytää ja tarvita apua.
      Se on lapsen oikeus pitääpä siitä uudetalji kumppanit tai ei.
      Ja jos 24h/7pv/vko/12kk/v on vaihtunut 1-2h/vko
      Ja sinä natiset siitä?
      Mies on sinun läheisyydessä ja /tai yhteyden päässä
      tuon 24h/7pv/vko/12kk/v ja sinä et antaisi lasten kokea isänsä huolenpitoa ja rakkautta edes tuon 1-2h ajan/vko kuukaudessa se on max 8h ja vuorokausiajassa mitattuna se on 1/3vrk/kk:saa, eli vuodessa tuo aika on 4v.kerroin eli yks pidennetty vkon loppu.
      LAPSET TARVII ISÄÄ JA===> EROT EI MUUTA SITÄ TARVETTA,
      SITÄ TARVETTA EI VAAN TÄYTETÄ.
      KUN NAISET, JOIDEN PITÄIS LUONNOLLISESTI
      JO YMMÄRTÄÄ LASTEN TARPEISTA
      , EI EDES HALUA YMMÄRTÄÄ LASTEN KANNALTA
      , JOTEN ÄLÄ KOROSTA ITSEÄSI, äitipuolena
      , kun et yksityisesti käy miehesi kanssa tätä keskustelua
      , vaan haluat tuoda heidän julkiseen rieputeluun.
      (Itse kun nyt oon kokenut julkista ripottelua,
      En voi sietää, et lapsia laitetaan siihen tilaan,
      En siis yhdenkään lapsen kohdalla, siks oon tosi vihainen tästä)

      JOTEN Lapsilla on oikeus ottaa isäänsä yhteyttä, pitää yhteyttä,
      Se miten raha-asioita hoitaa on miehen (jos on omiaan) asia
      Toki on viisasta hoitaa yhteistä taloutta.
      ●NEUVOTTELE HÄNEN KANSSAAN, KIRJOITA JOS ET PYSTY PUHUUN
      MUTTA KIRJOITA LAPULLE JA ANNA SUORAAN HÄNELLE.
      Onko se iso juttu et lapset pyytää kyytiä?
      Viettää kenties sinä aikana hetken isänsä kans kahden kesken,
      kysyä tai jutella tai olla vaan isän seurassa rauhassa.
      Kasvava lapsi tarvitsee vanhempiensa ohjausta,
      ja ne hetket on tosi hyviä siihen
      Eikö lapset saa yhtään omaa aikaa isänsä kans?
      Kasvavat lapset tarvitsee isäänsä.
      Siitäkin olet mustasukkainen ja haluat omia miehen kokonaan,
      Ajan ja rahat itsellesi,
      Miten niin oot hyvä äiti puoli?
      Jos sinulla on tälläinen asenne, luuletko sinä ettei se näy lapsille läpi?
      Lapset on melkoisia ilmapuntareita tajuamaan tilanteita.

      Onko viisasta huudella ja mustamaalata lapsia.
      Ja sitä kautta myös yrittää mustamaalata lasten äitiä.
      Sitäkö odotat et äiti alkaa kieltään tapaamiset.
      Ja sinä voisit taas syyllistää sanoilla, ettei anna tavata lapsia ja hiljaa oisit hyvillään.
      TEKEE PÄÄTÖKSEN LASTEN ÄITI MITÄ VAIN
      SINÄ TAIDAT ETSIÄ TILAISUUTTA MUSTATA HÄNTÄ.
      Eikö tämä onnistu parhaiten keskustelulla suoraan miehen kanssa?
      Jos olette antaneet avaimet , niin toki heillä on avaimenkäyttöoikeus,
      Oisi se tosi tyhmää seisoo avain kädessä ja soittaa ovikelloa.
      Kokeile ite omalla ovella, seisot avain käytössä ja käsissä
      Ja odotat miehen tulemaan avaan oven, niinkö.?
      Jos haluatte ottaa pois, niin kyllä se täytyy lasten kans sopia.
      Ja jos lapset käy kerran viikossa, niin onko se paha

      Onko sulla lapsia. Sanotko sinä lapsillesi et ei saa tulla käymään, kun
      esim. Kerran kuussa. Ootko noin kylmä? Silloin kuin mulle passaa.Niinkö?
      Pitäiskö miehen toimia noin omien lasten kohdalla.?
      Sinä olet tiennyt jo alkujaan, et miehellä on lapsia, eikö niin?

      Anteeks, mutta mua suututtaa lasten puolesta tämä juttu.
      Miks te haluatte uusperheiin, ja suhteisiin jos ette edes kykene ymmärtämään lapsista tulevaa vastuuta.
      Miks te ette etsi vapaata miestä/naista ilman lapsia ja perusta perheitä heidän kans
      Jos ette pysty huomioimaan lapsia ja heidän tarpeita heidän hyväkseen ja parhaakaseen. Pysykää liitoissanne ja hoitakaa nitä ja hakekaa apua
      Parisuhteesen hoitamiseen, yksinkertainen kuvio on paras.


      Omat lapset ei kuulemma käy, kuin kerran silloin tällöin,
      Isästään ei voi johtua, sillä hän on aina ollut huolehtiva lapsiaan kohtaan
      Ja omaisiaan. No meidän lapset isoja ja ovat omillaan
      ja tienaavat oman leipänsä ja rahansa,
      ●Joten ei koske meitä tämä juttu.
      Lapsemme pyytää yleensäkin niin vähän,
      Ei suuria lahjatoiveitakaan, vaikka yllyttää välillä.

    • terveisetkotoasulle

      Muista sinä ihana äitipuoli ettei lapseni tarvitse sinua kunnioittaa mitenkään. Itse olet syyllinen siihen. Tulit ja otit varatun. Hajotit perheemme. Joten nauti rauhassa häiriöistä. Ja mitä enemmän "komennat" tulee meille uusia "kohtaamisia kun pitää hoitaa näitä muksut yhdessä. Minä en ole se jolle suuta soitetaan tai ei kunnioiteta. Kyllä me miehen kanssa nämä yhdessä "hoidellaan jos nyt edes ymmärrät mitä me hoidellaan" itse sinä valitsit roolisi joten nauti menosta. Nythän ei mun tarvitse miehen likaisia kalsareita edes pestä. Miltä se tuntuu olla vedätetty typerys? Hyvältä? Tunnet niin paljon miestä kohtaan. Ah kuinka kylmä lapsia kohtaan. Älä ihmettele että mies hakee hetken helpotusta täältä! Kumman pitkään näyt uskovan kaiken? Nyt on mun vuoro nauttia! Muista myös uskoa mitä lapset kertoo!

      • Tämäonnöyryyttävää

        Hyi vittu mikä kirjoitus!! Kuinka helvetissä kehtaat!! Vedätetään uusperheen äitiä. En kehtaisi. Mitä itse lähdit liitostasi tollo. En antaisi sulle toista mahdollisuutta olla tollo !! Hyvin harvoin tolla tavalla aikuiset pystyy sopimaan, että oikein nautitaan eron jälkeen. Miksi sitten erotaan??


    • vnmncmnmcmv

      Kyllä lasten kuuluu kunnioittaa uutta äitipuolta aina. Lasten tulee tehdä kotitöitä jos äitipuoli niitä hänelle määrää, isin koti ei ole lepokoti, se on lasten koti jossa kaikki tekevät töitä.
      Lasten kuuluu kuunnella ja totella äitipuolta siinä missä isää ja äitiäkin, äitipuoli heille uusi rikkaus ja tärkeä kasvattaja. Isän kotona toimitaan kuin omassakin kodissa, äitipuoli on äidin sijainen ja samalla tasolla kuin oma äitikon.
      Laste ovat alin taso ja aikuiset ylin taso.Ja lapsille ei tarvi kertoa onko hän rikkonut perheen vai ei, ei kuulu lapsille. Lapsille voi kertoa pienia valheita jotta eivät tee tyrmäyksiä. Lasten kuuluu olla aikuisille rehellisiä, ja varsinkin äitipuolelle koska hän totuttelee uuteen perheeseen. Lapset joustaa, äitipuoli ei. Itse ainakin tykkään että olen pomo, ja tahtooni uskotaan. Se on kaikki lastenparhaaksi.

      • Linssiton

        Kaikkia ihmisiä pitää kunnioittaa, mys äitipuolen (tämä nimi kuuluu vain jos olette aviossa, ei avoliitossa) ja äitipuoli ei ole sama ja samanarvoinen kuin äiti.
        Kunnioita lasten äitiä, ja lapsia myös itse.
        jos lapset käy kerran viikossa, niin pitäiskö heidän se aika tehdä kotitöitä?
        Isänkodissa todella pitäis olla lapsella olla vapaus myös viettää aikaa oman vanhemman kans eikä vain ajatella häntä komennuksen , kötitöiden, rasitteen tai alimmaisen kautta.
        lapsille ei tarvi kertoa valheita.
        tekstissä on ristiriita lasten pitäisi olla rehellisiä, mutta äitipuoltakohtaan lapsille pitäis valhedella hänen edukseen, ettei hänelle tule pahamieli, mitä kaksinaismoralistista touhua.
        äitipuolen ei tarvi joustaa ja lasten tulee, siis onko sulla omia lapsia ollekaan.
        Sinä et ole lasten pomo. jos omia on niin heille, jos ootte eroneet, muttet kumppanisi lapsille.
        huh


      • Linssiton

        siis äitipuoli on vain avioliiton kautta,
        miks lasten tulisi ottaa äitipuoleksi
        kenet tahansa kumppanin joka isällä on?
        liitossa mies ottaa sinut vakavasti,
        vasta sen jälkeen lapset liiton kautta
        pitää sinua äitipuolena


    • - Tottakai lapset saa tulla omilla avaimillaan kotiinsa koska tahansa. Siksihän heillä avaimet on. Se on normaalia ja toivottavaa.

      - On myös normaalia, että lapset haluavat rahaa ja kyytejä.

      - Lapset harvemmin kohtelevat kunnioittavasti ketään, jonka ovat tunteneet vähänkään pidempään

    • oma_aika_paras_aika

      Ei koskaan, miehelläni ei ole lapsia. Eikä minullakaan:) eikä ole tarkoitus hankkiakaan.

    • jl65

      Arvostusta tulee olla molemmin puolin. Rahasta täytyy kyetä neuvottelemaan, en antaisi omillenikaan rahaa jatkuvalla syötöllä vaan sen eteen kuuluu tehdä työtä ja mahdollisesti miehesi joutuu osallistumaan kustannuksiin sekämaksamaan vielä elatusmaksujakin. Miehesi puolisona sinulla on oikeuksia ei vain velvollisuuksia.

      • ncmvnmcnmcnmcv

        Lapsia ei tarvi arvostaa vaan lasten täytyy arvostaa äitipuolta joka niska limassa hoitelee heidän asioitaan ja kasvattaa. Siitä on kyse, aikuinen on tärkein ja se lisää luottamusta ja lapset tietää kuka määrää. Mies antaa liikaa lapsille rahaa, joka kerta kun käyvät he saavat kympit päivittäin, minusta euro olisi tarpeeksi. Meidän ruokarahat hupenee lastensa turhuuteen vaikka tarvitsisin itsekin niitä. Riittäisi että syövät ilmaiseksi ja nukkuvat täällä. Mis liikaa on heidän kanssa ja vielä lahjoo rahalla ja tavaroilla.
        Juu velvollisuuksia ei onneksi ole olen hyvä käskyttämään ja vaatimaan, mutta mitään mitä he haluavat en tee. Lapset on minulle se ja sama, mutta minä en heille. Minua arvostetaan tai sitten ei tarvi tulla. Olen erittäin ihana ihminen kun jaksan kasvattaa toisen lapsia, mutta kiitosta en saa. Tiukka ja määrätietoinen, ja hyvä pomo lapsille. kiittävät vielä.


      • Oletko ihan oikeasti tosissasi:
        "Lapsia ei tarvi arvostaa vaan lasten täytyy arvostaa äitipuolta"

        Tarvitsisit miehesi rahoja? Missä omat rahasi ovat?
        "Meidän ruokarahat hupenee lastensa turhuuteen vaikka tarvitsisin itsekin niitä"

        Mistähän miehesi on tuollaisen ohdakkeen löytänyt?


      • lissuonalkoholisti
        ncmvnmcnmcnmcv kirjoitti:

        Lapsia ei tarvi arvostaa vaan lasten täytyy arvostaa äitipuolta joka niska limassa hoitelee heidän asioitaan ja kasvattaa. Siitä on kyse, aikuinen on tärkein ja se lisää luottamusta ja lapset tietää kuka määrää. Mies antaa liikaa lapsille rahaa, joka kerta kun käyvät he saavat kympit päivittäin, minusta euro olisi tarpeeksi. Meidän ruokarahat hupenee lastensa turhuuteen vaikka tarvitsisin itsekin niitä. Riittäisi että syövät ilmaiseksi ja nukkuvat täällä. Mis liikaa on heidän kanssa ja vielä lahjoo rahalla ja tavaroilla.
        Juu velvollisuuksia ei onneksi ole olen hyvä käskyttämään ja vaatimaan, mutta mitään mitä he haluavat en tee. Lapset on minulle se ja sama, mutta minä en heille. Minua arvostetaan tai sitten ei tarvi tulla. Olen erittäin ihana ihminen kun jaksan kasvattaa toisen lapsia, mutta kiitosta en saa. Tiukka ja määrätietoinen, ja hyvä pomo lapsille. kiittävät vielä.

        Juoppo lissulassella ei ole miestä eikä lapsia, hän asuu vanhan äitinsä siivellä ja juo.


    • näinpitäsitoimia

      Lapset ovat kasvuiässä ja ottavat mallia aikuisista. Siksi äitipuolen täytyy näyttää lapsille miten toimitaan missäkin tilanteessa, ettei kersat hypi silmille. äitipuoli on kuitenkin lapsille tärkeä ja rakas ihminen. Ilman äitipuolia ei lapset kasva normaaleiksi ja opi asioita. Antakaa tilaisuus äitipuolille tutustua lapsiin, kasvattaa heitä opetella lasten hoitoa, kun saavat omia lapsia ei tarvi heidän kanssaan tehdä virheitä eikä opetella. Omat lapset ovat kuitenkin aarteita niillä ei harjoitella. Monet äitipuolet väsyy kasvattamiseen ja huoleen, kun omat äidit ei välitä. Tunnen monta äitipuolta jotka eivät vaan jaksa kun lapset häiriköi ja ovat raskaita hoitaa. Isät voisivat komentaa myös lapsiaan ja vaatia kunnioitusta äitipuolelle, eikä tehdä niinkuin lapset sanoo jahaluaa, äitipuoli on kuitenkin äiti lapsille ja häntä on kuunneltava.
      Lapset tyytykööt siihen mitä aikuinen sanoo eikä vaatia että heidän omat tahtosan toteutuu, siihen ei pitäisi lähtä. Äitipuoli määrää.

      • lissuonalkoholisti

        Älä Lissu-Lasse pauhaa olemattomii ,sulla ei ole puolisoa, olet juoppo ja näet pikku-ukkoja ja kuvittelet ne puolisoksesi ja lapsiksesi.


    • oikeanlainenvalinta

      eivät ole tulleet häiriköimään koska miehelläni ei ole lapsia.

    • satamasta.lakkaa

      Vedät naaman vituralleen ja paiskot ovia, jos nyt et ihan nimittelemään ja käsiksi käy, niin johan lakkaa tulemasta.

      • ämmät.kotio

        Joo. Lasten hoito on ämmien puuhaa. Hoitakoot se kuka ne on porsinutkin.


    • wrvaweerv

      Voi kun aloittaja olisi yksi mun tuntema nainen. Saisi ihan sitä, mitä on tilannut.

    • Kyrpääävittuun

      Mitäs veit lapsilta isän. Lumppu.

    • ätipuoliihana

      Jatkuvasti, en vain viitsi sanoo, muuten mies voi suuttua, ja multa lähtee koti ja mies! Leikin iloista ja onnellista äitipuolta joka taitaa lastenhoitoniksit ja määrää. Musta on kiva määrätä ja pomottaa lapsikatrasta, vaikkei ne ksokaan tee mitä käsken. Luulevat että tää on hotelli missä vaan odotetaan et joku tuo ja vie ja kantaa kaikeneteen. Kiva olla äitija kun näkee miten miehen exä kärsii ja on mustis kun hänen lapset on saaneet uuden äitin, niin se tuo iloa elämään. Yritän auttaa häntä, muttei tajuu että olen tärkeä lapsille ja saan kasvattaa hänen lapsiaan miten itse näen parhaaksi. Ole tosi ihana ja kyllä hänkin varmaan vielä kiittää minua kun lapset kasvavat normaaleiksi ja ihaniksi mun ansiota.

    • Liberonapero

      Valitettavasti kirjoituksesi perusteella uskon, että sinua on vaikea arvostaa...edes äitipuolena. Ikävää ajatella, että joidenkin lasten lähistöllä on noin katkera ihminen.
      Äitipuoli ei ole lapsille äiti, mikäli sellainen on jo olemassa. Ja yleensä näin on. Äitipuoli voi olla äitikin, mutta eiköhän se ole silloin ihan ansaittu titteli välittämisellä ja rakkaudella.

      Yllä olevien irjoitusten perusteellä pahat äitipuolet eivät jääneet satujen hirviöiksi, vaan elävät vieläkin.

      • nohuhhuhuhuhu

        Provonko kirjoitit????? Heh, puolikkaita ei ole olemassa. Perheenrikkoja ei ansaitse edes asua miehen kanssa saati tavat hänen rakkaita lapsia ja exäänsä. Mutta se ei mene perille kun se rikkominen on kivaa ja kiva nähdä exän ja lasten kaipaavan isää. Mutta eihän se tunnu missään kun mieli on niin sairas, mitä enempi tekee pahaa sen kivampi on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe