Mistä saada kavereita aikuisiällä? Asun pk-seudulla ja etsinyt kavereita jo kauemmin. Käyn arkisin töissä, mutta sieltä en oikein ole saanut. Olen ihan rento ja sosiaalinen tyyppi, mutta kavereita täl hetkel 0.
Mistä saada aikusena kavereita?
13
417
Vastaukset
Lähde ulos viihteelle, lavatansseihin, kuntoilemaan, harrastuksiin! Olet avoimella mielellä liikkeellä ja sosiaalinen ja rento olemus messissä.
Olen yrittänyt tutustua netin kautta naisiin, mutta hetken juttelevat ja lopettavat ku seinään kyselyn ja vastaamisen, ja käyn paljo ulkona paikoissa, baareissakin, mutta ei tutustu, olen aika ujo kuitenkin.
Ehkä se kun ei oo ihan normaali, olen heikkolahjainen, ja pienenä kiusattu, ja ollu aina erilainen kun muut, pidetty yksinkertasena, niin kai tälläset elää yksin elämää. tuntuuhan se kurjalta, mutta ei voi mitään, itekki kaipais niitä kavereita
Hyvin ihmisiä kiinnostaa kirjotella.
Niin kavereita on vaikea saada. Itsekullakin sellaista sopivaa.
No ei vain löydy ei, kaikilla on omat kaverit, itse elää jossain omassa kuplassa vain ,monet ei ymmärrä
Aleksei33 kirjoitti:
No ei vain löydy ei, kaikilla on omat kaverit, itse elää jossain omassa kuplassa vain ,monet ei ymmärrä
Voin olla netissä kaverisi mutta vain, ettei minua koskaan näe tai henkilökohtaisesti tiedä mutta henkisesti läsnä kun kerkiää.
Minusta se on minusta parhainta kaveruutta tukea. Sähköpostini löytyy nikin takaa jos haluat minun kanssa kirjoitella. On se enemmän kuin ei mitään eikä minua ikinä tarvitse tietää kuka olet. Kunhan tiedän joku siellä jossain välittää.
Eikä minua haittaa jos tyttelisi vie sinut koska perhe on minullekin ykkös juttu.Aleksei33 kirjoitti:
Minullakaan ei ole kavereita puhun kyllä heistä ystävinä koska kaverina pidän henkilöä jonka kanssa satuin tekemään työtä.
- DragQueen75
Oikeita kavereita ei todellakaan ole, ei edes facebookissa...
- Helevetin_Enkeli
Kyseles tuolta. Ottavat varmasti reiluja jätkiä jäsenekseen ja sitä veljeyttä sitten piisaa. Teet uuden tilin ja kirjaudut sisään. Kyllä se siitä sitten...
https://fi-fi.facebook.com/Bandidos-MC-Finland-878284798931123/ - Sivustasivusta
Lavatanssi ei hullumpi olisi vaihtoehdoksi 🤔 tuo enkeli touhuhan on melkoisen hottia!
No ei taida olla, ihmiset ei ees suostu vastaan viesteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.677754Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652793- 1571971
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181968Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191922Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381811Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291632- 1021477
- 381361
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411236