olen maailman paras improvisaatiomuusikko, jonka nimeämän ja kehittämän tekniikan ammattilaiset nimesivät. tervetuloa muusikoiden nettiin keskustelemaan. jännä ajatella, etyä palstall suurin osa kateellisia minulle. ja syystäkin. jännä ajatella asiaa...
tervetuloa nukaan
16
413
Vastaukset
- Vermu
Jaa, että sellainen olet. Missäs sitä soittoa on nähtävissä?
- Wisden
Kuvitteletko taas olevasi Misse? Sääli, että et osaa vieläkään soittaa yhtään mitään, vaan olet edelleenkin vain pelkkä valehteleva häirikkö.
- Idamer
Tyyppihän on vainonnut Misseä netissä yli 15 vuotta, eikä osaa lopettaa. Vakavasti mielisairas ihminen kyseessä.
- Muristo
Idamer kirjoitti:
Tyyppihän on vainonnut Misseä netissä yli 15 vuotta, eikä osaa lopettaa. Vakavasti mielisairas ihminen kyseessä.
Esiintyi Missenä myös Facebookin musiikkiryhmässä, josta poistettiin häirikkönä. Mielisairas ja valehtelija.
- Filler
Muristo kirjoitti:
Esiintyi Missenä myös Facebookin musiikkiryhmässä, josta poistettiin häirikkönä. Mielisairas ja valehtelija.
Misseä vuosikausia vainonnut sekopäähän on kirjoitellut Misselle vihjailevia viestejä Lennonista ja Chapmanista.
- Maana
Muristo kirjoitti:
Sain sen käsityksen siitä facesekoilusta, että yrittää selvittää soittajan henkilöllisyyttä.
- Morjons
Filler kirjoitti:
Misseä vuosikausia vainonnut sekopäähän on kirjoitellut Misselle vihjailevia viestejä Lennonista ja Chapmanista.
Psykopaatti kyseessä.
- Boldos
Missehän on tosiaan maailman paras improvisaatiorumpali, jonka kehittämä uusi tekniikka nimettiin Muusikoiden.netissä muutama vuosi sitten.
- Prenin
Oletko taas humalassa, vaikka on vasta aamupäivä? Kännissä sitten kuvittelet olevasi Misse?
- Sitemin
Mitä tekniikkaa tarkoitat?
- Reunius
Millä tavalla olet paras?
- bruuki
tiijäkkö tolvasen ramun? soittaa myös soitinta.
- Asdd
Niin että et sitten saanutkaan nimetä lopullisesti? Vai onko kirjoittaminen vaikeaa?
- Publicslutfromhell
Kekksinyt olen ja olen paras myöös.
- Bargo
Mitä on nimetty?
- Ganux
Mukaan mihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418