Nuoret!

An-ge-li-na

Minä olen nuori ja usein nuoret kuuntelevat kaikkea uudenlaista esim.Antti Tuisku,Britney Spears, Usher ja kaikki muut.Toki poikkeuksiakin on.Minä kuulun niihin poikkeuksiin.Kuuntelen Guns'N'Rosesia,Yötä, Dingoa ja kaikkea vanhaa. Mutta kaverini eivät sulata sitä! Älytöntä.Useimmat nuoret vihaavat kaikkea musiikkia mitä vanhempansa kuuntelee. Minä en. Minä vihaan melkein kaikkea mitä kaverini kuuntelee. Aika hassua. Ottakaa kantaa..

13

2121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tihk

      Minäkään en oikeastaan kuuntele sitä musiikkia mitä kaverini kuuntelevat. Toiset kuuntelee suomiräppiä ja jotain mikserin paskoja räp ja dance kappaleita (hyi helesinki mitä musaa >:() ja toiset rokkia (metallicaa, nirvanaa, guns 'n rosessia) mutta itse en oikein pidä noista. itse kuuntelen konemusiikkia(dance,trance,techno...), tämän hetken hittejä, ulkomaalaista räppiä (erittäin vähän kylläkin) ja rokkia jonkun verran.

    • Unchained

      Joo, en osaa nimetä yhtäkään tämänhetkistä "hittibiisiä" eikä paljoo kiinnostakaan. Oon aina kuunnellu vanhaa musiikkia, nykyinen on niin pirun tylsää. Esim. joku Negative on maailman turhin bändi. Jonne on ihan symppis mut siihen se jääkin.

    • musiikkia

      Musiikkia on mielestäni hyvä kuunnella eri vuosilta. Mäkin kuuntelen kaikenlaista musiikkia ja pidän myös siitä mitä vanhemmatkin kuuntelevat. Mun kaverit ei ainakaan tee siitä ongelmaa.

      • Toshiya

        En itse kuuntele sellaista musiikkia mitä vanhempani kuuntelevat.. En oikein pidä iskelmästä, Jari Sillanpäästä ja sellaisesta.

        Inhoan sitä suomalaista musiikia mitä monet kuuntelevat. Inhoan kaikkea muuta paitsi japanilaista musiikkia, ja sitä eivät kaikki sulata.

        Välini erään aika hyvän ystävän kanssa meni poikki, kun hän kuunteli Antti Tuiskua ym.
        Hän muuttui teiniXiksi musiikin mukana, minä muutuin j-rockariksi (kravatit, kajalit, tyllihameet jne.)

        Eipähän se minua haittaa, on minulla samanlaista musiikkia kuuntelevia ystäviä.


      • Poison
        Toshiya kirjoitti:

        En itse kuuntele sellaista musiikkia mitä vanhempani kuuntelevat.. En oikein pidä iskelmästä, Jari Sillanpäästä ja sellaisesta.

        Inhoan sitä suomalaista musiikia mitä monet kuuntelevat. Inhoan kaikkea muuta paitsi japanilaista musiikkia, ja sitä eivät kaikki sulata.

        Välini erään aika hyvän ystävän kanssa meni poikki, kun hän kuunteli Antti Tuiskua ym.
        Hän muuttui teiniXiksi musiikin mukana, minä muutuin j-rockariksi (kravatit, kajalit, tyllihameet jne.)

        Eipähän se minua haittaa, on minulla samanlaista musiikkia kuuntelevia ystäviä.

        "Inhoan kaikkea muuta paitsi japanilaista musiikkia, ja sitä eivät kaikki sulata."

        Eikö tuo nyt ole aika kapeakatseista? Onhan Dir en greykin saanut vaikutteita vaikka mistä muistakin bändeistä kuin j-rock-sellaisista, mieti nyt vaikka jo bändin nimeä...


    • t.i.ruskeepaa2

      Minä pidän kaikesta positiivisesta ja henkevästä musiikista hard rock - acidtekno - barokki - salsa. Kuuntelen paljon 90-luvun teknoa ja 1700-luvun barokkia. Nykyajan musiikki kuulostaa pessimistiseltä ja ahdistavalta.

    • Tetra

      Oikeastaan en ole nuori vielä, vaan lapsi, kun olen 11vuotias poika. Mutta asiaan... kuuntelen vähän kaikkea mitä isän vanhoista vinyylilevyistä löytyy:P Esimerkkeinä muutama: Led Zeppelin, Black Sabbath (vanhat levyt), Deep Purple... ja lisäksi vielä Slayeria, Guns N' Rosesia, Venomia, Metallicaa, Queenia, Mayhemia, Nekromantixta ja ehkä vielä hiukan SlipKnoTiakin... niitä vanhoja biisejä siis... monia muita. Mutta kaikenlainen Poppi, Räppi ja Hip-Hoppi on täyttä paskaa! Varsinkin nämä nykyuutuudet SuomiPopissa, kuten Antti Tuisku, joka on homo. Homoja ovat mielestäni myös monet muut, kuten Pikku G, Gimmel, Jani Wickholm, Hanna Pakarinen tjsp.
      =)

      • t.i.ruskeepaa2

        Älä nimittele ihmisiä. Toisaalta toisen seksuaalisuudessa ei ole mitään pahaa.


    • Miracle

      Mulla on vähän samantapainen ongelma ku sulla. Ite kuuntelen lähinnä punkkia kuten Offspring, Rancid, Green Day, Sum41, The Explosion yms. ja yksikään mun kavereista ei kuuntele samaa musaa ku mä! Eikä kellekkään mun kavereista musiikki oo niin tärkee asia ku mulle itselle ja se häiritsee! Tuntuu aina et kukaan ei ymmärrä mua. Onneks on keksitty Internet, sieltä sentään löytää samanhenkisiä ystäviä!

      • Ja Pöö

        Mä Kuuntelen musaa kokoajan.
        Ja punk on parasta (ehkä)(no ei ihan parasta)
        Ennen kuuntelin Räppiä Sitten poppia ja räppiä nyt Heviä Rockia punkia Ihan vähän räppiä ja poppia


      • Nimetön
        Ja Pöö kirjoitti:

        Mä Kuuntelen musaa kokoajan.
        Ja punk on parasta (ehkä)(no ei ihan parasta)
        Ennen kuuntelin Räppiä Sitten poppia ja räppiä nyt Heviä Rockia punkia Ihan vähän räppiä ja poppia

        Mäkin kuuntelen musaa aina: kotona, matkoilla, aina kun on vaan mahdollisuus! Ja punk on ensimmäinen musiikkilaji joka muhun kolahti jo ala-asteella! Musiikkia on pakko kuunnella koko ajan eikä muut tajua sitä jos ei itsekin oo "musiikkiriippuvainen". Kaverit aina ihmettelee ku mun shoppailureissuilta kannan aina kauheet kasat cd-levyjä ku ne kantaa vaatteita... musta siinä ei oo mitään outoo...


    • MUSIIKKI148

      Olenko ainoa joka kyyntelee venäläistä musiikkia? Kyyntelen kylläkin suomi iskelmää ja poppiakin

    • Anonyymi

      Blind Channel 🖤🖤🖤🖤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe