Pikkuiset rinnat ja sopiva paino

Lauta

Mietin tässä rinnattomana, että onko kauniimpaa, jos pieni rintainen nainen on joko ns. normaalin kokoinen, siis normaalipainoinen, vai erittäin laiha?
Että jos on pienet rinnat, niin onko nainen kauniimpi, jos on vastaavasti siro ja pikkuinen muutenkin?
Itse olen tätä miettinyt, kun kuulemma ihanne olisi että rinnan ympärys olisi sama kuin lantion ympärys.
Eli esim. omalla kohtaa se tarkoittaisi että pitäisi jonkin verran laihtua. Joskus kun painoin 45kg, niin lantio oli 79cm.
Tämän hetkiset mitat ovat rinnanympärys 80cm, vyötärö 66cm, lantio 90cm. Pituutta 163, ja painoa 52kg, bmi jotain 19,5.
Ja se kuppikoko on joku 75aaaaaaa....
Eli yleensä en edes löydä rintaliivejä kaupasta, ainoastaan braletteja joissa ei ole kuppeja eikä tukikaaria.
Ja malliltani en kuitenkaan oo päärynä, koska hartialinja ei ole mahdottoman kapea, olen aika lailla tiimalasi, mutta ilman niitä rintoja.
Jos on kaksi samanpituista, ja painoista naista, niin musta pienirintainen näyttää paljon pyöreämmältä, kuin vastaavasti isorintainen nainen.
Painahaan ne rinnatkin kai jonkin verran, että se rasva on muualta pois. Plus vartalo näyttää sopusuhtaisemmalta.
Ja tää on vain mun mielipide, olisi kiva kuulla nimenomaan miesten mielipiteitä asiasta.

19

1008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omasta mielestäni pienirintaisella naisella taitaa tosiaan olla ulkonäköongelmana ei se pienirintaisuus sinänsä, vaan sopusuhtaisen oloisena pysyminen. Pienikin lihominen tai liikunnan puute aiheuttaa päärynävartalon, mitä harva pitää esteettisesti viehättävänä. Naisista harva on sellaisilla geeneillä varustettu, että lihotessa rasva kerääntyisi ylös.

      80-65-85, rintoja tai ei, olisi hyvin kivan näköistä näin miehen silmin. Miksi muuten edes käytät rintaliivejä, jos rintoja ei juuri ole? ; )

      • Lauta

        Se on kyllä. Itse yhdessä vaiheessa olin hieman pyöreämpi, liki ylipainoinen kun bmi oli 25. Ja kroppa oli ihan kauhean näköinen. Katosi loputkin vyötäröstä, ja rinnoissa ei tokikaan painonnousu näkynyt yhtään. Sitä oli kirjaimellisesti tasapaksu pötkylä.
        Ei kai sitä muuten liivejä tarvitsisi, mutta melkein pakko pitää jotain vaatteiden alla, kun tahtoo nuo nännit muuten näkyä vähän turhan roisisti paidan läpi :D
        Nykyään en tosin juuri ole käyttänyt mitään topattuja liivejä, enkä oo peitellyt rinnattomuuttani.
        Huomaa tätä nykyä usein ihmisten tuijottavan erikoisesti.
        Joskus huvittuneena miettii, että luuleekohan joku mua transvestiitiksi, tai syöpäpotilaaksi ja rintansa menettäneeksi.


      • Lauta kirjoitti:

        Se on kyllä. Itse yhdessä vaiheessa olin hieman pyöreämpi, liki ylipainoinen kun bmi oli 25. Ja kroppa oli ihan kauhean näköinen. Katosi loputkin vyötäröstä, ja rinnoissa ei tokikaan painonnousu näkynyt yhtään. Sitä oli kirjaimellisesti tasapaksu pötkylä.
        Ei kai sitä muuten liivejä tarvitsisi, mutta melkein pakko pitää jotain vaatteiden alla, kun tahtoo nuo nännit muuten näkyä vähän turhan roisisti paidan läpi :D
        Nykyään en tosin juuri ole käyttänyt mitään topattuja liivejä, enkä oo peitellyt rinnattomuuttani.
        Huomaa tätä nykyä usein ihmisten tuijottavan erikoisesti.
        Joskus huvittuneena miettii, että luuleekohan joku mua transvestiitiksi, tai syöpäpotilaaksi ja rintansa menettäneeksi.

        Vai tuijottavat, miehet kuolaavat ja naiset kadehtivat? Etenkin, jos ei satu olemaan rintaliivejä...


      • Lauta
        Kollimaattori kirjoitti:

        Vai tuijottavat, miehet kuolaavat ja naiset kadehtivat? Etenkin, jos ei satu olemaan rintaliivejä...

        Epäilen. En kyllä ole koskaan kuullut että kukaan pitäisi pienistä rinnoistani. Yleisin kommentti että olisivatpa isommat.
        Parisuhteissa tämä rinnattomuus on aina ollut vähän turn off miehille. Rakkautta on kenties piisannut, mutta ei himoa. Ja ei se suhde silloin kauan kestä.
        Ajan kanssa oppinut jättämään tuon seksin vähän taka-alalle mieltä pahoittamasta elämässä, ja keskittynyt kaikkeen muuhun :)


      • Lauta kirjoitti:

        Epäilen. En kyllä ole koskaan kuullut että kukaan pitäisi pienistä rinnoistani. Yleisin kommentti että olisivatpa isommat.
        Parisuhteissa tämä rinnattomuus on aina ollut vähän turn off miehille. Rakkautta on kenties piisannut, mutta ei himoa. Ja ei se suhde silloin kauan kestä.
        Ajan kanssa oppinut jättämään tuon seksin vähän taka-alalle mieltä pahoittamasta elämässä, ja keskittynyt kaikkeen muuhun :)

        Ei rakastava, mutta suhteessa oleva onkin usein hyvin pinnallinen, laskelmoiva tahi molempia. Mieluummin kyllä ilman kuin sellaisessa "eläminen".

        Rakastuessa ulkoiset seikat jäävät taka-alalle, tullakseen taas muka tärkeiksi suhteen haalistuessa ja väljähtäessä, kun henkilökemia ei sitten sen pitemmälle kantanutkaan.


        Erään tuntemani pariskunnan mies, jonka nainen oli mielestäni kaunein koskaan livenä näkemäni, sivulauseessa kerran huomautti naisystävänsä pienistä rinnoista. Aloin ottaa aikaa pariskunnan eroamiseen, eikä siihen kauaa mennytkään. Suhteessa on muutakin kuin ulkonäkö, oikeassa suhteessa jotain aivan muuta.


    • pienet.kauniimmat

      Tunsin erään hyvin kauniin naisen, jolla oli niin pienet rinnat, ettei tarvinnut eikä käyttänyt rintaliivejä. Näin häntä usein sekä alastomana että vaatetettuna. Kuvauksesi itsestäsi on kuin hänestä. Ei ihme, jos miehet tuijottavat sinua. Onnea!

    • KatsojanSilmästäKii

      Pienet rinnat voi olla kauniit silti, ei siinä mitään.

    • gfhfghfghfghf

      "Että jos on pienet rinnat, niin onko nainen kauniimpi, jos on vastaavasti siro ja pikkuinen muutenkin?"

      Kyllä. Pienet rinnat sopii todella hyvin siroon kroppaan.
      Pääasia että peppu ei ole täysin lättänä.

      https://www.instagram.com/p/BitS3qklYxN/?hl=fi&taken-by=veeeramaaria
      Jos naisella on tuollainen hyppyripeppu niin se on pääasia.

    • 75aaaaaaa

      onko kauniimpaa, jos pieni rintainen nainen on joko ns. normaalin kokoinen, siis normaalipainoinen, vai erittäin laiha?
      – normaalipainoinen on aina paras
      Että jos on pienet rinnat, niin onko nainen kauniimpi, jos on vastaavasti siro ja pikkuinen muutenkin?
      – kauneus ei ole kokokysymys
      … rinnan ympärys olisi sama kuin lantion ympärys.
      – kaikenlaista sitä voi kuulla
      Eli esim. omalla kohtaa se tarkoittaisi että pitäisi jonkin verran laihtua. Joskus kun painoin 45kg, niin lantio oli 79cm.
      – tuo sairaalloinen ”laihtumishömppä” on pelkästään typerää, laihuus ei ole kauneutta
      Tämän hetkiset mitat ovat rinnanympärys 80cm, vyötärö 66cm, lantio 90cm. Pituutta 163, ja painoa 52kg, bmi jotain 19,5.
      – oot ihan kivoissa mitoissa
      Ja se kuppikoko on joku 75aaaaaaa.... yleensä en edes löydä rintaliivejä
      – mihin tarvitset rintaliivejä? braless on seksikäs trendi
      musta pienirintainen näyttää paljon pyöreämmältä,
      – kaikkea älytöntä voi nähdä jos etsii tekosyitä heikkoon itsetuntoon
      Ei sulla tisseissä mitään vikaa ole, vika on päässä.

    • enoenoo

      Olen tissifriikki elikkä tykkään rinnoista. Naisen vartalossa minulle kiinnostavinta on rinnat. Rinnat voivat olla pienet tai isot, aina ovat ihanat. Ainoastaan isot silikonit eivät kiinnosta minua.
      Aloittajalle voin sanoa että minusta normaalipainoisena nainen on kaunein. Rintojen koko ei pahemmin vaikuta.
      Väittäisin etteivät mainitsemasi senttimetrimittaukset järkeviä miehiä pahemmin kiinnosta. Minusta naisella on hyvä runko jos lantio on kapeampi kuin hartiat. Bmi:t sun muut ovat hifistelyä,

    • ei.koko

      Minua kiinnostaa enemmän rintojen malli ja muoto kuin koko. Todella pienetkin rinnat voivat olla erittäin kauniit. Omalla naisellani on pienet kauniit rinnat.

    • rotia_på

      Mä en tiedä onko se nyt se juttu koko, mutta se ihminen millainen se on itsensä kanssa. Pienelle naiselle tietty vähän pienemmät, mutta ei se isokaan nainen ole nätti jos on H-koon rinnat.

    • Marileena

      Sulla on upea vartalo!! Tuollainen kapea vyötärökin, sitä monet kadehtivat!! Jos et tykkää pienistä rinnoistaisi, niin ikä ja kilot ja 2 lapsen syntymä kyllä kasvattaa kokoa... Minulla oli 20v ja 47kg aa-kuppi, 53kg ja 30v a-kuppi, ja 60kg ja 35v kahdenlapsen syntymän jälkeen b-kuppi. Nyt joskus on rintsikkaliikkeessä tarjottu jopa c-kuppia...

      Nuoruus on kauneutta. Älä siis murehdi pieniä rintojasi. Rinnat ovat kauniit pieninä ja keskikokoisina. Isoista tulee minulle sellainen vanha mamma - fiilis... Hymy ja ryhti ja ihana vyötärö, myös hyvät hartiat... Olet upea sellaisenasi. Älä ihmeessä laihduta. Liiallinen laihuus ei kaunista, tekee vain sairaan näköiseksi... Nauti itsestäsi ja korosta sitä ihanaa vyötäröä!

    • Kääntääkatseet

      Sanonut aina että myyn vaikka taivaspaikkani pienirintaisen/ peppuisen naisen vuoksi. Vielä kruunaa tuo melko lyhyt vartalo tämän kokonaisuuden. Ole ylpeä!

    • jatkoon_vaan

      Se miten sinä nainen lähestyt miestä on tärkeä. Ja itse olen tällä hetkellä pikkusen kusessa naiseen joka on tälläinen sopusuhtainen. Solakka peppu ja rinnat ei korostu. Itseasiassa katsoin hänen FB sivuaan ja otin sen kuvan isommaksi, niin näin ne rinnat paremmin. Nainen on lähempänä 60v ja kolmen lapsen äiti, ja aivan tolkuttoman ihana ihminen ja hyvän näköinen. Kukaan ei ole täyden viiden tähden ihminen, mutta tälle annan pienellä varauksella 4 pistettä.

    • Anonyymi

      Minulla on ihan pienet rinnat vaikka oon jo melkein 15 eikä ne ole kasvanut enää, Näyttää ettei olis rintoja ollenkaan kun ei oo yhtään rasvakudosta ollenkaan kun nännit vaan näkyy

    • Anonyymi

      Oon 15 ja mulla ei ole rintoja oikeestaan ollenkaan eli oon lauta ja saanut kuulla siitä. Kun olis vähän muotoja rinnoissa edes.

      • Anonyymi

        Kateelliset huomauttelee. Olet tietenkin niin vetävän näköinen että jostain joku kade aina keksii jotain negatiivista. Muistan ilmiön kouluvuosilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateelliset huomauttelee. Olet tietenkin niin vetävän näköinen että jostain joku kade aina keksii jotain negatiivista. Muistan ilmiön kouluvuosilta.

        Niinpä. Sirot rinnat on ihania.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe