Ostin Tampereelta eräästä kaupasta Saules Fabrikan ihonhoitotuotteita (mango sugar body scrub ja vartalojogurtti), kylpypalloja ja palasaippuoita. Kyseessä 100 % käsintehdyt täysin luonnonmukaiset tuotteet. Valmistusmaa Latvia. Niiden tuotteiden tuoksu on aivan ihana, mm. mango tuoksuu aivan aidolta mangolta. En tiedä sitten annoinko tuoksuun hurahtamiseni vaikuttaa mielipiteisiini itse tuotteista, mutta niiden laatu vaikuttaa liian (?) hyvältä suhteessa hintaan. Mm. vartalojogurtti toimii täysin kuten pitää jättämättä ihoa lainkaan rasvaisen tuontuiseksi. Heillä on ihonhoitotuotteita, saippuoita (mikä tuoksu!!), kylpypalloja yms. yms. ja hinta vain murto-osa kilpailijoiden hinnoista. Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia Saules Fabrikan tuotteista?
Kokemuksia Saules Fabrikasta
4
381
Vastaukset
- On_joo
Itsekki törmäsin puolivahingossa Tampereella (alarannassa) Saules Fabrikan tuotteisiin ja päätin kokeilla. Enpä oo katunu. En ollu aikasemmin edes kuullu tällasesta valmistajasta mitää. Se liikekkään ei oo voinu olla kauaa siinä paikalla, koska ainakin toukuussa siinä samalla paikalla oli viä joku kauneushoitola. No aina kannattaa kulkea silmät auki.
- Tuoksuttelija
Siis mä törmäsin kans laukontorilla ihan vahingos. Kävelin liikkeen ohi ja siinä näyteikkunas oli ihq söpöjä keijukaistaloja.. Poikkesin liikkeeseen ja ostin kokeeksi pari palasaippuaa "mamma mia" ja joku "japanian ruusu". Näissä oli aivan mieletön tuoksu eikä kuivattanut mun ihoa :)
Mua jäi kiinnostaan vartalokuorinnat ja ajattelin tänään kyl poiketa ostaan ainakin sen kroppakuorinnan. Toi luonnonmukaisuus kiinnostaa! - Pohjantyttö
Täällä pohjoisessa on paikallisen kaupan tarjonta vähän vähäistä :) ja nettimyynnistäkään eivät tuoksut ja koostumukset välity. :) Annettujen vihjeiden avulla kuitenkin uskon, että onnistuin pientä salapoliisityötä käyttäen paikallistamaan tämän keskustelussa mainitun kaupan ja heidän verkkokaupan varsinkin kun myös ne keijukaistalot kiinnostivat. :)
"Tuoksuttelija", kävitkö tänään ostoksilla ja mitä tykkäsit? Itse ajattelin näiden suositusten perusteella rohkaistua ja tilata "sokkona" netin kautta. Kiitos teille. :)- Tuoksuttelija
"Pohjantyttö" kävin ostamassa ja pitihän ne heti siis testata :)
Mä tykkään siis raikkaista tuoksuista ja mietin että, kirsikka, b.crystal tai mango??
Ostin kirsikkakuorinnan ja vartalovoiteen.. :) Siis aivan ihanat, kosteusvoide on geelipohjanen ja oikeesti siis ei jättänyt tahmaiseksi ihoa! Myyjä kertoi, että tuotteet ei sisällä Parabeeneja niin se mun mielestä siis iso plussa. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576394
- 501826
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381514- 521097
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241039Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48961Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75885