Enjalan talli?

dressagee

Kokemuksia Enjalan tallista? Olen miettinyt sinne vaihtamista ja olen tähän mennessä kuullut em. tallista pelkkää hyvää, mutta kysynpähän vielä täälläkin kokemuksia.
Entä kisamahdollisuudet? Miten hyvät mahdollisuudet on kisata nimenomaan koulupuolella?

4

858

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokutyyppiheivqan

ihan paras talli ikinä! laadukas opetus hyvät puitteet ja hepat jne! Kisamahdollisuudet on tallin kisoissa ihan hyvät on yleensä 3 koulu ja 3 estekisat per vuosi ja yhdet pukukilpailut ja valmennusryhmästä voi päästä kisaamaan muuallekin! suosittelen!!!

• Anonyymi

Kiva paikka! Kiinnitetään erityistä huomiota tallin siisteyteen. Yks juttu vaan tai no pari. Nykyisin talvella hepat tarhassa ei lähes varm lainkaan( (en käy siellä, mutta uskon niin, sillä nyt on alkusyksy ja hepat on vaan aamulla tarhas) ja sit useilla poneilla tai hepoilla ln 2-4 tuntia p/pv. Suosittelen lämpimästi puolimatkaa.

• Anonyymi00004

Hepat on kyllä aamulla tarhassa tuntien alkuun asti ja ehkä sunnuntaisin koko pöivän? Mielestäni parempi että hepat tarhaa aamusta iltaan ellei ole myrsky

• Anonyymi00003

Tosi hyvä talli, ja joka kaudella este ja koulukisoja. Paljon erilaisia ja hyviä tuntihevosia. Pistää vaan miettimään, että kuka haluaa ratsastaa kun mielessä pyörii että se samainen hevonen on ollut sen lisäksi jo kahdella tunnilla ilman taukoja tai mössöjä. Kyllä vain. Olen itse nähnyt, kun hevonen luovutetaan tunnin jälkeen toiselle, ja hevonen on 3 tuntia peräkkäin maneesissa. Olisiko se sinusta kivaa kiertää kehää 3 tuntia ilman ruokaa ja taukoja? Ei. Hommstkaa enemmän tilaa ja hevosia tai vähentäkää tunteja sanon minä😑☹️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      277
      2551
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2433
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1824
    4. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      29
      1666
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1608
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      56
      1532
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1386
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1268
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      75
      1068
    10. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1059
    Aihe