olen maailman paras improvisaatiomuusikko, jonka nimeämän ja kehittämän tekniikan ammattilaiset nimesivät. tervetuloa muusikoiden nettiin keskustelemaan. jännä ajatella, etyä palstall suurin osa kateellisia minulle. ja syystäkin. jännä ajatella asiaa...
tervetuloa nukaan
16
437
Vastaukset
- Vermu
Jaa, että sellainen olet. Missäs sitä soittoa on nähtävissä?
- Wisden
Kuvitteletko taas olevasi Misse? Sääli, että et osaa vieläkään soittaa yhtään mitään, vaan olet edelleenkin vain pelkkä valehteleva häirikkö.
- Idamer
Tyyppihän on vainonnut Misseä netissä yli 15 vuotta, eikä osaa lopettaa. Vakavasti mielisairas ihminen kyseessä.
- Muristo
Idamer kirjoitti:
Tyyppihän on vainonnut Misseä netissä yli 15 vuotta, eikä osaa lopettaa. Vakavasti mielisairas ihminen kyseessä.
Esiintyi Missenä myös Facebookin musiikkiryhmässä, josta poistettiin häirikkönä. Mielisairas ja valehtelija.
- Filler
Muristo kirjoitti:
Esiintyi Missenä myös Facebookin musiikkiryhmässä, josta poistettiin häirikkönä. Mielisairas ja valehtelija.
Misseä vuosikausia vainonnut sekopäähän on kirjoitellut Misselle vihjailevia viestejä Lennonista ja Chapmanista.
- Maana
Muristo kirjoitti:
Sain sen käsityksen siitä facesekoilusta, että yrittää selvittää soittajan henkilöllisyyttä.
- Morjons
Filler kirjoitti:
Misseä vuosikausia vainonnut sekopäähän on kirjoitellut Misselle vihjailevia viestejä Lennonista ja Chapmanista.
Psykopaatti kyseessä.
- Boldos
Missehän on tosiaan maailman paras improvisaatiorumpali, jonka kehittämä uusi tekniikka nimettiin Muusikoiden.netissä muutama vuosi sitten.
- Prenin
Oletko taas humalassa, vaikka on vasta aamupäivä? Kännissä sitten kuvittelet olevasi Misse?
- Sitemin
Mitä tekniikkaa tarkoitat?
- Reunius
Millä tavalla olet paras?
- bruuki
tiijäkkö tolvasen ramun? soittaa myös soitinta.
- Asdd
Niin että et sitten saanutkaan nimetä lopullisesti? Vai onko kirjoittaminen vaikeaa?
- Publicslutfromhell
Kekksinyt olen ja olen paras myöös.
- Bargo
Mitä on nimetty?
- Ganux
Mukaan mihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850