Kuinka lopettaa kaveruussuhde?

Ghost___

Vanha ystäväni ei enää "sovi" minulle. Liekö koskaan sopinutkaan? Nyt olen sen joka tapauksessa tajunnut. Minulle tulee paha olo yleensä kun olen tavannut hänet. En kehtaa sanoa hänelle suoraan, etten enää haluaisi olla kaveri. Miten onnistuu ystävyyssuhteessa ns. ghostaaminen?

12

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoo_ja_yksinkertasta

      No tota kun olet ensin hankkiutunut esimerkiksi Bandidos-MC-Finlandin jäseneksi tai jotain, niin ne sun kaverit voi käydä irtisanomassa sun ystävyyden ja ulosmitata siltä ehkä vaikka puhelimen ja tietokoneen ja mahdollisen moottoripyörän ja auton, jos sillä on hyvä auto.

    • Kovatonotteet

      Melekooset toimenpitteet :D ;D

      • alloitttaja

        No ajattelin että se olisi kuitenkin helpompi kestää kuin suora "en enää halua olla kaverisi"- lopetus. Suorasta lopetuksesta seuraa lisäkysymyksiä ja muuta selkkausta mikä olisi stressaavaa meille molemmille.


    • Palaakokulmat

      Mites suotavaa tuo liittyminen ois? Onko diellä kovia dyyppejä?

    • dumb

      onpa helppoa kun on kavereita kenestä luopua. mulla niitä ei oo ja haluisin löytää edes muutaman. anna mulle jos ei kelpaa xD

      • apilakukka99

        sama täälä


    • Sivusta

      Ensiksi kyll kannattaisi miettiä oman pään sisällä miksi tunnet noin. Siis miksi tulee paha olo kun olet hänet tavannut.

    • outofeasy

      Jätä vastaamatta puh./ viestieihin.keksi tekosyitä ja välttele.Hänellä on myös tietoisuus joten varmaan hionovaraisin tulkinta minkä voit antaa ilman kontaktia olisi tuo.tietenki Sinä olet se tilanteen lukija.

    • dodih

      Ihan kokemuksesta voin sanoa, että kaveruus jossa puheen aiheen ei ole mitää lastenkorville menevää, niin saadan loppumaan sillä, että alat hannaamaan asioita, koska toinen on naimisissa. Sitten laitat tälle kaverille viestin tietämättäsi, että aika on väärä ja sanot jotain typerästi, niin toinen sitten vastaa takaisin, ja sinä pyydät anteeksi olemassaoloasi jne. Pitkä kaveruus ja ystävyys on tahtomattasi ohi sekunnissa.

    • rxxt3

      Jätät yhteydenpidon ja otat etäisyyttä. Siinä saa irtioton ja samalla ehkä näkee tilanteen paremmin. Ja jos edelleen olet sitä mieltä että ystävyys häneen riittää, jatkat etäisyyttä. Jos hän ihmettelee etäisyyttä ja kysyy asiasta, niin sitten sanot että eiköhän tää ollut tässä.

    • Socolledfriends

      En ole ap mutta mun tapauksessa oli paras jättää ystävä joka vaan roikkui ja piti ystävänä. Miksi olla ystäviä, jos ei voi olla oma itsensä. Pitää esittää huonompaa, koska ystävälle tulee muuten paha mieli. Mä ymmärrän täysin niitä, jotka haluaa etäisyttä mukamas ystäviin.

    • Kauhistunut

      Kuulostaa jotenkin todella julmalta. Minusta reiluinta olisi ottaa asia puheeksi suoraan toisen kanssa. Vai toimisitko samoin vaikkapa parisuhteessasi tai entä jos tilanne olisikin toisinpäin? Olettaen että ap on aikuinen, niin yleensä asiat hoidetaan aikuisten elämässä ehdottamallani tavalla. Vastuu kuuluu aikuisuuteen, vaikka ei aina olisikaan niin miellyttävää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe