Kolarin Kumi

Asiakas

Asioin taannoin jälleen kerran renkaiden uusiminen oli asia työ tehtiin ei valittamisesta asentajan suhteen,mutta myynti puolella töykeää käytöstä asiakasta ei kuunnella etenkään tämä myyjä joka ollut siinä vuosikaudet en häneltä ole koskaan kiitosta kuullut !
Olen ostanut vuosien varrella itselle ja firmalle tuhansien eurojen arvosta renkaita tältä yrittäjältä alkuajoista asti,ei hyvää mainosta yrittäjälle jos joukossa on joku täys paska tyyppi tuskin hän saa rengasta alle joskaan vanteelle !?
Tietenkin jos aattelee ei ole yhtään mitään väliä tavallisen kuluttajan suhteen koska tulos tulee kaivos alan yrityksiltä,se miljoona bisnestä kun joku rengas voi maksaa kymmeniä tuhansia siinä vain henkilö-aton renkaan ostaja harmina !

9

1920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvak

      Hyvä että uskallat antaa palautetta. Kyllä asiakastyössä olevien pittää tietyt jutut muistaa, huononaki päivänä. En jaksa ymmärtää näitä muutamia yrittäjiä jotka luulevat olevansa jotenki toisten yläpuolela.

    • Markusmakitalo

      Kiitos palautteesta! Otan tästä varmasti opikseni ja pyrin parantamaan palvelua ettei tällaista pääsisi enää jatkossa käymään. Mulle ja meille on varmasti kaikki asiakkaat yhtä tärkeitä ihan kottikärryn renkaiden ostajista lähtien. Terv. Markus Mäkitalo
      Kolarin Kumi Oy

    • Mörtsis

      Aivan oikeassa olet.Eipä hymy irtoa ja sanapari siinä liikkeessä vaihdu. Työntekijätkään ei tervehdi.

      • Totuutta

        Mutta nöyrää porukkaa. Antakaa nyt hitossa mahdollisuus 😊Palvelu on minusta hyvää ollut aina. Toista ku kunnan töissä.


    • Henkilöauto

      Itselleni on käynyt samoin.mutta eiköhän kolarin kumin johtaja laita asian kuntoon.käytän edelleen kolarin kumin palveluita.mukava kun nuoretkin tekee töitä,ja kotikunnassa on tällainen yritys

    • Kumiku

      Kiitos Markus että tulet ihmisiä vastaan ja vastaat asiallisesti asiakaspalautteisiin, negatiivisiinkin. Tekisipä tämä kukkakauppiaskin samoin, mutta ei..kertoo paljon ihmisestä miten suhtautuu palautteisiin.

    • kipan22

      Oletteko kateellisia kun täällä kehtaatte valittaa.... sanoisin että kyllä palvelu pelaa ja ihan myös hymyn kera!!!! Menkää toki peilin eteen ja mietttikää minkälaista olisi itse yrittäjänä olla toki yrittäjällä on montarautaa tulessa yhtäaikaa että hommat luistaa ja nuorille riittää töitä siis sanon vielä että kyllä Markus on tosiaan oman alansa ammattilainen kun vielä tulee omana itsenä tulee vastaamaan teidän kitinöihin. Annetaan markukselle työrauha ja jättäkää turhat vikinät pois.

    • Jaajaajaapatijaa

      Mitä sitä turhaan mielistelemään tyhmiä ihmisiä, tyhmien kysymysten kanssa. Ostaa kumit ja täts it.

    • Rengas

      Muutamat renkaat olen ostanut ko myyjältä , asiallinen käytös ja palvelu joka kerta .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe