Seksuaalinen ahdistelu

tasapuolisuutta5

Kaippa tuosta vois käyttää ihan perinteistä ilmaisua kourinta tai puristelu. Käyn yleensä naiskumppanin kanssa yökerhossa joskus kaverinikin kanssa. Meitä miehiä paheksutaan kun käydään ehdottelemman naisille tai jotkut käy jopa kiinni. Entäpä ne naiset jotka ei myöskään pysty pitämään näppejään erossa miehistä, jotkut ovat jopa niin härskejä että eivät välitä vaikka oma kumppani on vierellä tai eivät vaan hoksaa. Voi sanoa että olen monesti saanut huomata että naiset käy surutta etumukseen kiinni, puristelevat ja ehdottelevat, onneksi naiskumppani on ymmärtäväinen mua kohtan mutta on kyllä antanut näille naisille heti ymmärtää että olen hänen miehensä eikä kannata jatkaa, yleensä sillä pääsee pois tilanteesta. Mutta miksei naisten tekemää ahdistelua oteta tosissaan vai onko niin että vain miehet sitä tekee. Olen joskus myös työpaikallakin joutunut yhden naisen ahdidtelemaksi joka äityi perinteisillä saunailloilla. Nainen kun sai viinaa alkoi mies jos toinen kiinnostaa ja nainen oli naimisissa, ja jos mies ei osoittanut kiinnostusta nainen alkoi hankalaksi. Joten olisi suotavaa että myös naisia muitutetaan asiasta kun aina vaan miesten syy. On naisia joiden mielestä miehen pitäis olla tyytyväinen jos käydään kiinni etumukseen tai muuten hiplataan.

5

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhgg

      ".. naiset käy surutta etumukseen kiinni, puristelevat ja ehdottelevat, onneksi naiskumppani on ymmärtäväinen mua kohtan mutta on kyllä antanut näille naisille heti ymmärtää että olen hänen miehensä eikä kannata jatkaa, yleensä sillä pääsee pois tilanteesta."

      SINUN tehtävä on kertoa puristeleville naisille ettei niin tehdä. Miehenä se lienee myös paljon helpompaa kuin naisen sama ilmaus esim. tissejä tai jalkoväliä kourivalle miehelle (tai pakkosuutelevalle). Miehet kun ovat usein fyysisesti paljon voimakkaampia. Itse en olisi pärjännyt ollenkaan miesten ahdistelua vastaan ilman itsepuolustuskurssia.

      • Kakkossmiess

        Puolustaminen on periaatteessa miehelle helpompaa, mutta käytännössä jos käsikähmä yhtään pitkittyy, ilmestyy paikalle ainakin 5 känniääliöritaria puolustamaan naista ja hakkaamaan miehen.


    • Totuuden_siemen

      Toi naistyyppi on usein vielä sellanen, et ne ei kyl oo mitään ruusuja, eli niille ei kyllä tarjontaa isommin riitä baareissa. Ehkä se on se epätoivo, joka ajaa noi muija käyttäytyyn noin.

    • oppeliini1

      Miksi valitset viettää aikaasi paikoissa joissa jo aivan varmasti tiedät millaista kohtelua tulet saamaan?
      Tiedät ja olet aina tiennyt että noihin räkälöihin (jotkut "hienompia" ja kalliimpi - räkälä silti räkälä) hakeutuvat ala-arvoiset ihmiset. Mikä sinua vetää sinne?
      Oletko suunnitellut vapaa-ajanviettosi korkeammalla tasolla ja -paikoissa?

      Työpaikka-ahdistelu on eri asia. Ellet tee ilmoitusta kyseisistä ahdistelijoista, parasta ilmoittaa heille itselleen suoraan, kun ovat selvin pöin, että hänen/heidän käyttäytyminen on heidän itsensä nolaamista, että tuollainen käytös ei sovi minnekään. Että et sinä eikä muutkaan vastaisuudessa tule hyväksymään sitä, että ahdistelijan on jo aivan itsensä takia opittava ja hyväksyttävä minimi käytöstavat.

      • yönjamppa

        Yökerhot ei ole "räkälöitä" niitä löytyy pikku baareista jossa haisaee vanha viina ja baariruusut ja viina reiskat siellä remuaa, yökerhot on eri asia, tiedoksi vaan. Ja viina päisiä naisia löytyy kyllä joka paikasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe