Kyllä huomaa kovien helteiden vaikutuksen. Palstalta on lähes tyystin kadonnut se vähäinenkin järkevä keskustelu mitä täällä on joskus ollut. Huoh...
Minä muuten arvaan mitä kommentteja tähän tulee, joten jos aiot tuikata kovasti ennalta-arvattavan repliikin, se on aika lailla turhaa.
Eipä ole palstan taso ainakaan noussut...
30
374
Vastaukset
- katson.tyyliäsi.muualla
Millä muulla palstalla sinä "keskustelet" kuin tällä?
- SamaaJankuttamista
Tässä tyylitöntä näytettä muualta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14950855/ylikoski-onnistui-hyvin-kirjoituksessaan---asiaa!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14934662/mita--arvelet--tallaisesta--ammatista SamaaJankuttamista kirjoitti:
Tässä tyylitöntä näytettä muualta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14950855/ylikoski-onnistui-hyvin-kirjoituksessaan---asiaa!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14934662/mita--arvelet--tallaisesta--ammatistaSääntöjenvastaista loputonta ihmisten loukkaamista.
torre12 kirjoitti:
Ei ole sinunkaan pakko olla aina noin negatiivinen ihminen.
Hänen ON pakko. Eiköhän se jo ole selvää.
Enpä ole tollompaa väärinymmärrystä nähnyt. Puhuin tosiaan ihan siitä elämänurasta kun täällä vain ivaillaan toisia.
Kyllähän täällä on nyt aika paljon näitä asiattomia kirjoituksia, nikkien loputonta arvailua, irvimistä ym. Niille ei varmaan oikein voi mitään muuta kuin ehkä ilmoittaa kaikki täysin asiattomat poistoon ja yrittää pitää omat kommentit asiallisina. Ja samalla nyt tiedoksi, että en ilmoittele mitään poistoon.
- entä.sinä.itse
InhottavaRealisti kirjoitti:
Asiattomuudet eivät poistu, jos niitä ei kukaan asiattomiksi ilmoita.
Kuinka monta aloitusta sinä olet tehnyt usko.vaisesta ja ovatko ne olleet mielestäsi asialllisia?
Se on totta. Minä ilmoittaisinkin, mutta minulla se ei onnistu pienistä teknisistä syistä johtuen.
- MoiMoi_
Kuinka monta aloitusta sinä olet tehnyt usko.vaisesta ja ovatko ne olleet mielestäsi asialllisia?.
MoiMoi_ kirjoitti:
Kuinka monta aloitusta sinä olet tehnyt usko.vaisesta ja ovatko ne olleet mielestäsi asialllisia?.
usko.vaisesta ei saa asiallista millään, eikä siten häntä voi kovin asiallisesti kommentoida.
Aika ajoin täällä joku trolli villiintyy ja näitä jonninjoutavia kommentteja sekä aloituksia vilisee. Aikansa jaksaa ja sitten kaikkoaa joksikin aikaa.
Kesällä moni on lomilla, eikä siksi kommentoi täällä.- olet.trolli
mummomuori kirjoitti:
Aika ajoin täällä joku trolli villiintyy ja näitä jonninjoutavia kommentteja sekä aloituksia vilisee. Aikansa jaksaa ja sitten kaikkoaa joksikin aikaa.
Kesällä moni on lomilla, eikä siksi kommentoi täällä.Tekeekö usko.vainen itsestään törkyaloituksiakin?
olet.trolli kirjoitti:
Tekeekö usko.vainen itsestään törkyaloituksiakin?
En usko.Sinä enemmänkin vain kehut itseäsi.
Ehkä helteet vain jalostavat palstan perimmäistä olemusta. Kuumuus haihduttaa löysät pois ja jäljelle jää vain se tiukka tavara, jonka laatu käy kaikin aistein jokaiselle vain ilmeisemmäksi.
Vaikka se onkin turhaa, tuikkaan silti. Keskustelun taso on tarkkaan sama kuin minä keskustelijat haluavat sen pitää. Jos haluaa älykästä keskustelua, voi aina hoitaa omaa tonttiaan siten.
Kun itse on asiallinen ja "tasokas" keskustelija, tekee itse ainakin kuten toivoisi muidenkin tekevän, jos siis haluaa tasokasta keskustelua.InhottavaRealisti kirjoitti:
Tuonkin repliikin minä arvasin.
Totta kai arvasit. Olisit voinut käydä itse koko keskustelun.
Minäkin arvasin kuinka sinä kommentoisit. Tälläiset keskustelut ovat niin ennalta arvattavia.Eerikatässämoi kirjoitti:
Totta kai arvasit. Olisit voinut käydä itse koko keskustelun.
Minäkin arvasin kuinka sinä kommentoisit. Tälläiset keskustelut ovat niin ennalta arvattavia.Tuota kommenttia en arvannut.
Tuota kommenttia en arvannut.
No mutta sehän on hieno asia. Jotakin mitä et arvannut. Yllätyksellisyys tuo aina mielenkiintoa.
- pleace
mummomuori kirjoitti:
"Jos haluaa älykästä keskustelua, voi aina hoitaa omaa tonttiaan siten."
Tästä se lähtee!Lupaathan, ettet tule takaisin?!
pleace kirjoitti:
Lupaathan, ettet tule takaisin?!
Mitähän kummaa taas oikein selität? Etkö osaa oikeasti LUKEA?????
Mitähän kummaa taas oikein selität? Etkö osaa oikeasti LUKEA?????
Osaa varmasti, kunhan vain ilkeilee...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174666
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1942545Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731667Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291575- 211299
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221255Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641217- 1341025
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42952- 171924