Minkäs takia esim. Visa electron -kortilla maksettaessa maksupääte usein vaatii painamaan kaksi kertaa sitä vihreää Klar -painiketta? Jotain se ilmeisesti kysyy tai kertoo siinä välissä mutta näin ruotsia osaamattomana en tiedä mitä.
Useamman kerran olen jäänyt vain odottamaan ekan painalluksen jälkeen että saa ottaa kortin pois, ja sitten jossain vaiheessa myyjä jotain toteaa että täytyy painaa vielä toisen kerran. Näin ei kuitenkaan ole joka paikassa Ruotsissakaan..
Pankkikortilla maksaminen Ruotsissa
kruunu
6
392
Vastaukset
- TaimuualtaRuotsista
Saako Haaparannan otto-automaatista euroja visa elektronkortilla?
- tosin-en_oo_varma
Miks sais?
- tamppi
Asia on pankkipäätekohtainen
- idiot
No vittu miten turha vastaus.
Mitä ne kysyy? Jos kysyyvät eri paikkoissa eri asioita niin mitä? Kysymys on hyvin selkeä.
- Kehitystä
Ruotsissa palaa jo yli 20 000 hehtaaria metsää ja suurin osa armeijan helikoptereista käyttökelvottomia sammutukseen: lastikoukku puuttuu?
Ruotsalaiset on "viisaita"!
Pakolaiset sammuttamaan,ovat tottuneet tulella leikkimään! - Hjälpdesk
Ensimmäisellä painalluksella hyväksytään turvakoodi, toisella painalluksella summa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181