Mies suutuspäissään

Einäin

Mieheni sanoin menevänsä erääseen baariin ja häneltä oli akku loppu, joten soitin seurueelle ja kysyin, että ovatko vielä siellä baarissa, sanoi, että olevat toisaalla baarissa (kuului taustalta miehen sanovan ”älä nyt sille sitä kerro”) Minua jäi häiritsemään miksi sanoi minulle menevänsä eri baariin missä sitten olikin. Ei olisi ollenkaan haitannut jos olisi itse sanonut missä on, mutta ihmetytti vaan tuo miksi sanoin ettei olisi saanut minulle sanoa, mainitsin asiasta kotona kun mies saapui kotiin, ensinnäkin tuli kotiin ja sanoin anteeks ja kysyin miksi pyytelee anteeksi, että sanois itse vaan suoraan missä on eikö tollain et kuulen muualta ja vielä ettei minulle olisi saanut kertoa (tiedän ettei mies petä) mutta minusta tuntui silti häiritsevältä tuollainen turhasta ”salailu”, mutta itse asiaan, menin mainitsemaan tuon ja sanoin, että sanoo vaan suoraan minulle minne menee ettei minua haittaa vaikka menisi minne baariin ikinä, mutta olisi kiva kuulla häneltä itseltään tai sit ei sanoisi olevansa muualla kun on niin johan mies sanoi ”okei, tuun sanoon suoraan” otti harteistani kiinni ja laittoi seinää vasten, huusi päin naamaani ja alkoi syytelemään minua, että epäilen aina että pettää. Sanoin, että milloin muka olen väittänyt, että pettäisi ja nytkään en mistään sellaisesta syyllistänyt, sanoin vain et kuulostaa aika ikävelle korvaani kun kuulin hänen sanovan ettei minulle saa kertoa. Ei tuossa olisi mitään ollut jos ei olisi sitä sanonut. Kumminkin mies sanoo nyt et on pettynyt minuun :o Minusta jos jonkun kuuluisi olla pettynyt niin minun itse, koska a) kertoi olevansa muualla kuin oli ja sanoin vielä ettei minulle saa kertoa ja b) kävi kösiksi kotona.

12

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieras

      Jos tuollein reagoi, saattaa oikresti pettää. Sama jos alkaa epäklemään sun pettävän. Kannattaisi käydä keskustelua kun molemmat rauhallisia tai jossain terapeutilla, että miksi moinen tunteen putkaus. Toki jos toinen aina soittelee perään niin menis kyllä mullakin hermot vaikken pettäis. Aikaa myöten kyllä saattaisin pettääkin koska jos turhaan epäilee niin mitä välii enää.

      • Einäin

        Tiedän ettei ollut pettämässä koska oli isänsä seurassa, enkä turhaan soitellut perään vaan oli iteltään akku loppunut ja ajattelin vaan kysellä olisiko kaupasta jotain tulnut ja sen takia siis soitin, en muutenkaan epäile että pettäisi ja jaykuvasti soittelisi perään nyt vaan satuin soittamaan kun olin tosiaan ajatellut josko kävisi kaupassa, mutta sitten särähti korvaan tuo ”älä sitä sille nyt kerro” niin halusin siitä vähän mieheltä kysyä, itse olin kokoajan rauhallinen enkä provosoiva, kysyin asiallisesti vain että miksi ei itse voinut sanoa minne menee tai olla vaikka mielummin kertomatta kuin että valehtelee asiasta, tosiaan minut otettiin ”puhutteluun” laitettii seinää vasten eikä päästetty pois ja lyötiin nyrkkiä viereen ja nyt ollaan niin pettyneitä minuun.


    • Kerranelämä

      Voi voi sentään. Surullista yhteiseloa tuntuu olevan. Luottamus on suhteen A ja O. Luota itseesi ja mieheesi. Kyllä syyllistit. Arvosta itseäsi ja kunnioita itseäsi myös sekä miestäsi. Nauttikaa elämästä älkääkä turhaan käyttäkö energiaa tommoiseen tyhjänpäiväiseen syyttelyyn. Elämä on tässä ja nyt.

    • jopaskehtaahui

      Voi miten traagista!!

    • hohhoijakkaa

      Miten tää aloitus liittyy "lapset" ja parisuhde teemaan?
      Kumpi teistä on lapsi, sinä vai sun mies?

      • kokenutkehäkettu

        Aloittaja on, kun ei osaa kappalejakoa eikä välimerkkejä


    • sivupilluolituo

      Kyllä pettää. Kerta hermostuu heti kun kyselet. Selkeä käytös joten ikäväkseni on sulle kerrottava. Valehtelee sulle jne. Niin munkin ukko suutuspäissään lipsahti kun kakkos pillusta jäi kiinni ja haarat sulkeutu siltä että petttää heti heti kun seuraava pillu tulee kohdalle! Koska suuttui kun jäi siltä ilman pillua. Ei se halunnut jatkaa kakkosena kun "Ilmoittaudun sille! Sanoin siihen että pidä huoli ettei se pillu itse ilmoittaudu! Näillä mennään.....

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä se horisee? Ihan siansaksaa.

        Tosin samaa mieltä siitä että vähän epäilyttävän helposti äijä suuttui. Se koira älähtää kehen kalikka kalahtaa. Vaadipa tarkempaa selvitystä!

        On aika noloa soitella baariin perään että toisitko leipää kotimatkalla. Baari on irtiotto kodista, paitsi kun vaimo soittaa...
        Miksi et itse kipassu kauppaan? Vai menikö ukko autolla?


    • hithhfotut

      No ylireagoinnit/överit molemmilta.

      Jos mies menee baariin ja häneltä akku loppu, ei hänen seurueeseensa soiteta ja kysytä mitä tuodaan kaupasta.

      Mies kai pelkäsi sinyn tormaavan paikalle jos tietäisit baarin, halusi kenties olla edes hetken ripustatumiseltasi rauhassa.

      Käsiksi ei saa käydä vaikka kuinka menisi hermot. Ilmeisesti otat näitä pikkuasioita hänelle esiin useinkin ylipitkien selitysten kanssa ja hänellä tuli mitta täyteen - kyseenalaisella tavalla.
      Vaikuttaa kiteytyneen tähän välikohtaukseen suhteenne epäsuhtaa dynamiikkaa pidemmältä ajalta.

    • Varattuahässin

      Miehet pettää. Aina.

      • Anonyymi

        Kuka tai mikä on Miehet? Joku sukunimikö? Vai tarkoitakko että Miehet pettävät?


    • Anonyymi

      Voi mies olla myös suutusselvänä. Ei aina suutuspäissään tai suutuskännissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe