Sairas alainen

Slapontheface

Kohtasin todellisen työpaikkakiusaajan omassa työntekijässä. Ei voi edes kuvitella miten läpeensä paha ihminen voi olla.

Kevensin työtaakkaansa muuttamalla vastuita, kunnes huomasin että ei halua vastuuta ollenkaan. Sabotoi töitä ja sääti taustalla muita neuvoen ohittaen esimiehensä eli minut.

Kiukutteli ja tölvi ääneen. Parjasi pitkin kyliä ja lopulta irtisanoi itsensä. Ei kyennyt normaaliin keskusteluun edes tälloin. Laittoi oman pahan olonsa täysin toisen syyksi. Totesikin joskus työsuhteen alussa, että työnjohdon kuuluu kestää lokaa. Oli siis selvä missio hänellä.

Kaiken summatakseni tajusimme, että halusi koko ajan vain paikkani itselleen.

Pahuus, se vaan asuu joissakin, vaikka kuinka rukoilisivat.

4

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuraasilmille

      Täytyy todeta, että työpaikoilla on nykyisin paljon häiriintyneitä, jatkuvasti ärtyisiä, kiukkuisia työntekijöitä. Harvoin enää näkee työpaikalla niin sanotun normaalisti käyttäytyvän ihmisen.
      Olen monesti tätä asiaa miettinyt, että mikä meitä vaivaa.

      • Asiaa

        Kyllä maaseutukaupungeista ja pitäjistä löytyy vielä todella hyviä ja toimivia työyhteisöjä. Olisiko yksi syy ja Johtuisjo tämä paha olo nuorten n 30 vuotiaiden ja sitä nuorempien siirryttyä työelämään. Johtajatadon palkkaa pitäis saada heti työn alettua. Jos työ hiemankaan raskasta ei huvita esimiehen sana ei ole mitään, kaikki tämä johtuu siitä, että suurin osa ei ole milloinkaan tarvinnut ottaa elämäänsä omiin käsiinsä, vaan kaikki on saatu ja rahoitettu valmiina. Ei sitä sitten enää osatakkaan edes kodin perusasioita hoitaa.


      • KeskiIkäisetPahimpia
        Asiaa kirjoitti:

        Kyllä maaseutukaupungeista ja pitäjistä löytyy vielä todella hyviä ja toimivia työyhteisöjä. Olisiko yksi syy ja Johtuisjo tämä paha olo nuorten n 30 vuotiaiden ja sitä nuorempien siirryttyä työelämään. Johtajatadon palkkaa pitäis saada heti työn alettua. Jos työ hiemankaan raskasta ei huvita esimiehen sana ei ole mitään, kaikki tämä johtuu siitä, että suurin osa ei ole milloinkaan tarvinnut ottaa elämäänsä omiin käsiinsä, vaan kaikki on saatu ja rahoitettu valmiina. Ei sitä sitten enää osatakkaan edes kodin perusasioita hoitaa.

        Minusta kun tuntuu, että kaikista veemäisimmät ovat yli viisikymppisiä häikäilemättömiä oikeistolaisia ja toisaalta miten muka yhtäkkiä nyt vasta kolmikymppisinä ihmiset siirtyisivät työelämään... Yleensähän työelämään siirrytään jo reippaasti ennen kuin täyttää 20v.. Useimmitenhan ne nuoret ovat joustavia, mutta eläkeikää lähestyvät katkeria ja ilkeitä mulkvisteja. Varsinkin miehet. Ja kyllä vain, miehetkin osaavat olla oikein kunnon juorukelloja ja perätöntä paskaa jauhavia ihan siinä missä keski-ikäiset ämmätkin. Keski-ikä tuo vaihdevuodet ja ilkeyden puuskat samoin kuin kateuden nuorempia, kauniimpia ja etevänpiä kohtaan. Keski-ikäiset ämmät ovat töissä kyynärpäätaktiikalla kuin Stockalla konsanaan ja äijät alkavat vittuilemaan jos eivät saa nuoremmilta naisilta huomiota ja seksiä. Eläkeikää lähestyvillä saattaa muisti pettää ja luonne muuttua tosi ilkeäksi.


    • Juttelitko hänen kanssaan mistä kenkä puristaa? Teitkö itse jotain väärin? Minulla on kokemusta pomosta joka kiusas mua ja muitakin niin hirveällä tavalla että sen täyty olla vakavasti sairas. Narsisti psykopaatti tms. Se ei siis tajunnu yhtään miltä työntekijästä tuntuu se paska mitä se kokoajan heitti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8165
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4696
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3452
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1717
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1707
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1553
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1243
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1138
    Aihe