Eikö tässä olekin jo syytä erota?

InTrouble

Ero taitaa tulla vaimosta..?

Plussat suhteessa

lapset

Hän osaa hoitaa heitä hyvin.

Osaa hoitaa lasten synttärit ym. hyvin.

Suunnittelee kivaa tekemista lomille lasten kannalta.

Miinukset- - - - (ei tärkeys järjestyksessä):

-Ei leiki koskaan lasten kanssa. Räplää tietokonetta tai puhelinta. Suuttuu jos suostun ostamaan heille leluja kerran 3kk välein.

-Ei osaa tehdä hyvää ruokaa.

-Halveksuu ja kritisoi töideni tekoa, esim. skrapaan autonlasit liian hitaasti. Hän ei tietenkää itse koskaan skrapaa. Nauroi kun mainitsin tästä takaisin. Yrittää joskus pyytää ettö ottaisin sairaslomaa ilman syytä, en tietenkään niin tekisi.

-Kerran tein kolme päivää putkee 17h päiviä ja nukuin välin töissä, soitti kolmantena päivänä ja kertoi itkuisena ettei tarvitse minua perhe arjen pyörittämiseen. Kiitos tästä puhelusta jos joskus satut lukemaan tätä.

-Ei mielenkiintoa yrittää säästää omaan kotiin, asumme siis vuokralla slummikerrostalossa. Oksettaa nykyinen läävä.

-Ei ajokorttia, pyytää kyytejä vaikka minne ilman mitää kiitosta. Eikä maksa autosta eikä kuluista. Silti väittää autoa meidän autoksi.

-Ei yhteisiä harrastuksia, mielenkiinnonkohteita. Kurkkii keittiön ikkunasta kun lähden/tulen lenkiltä. Suuttuu kun lähden mielummin kaverille saunomaan, ja jos jäänkin kotiin ollaan molemmat hiljaa eikä puhuta mitää. Miksi en siis menisi kaverille kun olen ilmaa kotona?

-Hänellä on paljon pienemmän tulot, irtisanoutui ok paikasta ilman hyvää syytä ja vaihtaa alaa lähihoitajaksi vaikka yritin sanoa ettei sillä elätä edes itseään. Itse tienaan 65k€ ja hän 14k€. Maksan vuokran ja laskut. Eli lähes kaiken.

-Huonoa lahna seksiä. Antaa kyllä välillä ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Yrittää sitten sopia riitoja seksillä, ei mene läpi. Sitten ihmettelee kun minua ei kiinnostakaan..

-Epäsiisteys, kämppä sotkuinen usein, ei edes pese joka päivä hampaita. Ei ota kuuleviin korviin puheitani tästäkään asiasta.

-Ei pidä kehostaan huolta, liikakiloja tullut paljon, ei mitään liikuntaa ja eikä halua lopettaa tupakanpolttoa. Suuttuu jos otan puheeksi.

-Uskottomuus, pettänyt monta kertaa. Taksikuskin, kaverin naapurin ym. kanssa(Miksi edes jatkan listankirjoittamista?). Olen antanut lasten takia anteeksi, mutta sisimmässäni en. Olen kyllä kostanut prkl!

-Mustasukkaisuus, suuttuu muiden katsomisesta vaikka en olisi edes katsonu ja raivostuu jos hymyilenkin kassalla kaupassa. Vakoilee puhelintani vähän väliä. Hän kuitenkin itse tyhjenää whatsupinsa joka päivä(ettei kuluta muistia??) Kerran jopa suuttui jalanjäljistä auton kojelaudalla vaikka oli itse viikkoa aikaisemmin pitänyt jalkojaan siinä mökkireissulla. Hän kuvittelee kuitenkin voivansa puhua kelle vaan ja saattaa baarissa jopa istua vieraan miehen syliin. Ja sitten vielä ihmettelee miksi en halua hänen kanssaan lähteä esim laivalle. Haha

-Piilovittuileva ja halveksuva appi ukko. Pitää vaimon siskon miestä parempana ja tuo tämän kyllä esille puheissaan. Anoppi saattaa paukata sisää omilla avaimillaan.

-Ärsyttäviä sukulaisia,"eikö vaimo ruoki tarpeeksi kun olet noin laiha", sanojana ylipainoinen vaimon sukulainen.

-Erosta puhuttaessa uhkaa puolison elatusvelvollisuudella, eli että olen velvollinen elättämään häntä vielä puolivuotta eron jälkeen. Pitääkö tämä oikeasti paikkansa????


En sitten tiedä uskallanko erota. Mitä jos hänen tuleva miehensä olisikin joku lasten pahoinpiteliä, juoppo tms? :s Lapset siis ainoa syy tällä hetkellä miksi kestän tätä.

21

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa-a

      Mites tuo tilanne noin pahaksi on päässyt kehittymään? Itse olisin eronnut paljon aiemmin. Ellei toinen osoita yhtään rispektiä niin minkä tähden sitä liittoa jatkaisi? Ei ainakaan mistään terveemmästä syystä.
      Tuohon miksei vaimosi leiki lasten kanssa kuitenkin sanoisin, ettei tarvitse, kun hoitaa heitä hyvin.

    • Hoitsut

      Miksi olet mennyt avioon lähihoitajan kanssa , olisit ottanut lääkärin , niin sitte teillä olis ollu varaa sisäkköön ja siivoojaan ja ehkä sillä lääkärillä olis ajokortti ja hulppea autokin.
      Olet ääliö.

      • wpc

        "irtisanoutui ok paikasta ilman hyvää syytä ja vaihtaa alaa lähihoitajaksi"

        Lukutaito ja luetun ymmärtäminen hoi, kukahan on ääliö?

        Ap,kin kuulostaa ääliöltä, 65ke tulot ja vielä kyselee ""että olen velvollinen elättämään häntä vielä puolivuotta eron jälkeen. Pitääkö tämä oikeasti paikkansa????""

        Miksi et ole tarttunut härkää sarvista aikaisemmin, nössöhän oot kun et saa mitään parannusta aikaan. Slummissa asut ja muka 65ke tulot, kaikkea kanssa. Vai oletko yrittäjä 65ke liikevaihdolla?


    • Nammel

      On syytä erota. Parempi kaikille teille.

      • kjlhp

        Koskee myös hiekkateitä? En ymmärrä miten ero voisi olla parempi hiekkateille tai yleensä millekään tielle.


    • Cnmbmnb

      Onko vaimosi masentunut? Miten sinä kohtelet vaimoa? Arvostatko?

      • pieniäasioitasuuria

        Keskustelu käännetään jälleen huonosti kohtelevaan mieheen, tarkoitatko että nainen on masentunut kun mies on kohdellut häntä huonosti tai eikö mies ole arvostanut naista, mitähän tälläkin tarkoitetaan, seuraava steppi on se että kanalauma puolustaa tätä kirjoittajaa epätoivoisesti ja haukkuu miestä pelkästään tämän virheellisen kommentin mukaan

        Asiaan

        Kirjoituksesta saa kuvan että puoliso on masentunut, melko usein synnytyksen jälkeen naisilla on eriasteinen masennus, joka jää osalle naisista päälle ja tämä vaatii monasti hoitoa.

        (Toivottavasti tämä ei ole feikki koska tämä aiheuttaa todella suuria ongelmia kun sattuu kohdalleen, tämän asian kanssa ei saisi leikkiä)


    • Jyy

      Siittä vaan... Pikaeroon

    • Tangoontarvitaan2

      Tämä on vain sun näkökulmasi , olis kiva nähdä myös vaimosi lista plussista ja miinuksista .

    • No tuo pettäminenkin on riittävä syy eroon.

      • gsgrhhhesh

        ...mutta sinähän kostit, eli petit ilmeisesti itsekin.

        Luultavimmin ex-miehenikin olisi kirjoittanut tuollaisen listan katkeroituneena ja vihaisena. Sitten kun tuli ero, minun aloitteestani (en jaksanut ainaista negatiivisuutta), muuttui ääni kellossa. Liian myöhään.


      • ymmärrän
        gsgrhhhesh kirjoitti:

        ...mutta sinähän kostit, eli petit ilmeisesti itsekin.

        Luultavimmin ex-miehenikin olisi kirjoittanut tuollaisen listan katkeroituneena ja vihaisena. Sitten kun tuli ero, minun aloitteestani (en jaksanut ainaista negatiivisuutta), muuttui ääni kellossa. Liian myöhään.

        "Liian myöhään"
        Näinhän se usein menee. Herätään liian myöhään. Ei tosiaan ole turhaa sanottu, että ajoitus on aina tärkein. Oikea asia, oikea paikka, oikeat ihmiset.


    • ymmärrän

      Jos haluat erota, eroa. Turha tehdä listoja, vaan siten miltä tuntuu. MUTU tuntumassa on tässä asiassa aivan paras.

    • qwqzxc

      Jos vaimo on pettänyt ei ole muuta mahdollisuutta kuin ero.
      Tekee sen varmasti vielä uudelleen.

      • eiaina

        En ite oo pettänyt koskaan eli siinä mielessä en osaa sanoa pettäjän ajatuksia, mutta mä uskon että pettäjätkin on erilaisia ja pettää eri syistä eli mun mielestä kerran pettäjä ei välttämättä petä uudelleen.


      • eiaina kirjoitti:

        En ite oo pettänyt koskaan eli siinä mielessä en osaa sanoa pettäjän ajatuksia, mutta mä uskon että pettäjätkin on erilaisia ja pettää eri syistä eli mun mielestä kerran pettäjä ei välttämättä petä uudelleen.

        Tuo nainen on pettänyt jo monta kertaa, joten kyseessä on horo.


      • seta_66
        Yogamies kirjoitti:

        Tuo nainen on pettänyt jo monta kertaa, joten kyseessä on horo.

        Nimittely on aina huono juttu.


      • seta_66 kirjoitti:

        Nimittely on aina huono juttu.

        No en ajatellut sinänsä nimitella. mutta en keksinyt muuta muuta sanaa, joka kuvaisi.

        Huorahan tekee sitä rahasta, joten se ei sovi.

        Löysämoraalinen taas on jotenkmin teennäinen.


    • keski-ikäinenperheenäiti

      Kuulostaa vaikealta. Vakavimmat ongelmat ovat uskottomuus, huono seksi, halveksunta, mustasukkaisuus ja yhteisten mielenkiinnon kohteiden puute. Niin, se on hyvä kysymys, millainen äijä siellä sitten alkaisi pyöriä... jos siis eroa. Itselläni miehen huonojen puolien lista on huomattavasti lyhyempi. Suurin ongelma on jatkuva puutteessa eläminen.Seksiä puhumattakaan muusta lämmöstä, läheisyydestä ja herkkyydestä on ihan liian vähän. Silti olen ollut miehelleni uskollinen. Vielä 5 vuotta, että nuorempi lapsi on täysi-ikäinen... Sen jälkeen otan kyllä ainakin rakastajan, minkä ottamista olen harkinnut jo viimeiset 10 vuotta... Olen kuitenkin päättänyt kestää, lasten takia. Jos olen jo kestänyt 10 vuotta, kaipa vielä kestän 5... Mitään muutosta tuskin tulee...

      • estotonmi

        Et tiedä mitä seuraavat 5 vuotta tuovat tullessaan. Turha elää puutteessa vaan hetimiten etsimään seksiseuraa edes kerran viikossa.


    • Feikki

      PROVO, ei noin hyvillä tuloilla asuta missään vuokralähiössä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe