Helle ja hame

Kyllä miehetkin voisi pitää hametta helteellä. Oishan se paljonkin ilimavampaa. Mitä mieltä ootte?

26

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuusamolaiseteinäy

      Sellanen kukkanen kellohame jonka helemat heiluu olis varmaan vilpoisa........uskoisin?

      • Helemat kun lekkuu niin ilima vaihtuu hyvin eikä tuu pallihikeä. Kuusamolasilla pittää olla vähintään polovien alapuolelle se hame ettei riippamunat näy.


    • pallihenkselit

      Voihan käyttää pallihenkseleitä kuusamolaiset?

      • Voi käyttää pallihenkeseleitä ja palliliivejä jos ovat ostaneet.


    • akkunavahti

      Herätys mode!!!!! Miten tämä keskustelu on vielä täällä?

      • Moderaattori

        Tämä ketju on hyvin ajankohtainen ja tärkeä asia miehille! En poista.


    • akkunavahti

      Ketju????? Eikö paremmin sopisi vitja tai riippa????

    • jiifukinhaa

      Hame miehillä on tosi kätevä. Kysy vaikka skotlannin lampailta.

      • Myönteisiä on melekeen kaikki täällä miesten hameen käyttöön. Nyt kauppaan ja eikun keveästi helemat lekkumaan kaikki.


      • utyhrg

        Minihame korostaisi mun jalkoja ja tiukkaa arsenaaliani. Joko mun pitäisi olla naturel tai käyttää puolipäivää karvojen poistoon. Himpun verran karvaiset koivet. Ois siinä sekin hyvä puoli minihameessa että naiset näkisi mitä on tarjolla. Ja mikä yksinoikeus naisilla on hameisiin?


    • poinkijo

      Miksi pitää olla hame, voisi oĺla ilmankin.

    • Pasapat

      Hei lobolla on ollu kauan aikaa hame ja hän on vaan munaton mies

    • Skortman

      Kyllä voisin pitää hametta, jos muutkin miehet pitäisivät. Käyttäväthän naisetkin housuja. Mekko olis myös kiva.

    • Anttelainen

      Hameet ja mekot kunniaan!

    • riippamuna

      Kuusamolaisille kuiteski minihame kielto?

    • sanoijoku

      Nyt on hamhet lyhkäsiä.

    • Kskdjdjsj

      Ootinin pojathan pitää jo hameita poikakerhollaan.

    • Kemiläinen86

      Mukavaa ollut seurata, kun meri-lappilaiset on löytäneet ulos kodeistaan kaduille ja puistoihin viettään aikaa. Kukin tyylillään. Kauniita naisia lyhyissä mekoissaan. Tykkään.

      • Eikä yhelläkään miehellä kellominihametta!!!


      • Jdkaksjdj

        Et käyny siellä Odinien kerholla. Siellä kuulemma normikäytäntö.


    • hamejamekkojes

      mie käytän kesällä hametta aamu lenkillä tai mekkoa ilman alushousuja tai alushousilla olen mies

    • expotkupalloilija

      Eipä kuiteskaan Saukissa ollut kellään pellaajalla hame päällä. Housut oli jalassa.

    • hamepoika

      kaikki mehet käyttäkää hametta tai mekkoa ne on mukavat päällä helteellä kaupungissa ollessa hameissa ainoa miinus että ei ole taskuja uleensä niissä johon sain esim avaimet laitettua ja lompakon muuten on hyvät päällä

      • Lumperilainen

        Hameisiin saa ommeltua taskut sisäpuolelle tai voipi liimata kiinni kankasliimalla. Niin on naapurin tummalla tätillä mustassa pitkässä mekossa montakin taskua.


    • Mä tykkään pitää mekkoa ja esiliina ja huiveja. Olis kivaa olla vaikka piika.

    • Carrie

      …Huutaa "Marry me" Joka hiton nurkalla Jos tää ei natsaa et pääse Tyllihamettani ratsaan Kelle täällä pitää maksaa Ettei kaikki olis niin paskaa Mä en tahdo olla enää Carrie Jos tää ei natsaa et pääse Tyllihamettani ratsaa Kelle täällä pitää maksaa Ettei kaikki olis niin paskaa…

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe