Hikoaako niissä muovihousuissa perse ja fjoosa ten pahasti näin kesällä?
Mitä päälle jos ei pysty pitämään, shortsit pilaa imagon?
Kysymys gooteille
Dark-Keijo
2
709
Vastaukset
- smellycunt
Onhan se välillä kuumaa mutta tyylistä ei voi tinkiä .
- goottipootti
Mä oon gootti, siis ihan pesunkestävä gootti... mulla pirkale vieköön on käyny sillee, kun oon aina heränny joskus mistä milloin ja kun oon lähteny goottimestoille, niin olen aina vain kokeillu pimeässä, että onko nahkapöksyt jalas. Pari kertaa on käyny sillee kun oon heränny ja kokeillu onko nahkapöksyt jalas kun oli molemmilla kerroilla tosi pimeetä ja kun pääsin goottimestoille, olenkin voi hirttoköysi sentään, niin munasillani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876