Kyllä miehetkin voisi pitää hametta helteellä. Oishan se paljonkin ilimavampaa. Mitä mieltä ootte?
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Voi kun saisin selvänMitä sinä oikein ajattelet ja ootko oikeesti täällä niinku kuvittelen. Eilen oli niin vahva tunne kun ensimmäisen viestikeskustelun avasin, että se olit sinä. Meen taas saunaan enkä tiedä, ehkä tulen ikävässäni vielä tä…
- Yritetäänkö vielä kerran?Sussa on paljon hyvää, mutta paljon myös piirteitä jonka kanssa en voi elää. Annoin mahdollisuuden sössit sen. Mutta silti oot ajatuksissa haluaisin laittaa sulle suoraan viestiä mutta en uskalla.
- Mikä on kaikkenViehättävintä kaivatussasi?
- Trump teki dieseldiilin Putinin kanssaYhdysvaltain presidentti Donald Trump kertoo sosiaalisessa mediassa sopineensa Vladimir Putinin kanssa mittavista dieselpolttoaineen toimituksista Yhdysvaltain ja maailman markkinoille. Olen juuri saanut päätökseen erit…
- Joskus joku ihminen jää sydämeen asumaan, vaikkei hänelle olisi koskaan uskaltanut kertoa sitä.Sinä olet jäänyt ajatuksiini tavalla, jota on vaikea selittää. Olemme kohdanneet siellä, missä olen käynyt asiakkaana, etkä ehkä itse tiedä, miten paljon lämpöä olet tuonut päiviini. Joskus pelkkä hymy tai pieni kohtaam…
- Kaipaan sinua miesToivo elää, että näemme vielä. Kadun, etten pyytänyt sun puhelinnumeroa.
- Et näytä vanhalta,vaik ootkin iäkäs!Ootko ottanut botoxia?
- Jos et enää uskallalaittaa viestiä, enkä itsekään uskalla, ei ole kuin yksi vaihtoehto
- Haluaisin tutustua miesKun tapasimme paikka ei ollut paras mahdollinen. Luulin, että kaipaan toista ihmistä elämääni enkä huomioinut sinua. Päästin tilaisuuden menemään. Kaipasin koko ajan jotain mikä ei ollut todellista ja sinä olit siinä ko…
- No miltä näytänKu et saa silmiä irti🫠
- Ei olis pitänyt tykästyä siihen mieheen...Yhä vaan kaipaan...
- Laita se viestiTiedät että ollaan linjoilla nyt molemmat.
- Älkää ihmiset hyväksykö Antin natsismia!Kyllä se on ihan yhtä hirvittävä ideologia, vaikka sitä demari harjottaiskin.
- Matkailu avartaa.Kyllä. Niin klisee kuin se onkin, niin onhan meillä Suomessa hienoja asioita. - Lentokentällä on siistiä. - Hanasta voi huoletta juoda vettä. - Hotelleissa ei pörrää monijalkaisia kavereita. - Infra on toimiva. - Kaljat…
- Mikä on horoskooppisi?Mikä on naisen?
- Mikä onkaanKauneinta kaivatussasi?
- Et edes yrittäHuomaan että et edes yritä parantaa meidän välejä mitenkään vaan syyllistät ja epäilet ja haukut ja kaikkea muuta
- En sua torjuis!Silloin joskus oli pakko...
Vastaukset 26
Vanhimmat
Sellanen kukkanen kellohame jonka helemat heiluu olis varmaan vilpoisa........uskoisin?
Helemat kun lekkuu niin ilima vaihtuu hyvin eikä tuu pallihikeä. Kuusamolasilla pittää olla vähintään polovien alapuolelle se hame ettei riippamunat näy.
Voihan käyttää pallihenkseleitä kuusamolaiset?
Voi käyttää pallihenkeseleitä ja palliliivejä jos ovat ostaneet.
Herätys mode!!!!! Miten tämä keskustelu on vielä täällä?
Tämä ketju on hyvin ajankohtainen ja tärkeä asia miehille! En poista.
Ketju????? Eikö paremmin sopisi vitja tai riippa????
Hame miehillä on tosi kätevä. Kysy vaikka skotlannin lampailta.
Myönteisiä on melekeen kaikki täällä miesten hameen käyttöön. Nyt kauppaan ja eikun keveästi helemat lekkumaan kaikki.
Minihame korostaisi mun jalkoja ja tiukkaa arsenaaliani. Joko mun pitäisi olla naturel tai käyttää puolipäivää karvojen poistoon. Himpun verran karvaiset koivet. Ois siinä sekin hyvä puoli minihameessa että naiset näkisi mitä on tarjolla. Ja mikä yksinoikeus naisilla on hameisiin?
Miksi pitää olla hame, voisi oĺla ilmankin.
Hei lobolla on ollu kauan aikaa hame ja hän on vaan munaton mies
Kyllä voisin pitää hametta, jos muutkin miehet pitäisivät. Käyttäväthän naisetkin housuja. Mekko olis myös kiva.
Hameet ja mekot kunniaan!
Kuusamolaisille kuiteski minihame kielto?
Nyt on hamhet lyhkäsiä.
Ootinin pojathan pitää jo hameita poikakerhollaan.
Mukavaa ollut seurata, kun meri-lappilaiset on löytäneet ulos kodeistaan kaduille ja puistoihin viettään aikaa. Kukin tyylillään. Kauniita naisia lyhyissä mekoissaan. Tykkään.
Eikä yhelläkään miehellä kellominihametta!!!
Et käyny siellä Odinien kerholla. Siellä kuulemma normikäytäntö.
mie käytän kesällä hametta aamu lenkillä tai mekkoa ilman alushousuja tai alushousilla olen mies
Eipä kuiteskaan Saukissa ollut kellään pellaajalla hame päällä. Housut oli jalassa.
kaikki mehet käyttäkää hametta tai mekkoa ne on mukavat päällä helteellä kaupungissa ollessa hameissa ainoa miinus että ei ole taskuja uleensä niissä johon sain esim avaimet laitettua ja lompakon muuten on hyvät päällä
Hameisiin saa ommeltua taskut sisäpuolelle tai voipi liimata kiinni kankasliimalla. Niin on naapurin tummalla tätillä mustassa pitkässä mekossa montakin taskua.
Mä tykkään pitää mekkoa ja esiliina ja huiveja. Olis kivaa olla vaikka piika.
…Huutaa "Marry me" Joka hiton nurkalla Jos tää ei natsaa et pääse Tyllihamettani ratsaan Kelle täällä pitää maksaa Ettei kaikki olis niin paskaa Mä en tahdo olla enää Carrie Jos tää ei natsaa et pääse Tyllihamettani ratsaa Kelle täällä pitää maksaa Ettei kaikki olis niin paskaa…