On kuuma.Miksei kerrostaloissa ole ilmastointia?

EhtonsaPelastukselle

Kaikki palaa kuumuudessa pian. Lämpötilat nousevat?

Toinen asia.

Pelastuvatko liberaalit? Vastaus Raamatun jakeella.

14

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PalaaJeesus

      Tuossakin kerrotaan mutta miten tuon ymmärtää?

      Pelastuvatko vai eivät.Matteus 5:18-20 on vastaus mutta minulle epämääräinen. En saa selvää.

      http://raamattu.fi/1933,38/Matt.5.html

    • Lisää löylyä! Kaikki tosiaan tulee palamaan kuumuudessa, mutta ei ihan pian. Aurinko tulee korventamaan maapallon joidenkin miljardien vuosien päästä eli ei siis tosiaankaan ihan pian. Mutta se toinen asia eli liberaalit, niin siihen ei voi vastata käsketyllä tavalla... nimittäin Raamattu kun päätyi samaan osoitteeseen polttopuiden kanssa.

    • Joh. 10:14. Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,

    • "Pelastuvatko liberaalit?"

      Elleivät niin lämpötilat nousevat.

    • Matteuksen 25:31-45 kertoo Jeesuksen omin sanoin ketkä pelastuvat. Jos kirjoitukset pitävät paikkansa.

      • MörköMökissä

        Ovatko liberaalit vanhurskaita? Paha, laiska ja kelvoton palvelija heitetään mun käsityksen mukaan helvettiin, koska Pelastuksen paikassa ei ole hammastenkiristystä mutta helvetissä hammastenkiristystä on.

        Matt. 25:45


      • Panssarivaunu

        Jos elät tarpeeksi kauan ja otat selvää onko Raamattu totta vai ei niin päässet vanhurskaiden joukkoon. Olkoon Herra sinulle armollinen. Huomasin tämän joitakin vuosia sitten. Kerron nyt kun kehityssuuntasi näyttää eteenpäin vaikkakin ikään kuin täi tervassa tai etanan matka Lieksasta Venäjälle.


      • MörköMökissä kirjoitti:

        Ovatko liberaalit vanhurskaita? Paha, laiska ja kelvoton palvelija heitetään mun käsityksen mukaan helvettiin, koska Pelastuksen paikassa ei ole hammastenkiristystä mutta helvetissä hammastenkiristystä on.

        Matt. 25:45

        Ai jaa. Onko liberaali sellainen, joka muuttaa sanaa ja jättää osia pois?

        Sellaiset menevät Jumalan valtakuntaan, mutta heitä kutsutaan siellä "pienimmiksi".


    • Room. 8 : 14. Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.
      15. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
      16. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
      17. Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.

    • Trampetti

      Varmaan Helvetti jäätynyt ja lämpö noussut Taivaaseen. Sitä se ilmastomuutos varmaan tarkoittaa.
      Osta omakotitalo ja ilmastointi, ei niissä kommuunikottaraispesissä kesällä kukaan voi asua.

    • VapahtajaOletSinä

      Harjoittele uski helvettiä varten.
      Liberaalit ovat jo pelastuneet, he eivät ole uskonnon ikeen alla.

      • TervehdysRepe

        Olet taas luuhannut noin 16 tuntia tänään tällä palstalla, Repe.


    • PedonmerkilläHelvettiin
    • No oikeassa lienet siinä, että ilmastonmuutos on tulossa, eikä se jätä meitä pohjoisenkansojaan ihan osattomiksi.

      Raamatussa muistaakseni sanotaan, joka häneen uskoo, pelastuu.

      Ja tuohan sitten punnitsee vain Jumala.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1864
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1644
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      116
      1345
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1135
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      67
      1124
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1098
    7. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      63
      933
    8. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      903
    9. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      870
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      861
    Aihe