Mistä saada aikusena kavereita?

Mistä saada kavereita aikuisiällä? Asun pk-seudulla ja etsinyt kavereita jo kauemmin. Käyn arkisin töissä, mutta sieltä en oikein ole saanut. Olen ihan rento ja sosiaalinen tyyppi, mutta kavereita täl hetkel 0.
13459
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Lähde ulos viihteelle, lavatansseihin, kuntoilemaan, harrastuksiin! Olet avoimella mielellä liikkeellä ja sosiaalinen ja rento olemus messissä.

Äänestä
  • Aloittaja

Olen yrittänyt tutustua netin kautta naisiin, mutta hetken juttelevat ja lopettavat ku seinään kyselyn ja vastaamisen, ja käyn paljo ulkona paikoissa, baareissakin, mutta ei tutustu, olen aika ujo kuitenkin.

Äänestä

Aloittaja

Ehkä se kun ei oo ihan normaali, olen heikkolahjainen, ja pienenä kiusattu, ja ollu aina erilainen kun muut, pidetty yksinkertasena, niin kai tälläset elää yksin elämää. tuntuuhan se kurjalta, mutta ei voi mitään, itekki kaipais niitä kavereita

Äänestä
Aloittaja

Hyvin ihmisiä kiinnostaa kirjotella.

Äänestä

Niin kavereita on vaikea saada. Itsekullakin sellaista sopivaa.

Äänestä
  • Aloittaja

No ei vain löydy ei, kaikilla on omat kaverit, itse elää jossain omassa kuplassa vain ,monet ei ymmärrä

Äänestä

• Aleksei33 kirjoitti:

No ei vain löydy ei, kaikilla on omat kaverit, itse elää jossain omassa kuplassa vain ,monet ei ymmärrä

Voin olla netissä kaverisi mutta vain, ettei minua koskaan näe tai henkilökohtaisesti tiedä mutta henkisesti läsnä kun kerkiää.

Minusta se on minusta parhainta kaveruutta tukea. Sähköpostini löytyy nikin takaa jos haluat minun kanssa kirjoitella. On se enemmän kuin ei mitään eikä minua ikinä tarvitse tietää kuka olet. Kunhan tiedän joku siellä jossain välittää.

Eikä minua haittaa jos tyttelisi vie sinut koska perhe on minullekin ykkös juttu.

Äänestä

• Aleksei33 kirjoitti:

Minullakaan ei ole kavereita puhun kyllä heistä ystävinä koska kaverina pidän henkilöä jonka kanssa satuin tekemään työtä.

Äänestä

• Oikeita kavereita ei todellakaan ole, ei edes facebookissa...

Äänestä

• Aloittaja

Vittu mikä pelle

Äänestä

Lavatanssi ei hullumpi olisi vaihtoehdoksi 🤔 tuo enkeli touhuhan on melkoisen hottia!

Äänestä
Aloittaja

No ei taida olla, ihmiset ei ees suostu vastaan viesteihin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Aleksei33 kirjoitti:

Mistä saada kavereita aikuisiällä? Asun pk-seudulla ja etsinyt kavereita jo kauemmin. Käyn arkisin töissä, mutta sieltä en oikein ole saanut. Olen ihan rento ja sosiaalinen tyyppi, mutta kavereita täl hetkel 0.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu