Kokemuksia Enjalan tallista? Olen miettinyt sinne vaihtamista ja olen tähän mennessä kuullut em. tallista pelkkää hyvää, mutta kysynpähän vielä täälläkin kokemuksia.
Entä kisamahdollisuudet? Miten hyvät mahdollisuudet on kisata nimenomaan koulupuolella?
Enjalan talli?
4
824
Vastaukset
- jokutyyppiheivqan
ihan paras talli ikinä! laadukas opetus hyvät puitteet ja hepat jne! Kisamahdollisuudet on tallin kisoissa ihan hyvät on yleensä 3 koulu ja 3 estekisat per vuosi ja yhdet pukukilpailut ja valmennusryhmästä voi päästä kisaamaan muuallekin! suosittelen!!!
- Anonyymi
Kiva paikka! Kiinnitetään erityistä huomiota tallin siisteyteen. Yks juttu vaan tai no pari. Nykyisin talvella hepat tarhassa ei lähes varm lainkaan( (en käy siellä, mutta uskon niin, sillä nyt on alkusyksy ja hepat on vaan aamulla tarhas) ja sit useilla poneilla tai hepoilla ln 2-4 tuntia p/pv. Suosittelen lämpimästi puolimatkaa.
- Anonyymi00004
Hepat on kyllä aamulla tarhassa tuntien alkuun asti ja ehkä sunnuntaisin koko pöivän? Mielestäni parempi että hepat tarhaa aamusta iltaan ellei ole myrsky
- Anonyymi00003
Tosi hyvä talli, ja joka kaudella este ja koulukisoja. Paljon erilaisia ja hyviä tuntihevosia. Pistää vaan miettimään, että kuka haluaa ratsastaa kun mielessä pyörii että se samainen hevonen on ollut sen lisäksi jo kahdella tunnilla ilman taukoja tai mössöjä. Kyllä vain. Olen itse nähnyt, kun hevonen luovutetaan tunnin jälkeen toiselle, ja hevonen on 3 tuntia peräkkäin maneesissa. Olisiko se sinusta kivaa kiertää kehää 3 tuntia ilman ruokaa ja taukoja? Ei. Hommstkaa enemmän tilaa ja hevosia tai vähentäkää tunteja sanon minä😑☹️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2753898Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188743500Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1462511- 562286
- 1541902
- 341727
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301278- 331275
- 481189
- 231156