Mistä saada kavereita aikuisiällä? Asun pk-seudulla ja etsinyt kavereita jo kauemmin. Käyn arkisin töissä, mutta sieltä en oikein ole saanut. Olen ihan rento ja sosiaalinen tyyppi, mutta kavereita täl hetkel 0.
Mistä saada aikusena kavereita?
13
430
Vastaukset
Lähde ulos viihteelle, lavatansseihin, kuntoilemaan, harrastuksiin! Olet avoimella mielellä liikkeellä ja sosiaalinen ja rento olemus messissä.
Olen yrittänyt tutustua netin kautta naisiin, mutta hetken juttelevat ja lopettavat ku seinään kyselyn ja vastaamisen, ja käyn paljo ulkona paikoissa, baareissakin, mutta ei tutustu, olen aika ujo kuitenkin.
Ehkä se kun ei oo ihan normaali, olen heikkolahjainen, ja pienenä kiusattu, ja ollu aina erilainen kun muut, pidetty yksinkertasena, niin kai tälläset elää yksin elämää. tuntuuhan se kurjalta, mutta ei voi mitään, itekki kaipais niitä kavereita
Hyvin ihmisiä kiinnostaa kirjotella.
Niin kavereita on vaikea saada. Itsekullakin sellaista sopivaa.
No ei vain löydy ei, kaikilla on omat kaverit, itse elää jossain omassa kuplassa vain ,monet ei ymmärrä
Aleksei33 kirjoitti:
No ei vain löydy ei, kaikilla on omat kaverit, itse elää jossain omassa kuplassa vain ,monet ei ymmärrä
Voin olla netissä kaverisi mutta vain, ettei minua koskaan näe tai henkilökohtaisesti tiedä mutta henkisesti läsnä kun kerkiää.
Minusta se on minusta parhainta kaveruutta tukea. Sähköpostini löytyy nikin takaa jos haluat minun kanssa kirjoitella. On se enemmän kuin ei mitään eikä minua ikinä tarvitse tietää kuka olet. Kunhan tiedän joku siellä jossain välittää.
Eikä minua haittaa jos tyttelisi vie sinut koska perhe on minullekin ykkös juttu.Aleksei33 kirjoitti:
Minullakaan ei ole kavereita puhun kyllä heistä ystävinä koska kaverina pidän henkilöä jonka kanssa satuin tekemään työtä.
- DragQueen75
Oikeita kavereita ei todellakaan ole, ei edes facebookissa...
- Helevetin_Enkeli
Kyseles tuolta. Ottavat varmasti reiluja jätkiä jäsenekseen ja sitä veljeyttä sitten piisaa. Teet uuden tilin ja kirjaudut sisään. Kyllä se siitä sitten...
https://fi-fi.facebook.com/Bandidos-MC-Finland-878284798931123/ - Sivustasivusta
Lavatanssi ei hullumpi olisi vaihtoehdoksi 🤔 tuo enkeli touhuhan on melkoisen hottia!
No ei taida olla, ihmiset ei ees suostu vastaan viesteihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,1653270Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172262850Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina702447Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3061716Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.91500Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät261376Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään31261Ei ole liian myöhäistä..
Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala31042Ei osattu ratkaista etääntymistä
Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.115930Esprit hoitokdit Varkaudessa?
Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin103913