Kävinpä hieman pyöräilemässä kun on niin kauniit ilmat ja ajauduin tunnekuohun valtaan kun näin kaupunkiin futisturnaukseen tulleita nuoria, ulkomaalaisia poikia kanssakäymisessä nuoren ja tiukan suomalaisen lihan kanssa. Sitten menin pizzeriaan hakemaan pizzan ja odotellessani siinä neljän muun suomalaisen, ätmin näköisen nuorehkon miehen kanssa selasin Tinderiä. No siellä ei ollut tarjolla nuorta ja tiukkaa vaan toinen toistaan akateemisempaa ja matkustellumpaa, kurttunaamaista rutisijaa. Itku tässä tulee :(
Epäreilua elämä on
Kauhukokemus
7
262
Vastaukset
- rasva
Ja sen jälkeen söit lohtupizzan?
- Kauhukokemus
Niin mutta kyllä mä ansaitsin sen kun poljin yli 40 kilsaa.
- rasva
Kauhukokemus kirjoitti:
Niin mutta kyllä mä ansaitsin sen kun poljin yli 40 kilsaa.
Mikä pizza?
- Kaisanoasaa
Rannalla oli kauniita naisia mutta ei voi lähestyä koska meetoo rumille ätmeille voimassa.
Vinkkaapa niille futisnuorille jostain lähellä olevasta mielenkiintosesta luolasta.
- markkina-arvoa
Semmoista se, kun tasot kohtaa.
- reilua
Olivat varmaan niitä luolapoikia pallon perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671