Jos tahdot tahkota rahaa myy hömppää naisille

Tuli otsikon mukainen mieleen tuosta:

https://www.hs.fi/ruoka/art-2000005763474.html?ref=rss

Kun katsoo tuota tanssia niin näyttää enemmän semmoiselta tekohauskalta, pakoteltulta, että pitää muka innoissaan tanssia kun muutkin muka innoissaan tanssii.

"KOLMEN ystävän joukko Anna Palmén, Heidi Hemmer ja Anna Lahikainen ovat ostaneet liput tapahtumaan. Idea oli tullut Lahikaiselta. Kaikki kolme kehuvat ruokaa ja tunnelmaa."

"Tapahtuman lipun hinta 30 euroa muodostui näistä kuluista. Lippuja olisi voinut mennä enemmänkin kaupaksi. Voittoa ei kertynyt, vaan päinvastoin, omia rahoja meni."

Niin, kuka nyt mitäkin pitää kalliina mutta kolmekymppiä vispipuurosta, joggurtista ja itusämpylästä on minusta aika kova hinta, eipä tuolla tuolla kyllä miehiä näkynytkään. Jos tuohon olisdi kytkenyt vielä jonkun monikultuurisuus/sateenkaariteeman olis varmaan kevyesti voinut veloittaa tuplana ja höynät naiset sen maksaisi koska "pitää" hyvän asian puolesta.

Jotain kertoo naisten liikemiesälystä kyllä sekin että vaikka sapuska on reilusti ylihintaista ja talkooporukka ilmaiseksi tekemässä niin silti tulee takkiin.

31

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen39vee

      Toisaalta jutussahan sanottiin, että voittoa ei tullut, joten ei tuossa tainnut päästä "tahkoamaan rahaa". Ihan hauskalta tuo idea minusta kuulostaa. Ei olisi minut juttuni monestakaan syystä, mutta hauska idea silti. Kiva, että kaupungissa on erilaisia tapahtumia, myös tällaisia pieniä, ja mukavaa, että ihmiset keksivät uusia ideoita.

      • No minusta tuo näytti semmoiselta väkisin tehdyltä hauskalta. Ihan yhtä hauskaa olisi nauttia vastaava aamiainen paikallisella shellillä kolmasosalla hinnasta.


      • Nainen39vee
        Harmaaritari kirjoitti:

        No minusta tuo näytti semmoiselta väkisin tehdyltä hauskalta. Ihan yhtä hauskaa olisi nauttia vastaava aamiainen paikallisella shellillä kolmasosalla hinnasta.

        Joko on tai ei ole. Se, miten hauskaa on, riippuu niin monesta asiasta, kuten mielialasta, seurasta, yms. Mutta nämä kaksi eri aamiaispaikkaahan eivät sulje toisiaan pois. Seuraavana aamuna voi mennä aamiaiselle sinne shellille. Vaihtelu on ihan kivaa. Joskus voi tehdä jotain asioita ihan vaan huvikseen. Ja aina ei tarvitse valita sitä shelliä vain siksi, että siellä on halvempaa. Tuolla sinun logiikallasi ei oikein kannattaisi tehdä ikinä mitään.

        Tuossa brunssissa kai oli ideana, että sinne mennään ennen töitä, joten veikkaan, että monelle tämä paikka on kätevämpi (esim. työmatkan varrella, lähellä duunipaikkaa) kuin joku Shell.


    • 86ketktetketket

      Tosi yllättävää että tohonkin piti sotkea mukaan ulkomaalaisviha.

      • Joo, naiset tuntuu olevan monikuluttuurisuudesta ja kaikenlaisista seksuaalisista pervoiluista aina niin innoissaan että ilman muuta sitä pitäisi busineksessa hyödyntää. Tuo muuten on sulla ihan väärä käsitys että vihaisin ulkomaalaisia, en tippaakaan heitä vihaa vaan niitä jotka päästää niitä tänne ymmärtämättä seurauksia, niin kuin nyt tuokin tapaus:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201807202201087159_ul.shtml

        Vihaan sitä että viattomat sivulliset saatetaan vaaraan toistuvasti kun ei ymmärretä kulttuurien yhteen sopimattomuutta. Tuotakaan ei olisi tapahtunut ilman kansojen väkisin sekoittamista.


      • 011111110
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, naiset tuntuu olevan monikuluttuurisuudesta ja kaikenlaisista seksuaalisista pervoiluista aina niin innoissaan että ilman muuta sitä pitäisi busineksessa hyödyntää. Tuo muuten on sulla ihan väärä käsitys että vihaisin ulkomaalaisia, en tippaakaan heitä vihaa vaan niitä jotka päästää niitä tänne ymmärtämättä seurauksia, niin kuin nyt tuokin tapaus:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201807202201087159_ul.shtml

        Vihaan sitä että viattomat sivulliset saatetaan vaaraan toistuvasti kun ei ymmärretä kulttuurien yhteen sopimattomuutta. Tuotakaan ei olisi tapahtunut ilman kansojen väkisin sekoittamista.

        Tuollaista jossittelua voi käyttää mihin tahansa, jollei kaupassa myytäisi puukkoja niin ketään ei puukotettaisi, jollei autoja niin ei kukaan kuolisi kolareissa yms..


    • trollikka

      "Toukokuussa lähdettiin toimeen, sen jälkeen kaikki tapahtui helposti. Stockmann oli halukas vuokraamaan tapahtumaa varten tilan. Kavereista koostuva vapaaehtoinen keittiötiimi saatiin kasaan, yhteistyökumppaneitakin tuli ja dj löytyi.
      Tapahtuman lipun hinta 30 euroa muodostui näistä kuluista. Lippuja olisi voinut mennä enemmänkin kaupaksi. Voittoa ei kertynyt, vaan päinvastoin, omia rahoja meni."

      Kuule tuo oli luultavasti ennakko testaus... ja jatkoa varmaan tulee... halvempaan paikkaan kuin Stocmanilta vuokrattuun. Tuon nyt maksoivat testaten ideaansa ... paikkana Stocman; veti myös lehdistöä uutisoimaan asiasta lehdessä. Hyvä veto... ilmaista näyttävää mainosta, ehkä tuttujen kavereiden hiukan jelppimiäkin... ja oikeastaan se kyllä tuossa jutussa mainitaankin.

      Mietis vähän mitä Hesarissa iso ilmoitus/mainos maksaisi? No,Stocmannilta vuokrattu kattoterassi hetkeksi... tuskin tuon jutun verran tuli kustantamaan.
      Niin et älä aliarvio tyttöenergiaa ollenkaan... ja tosiaan 30€ ...noista eväistä, huh huh!
      Tanssijat luultavasti... tai ainakin osa, sai ilmaiset eväät avustaan. Osan vieraista maksaessa sitäkin kirpeämmän hinnan. (kavereille ilmaiseksi tarjotuista)

      Epäilisin ett seuraava tapahtuma olis jonkun kuntosalin tiloissa... luodaan uutta trendikästä meininkiä, ja pintaliitopaikkaa ...jossa pitää käydä näyttäytymässä, jos joku on olevinaan.
      Katto vaan niin tärkeitä viherpeippoja alkaa seuraavaks näkyä mukana, näissä kuvioissa.
      Liike-elämässä nyt on kaikenlaisia kuvioita... kummin kaiman avustamia alkumetreillä.

      • Juu, mainosarvo toki on huomattava kun saivat toimittajan paikalle. Ois vaan kannattanut ehkä jättää hinta mainitsematta tai laittaa edullisemmaksi, joku 15e per lärvi ois tuonut jatkossakin asiakkaita. Nyt tuolla hinnalla teennäiset tanssimiset perusaamiaisella ei ehkä houkuta porukkaa jatkossa mikä sinällään ssääli kun idea on ihan ok kyllä. Jos vaikka avaisivat tasokkaan aamiasipaikan jonnekin tuo olisi ollut hyvä ennakkomainos sille, tanssiosuuden olisi voinut jättää pois niin olisi ollut ihan uskottavakin.


      • trollikka
        Harmaaritari kirjoitti:

        Juu, mainosarvo toki on huomattava kun saivat toimittajan paikalle. Ois vaan kannattanut ehkä jättää hinta mainitsematta tai laittaa edullisemmaksi, joku 15e per lärvi ois tuonut jatkossakin asiakkaita. Nyt tuolla hinnalla teennäiset tanssimiset perusaamiaisella ei ehkä houkuta porukkaa jatkossa mikä sinällään ssääli kun idea on ihan ok kyllä. Jos vaikka avaisivat tasokkaan aamiasipaikan jonnekin tuo olisi ollut hyvä ennakkomainos sille, tanssiosuuden olisi voinut jättää pois niin olisi ollut ihan uskottavakin.

        Kuule mikä on parempi mainos...Kuin avajaistarjous; Seuraavat 2 viikkoa kasvispohjainen aamiainen tai välipala ainoastaan puoleenhintaan... nyt 15€... käytä avajaisetu hyväksesi tule tutustumaan!

        Joillekin pintaliitäjille annat ilmaiset kuntosalikortit ja sämpylälipukkeet... Tai vaikka maksaisitvat jollekin Amanda Harkimolle ett kävis pyllistelemässä siinä kuntosalissa, eri vempaimissa ja lopuks haukkailis kasvissämpylää juoden teetä.
        Kuvia vois ottaa vaikka ihan itse... sosiaaliseen mediaan niitä... mitä muita niitä nyt on f b:n lisäks...
        kait sä tiedät ... ja kauppa alkais käydä... luultavasti ainakin jos niitä tassityttöjäkin siellä kävis säännöllisesti näyttäytymässä.

        Ehkä sinuakin alkais kasvissämpylät kiinnostamaan... tai jotkut muut sämpylät, ei sitä koskaan teistä äijistä tiedä... mikä sytyttää ketäkin.


      • trollikka
        trollikka kirjoitti:

        Kuule mikä on parempi mainos...Kuin avajaistarjous; Seuraavat 2 viikkoa kasvispohjainen aamiainen tai välipala ainoastaan puoleenhintaan... nyt 15€... käytä avajaisetu hyväksesi tule tutustumaan!

        Joillekin pintaliitäjille annat ilmaiset kuntosalikortit ja sämpylälipukkeet... Tai vaikka maksaisitvat jollekin Amanda Harkimolle ett kävis pyllistelemässä siinä kuntosalissa, eri vempaimissa ja lopuks haukkailis kasvissämpylää juoden teetä.
        Kuvia vois ottaa vaikka ihan itse... sosiaaliseen mediaan niitä... mitä muita niitä nyt on f b:n lisäks...
        kait sä tiedät ... ja kauppa alkais käydä... luultavasti ainakin jos niitä tassityttöjäkin siellä kävis säännöllisesti näyttäytymässä.

        Ehkä sinuakin alkais kasvissämpylät kiinnostamaan... tai jotkut muut sämpylät, ei sitä koskaan teistä äijistä tiedä... mikä sytyttää ketäkin.

        Parin viikon kuluttua taas fb:n kautta...
        Suuren suosion saaneet kasvispohjaiset einestuotteemme tulevat jatkossakin olemaan yhtä edullisia! Olemme päättäneet pitää tarjous hintamme vakio asisiakkaille jatkossakin samana!
        Siis jotain tuohon tyyliin...
        Myy ... Sulo Vileneille, kun halvalla menee... Faijan hokema.


    • .. Naisethan ovat Tunnetusti Kapitalistien Parhaita "kavereita".. Monin Eri Tavoin.. ;P

      .. Ei MarkkinaVoimien Tarvitse, kuin hieman Kutkutella&Ohjailla Naisten Haluja&Himoja, niin Johon KassaKoneet Laulaa.. ;D.. Ja kuten tiedämme, miten Eevan Pyynnöt/Halut vaikutti Aatamiin.. Niin.. ;D

      • trollikka

        Älä nyt vedä palkokasvia nenääs! Mä ainoastaan havainnollistin Harmikselle miten markkinataloudessa toimitaan.
        Olen koulutuksessa oppinut yhtä sun toista... ja tuo nyt on vaan puhdasta esimerkkiä siitä miten mainostaen luodaan ihmisille ostotarvetta!

        Itse mä pinkaisen koiran kanssa lenkille mieluummin kuin menen juoksumatolle, mutt kovin liukkailla keleillä talvella on kyllä turvallisempaa meidän kummankin juosta sisällä... käydä sen jälkeen tai ennen juoksua sireenipensaan juurella ja sitt kotiin. Vesisateella Pojun kanssa myös tykätään (melkein) poikkeuksetta juosta juoksumatolla vuorotellen. Kesä sateet ei haittaa, jos ei vaakasuorassa vesi lennä.

        Öitä kaikille palstalaisille, tasapuolisesti!


      • trollikka kirjoitti:

        Älä nyt vedä palkokasvia nenääs! Mä ainoastaan havainnollistin Harmikselle miten markkinataloudessa toimitaan.
        Olen koulutuksessa oppinut yhtä sun toista... ja tuo nyt on vaan puhdasta esimerkkiä siitä miten mainostaen luodaan ihmisille ostotarvetta!

        Itse mä pinkaisen koiran kanssa lenkille mieluummin kuin menen juoksumatolle, mutt kovin liukkailla keleillä talvella on kyllä turvallisempaa meidän kummankin juosta sisällä... käydä sen jälkeen tai ennen juoksua sireenipensaan juurella ja sitt kotiin. Vesisateella Pojun kanssa myös tykätään (melkein) poikkeuksetta juosta juoksumatolla vuorotellen. Kesä sateet ei haittaa, jos ei vaakasuorassa vesi lennä.

        Öitä kaikille palstalaisille, tasapuolisesti!

        .. Mistä Moinen JohtoPäätöstely?.. ;P

        .. Kuhan Kommentoin jottain.. TotuuDellista Faktaa.. Vai oletko EriMiält?.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mistä Moinen JohtoPäätöstely?.. ;P

        .. Kuhan Kommentoin jottain.. TotuuDellista Faktaa.. Vai oletko EriMiält?.. ;P

        .. Pirskatti.. Meinas Unohtuu.. HyvääYöt.. Ja MakeitUnii.. =)


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mistä Moinen JohtoPäätöstely?.. ;P

        .. Kuhan Kommentoin jottain.. TotuuDellista Faktaa.. Vai oletko EriMiält?.. ;P

        Huomenta, päivää!
        Kuulosti ihan siltä tuo; ett olisin hermostuttanut sunt myyntipuheenvuorollani Harmikselle! ??
        No, ihan tuosta syystä ett "naisethan ovat"... myös ihmisiä kuten miehetkin!

        "Naisethan ovat Tunnetusti Kapitalistien Parhaita "kavereita".. Monin Eri Tavoin.. ;P"
        "Kuhan Kommentoin jottain.. TotuuDellista Faktaa.. Vai oletko EriMiält?.. ;P"
        - Kuten usein vastaat itse... vastinparit on olemassa... kummassakin sukupuolessa!

        Nyt mua närästää. Kun tarkoitukseni ei edes ollut myydä mitään kenellekkään... ainoastaan näyttää miten julkisuutta voi hyödyntää halvemmallakin tapaa...
        ... kuin maksamalla mainoksista maltaita.

        Itse myyn hieman halvemmalla, kuin kattohinnalla; jonka joku toinen kehtaisi veloittaa!
        Tieto siitä kulkee kyllä puskaradiossa... ilman maksullista mainostamista.
        Mainosten hinta kun pitäisi laskea tuotteen hintaan mukaan, joka nostaisi entisestään tuotteen hintaa! Eli on arvioitava...mikä kannattaa; siis mitä taktiikkaa käyttää!

        Eikä joudu esim. markkinatuomioistuimen eteen syytettynä väärästä mainonnasta.
        Jos ensin "myy" tuotetta sika kalliiseen hintaan "todistettavasti" ... kuten esimerkiksi tässä jutussa. Johan Harmiskin teki hinta vertailua huoltsikalla sapuskointiin ja aamupalaa tanssireivausta.
        Sitt ilmoittaa erikoistarjouksesta avajaisten yhteydessä ja lopuksi... jatkuvasta tarjous hinnasta vakioasiakkaille. Pidemmälle laskettua... tulevaisuutta ajatellen.

        Jos olet myynyt tuotetta 30€ hintaan ja pudotat jatkossa sen 15€ ale hinnaksi... ei sua voida syyttää väärästä mainonnasta! Kyllä nuo flikat näyttää tietävän ... mitä tekevät!
        Se kuka sitten huomaa näitä selviä vedätyksiä ja kuka ei.
        Ei ole mun asiani... jos jotkut kiertää hieman asioita.
        Mä pysyn pinnalla taas omalla tavallani, joka on ihan erilaisella lähestymistavalla myyntiä.

        Päivänjatkoja sinne. Alan kohta myymään lounasta ruokalassa luultavasti vain muutamalle vierailijalle, vaikka eihän sitä koskaan tiedä viikonloppuna; kuinka paljon ruokailijoita lopulta käy syömässä tai moniko tulee leivos kahvittelemaan meille. =))


      • trollikka kirjoitti:

        Huomenta, päivää!
        Kuulosti ihan siltä tuo; ett olisin hermostuttanut sunt myyntipuheenvuorollani Harmikselle! ??
        No, ihan tuosta syystä ett "naisethan ovat"... myös ihmisiä kuten miehetkin!

        "Naisethan ovat Tunnetusti Kapitalistien Parhaita "kavereita".. Monin Eri Tavoin.. ;P"
        "Kuhan Kommentoin jottain.. TotuuDellista Faktaa.. Vai oletko EriMiält?.. ;P"
        - Kuten usein vastaat itse... vastinparit on olemassa... kummassakin sukupuolessa!

        Nyt mua närästää. Kun tarkoitukseni ei edes ollut myydä mitään kenellekkään... ainoastaan näyttää miten julkisuutta voi hyödyntää halvemmallakin tapaa...
        ... kuin maksamalla mainoksista maltaita.

        Itse myyn hieman halvemmalla, kuin kattohinnalla; jonka joku toinen kehtaisi veloittaa!
        Tieto siitä kulkee kyllä puskaradiossa... ilman maksullista mainostamista.
        Mainosten hinta kun pitäisi laskea tuotteen hintaan mukaan, joka nostaisi entisestään tuotteen hintaa! Eli on arvioitava...mikä kannattaa; siis mitä taktiikkaa käyttää!

        Eikä joudu esim. markkinatuomioistuimen eteen syytettynä väärästä mainonnasta.
        Jos ensin "myy" tuotetta sika kalliiseen hintaan "todistettavasti" ... kuten esimerkiksi tässä jutussa. Johan Harmiskin teki hinta vertailua huoltsikalla sapuskointiin ja aamupalaa tanssireivausta.
        Sitt ilmoittaa erikoistarjouksesta avajaisten yhteydessä ja lopuksi... jatkuvasta tarjous hinnasta vakioasiakkaille. Pidemmälle laskettua... tulevaisuutta ajatellen.

        Jos olet myynyt tuotetta 30€ hintaan ja pudotat jatkossa sen 15€ ale hinnaksi... ei sua voida syyttää väärästä mainonnasta! Kyllä nuo flikat näyttää tietävän ... mitä tekevät!
        Se kuka sitten huomaa näitä selviä vedätyksiä ja kuka ei.
        Ei ole mun asiani... jos jotkut kiertää hieman asioita.
        Mä pysyn pinnalla taas omalla tavallani, joka on ihan erilaisella lähestymistavalla myyntiä.

        Päivänjatkoja sinne. Alan kohta myymään lounasta ruokalassa luultavasti vain muutamalle vierailijalle, vaikka eihän sitä koskaan tiedä viikonloppuna; kuinka paljon ruokailijoita lopulta käy syömässä tai moniko tulee leivos kahvittelemaan meille. =))

        Huomautan tähän että asiaahan sä tuolla kirjoittelit, näyttää olevvan hallinnassa sulla markkinointi jos sille tarvetta tulee. Tuskin tulee kun teillä tuote itse itsensä tavallaan myy hyvällä hinta-laatusuhteella mutta jos tarvbis olisi se on just silleen että some & kaverikontaktit hakkaa tänä päivänä sanomalehti-ilmoittelun mennen tullen näkyvyydellään ja on usein vielä jopa ilmaista tai ainakin melko halpaa. Jos nyt vaikka jotain ravinto-alaa ajattelee niin facessa tykkääjille lounaslippuarvonta tms. tuottaa varmaan aika hyvän näkyvyyden eikä hirveästi kustanna, ihmiset tykkää jos saa mahdollisuuden voittaa ilmainen lounas kun taas joku lehti-ilmoitus ei paljon säväytä.


      • trollikka kirjoitti:

        Huomenta, päivää!
        Kuulosti ihan siltä tuo; ett olisin hermostuttanut sunt myyntipuheenvuorollani Harmikselle! ??
        No, ihan tuosta syystä ett "naisethan ovat"... myös ihmisiä kuten miehetkin!

        "Naisethan ovat Tunnetusti Kapitalistien Parhaita "kavereita".. Monin Eri Tavoin.. ;P"
        "Kuhan Kommentoin jottain.. TotuuDellista Faktaa.. Vai oletko EriMiält?.. ;P"
        - Kuten usein vastaat itse... vastinparit on olemassa... kummassakin sukupuolessa!

        Nyt mua närästää. Kun tarkoitukseni ei edes ollut myydä mitään kenellekkään... ainoastaan näyttää miten julkisuutta voi hyödyntää halvemmallakin tapaa...
        ... kuin maksamalla mainoksista maltaita.

        Itse myyn hieman halvemmalla, kuin kattohinnalla; jonka joku toinen kehtaisi veloittaa!
        Tieto siitä kulkee kyllä puskaradiossa... ilman maksullista mainostamista.
        Mainosten hinta kun pitäisi laskea tuotteen hintaan mukaan, joka nostaisi entisestään tuotteen hintaa! Eli on arvioitava...mikä kannattaa; siis mitä taktiikkaa käyttää!

        Eikä joudu esim. markkinatuomioistuimen eteen syytettynä väärästä mainonnasta.
        Jos ensin "myy" tuotetta sika kalliiseen hintaan "todistettavasti" ... kuten esimerkiksi tässä jutussa. Johan Harmiskin teki hinta vertailua huoltsikalla sapuskointiin ja aamupalaa tanssireivausta.
        Sitt ilmoittaa erikoistarjouksesta avajaisten yhteydessä ja lopuksi... jatkuvasta tarjous hinnasta vakioasiakkaille. Pidemmälle laskettua... tulevaisuutta ajatellen.

        Jos olet myynyt tuotetta 30€ hintaan ja pudotat jatkossa sen 15€ ale hinnaksi... ei sua voida syyttää väärästä mainonnasta! Kyllä nuo flikat näyttää tietävän ... mitä tekevät!
        Se kuka sitten huomaa näitä selviä vedätyksiä ja kuka ei.
        Ei ole mun asiani... jos jotkut kiertää hieman asioita.
        Mä pysyn pinnalla taas omalla tavallani, joka on ihan erilaisella lähestymistavalla myyntiä.

        Päivänjatkoja sinne. Alan kohta myymään lounasta ruokalassa luultavasti vain muutamalle vierailijalle, vaikka eihän sitä koskaan tiedä viikonloppuna; kuinka paljon ruokailijoita lopulta käy syömässä tai moniko tulee leivos kahvittelemaan meille. =))

        .. Kyllä se SuuriKuva Nyt Vuan on Niin, että MarkkinaVoimat jne. Pyrkii Aktiivisesti AivoPesemään ja Ruokkimaan Naisten Haluja&Himoja jne. ja miehet taas ovat enemmän tai vähemmän Pakotettuja toimimaan tämän KanaLauman Halujen&Himojen yms. mukaan, jos heiltä syystä tai toisesta huomiota/läheisyyttä jne. Kaipailee.. ;P

        .. "Tosiasioiden Tunnistaminen/Tunnustaminen on kaiken viisauden alku.".. ;P

        PäivänJatkoja myös Sinne.. =) Yhrel Strutsil.. ;D


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kyllä se SuuriKuva Nyt Vuan on Niin, että MarkkinaVoimat jne. Pyrkii Aktiivisesti AivoPesemään ja Ruokkimaan Naisten Haluja&Himoja jne. ja miehet taas ovat enemmän tai vähemmän Pakotettuja toimimaan tämän KanaLauman Halujen&Himojen yms. mukaan, jos heiltä syystä tai toisesta huomiota/läheisyyttä jne. Kaipailee.. ;P

        .. "Tosiasioiden Tunnistaminen/Tunnustaminen on kaiken viisauden alku.".. ;P

        PäivänJatkoja myös Sinne.. =) Yhrel Strutsil.. ;D

        Pysy sä Nuuskis mun puolestani; vahvana uskossasi!
        Mä puolestani tienaan leipäni... omalla pehmeämmällä tavalla, jonka Harmis taisi ymmärtää!
        Ja valitan... ne markkinavoimat joista sä puhut, yleensä ovat miesten hallittavissa olevia kanavia... eikä Kanalaumamme syytä; jos miehet riistää toisia miehiä!
        Kyllä naisilta saa huomiota/läheisyyttä hellyyttä... muillakin avuilla kuin rahatukolla, paitsi tietenkin itsensä kaupallistaneilta naisilta, mutt heille on ihan oma nimityksensäkin kuin puoliso.
        Ei mun päätäni piilossa tarvitse pitää! X´D

        Rapsalle lähden... ja sitt kalastamaan merelle!


      • trollikka kirjoitti:

        Pysy sä Nuuskis mun puolestani; vahvana uskossasi!
        Mä puolestani tienaan leipäni... omalla pehmeämmällä tavalla, jonka Harmis taisi ymmärtää!
        Ja valitan... ne markkinavoimat joista sä puhut, yleensä ovat miesten hallittavissa olevia kanavia... eikä Kanalaumamme syytä; jos miehet riistää toisia miehiä!
        Kyllä naisilta saa huomiota/läheisyyttä hellyyttä... muillakin avuilla kuin rahatukolla, paitsi tietenkin itsensä kaupallistaneilta naisilta, mutt heille on ihan oma nimityksensäkin kuin puoliso.
        Ei mun päätäni piilossa tarvitse pitää! X´D

        Rapsalle lähden... ja sitt kalastamaan merelle!

        .. Mitäs Sä Oikeen Taas NaisMäröit?.. En ole Missään vaiheessa jutellut Sun Bisneksistä.. ;P

        .. Ja Kyllä Sä(kin) nyt vaan Olet selvästi Totuuden Kieltäjä ja pyrit Tyypillisen Naiselliseen Tapaan NaisMäröimään asiaa Minkä Kerkeet.. =)

        .. Enkä Mä sanonut, että esim. Just Sä kuuluisit Laumaan.. Itse Sä syystä Tahi Toisesta itsesi siihen liitit.. SukuPuoliSolidaarisuus on NarsuMarsuilua ja Myrkyllisen&Valheellisen Kupla&Kulissi Väen Hommoo.. Sieltä esim. sellainen Myrkyllinen&Valheellinen Mantrakin on Peräisin, kuin "Naiset Enkeleitä, Miehet Demoneita".. Ja Se Mantra on Selvästi edelleen Ruokinnassa saman Väen Toimesta.. ;P

        .. Kyllähän se on nähty täällä(kin), miten naiset(kin) menee KieltäMisenTilaan ja/tai Alkavat Strutseilemaan, jos/kun näitä asioita yrittää käsitellä.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mitäs Sä Oikeen Taas NaisMäröit?.. En ole Missään vaiheessa jutellut Sun Bisneksistä.. ;P

        .. Ja Kyllä Sä(kin) nyt vaan Olet selvästi Totuuden Kieltäjä ja pyrit Tyypillisen Naiselliseen Tapaan NaisMäröimään asiaa Minkä Kerkeet.. =)

        .. Enkä Mä sanonut, että esim. Just Sä kuuluisit Laumaan.. Itse Sä syystä Tahi Toisesta itsesi siihen liitit.. SukuPuoliSolidaarisuus on NarsuMarsuilua ja Myrkyllisen&Valheellisen Kupla&Kulissi Väen Hommoo.. Sieltä esim. sellainen Myrkyllinen&Valheellinen Mantrakin on Peräisin, kuin "Naiset Enkeleitä, Miehet Demoneita".. Ja Se Mantra on Selvästi edelleen Ruokinnassa saman Väen Toimesta.. ;P

        .. Kyllähän se on nähty täällä(kin), miten naiset(kin) menee KieltäMisenTilaan ja/tai Alkavat Strutseilemaan, jos/kun näitä asioita yrittää käsitellä.. ;P

        .. AiNiin.. Kirreit Siimoi.. Tai Ainakin MakiataHapetusta.. =)


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Mitäs Sä Oikeen Taas NaisMäröit?.. En ole Missään vaiheessa jutellut Sun Bisneksistä.. ;P

        .. Ja Kyllä Sä(kin) nyt vaan Olet selvästi Totuuden Kieltäjä ja pyrit Tyypillisen Naiselliseen Tapaan NaisMäröimään asiaa Minkä Kerkeet.. =)

        .. Enkä Mä sanonut, että esim. Just Sä kuuluisit Laumaan.. Itse Sä syystä Tahi Toisesta itsesi siihen liitit.. SukuPuoliSolidaarisuus on NarsuMarsuilua ja Myrkyllisen&Valheellisen Kupla&Kulissi Väen Hommoo.. Sieltä esim. sellainen Myrkyllinen&Valheellinen Mantrakin on Peräisin, kuin "Naiset Enkeleitä, Miehet Demoneita".. Ja Se Mantra on Selvästi edelleen Ruokinnassa saman Väen Toimesta.. ;P

        .. Kyllähän se on nähty täällä(kin), miten naiset(kin) menee KieltäMisenTilaan ja/tai Alkavat Strutseilemaan, jos/kun näitä asioita yrittää käsitellä.. ;P

        Ihan OIKEESTI en jaksa... joo ollaan kuultu, naiset sitä ja naiset tätä.... vähemmästäkin tässä lähtee puolustuskannalle! Tule tänne vaan syy parka... täällä sun kotis onkin!

        Jaa-ha no mitäs tämä sitten on?
        .."SukuPuoliSolidaarisuus on NarsuMarsuilua ja Myrkyllisen&Valheellisen Kupla&Kulissi Väen Hommoo.. Sieltä esim. sellainen Myrkyllinen&Valheellinen Mantrakin on Peräisin, kuin ..."Naiset Enkeleitä, Miehet Demoneita"..

        Missä hiivatin kohdassa meillä napit nyt meni vastakkain? Onkos sullakin huono päivä?
        Mun ei todellakaan tarvitse strutseilla ja ihan reilusti yritin selittää mistä tuossa jutussa ilmeisesti oli kysymys... ainakin mä epäilen ett ihan alkusoittoa jollekin, ja hyödyntävät Hesaria mainontaan... antamalla haastatelun ja uutisen lehdelle...maksamatta mainoslaskuja itse!

        Mä nyt olen hinkannut persustani penkissä ja opiskellut markkinointia... jotain on jäänyt luultavasti korvieni väliinkin.
        Ja syytä siitä PikkuKakkosta... hän se täällä kehui kaupallista koulutustaan; sanoen muunmuassa ettei muijat jaksa kiinnostua ja opiskella aineita joita mekin (naiset) tarvitsemme!

        Mulla ainakin alkaa olla...huono päivä! En saanut venettäkään lainaksi. Siinä kuulemma joku uimuri ei toimi oikein. Ja minä en merelle lähde kalaan... uimalla, kun ei ole edes soutuvenettä mitä kiskoa hartiavoimin aalloille!

        Kiittäen toivotuksista... vaihdan alaa... menen iltapäivä unille, koska Pojukin on käynyt lenkillään jo Faijan kanssa koirapuistossa, kastumassa ja likastumassa. Mä vaan en jaksa nyt sitä alkaa pesemään tai edes huuhtelemaan hiekasta, kun suurin osa on jo eteisen lattialla, huomasin!
        Siivoan herättyäni... voi olla ett oon paremmalla tuulellakin silloin, en kyll takaa!

        Heippa!


      • trollikka kirjoitti:

        Ihan OIKEESTI en jaksa... joo ollaan kuultu, naiset sitä ja naiset tätä.... vähemmästäkin tässä lähtee puolustuskannalle! Tule tänne vaan syy parka... täällä sun kotis onkin!

        Jaa-ha no mitäs tämä sitten on?
        .."SukuPuoliSolidaarisuus on NarsuMarsuilua ja Myrkyllisen&Valheellisen Kupla&Kulissi Väen Hommoo.. Sieltä esim. sellainen Myrkyllinen&Valheellinen Mantrakin on Peräisin, kuin ..."Naiset Enkeleitä, Miehet Demoneita"..

        Missä hiivatin kohdassa meillä napit nyt meni vastakkain? Onkos sullakin huono päivä?
        Mun ei todellakaan tarvitse strutseilla ja ihan reilusti yritin selittää mistä tuossa jutussa ilmeisesti oli kysymys... ainakin mä epäilen ett ihan alkusoittoa jollekin, ja hyödyntävät Hesaria mainontaan... antamalla haastatelun ja uutisen lehdelle...maksamatta mainoslaskuja itse!

        Mä nyt olen hinkannut persustani penkissä ja opiskellut markkinointia... jotain on jäänyt luultavasti korvieni väliinkin.
        Ja syytä siitä PikkuKakkosta... hän se täällä kehui kaupallista koulutustaan; sanoen muunmuassa ettei muijat jaksa kiinnostua ja opiskella aineita joita mekin (naiset) tarvitsemme!

        Mulla ainakin alkaa olla...huono päivä! En saanut venettäkään lainaksi. Siinä kuulemma joku uimuri ei toimi oikein. Ja minä en merelle lähde kalaan... uimalla, kun ei ole edes soutuvenettä mitä kiskoa hartiavoimin aalloille!

        Kiittäen toivotuksista... vaihdan alaa... menen iltapäivä unille, koska Pojukin on käynyt lenkillään jo Faijan kanssa koirapuistossa, kastumassa ja likastumassa. Mä vaan en jaksa nyt sitä alkaa pesemään tai edes huuhtelemaan hiekasta, kun suurin osa on jo eteisen lattialla, huomasin!
        Siivoan herättyäni... voi olla ett oon paremmalla tuulellakin silloin, en kyll takaa!

        Heippa!

        .. Jooh.. En Mäkään.. Tässä nyt on toinen ensin Jutellut aidasta ja sitten toinen jostain ihan muusta.. Ja siitä se sitten lähtikin Vyörymään mihin sattuu.. ;D.. Turha Jatkaa Tästä.. Nyt Tässä.. RautLangat olkoot KaapiSa.. ;P

        .. Vain Marsustelijoiden mielestä ManipuLointi, Huijaamis&Puijaamis jne. taidot on tarpeellisia taitoja.. Heille Luontaista.. Muille Ei.. ;P

        .. Toivottavasti oli Makoisat Päikkärit.. Mäkin Voisin ehkä vetäistä.. Ilkkarit.. ;D.. Saas kattoo.. =)


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Jooh.. En Mäkään.. Tässä nyt on toinen ensin Jutellut aidasta ja sitten toinen jostain ihan muusta.. Ja siitä se sitten lähtikin Vyörymään mihin sattuu.. ;D.. Turha Jatkaa Tästä.. Nyt Tässä.. RautLangat olkoot KaapiSa.. ;P

        .. Vain Marsustelijoiden mielestä ManipuLointi, Huijaamis&Puijaamis jne. taidot on tarpeellisia taitoja.. Heille Luontaista.. Muille Ei.. ;P

        .. Toivottavasti oli Makoisat Päikkärit.. Mäkin Voisin ehkä vetäistä.. Ilkkarit.. ;D.. Saas kattoo.. =)

        Huomenta,iltaa! Voihan piru, ei jaksais millään!
        ".. Vain Marsustelijoiden mielestä ManipuLointi, Huijaamis&Puijaamis jne. taidot on tarpeellisia taitoja.. Heille Luontaista.. Muille Ei.. ;P"

        No munsta on parempi edes ymmärtää... mitä porukka oikeesti duunaa,miten ne menettelee.
        Siitä on sitten haettava ne asiat... joilla itse pärjää kilpailussa! Kyllä halpaa einesruokaa on kaupassa tarjolla, jota mikrossa voi lämmittää. Siis jos siihen tyytyy... kyllä sillä hengissä luultavasti pysyy, eri asia on; miten maistuvaa!Puolen metrin sisällysluettelo säilyvyyteen liittyvistä lisäaineista ja luontaisen kaltaisista makuaineista ja terveellisiähän NE on! Vai mitä?

        Löytyy toki meiltäkin lähes noita... itsetehtyä lipstikkasuolaa ja sellerisuolaa myös ja mä väitän ett niillä jo yksistään saa makuja sapuskaan. Pippurit ja muut luonnolliset mausteet lisäksi.
        En käytä intiaanisokeria, mutt ripaus fariinisokeria joskus ja kotimaista kanervahunajaa...mutt harvakseltaan käytetään.
        Eikä me myydä edes viikoa vanhempaa pakastettua annosruokaa ulos, jotta ruoka ei ainakaan pakkasessa ole vanhentunutta ja maku siksi muuttunut!
        Tämän viikon ruoka-annoksia muutama pakasteessa, nyt varastoituna.
        Viime viikon pakasteruuat koki katoamisen perjantaina; ns. menivät poistoon, se on tapana täällä.
        Mä en mainosta missään... puskaradiossa kyllä viesti kulkee ja asiakkaita tulee lisää... hiljalleen.

        Minä pesen tuon hurtan ulkona nurmikolla ja huuhtelen vesiletkulla josta tulee kädenlämpöistä vettä. Vedän letkun pesuhuoneen ikkunasta valmiiksi ulos ja säädän veden lämpötilan sopivaksi.
        Soitan pihalta ett joku kääntää veden juoksemaan... sormet koiran turkissa niin tiedän veden lämpötilan koko huuhtelun ajan. Se saa vapaasti ravistella itseään minkä tykkää, ja tykkäähän se turkkinsa ravistelusta... vaikka pesua se inhoaakin!
        Koiran pesun jäljiltä olen itse kuin uitettu rotta... joten pikkarit, sortsit ja T-paita riittää kasteltaviksi. Ison kylpypyyhkeen vien narulle... se on ensin mulle kuivaukseen ja sitt hiukan Pojua pöyhin sillä, ennen silsälle tuontia. Toivottavasti samaan hissiin ei pyri muita silloin.

        Faija on imuroinut tai harjannut hiekat eteisen lattialta... hienoa!


      • trollikka kirjoitti:

        Huomenta,iltaa! Voihan piru, ei jaksais millään!
        ".. Vain Marsustelijoiden mielestä ManipuLointi, Huijaamis&Puijaamis jne. taidot on tarpeellisia taitoja.. Heille Luontaista.. Muille Ei.. ;P"

        No munsta on parempi edes ymmärtää... mitä porukka oikeesti duunaa,miten ne menettelee.
        Siitä on sitten haettava ne asiat... joilla itse pärjää kilpailussa! Kyllä halpaa einesruokaa on kaupassa tarjolla, jota mikrossa voi lämmittää. Siis jos siihen tyytyy... kyllä sillä hengissä luultavasti pysyy, eri asia on; miten maistuvaa!Puolen metrin sisällysluettelo säilyvyyteen liittyvistä lisäaineista ja luontaisen kaltaisista makuaineista ja terveellisiähän NE on! Vai mitä?

        Löytyy toki meiltäkin lähes noita... itsetehtyä lipstikkasuolaa ja sellerisuolaa myös ja mä väitän ett niillä jo yksistään saa makuja sapuskaan. Pippurit ja muut luonnolliset mausteet lisäksi.
        En käytä intiaanisokeria, mutt ripaus fariinisokeria joskus ja kotimaista kanervahunajaa...mutt harvakseltaan käytetään.
        Eikä me myydä edes viikoa vanhempaa pakastettua annosruokaa ulos, jotta ruoka ei ainakaan pakkasessa ole vanhentunutta ja maku siksi muuttunut!
        Tämän viikon ruoka-annoksia muutama pakasteessa, nyt varastoituna.
        Viime viikon pakasteruuat koki katoamisen perjantaina; ns. menivät poistoon, se on tapana täällä.
        Mä en mainosta missään... puskaradiossa kyllä viesti kulkee ja asiakkaita tulee lisää... hiljalleen.

        Minä pesen tuon hurtan ulkona nurmikolla ja huuhtelen vesiletkulla josta tulee kädenlämpöistä vettä. Vedän letkun pesuhuoneen ikkunasta valmiiksi ulos ja säädän veden lämpötilan sopivaksi.
        Soitan pihalta ett joku kääntää veden juoksemaan... sormet koiran turkissa niin tiedän veden lämpötilan koko huuhtelun ajan. Se saa vapaasti ravistella itseään minkä tykkää, ja tykkäähän se turkkinsa ravistelusta... vaikka pesua se inhoaakin!
        Koiran pesun jäljiltä olen itse kuin uitettu rotta... joten pikkarit, sortsit ja T-paita riittää kasteltaviksi. Ison kylpypyyhkeen vien narulle... se on ensin mulle kuivaukseen ja sitt hiukan Pojua pöyhin sillä, ennen silsälle tuontia. Toivottavasti samaan hissiin ei pyri muita silloin.

        Faija on imuroinut tai harjannut hiekat eteisen lattialta... hienoa!

        .. Noh, Mä Tarkoitin vain sellaisia Juttuja, mitä Tarkoitin.. Elikkäs sellaisia, missä EiNarsuMarsulla OmaTunto Soimaisi jne.. EiNarsuMarsut Khyl Kässää.. Mut Joo.. Onhan se Hyvä tietää Millaista Moraalia&Etiikkaa esim. Koulussakin Opetetaan.. Jos Tyyli ja Asenne on Asiakasta kohtaan Suunnilleen.. "Näin Koijataan Apinaa", niin.. ;D

        .. Kyllä Sulla on varpisti asiat ihan hyvin hallussa&kunnossa.. Siis Hyvällä Tavalla.. En Epäile Yhtään.. ;P

        .. Oli Varpisti Piristävät PesuHetket.. Ja Märkä Turkki&T-Paita Kisat.. ;D.. Hyvä Juttu, että siivos.. =)


      • trollikka
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, Mä Tarkoitin vain sellaisia Juttuja, mitä Tarkoitin.. Elikkäs sellaisia, missä EiNarsuMarsulla OmaTunto Soimaisi jne.. EiNarsuMarsut Khyl Kässää.. Mut Joo.. Onhan se Hyvä tietää Millaista Moraalia&Etiikkaa esim. Koulussakin Opetetaan.. Jos Tyyli ja Asenne on Asiakasta kohtaan Suunnilleen.. "Näin Koijataan Apinaa", niin.. ;D

        .. Kyllä Sulla on varpisti asiat ihan hyvin hallussa&kunnossa.. Siis Hyvällä Tavalla.. En Epäile Yhtään.. ;P

        .. Oli Varpisti Piristävät PesuHetket.. Ja Märkä Turkki&T-Paita Kisat.. ;D.. Hyvä Juttu, että siivos.. =)

        No wot, mä järjestin mummuille hauskuuden, ikkunoissa meillä on ollut katselijoita; pesemällä ens koiran tassut kainaloihin asti ja koko mahan alusen myös... persus villat viimeeks. Siin kohdas soitin Faijalle ett käy avaamas vesihana ja jää odottamaan ett soitan uudelleen koska suljet sen.
        Vesi oli viileää mutt ei kylmää ja Poju piti huolen siitä ett mä olin meistä kahdesta se märempi otus taatusti. Osan koiran pesu samppoostakin sain vaahdon muodossa päälleni jo ennen huuhtelua ja huuhtelussa kaiken lopunkin... niissä koko kehon ravisteluissa, joita ain välillä piti.

        Huuhtelun mä tein Pojulle koko kroppaan... pesin tai oikeastaan huuhtelin sen selän ja niskan, kaulan ja hännänkin joita en sampoolla ollut pessyt... nurtsi imi pian pois meidän pesu- ja huuhteluvedet. Kun siirryttiin aina paikasta hieman eteenmäs... ihan sitä mukaa kun lammikkoa nurmelle alkoi ilmestyä. Tuli samalla kasteltua myös nurtsia lisää... päivällä jo satoikin.
        Kiinnitin pojun aitaan siks aikaa kun huuhtelin itseäni letkulla... yhtäkkiä tajusin; mulla oli känny sortsieni taskussa. Apua! Pikavalinnalla Faijalle, joka vastas melkein heti... oli seurannut myös ikkunasta pesuoperaatiota nurtsilla. "Sulje hana, kiitos... tullaan täältä hetken kuluttua sisälle!"
        Faija veti letkun takaisin sisälle ja sulki ikkunan, kelasko sen telineeseen... en tiedä.

        Missään kohtaa en kehdannut Faijalle edes kertoa ett mun känny olis saattanut olla entinen, jos vesi olis sen mun taskussani kastellut!
        Mä en osannut edes varoa sen kastelemista tietoisesti...no nyt mulla oli tosiaan tuuria!
        Koira on puhdas ja lähes kuiva turkkinen... sillä on ihan ikioma eläimille tarkoitettu kuivain josta ei taatusti liian kuumaa ilmaa puhaltaudu koskaan!

        Nyt mun pitää vielä käydä itse kunnon pesulla ja hiuksetkin pestä... kun sitä vaahtoa oli minunkin päässä. Ootteko koskaan nähneet kun tuollainen aika pitkäkarvainen koira ravistelee itseään?
        Se ravistus alkaa päästä niskasta ja jatkuu koko kropan matkalta aina välillä suuntaa vaihtaen. Tavallaan se linkoaa veden niistä karvoistaan pois.
        Mä en nukkumaan pääse millään ennen puol yhtä, onneks nukuin iltaunet jo aikaisemmin.

        Öitä... jos ei sattuis näkymään enää tänään!


      • trollikka kirjoitti:

        No wot, mä järjestin mummuille hauskuuden, ikkunoissa meillä on ollut katselijoita; pesemällä ens koiran tassut kainaloihin asti ja koko mahan alusen myös... persus villat viimeeks. Siin kohdas soitin Faijalle ett käy avaamas vesihana ja jää odottamaan ett soitan uudelleen koska suljet sen.
        Vesi oli viileää mutt ei kylmää ja Poju piti huolen siitä ett mä olin meistä kahdesta se märempi otus taatusti. Osan koiran pesu samppoostakin sain vaahdon muodossa päälleni jo ennen huuhtelua ja huuhtelussa kaiken lopunkin... niissä koko kehon ravisteluissa, joita ain välillä piti.

        Huuhtelun mä tein Pojulle koko kroppaan... pesin tai oikeastaan huuhtelin sen selän ja niskan, kaulan ja hännänkin joita en sampoolla ollut pessyt... nurtsi imi pian pois meidän pesu- ja huuhteluvedet. Kun siirryttiin aina paikasta hieman eteenmäs... ihan sitä mukaa kun lammikkoa nurmelle alkoi ilmestyä. Tuli samalla kasteltua myös nurtsia lisää... päivällä jo satoikin.
        Kiinnitin pojun aitaan siks aikaa kun huuhtelin itseäni letkulla... yhtäkkiä tajusin; mulla oli känny sortsieni taskussa. Apua! Pikavalinnalla Faijalle, joka vastas melkein heti... oli seurannut myös ikkunasta pesuoperaatiota nurtsilla. "Sulje hana, kiitos... tullaan täältä hetken kuluttua sisälle!"
        Faija veti letkun takaisin sisälle ja sulki ikkunan, kelasko sen telineeseen... en tiedä.

        Missään kohtaa en kehdannut Faijalle edes kertoa ett mun känny olis saattanut olla entinen, jos vesi olis sen mun taskussani kastellut!
        Mä en osannut edes varoa sen kastelemista tietoisesti...no nyt mulla oli tosiaan tuuria!
        Koira on puhdas ja lähes kuiva turkkinen... sillä on ihan ikioma eläimille tarkoitettu kuivain josta ei taatusti liian kuumaa ilmaa puhaltaudu koskaan!

        Nyt mun pitää vielä käydä itse kunnon pesulla ja hiuksetkin pestä... kun sitä vaahtoa oli minunkin päässä. Ootteko koskaan nähneet kun tuollainen aika pitkäkarvainen koira ravistelee itseään?
        Se ravistus alkaa päästä niskasta ja jatkuu koko kropan matkalta aina välillä suuntaa vaihtaen. Tavallaan se linkoaa veden niistä karvoistaan pois.
        Mä en nukkumaan pääse millään ennen puol yhtä, onneks nukuin iltaunet jo aikaisemmin.

        Öitä... jos ei sattuis näkymään enää tänään!

        .. Noh, Täytyyhän sitä IltaOhjelmaa Olla.. ;D.. Eipähän joka Paikassa noin hyviä OhjelmaNumeroita Järjestetäkään.. =)

        .. Sattuuhan noita Unohduksia&Vahinkoja.. Varsinkin, Väsynä ja/tai Stressaantuneena ja/tai Kiireessä jne. .jne.. Mut Joo.. Hyvä, että kävi HyväTuuri.. Ja taas Muistaa tuon(kin) asian hetken aikaa paremmin.. Vaikka oliskin jotain edellä mainittuja juttuja Piällänsä.. ;P

        .. ÖitäMöitä.. NukuHyvin.. =)


    • koulutetut.naiset

      taitaa olla kyse korkeastikoulutetuista naisista ja muut ihmiset ei ymmärrä kun tanssitaan naisten kesken eikä tätä ymmärrä muut kuin korkeastikoulutetut tinderinaiset

    • Nainen39vee

      Eikös tuo olisi hyvä paikka tavata naisia? Jos kerran siellä ei miehiä näkynyt, niin silloinhan ei olisi kilpailijoitakaan.

      • Ilmeisesti oli tarkoituskin estää miesten paikalle tulo tarjoamalla vegaaniruokaa ja järjestämällä reivit, kukaan mies lähde tuollaiseen kun niillä on töitä tehtävänä, siihen tarvitsee kunnon eväät ja enrgiat käytetään työntekoon eikä päämäärättömään paikallaan hyppimiseen. Naisethan voi sitten levätä ja palautua aamuhyppelyistä "työpäivän" aikana niin vähän eri juttu.


      • Nainen39vee
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ilmeisesti oli tarkoituskin estää miesten paikalle tulo tarjoamalla vegaaniruokaa ja järjestämällä reivit, kukaan mies lähde tuollaiseen kun niillä on töitä tehtävänä, siihen tarvitsee kunnon eväät ja enrgiat käytetään työntekoon eikä päämäärättömään paikallaan hyppimiseen. Naisethan voi sitten levätä ja palautua aamuhyppelyistä "työpäivän" aikana niin vähän eri juttu.

        Ahaa, no sitten ei tietysti voi mitään asialle. Ehkä on sitten viisaintakin pysyä sinkkuna ja kaukana naisista, jos esteet ovat tuota luokkaa kuin vegaaninen aamiainen. Googlaa sinä muuten huviksesi Joni Purmonen - tuli vaan mieleen tuosta vegaaniruuan riittämisestä miehille... ;)


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Ahaa, no sitten ei tietysti voi mitään asialle. Ehkä on sitten viisaintakin pysyä sinkkuna ja kaukana naisista, jos esteet ovat tuota luokkaa kuin vegaaninen aamiainen. Googlaa sinä muuten huviksesi Joni Purmonen - tuli vaan mieleen tuosta vegaaniruuan riittämisestä miehille... ;)

        .. Oletkos Ollut KärpäsenäKatossa ja Voit Varmuudella sanoa, että on Kasvettu ihan VegeRuuan Voimin?.. ;D

        Vintiöt - Markku ja Ilkka ravintolassa
        https://www.youtube.com/watch?v=f_xLikNkjqQ

        .. Ihan Luomusti Juu.. ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe