Aikuisten oikeesti

rahatilmanmiestä

Lukeeko joku näitä juttuja ajatuksella, toinen toistaan hullumpia valittajia ja monet varmaan keksittyjä, yritetään luoda mies vihaa. Miehet sitä miehet tätä, kun ottaa esille naisten uskottomuuden heti puolustelaan. Olen kuulut selaistakin että naisella on oikeus pettää jos mies ei huomioi tarpeeksi, oikein varsinaisia äiti Teresoita tai pyhimyksiä. Naiset katse peiliin jos mies pettää, näin sanoi kerran yksi elämää nähnyt ja kahdesti eronnut nainen. Sanoi että yksi syy eroihin on naisen haluttomuus miestä kohtaan, raha kyllä kelpaa ja hyvä asema, Löysin minäkin sellaisen naisen kumppaniksi ja lapseni äidiksi jolle pidemmän päälle kelpasi mun rahat, seksistä ja huomiosta ei tietookaan lapsen syntymän jälkeen, olen nyt sitten lypsänyt naisen kukkaroa jälkikäteen, oon sanonut että nyt näin päin. Muija sanoi et haluaa et erotaan, sanoin et helppo homma ei naimisissa ei omaisuuden jakoa, kumpikin pitää hankkimansa kamat ja vuokralta helppo lähtee mutta ei sit kelvannutkaan sanoi vielä et kunhan heitti.

6

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuistenoikeestilukee

      Aika vihaisen oloinen olet. Olit ympännyt niin paljon suuria asioita yhteen kappaleeseen että siihen on vaikea vastata. Tartun vain tuohon yhteen kohtaan, seksi ja huomio lapsen syntymän jälkeen. Onko naisellasi kaikki hyvin? Itsellä kävi samalla tavalla, seksi ei kiinnostanut yhtään, en voinut sietää kun mieheni koski rintojani, olin koko ajan väsynyt ja jotenkin vetäytynyt. En osannut selittää sitä mitenkään ja riitojahan siitä vaan tuli. Ellen olisi ottanut sitä puheeksi neuvolassa, en olisi saanut apua. Mulla oli nimittäin synnytyksenjälkeinen masennus. En nyt sano että hänellä olisi se, mutta olethan kuitenkin tietoinen että näin voi käydä?

    • eienäämerkitystä

      Naisille on raha tärkeää, tiedän naisia jotka on naimisissa taloudellisen tilanteen takia, miestä ei rakasteta eikä haluta mutta raha se on se juttu, jos siihen vielä lisätään iso hyvätasoinen talo, uudehko auto jne. Niin pakka on valmis. On niitäkin jotka vielä hankkivat rakastajan koska oma mies ei kiinnosta, on näitä. Ei kai kukaan oikeesti luule että joku rakkaudeksi mainittu kestää läpi elämän, on niitäkin varmaan mutta mun mielestä puppua pahimmillaan, uskotellaan toiselle että rakastan sua aina ja olet mulle se ainoa ja sitten köyritään muita. Me ollaan nykyään tai oltu jo parikin vuotta kumppanin kanssa lähinnä kavereita, naisen korvia se kuumottaa kun kuulee mutta olen sanonut et näinhän se on kun mitään intiimipuoltakaan ei ole, todetaan vielä että nainen on se haluttomampi osa puoli en minä. Olen kuitenkin asiallinen kaveri, en polta, alkoholin käyttö vähäistä ja olen kyllä pitänyt naista hyvin mutta kun ei nappaa niin ei. Kyllä se uskottomuus näistä kumpuaa.

    • 98537845

      Poika parka. Kun naisen halu menee, se menee. Ja melkein kaikilla naisilla menee. Turha siitä on toista syyttää, kun sille ei mitään voi.

      Papin pitäisikin alttarilla kysyä suoraan: "Luovutko seksistä, kun se tulee ajankohtaiseksi?"

      • oooh

        Persettä saa vain hetken, rahaa menee koko ajan. Ja sitten alkaa vituttaa, kuvaan tulee alkoholi ja vieraat naiset.


    • Dnfmmfm

      Miksi pitäisi harrastaa seksiä jos ei halua. Mitä olet tehnyt/ etkö pidä enää itsestäsi huolta? Jokin syy siihen on miksi vaimoa ei enää kiinnosta. Ilkeilet /petät/ juot/ et enää arvosta ja sitten ihmettelet miksi nainen ei lämpene?

    • hullumpia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe