Toinen viikko meneillään

hyvähomma

Pudonnut 5 kiloa.

11

465

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Millä taktiikalla?

• Kylläkylläjuurinäin

Älä masennu.

max 1 kg rasvaa
      min 4 kg nestettä

:)

• Mitä kuvittelet? Millä konstilla ne nesteet on poistunut? Johan sen itse huomaisi jos noin paljon nestettä ois poistunut? Itse olen paastonnut 8vrk saman 5kg ja vaikka ratkeaisinkin syömään niin ei se 4kg hetkessä tulisi silti takaisin. Sun tarkoituksena on todella vain masentaa senkin pahanilmanlintu.

• Kylläkylläjuurinäin
        auroraboreallis kirjoitti:

Mitä kuvittelet? Millä konstilla ne nesteet on poistunut? Johan sen itse huomaisi jos noin paljon nestettä ois poistunut? Itse olen paastonnut 8vrk saman 5kg ja vaikka ratkeaisinkin syömään niin ei se 4kg hetkessä tulisi silti takaisin. Sun tarkoituksena on todella vain masentaa senkin pahanilmanlintu.

"Mitä kuvittelet? Millä konstilla ne nesteet on poistunut?"

Nesteet poistuu virtsaamalla sekä hengitysilman kautta.

"Johan sen itse huomaisi jos noin paljon nestettä ois poistunut?"

Huomaahan sen, vaaka näyttää pienempää lukemaa.

"Itse olen paastonnut 8vrk saman 5kg ja vaikka ratkeaisinkin syömään niin ei se 4kg hetkessä tulisi silti takaisin."

Jos nyt tarkoitat sitä, että olet poistanut rasvaa elimistöstäsi 5kg kahdeksassa päivässä niin lasketaanpa hieman.

5kg rasvaa on ihmisen elimistössä energiana 29.000kJ * 5 = 145.000kJ.

Jos tuo energia käytetään elimistön toimesta kahdeksassa vuorokaudessa, se tarkoittaa sitä, että elimistösi energiankulutus olisi:

145.000kJ / 8 vrk = 18.125kJ / vrk. (4300 kcal)

Energialaskuri:

https://www.laskurini.fi/terveys/kalorilaskuri/energiantarvelaskuri

Kertoo että noin 75kg painavalle naiselle tuo on mahdollinen lukema, jos olet 16-vuotias, pituutesi on 200cm ja harrastat ammattiurheilua, esimerkiksi olet kilpapyöräilijä.

Eli onhan tuo siis mahdollista poistaa rasvaa noin paljon tuossa ajassa. Kova suoritus kyllä ja vielä syömättä.

" Sun tarkoituksena on todella vain masentaa senkin pahanilmanlintu."

Ei se kyllä ollut tarkoitukseni. Kaltaisesi ammattilaistason kilpaurheilijat, jotka tekevät suorituksena nollasyömisillä on vaan niin harvassa, etten ymmärtänyt heti mistä oli kysymys.

• Kylläkylläjuurinäin kirjoitti:

"Mitä kuvittelet? Millä konstilla ne nesteet on poistunut?"

Nesteet poistuu virtsaamalla sekä hengitysilman kautta.

"Johan sen itse huomaisi jos noin paljon nestettä ois poistunut?"

Huomaahan sen, vaaka näyttää pienempää lukemaa.

"Itse olen paastonnut 8vrk saman 5kg ja vaikka ratkeaisinkin syömään niin ei se 4kg hetkessä tulisi silti takaisin."

Jos nyt tarkoitat sitä, että olet poistanut rasvaa elimistöstäsi 5kg kahdeksassa päivässä niin lasketaanpa hieman.

5kg rasvaa on ihmisen elimistössä energiana 29.000kJ * 5 = 145.000kJ.

Jos tuo energia käytetään elimistön toimesta kahdeksassa vuorokaudessa, se tarkoittaa sitä, että elimistösi energiankulutus olisi:

145.000kJ / 8 vrk = 18.125kJ / vrk. (4300 kcal)

Energialaskuri:

https://www.laskurini.fi/terveys/kalorilaskuri/energiantarvelaskuri

Kertoo että noin 75kg painavalle naiselle tuo on mahdollinen lukema, jos olet 16-vuotias, pituutesi on 200cm ja harrastat ammattiurheilua, esimerkiksi olet kilpapyöräilijä.

Eli onhan tuo siis mahdollista poistaa rasvaa noin paljon tuossa ajassa. Kova suoritus kyllä ja vielä syömättä.

" Sun tarkoituksena on todella vain masentaa senkin pahanilmanlintu."

Ei se kyllä ollut tarkoitukseni. Kaltaisesi ammattilaistason kilpaurheilijat, jotka tekevät suorituksena nollasyömisillä on vaan niin harvassa, etten ymmärtänyt heti mistä oli kysymys.

Kyllä minä syön ja ihan hyvin. Vitamiinipitoista ruokaa kuten esm. Marjoja ja hedelmiä ja proteiinia tänäänkin luvassa. Sekä ehkä lihaa ja perunaa riippuu painosta. Otan myös vitamiinitabletin.
        Jaksotan ateriani vain kahteen syömiskertaan päivässä. Lisäksi juon kahvia. Ja liikun.. Vaikka en nyt pidä pyöräilystä😎
        Tätä puolipaastoa on mulla jäljellä enää 10 päivää. 27.7 asti.
        Sitä ennen selvitän mitä olisi vielä terveellisempi laihtuminen mikä ei ole enää paastoa. Silloin olen 70,0kg ja edessä 60-alkuiset luvut.

• kerma-munkki

surkeaa....ainakin 7.5 kg olisi pitänyt lähteä.lopeta jo kun turhaa näyttää olevan...

• hyvähomma

Ensimmäisellä viikolla vain vähentelin syömistä. Sitten vaihdoin sitruunavaahterasiirappi kanisteriin toisella viikolla, jatkan vielä tämän viikon. Ihan hyvin menee. Pirteä olo ja puuhailen mahdottomasti. kaikenlaista, - eikä oo mitään kiirettä. Tosi rauhallista. Kaikki naapurit ovat lomilla. Nukun yläkerrassa ja ikkuna on yöt auki.

Helppoa näin helteellä. Juon paljon vettä.
      Saapas nähdä mihin lukemiin pääsen.

Kiitti energialaskurista!
      Kunhan olen lopettanut niin aloitan tosi hyvät tavat. Voitin männä vuonna vuoden ilmaisen treenikortin ja aion ruveta käyttämään sitä heti tämän kuurin jälkeen. On vielä kolme kuukautta jäljellä.
      En ole paljoa liikkunut aikaisemmin, mutta nyt olen päässyt joka päivä 10.000 askeleeseen, hyvä alku.

Tsemppiä meille molemmille!

• Foreverhungry

Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, tsemppiä paastoon! Hyvä on sulla itsekuri, itse en saa nälkäisenä ollenkaan unta..

• hyvähomma

Putosi yhteensä 8 kiloa.
      Nyt tarttee yrittää muuttaa tapoja niin että pysyisi siinä. Aika hyvin olenkin onnistunut jo.
      Ei enää teekään mieli syödä mitä sattuu.

Hellekin on auttanut asiassa,
      Varasin jo kuntosalilta kaksi aikaa ylihuomiseksi, niin että yritetän. Kaksi kertaa viikossa vaikuttaa hyvältä idealta.

• täälläkintoinenviikko

Alkaa minullakin toinen viikko.
      Putoai jo 3 kiloa.

Toinen viikko on helpompi.

• veijo63987362

Jojoiloiden vuosikokous?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      181
      7637
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      90
      3660
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      66
      2509
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      72
      1589
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      375
      1513
    6. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      20
      1406
    7. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      57
      1393
    8. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      17
      1101
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      1040
    10. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      1038
    Aihe