Miksi Talmassa ei valvota yhtään golfin peluuta. Pelaaminen on aika ajoin hyvin hidasta ja kierrokseen menee usein 5 tuntiakin. Luulisi, että kenttä pitäisi kiinni maineestaan.
Golfia Talmassa
3
598
Vastaukset
- talmassakäynyt
Tämä johtuu hyvin virkaintoisesta kapteenista, joka ei ole edes osakas, vaan vuokralla pelaava. Hän ajaa vuokralaisten asiaa, eikä osakkaitten asiaa. Säännöistäkään ei mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Eikö Talmassa ole valvojia ? Olen siellä muutaman kerran käynyt, mutta on ihan toisella puolella pk-seutua niin harvoin viitsii lähteä, vaikka pari kierrosta taitaisi olla ilmaisia? Jos pelirytmiä ei valvota niin sitten voi kierrokset venyä, tosin jos kentät täysiä 4 hengen ryhmiä, vähän liikaa pallonetsintää niin sitten kestää. Kilpailut on tietysti erikseen .
- Anonyymi
Me Håkanin kans valvottiin siellä kerran ihan koko yö puttaillen kuin puput.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1761067- 791042
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92845- 69800
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81755- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538