https://www.verkkouutiset.fi/psykopaateista-tuli-nyt-vapaata-riistaa/
Ihan oikeasti en halunnut tehdä tästä avauksesta naivihaista mutta jutun kirjoittaja sen teki. Kilikkasin artikkelin auki kun aihehan on mielenkiintoinen mutta mitä kirjoittaakaan toimittaja:
"Huomio kiintyy johtajatyypeistä löydettävään punaiseen hahmoon. Sen yhteydessä Erikson mainitsee tyypin mieheksi, alfaurokseksi, mitä juuri psykopaatit usein ovat. Tässä Erikson kuitenkin haksahtaa ja unohtaa puolet ihmiskunnasta: naiset.
Olen omissa havainnoissani – varmasti yhtä pitävissä kuin Erikson omissaan – joutunut todella karmeiden psykopaattisten ja manipuloivien naisten käsittelyyn. Naisten käytös on vastannut juuri Eriksonin kuvaamia punainen -ihmistyypin tapoja. He muistuttavat erehtymättömästi entisaikojen Golgata-Olga hahmoja, joille metakka, pahuuden ilmianto ja muiden ihmisten kärsimys ei aiheuta minkäänlaista päänvaivaa.
Olkoonkin, että vaikuttajahahmoista on tänä päivänäkin huomattava osa miehiä, pelottavaa on seurata, kuinka karskeja naisia alkaa mieskollegoittensa rinnalla johtotehtävissä – niin yrityselämässä kuin yhteiskunnallisessa vaikuttamisessa – näkyä. Naisten käyttäytyminen joukkoliikkeissä – tuoreessa tiedossa on vaikkapa #metoo –ilmentää myös heidän omaksuneen tuon Marston-Eriksonin mukaisen käytöstavan psykopaattisessa olotilassaan.
Erikson kuvailee punaista ihmistyyppiä tunteettomaksi, muiden kärsimyksiin välinpitämättömästi suhtautuvaksi. Hän vain unohtaa oivaltaa, miten lähellä toisiaan sukupuolet ovat, kun opiskelusisältö, yrityselämä ja työpaikkojen ihmissuhteet alkavat jakautua ja vaikuttaa tasaisesti. Kilpailu tekee meistä petoja ja liian usein toistemme vihollisia."
Kaverinin joka on paljon työswkennellyt naisvaltaisessa ympäristössä ainakin allekirjoittaisi täysin nuo toimittajan havainnot, tämän tiedän hänen kertomansa perusteella.
Psykopaatit ympärillämme
36
607
Vastaukset 36
.. Niin.. Kuten Sanottua.. Naisissa on Vähintään Yhtä Paljon Saman- tai VastaavanKaltaisia Narsu- Ja PsykoMarsuja, kuin miehissäkin.. ;P
.. Se vain, että Naiset Ovat Luoneet ja Pyrkivät Ylläpitämään KaikinKeinoin "Naiset Enkeleitä/Hyviä/Lämpimiä jne. ja Miehet Demoneita/Pahoja/Kylmiä jne." Myyttiä.. ;P
.. Jos asiaa Pohtii hetken, niin huomaa/tajuaa, että Kyseessä On Uskonto.. Ja Varsinkin NykyPäivänä Todella Vaarallinen&Myrkyllinen Sellainen.. Kyseisen Uskonnon InkviSitioLaitos on Varsinkin NykyPäivänä Todella Vahva&Tehokas Toimissaan.. ;P
.. Asiaa Viittaavia Aloituksia&Kommentteja olen itsekin Tehtaillut, jonkin verran.. Kuten EsMes.. ;D
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15331630/millainen-maailma-jne--olisi---p
.. Ja Hyvin Huomaa, että vaikka sinä itsekin olet aikast Rohkea kommentoimaan, niin.. ;P
"Ihan oikeasti en halunnut tehdä tästä avauksesta naivihaista mutta jutun kirjoittaja sen teki."
.. InkviSitioLaitoksen PelotusVaikutus Vaikuttaa sinuunkin Jonkin Verran.. ;D
.. Noh, Asia on Ehkä Korjaantumassa.. Ainakin Jonkin Verran, kun miehet ovat alkaneet Uskaltautua Avaamaan suunsa jne.. InkviSitioLaitoksen Hyökkäyksistä Huolimatta.. Saas Kattoa Miten Meitin Käy.. Ja Millainen Sota tässä vielä Käyrähän.. ;DKieltämättä totta että vaikka myönnän osassa mun avauksia olevan myös vähän provoa mukana niin aika usein sitä joutuu myös vähän tasoittelemaan jottei ihan hirveitä raivonpuuskia saa niskaansa :D Se onkin kyllä jännä että siihen on jo niin totuttu että "kaikki miehet" syyllistettyinä ei juurikaan herätä enää edes vastaväitteitä vaikka oikeasti ne on ne jännämiehet mutta jos kirjoittaa "kaikki naiset" siitä tunnutaan närkästyttävän ihan eri tavalla, semmöisetkin naiset, tai juurikin ne jotka tasan tarkkaan tietää ettei heitä siinä tarkoitettu tuntuu ottavan kierroksia, on ne naiset hassuja :D
- 45689fjlob
Ihailtavan hellästi nuoleskelette Nuuskiksen kanssa toisianne. Se on se poikarakkaus :)
45689fjlob kirjoitti:
Ihailtavan hellästi nuoleskelette Nuuskiksen kanssa toisianne. Se on se poikarakkaus :)
..Katos.. EnsMäinen.. Hurjan Qamala&Pelottava InkVisitioLaitoksen Jäsen Pompsahti Paikalle.. ;D
- 45689fjlob
NuuskaMuikkune kirjoitti:
..Katos.. EnsMäinen.. Hurjan Qamala&Pelottava InkVisitioLaitoksen Jäsen Pompsahti Paikalle.. ;D
Se oli testi. Teit juuri niinkuin ounastelinkin :)
45689fjlob kirjoitti:
Se oli testi. Teit juuri niinkuin ounastelinkin :)
.. Älä Ylpisty liikaa.. "Pakkohan" Mun oli Tilaisuus Käyttää Hyväkseni.. ;D.. Vaikka Aavistelin kyllä, että Joku Leikittelee.. Koska Useimmiten nää on täällä Palstalla(kin) alkaneet käyttää Sellaisia ihan Tyypillisiä Taktiikoita, kuten EsMes.. Strutseilu, EnKuunteleEnKuuntele, Tyhmä&YksinKertainen Jne.. Jne.. ;P
.. Tulee MurkkuIkäiset ipanat monesti Näist Miäleen.. ;D
Erittäin mielenkiintoinen artikkeli.
Miten sä Harmaaritari suhtaudut Pelimiesten oppaisiin ja PUA toimintaan? Oletko lukenut esimerkiksi Neil Straussin Pelimies-kirjan? Tämä on aika hyvä moraalinen kysymys. Tosiasiassahan me kuitenkin yritämme saada kiinnostavan naisen kiinnostumaan meistä. Onko tämä moraalitonta, jos tämän tekee tietoisesti. Loppujen lopuksi mehän halutaan vaan saada parisuhde.
En mä näkis tätä ongelmana, että naiset ja miehet ovat samoilla aloilla. Toki tässäkin on omat ongelmansa, mutta kyllä mä näkisin, että on myös paljon hyötyjäkin parisuhteen kannalta. Kyllä parisuhteen kannalta on etu, että on ymmärrystä samoista asioista ja voi keskustella niin, että kumppanikin ymmärtää ja osaa tuoda oman näkökulman asiaan esiin jopa niin, että käyttää jopa ammattisanastoa.
Toki mä ymmärrän tuon kilpailunkin ongelman. Tämä on vaan asia, joka täytyy tunnistaa ja yrittää löytää keinoja. Mä jokatapauksessa kannatan sitä, että naiset pyrkisivät samoille aloille kuin miehetkin, vaikka tästä syntyisikin toisinaan vähän ahdistavaa kilpailua.En hirveästi ole noista tasoteorioista kiinnostunut, vaikka ne oppaat, videot ym. ihan asiaa ja faktaa onkin niin olisim kuitenkin aika valtavasti hommaa jos alkaisi kaiken sisäistämään ja vaatisi sen motivaation että olisi hakemassa naista oikein tosissaan. Tuosta moraalista vaan sen verran että ei kai se kovin väärin kun naisethan harjoittaa vastaavia kikkkoja, jos pelimies löytää pelinaisen ei kai se kovin väärin voi olla?
No kyllä minä näkisin että terveempää parisuhteen kannalta on jos miehellä ja naisella on omat erilaiset maailmansa kodin ulkopuolella, veikkaan että jos ihan samoissa ympyröissä menee päivät siitä pikkuhiljaa tulee kaverisuhde väkisin, ikäänkuin tiimi joka hoitaa tekemäänsä lapsi/perhe -kuviota mahdoollisimman hyvin eikä siinä mitään mutta romantiikka saattaa kuolla.- lempeä_herätys
"Tosiasiassahan me kuitenkin yritämme saada kiinnostavan naisen kiinnostumaan meistä. Onko tämä moraalitonta, jos tämän tekee tietoisesti. Loppujen lopuksi mehän halutaan vaan saada parisuhde."
Minä taidan olla jäävi tätä kommentoimaan, koska PUA-miehet eivät yleensä pidä aloitteellisista naisista, ja minä taidan olla sellainen.
On mielenkiintoista, että tarkastelet PUA-toimintaa ja parisuhdetta ikään kuin yhdessä.
PUA-toiminnassa käsittääkseni tavoitteena on seksuaalinen valloitus, eli näkökulmana on toiminta, jossa objekti pyritään saamaan tekemään jotain. Valloituksen keinona on ilmeisesti itsensä muokkaaminen tavalla tai toisella.
Eikö parisuhteen ideana taas ole kokea rakkautta juuri sellaisena kuin on tällä hetkellä? Jos parisuhteen saamiseksi joutuu käyttämään noin monimutkaisia tekniikoita, vaatiiko kyseisen ihmissuhteen ylläpito niitä jatkuvasti? Eihän parisuhde itsensä kehittämistä estä, mutta jos kehittäminen ja "pelaaminen" ovat välttämättömiä ihmissuhteen synnyttämiseksi ja ylläpitämiseksi, eikö se käy raskaaksi ennen pitkää?
En sano, etteikö PUA-tekniikoita saisi käyttää. Jokainen elää niin kuin haluaa. Yleensä pelejä suunnittelevat miehet ja naiset löytävät toisensa ja pelaavat sitten pelejään yhdessä joko onnellisina tai vähemmän onnellisina. En siis pitäisi PUA-toimintaa moraalittomana vaan lähinnä vaivalloisena. Harmaaritari kirjoitti:
En hirveästi ole noista tasoteorioista kiinnostunut, vaikka ne oppaat, videot ym. ihan asiaa ja faktaa onkin niin olisim kuitenkin aika valtavasti hommaa jos alkaisi kaiken sisäistämään ja vaatisi sen motivaation että olisi hakemassa naista oikein tosissaan. Tuosta moraalista vaan sen verran että ei kai se kovin väärin kun naisethan harjoittaa vastaavia kikkkoja, jos pelimies löytää pelinaisen ei kai se kovin väärin voi olla?
No kyllä minä näkisin että terveempää parisuhteen kannalta on jos miehellä ja naisella on omat erilaiset maailmansa kodin ulkopuolella, veikkaan että jos ihan samoissa ympyröissä menee päivät siitä pikkuhiljaa tulee kaverisuhde väkisin, ikäänkuin tiimi joka hoitaa tekemäänsä lapsi/perhe -kuviota mahdoollisimman hyvin eikä siinä mitään mutta romantiikka saattaa kuolla.Tuo on kyllä tärkeä huomio, ettei muodostuisi kaverisuhdetta. Itsekin kannatan kyllä sitä, ettei romantiikka katoa. Kyllä mulla on kokemusta tästä, kun kilpaillaan samoista tavoitteista. Tämä on oma haasteensa. Ongelmaksi voi muodostua se, että kukaan nainen ei kiinnosta, joka kilpailee samoissa ympyröissä.
Mä itse en kerro missä olen opiskellut tai mikä mun koulutus on, mutta mulla yksi kaveri opiskeli AMK:ssa ja siellä oli joskus yhteisiä bileitä eri alojen opiskelijoille. Ajattelen näin, että jos omissa ympyröissä syntyy liikaa ahdistavaa kilpailua, joka vaan kadottaa romanttisen kiinnostuksen naisiin, voi esimerkiksi tällaisia bileitä hyödyntää, joissa kohtaavat eri aloilta olevat ihmiset, joilla kuitenkin jokseenkin samat tavoitteet.
Jos täällä on AMK opiskelijoita, laittakaa kommenttia kokemuksista opiskelijabileistä ja tutustumisista eri alojen AMK opiskelijoihin. Näin näppituntumalta voisin ajatella, että tällainen on parempi ratkaisu romanttisen kiinnostuksen kannalta kuin se, että kumppani pitäis löytyä TÄSMÄLLEEN saman alan kuvioista.todellavaikeeta kirjoitti:
Tuo on kyllä tärkeä huomio, ettei muodostuisi kaverisuhdetta. Itsekin kannatan kyllä sitä, ettei romantiikka katoa. Kyllä mulla on kokemusta tästä, kun kilpaillaan samoista tavoitteista. Tämä on oma haasteensa. Ongelmaksi voi muodostua se, että kukaan nainen ei kiinnosta, joka kilpailee samoissa ympyröissä.
Mä itse en kerro missä olen opiskellut tai mikä mun koulutus on, mutta mulla yksi kaveri opiskeli AMK:ssa ja siellä oli joskus yhteisiä bileitä eri alojen opiskelijoille. Ajattelen näin, että jos omissa ympyröissä syntyy liikaa ahdistavaa kilpailua, joka vaan kadottaa romanttisen kiinnostuksen naisiin, voi esimerkiksi tällaisia bileitä hyödyntää, joissa kohtaavat eri aloilta olevat ihmiset, joilla kuitenkin jokseenkin samat tavoitteet.
Jos täällä on AMK opiskelijoita, laittakaa kommenttia kokemuksista opiskelijabileistä ja tutustumisista eri alojen AMK opiskelijoihin. Näin näppituntumalta voisin ajatella, että tällainen on parempi ratkaisu romanttisen kiinnostuksen kannalta kuin se, että kumppani pitäis löytyä TÄSMÄLLEEN saman alan kuvioista.Vielä tämä, että itsellä on kyllä opiskelija elämästä kokemusta, vaikka en kerro missä olen opiskellut ja on kokemusta opiskelijabileistä, mutta ainakin saman alan porukoissa bileet ovat äärimmäisen turhauttava koekmus - supliikkimiehet siellä menestyy ja introvertit jää yksinäisiksi.
lempeä_herätys kirjoitti:
"Tosiasiassahan me kuitenkin yritämme saada kiinnostavan naisen kiinnostumaan meistä. Onko tämä moraalitonta, jos tämän tekee tietoisesti. Loppujen lopuksi mehän halutaan vaan saada parisuhde."
Minä taidan olla jäävi tätä kommentoimaan, koska PUA-miehet eivät yleensä pidä aloitteellisista naisista, ja minä taidan olla sellainen.
On mielenkiintoista, että tarkastelet PUA-toimintaa ja parisuhdetta ikään kuin yhdessä.
PUA-toiminnassa käsittääkseni tavoitteena on seksuaalinen valloitus, eli näkökulmana on toiminta, jossa objekti pyritään saamaan tekemään jotain. Valloituksen keinona on ilmeisesti itsensä muokkaaminen tavalla tai toisella.
Eikö parisuhteen ideana taas ole kokea rakkautta juuri sellaisena kuin on tällä hetkellä? Jos parisuhteen saamiseksi joutuu käyttämään noin monimutkaisia tekniikoita, vaatiiko kyseisen ihmissuhteen ylläpito niitä jatkuvasti? Eihän parisuhde itsensä kehittämistä estä, mutta jos kehittäminen ja "pelaaminen" ovat välttämättömiä ihmissuhteen synnyttämiseksi ja ylläpitämiseksi, eikö se käy raskaaksi ennen pitkää?
En sano, etteikö PUA-tekniikoita saisi käyttää. Jokainen elää niin kuin haluaa. Yleensä pelejä suunnittelevat miehet ja naiset löytävät toisensa ja pelaavat sitten pelejään yhdessä joko onnellisina tai vähemmän onnellisina. En siis pitäisi PUA-toimintaa moraalittomana vaan lähinnä vaivalloisena." Yleensä pelejä suunnittelevat miehet ja naiset löytävät toisensa"
.. Hyvä Uskoisia SiniSilmiä nämä Mieluiten Etsivät.. NarsuMarsuja, kun Ovat.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
" Yleensä pelejä suunnittelevat miehet ja naiset löytävät toisensa"
.. Hyvä Uskoisia SiniSilmiä nämä Mieluiten Etsivät.. NarsuMarsuja, kun Ovat.. ;D.. Siis Ainakin sellaisiin Suhteisiin, joihin Sellaista Syystä Tahi Toisesta Halajavat.. ;P
- lempeä_herätys
" Yleensä pelejä suunnittelevat miehet ja naiset löytävät toisensa"
.. Hyvä Uskoisia SiniSilmiä nämä Mieluiten Etsivät.. NarsuMarsuja, kun Ovat.. ;D".. Hyvä Uskoisia SiniSilmiä nämä Mieluiten Etsivät.. NarsuMarsuja, kun Ovat.. ;D"
Juu. Kyllähän nuo pelit tunnistaa aika kaukaa, ellei ole sinisilmäinen.
Toisaalta pelaajatkin huomaavat aika nopeasti, jos joku näkee heidän lävitseen.
Tarkoitin lähinnä sitä tuolla toisensa löytämisellä, että yleensä ihmisen elämässä on juuri sellaisia ihmisiä kuin hän on itsekin. On niin paljon helpompaa syyttää muita kaikenlaisista "ongelmista", mutta usein samankaltaiset ihmiset päätyvät yhteen ja syytä heidän esiintymiselleen elämässä kannattaa aina ensin etsiä peilistä. Niin hyvässä kuin pahassa. Kun peilikuva muuttuu, myös suhteet muuttuvat. lempeä_herätys kirjoitti:
".. Hyvä Uskoisia SiniSilmiä nämä Mieluiten Etsivät.. NarsuMarsuja, kun Ovat.. ;D"
Juu. Kyllähän nuo pelit tunnistaa aika kaukaa, ellei ole sinisilmäinen.
Toisaalta pelaajatkin huomaavat aika nopeasti, jos joku näkee heidän lävitseen.
Tarkoitin lähinnä sitä tuolla toisensa löytämisellä, että yleensä ihmisen elämässä on juuri sellaisia ihmisiä kuin hän on itsekin. On niin paljon helpompaa syyttää muita kaikenlaisista "ongelmista", mutta usein samankaltaiset ihmiset päätyvät yhteen ja syytä heidän esiintymiselleen elämässä kannattaa aina ensin etsiä peilistä. Niin hyvässä kuin pahassa. Kun peilikuva muuttuu, myös suhteet muuttuvat."yleensä ihmisen elämässä on juuri sellaisia ihmisiä kuin hän on itsekin.. mutta usein samankaltaiset ihmiset päätyvät yhteen"
.. HöpönLöpön.. ;D
"Juu. Kyllähän nuo pelit tunnistaa aika kaukaa, ellei ole sinisilmäinen.
Toisaalta pelaajatkin huomaavat aika nopeasti, jos joku näkee heidän lävitseen."
.. Tää Taas On.. Puhdasta Faktaa.. ;P- NainenRuudunTakaa
Harmaaritari kirjoitti:
En hirveästi ole noista tasoteorioista kiinnostunut, vaikka ne oppaat, videot ym. ihan asiaa ja faktaa onkin niin olisim kuitenkin aika valtavasti hommaa jos alkaisi kaiken sisäistämään ja vaatisi sen motivaation että olisi hakemassa naista oikein tosissaan. Tuosta moraalista vaan sen verran että ei kai se kovin väärin kun naisethan harjoittaa vastaavia kikkkoja, jos pelimies löytää pelinaisen ei kai se kovin väärin voi olla?
No kyllä minä näkisin että terveempää parisuhteen kannalta on jos miehellä ja naisella on omat erilaiset maailmansa kodin ulkopuolella, veikkaan että jos ihan samoissa ympyröissä menee päivät siitä pikkuhiljaa tulee kaverisuhde väkisin, ikäänkuin tiimi joka hoitaa tekemäänsä lapsi/perhe -kuviota mahdoollisimman hyvin eikä siinä mitään mutta romantiikka saattaa kuolla.Mitä ihmettä? Että kaverisuhde pilais parisuhteen? Ei se ihan niin mene, vaan monenlaiset yhdistelmät voi toimia hyvin ja riippuu vähän ihmisistä kellä mikin toimii.
Pikemminkin hyvässä parisuhteessa on aina useampi kuin yksi taso (koska asioita jaetaan useammalla tasolla) ja miten ne painottuu, riippuu ihmisistä. Se kaveritaso, että voidaan tiiminä hoitta asioita sujuvasti (esim. lapsia) edesauttaa sitä, että on tilaa muillekin ulottuvuuksille, sille romantiikalle ja erotiikallekin. Samoin läheinen henkinen ystävyys voi vahvistaa aistillista läheisyyttäkin, näin esim. demiseksuaaleilla on. Oleellista tässäkin on, että tasot menee yhteen. ;)
Mutta tää asenne, että kaveruus pilaa romantiikan, selittää aika hyvin miksi jotkut pettää. Kun arjen toiminta vaatii sitä kaveritasoa, ja jos jollekin se on kova turn-off seksuaalisuudelle/romantiikalle, niin silloin sitä seksuaalisuutta/romantiikkaa etsitään muualta. Eli siksi joillain on aina salaien sivusuhde menossa, vaikka pääsuhde näyttäis ihan toimivalta. Ja vastuullinen, avoin polyamoria olis ihan kauhistus, jos jännitys tulee siitä salailusta.
Meitä on moneen junaan. Kuten dissi sanoo, itsensä tunteminen on tärkeintä, jotta voi tehä nin kuin on itselle hyväksi eikä sitten tartte demonisoida muiden ratkaisuja. Tai pelätä niin paljon manipuloijia, kun tunnistaa helpommin milloin joku vastaa omia arvoja/tarpeita jne.
Mutta tää oli antoisa keskustelu, vaikka aloitukstesta normi harmistrollaus paistoikin (voi harmis raukkaa, aina haluais olla hyvä mies, mut naiset pakottaa kaikkeen moraalisesti arveluttavaan!!!!). Antoi mulle taas lisää ymmärrystä siitä, miten ihmiset on erilaisia ja mitä eri tasoja suhteissa on. NainenRuudunTakaa kirjoitti:
Mitä ihmettä? Että kaverisuhde pilais parisuhteen? Ei se ihan niin mene, vaan monenlaiset yhdistelmät voi toimia hyvin ja riippuu vähän ihmisistä kellä mikin toimii.
Pikemminkin hyvässä parisuhteessa on aina useampi kuin yksi taso (koska asioita jaetaan useammalla tasolla) ja miten ne painottuu, riippuu ihmisistä. Se kaveritaso, että voidaan tiiminä hoitta asioita sujuvasti (esim. lapsia) edesauttaa sitä, että on tilaa muillekin ulottuvuuksille, sille romantiikalle ja erotiikallekin. Samoin läheinen henkinen ystävyys voi vahvistaa aistillista läheisyyttäkin, näin esim. demiseksuaaleilla on. Oleellista tässäkin on, että tasot menee yhteen. ;)
Mutta tää asenne, että kaveruus pilaa romantiikan, selittää aika hyvin miksi jotkut pettää. Kun arjen toiminta vaatii sitä kaveritasoa, ja jos jollekin se on kova turn-off seksuaalisuudelle/romantiikalle, niin silloin sitä seksuaalisuutta/romantiikkaa etsitään muualta. Eli siksi joillain on aina salaien sivusuhde menossa, vaikka pääsuhde näyttäis ihan toimivalta. Ja vastuullinen, avoin polyamoria olis ihan kauhistus, jos jännitys tulee siitä salailusta.
Meitä on moneen junaan. Kuten dissi sanoo, itsensä tunteminen on tärkeintä, jotta voi tehä nin kuin on itselle hyväksi eikä sitten tartte demonisoida muiden ratkaisuja. Tai pelätä niin paljon manipuloijia, kun tunnistaa helpommin milloin joku vastaa omia arvoja/tarpeita jne.
Mutta tää oli antoisa keskustelu, vaikka aloitukstesta normi harmistrollaus paistoikin (voi harmis raukkaa, aina haluais olla hyvä mies, mut naiset pakottaa kaikkeen moraalisesti arveluttavaan!!!!). Antoi mulle taas lisää ymmärrystä siitä, miten ihmiset on erilaisia ja mitä eri tasoja suhteissa on... Jeps.. SielunKumppanuusTason Kumppanuus Vaatimuksesta Lähretähän.. Ja Siitä Ei Pal Jousteta.. Eikä ole Järkeäkään Joustaa.. Jos ei sitten Välttis halua jotain Pelkistettyä Vaihdannais/Hyöty Suhdetta/Suhteilua.. ;P
.. Jeps.. SielunKumppanuusTason Kumppanuus Vaatimuksesta Lähretähän.. Ja Siitä Ei Pal Jousteta.. Eikä ole Järkeäkään Joustaa.. Jos ei sitten Välttis halua jotain Pelkistettyä Vaihdannais/Hyöty Suhdetta/Suhteilua.. ;P
Vaihto on kaikissa ihmissuhteissa aina läsnä.
todellavaikeeta kirjoitti:
.. Meidän kahden On aikast turha keskustella tälläisistä asioista.. Sulla on Sun Juttus jne. Ja Mulla Mun.. ;P
.. Meidän kahden On aikast turha keskustella tälläisistä asioista.. Sulla on Sun Juttus jne. Ja Mulla Mun.. ;P
Me ei olla muutenkaan kovin paljoa keskusteltu tällä palstalla. Oletko lukenut mun keskustelun aloituksia paljon? Ymmärrän, jos ajattelemme liian eri tavalla, voi olla vaikeeta rakentaa sujuvaa keskustelua.
Me ei olla muutenkaan kovin paljoa keskusteltu tällä palstalla. Oletko lukenut mun keskustelun aloituksia paljon? Ymmärrän, jos ajattelemme liian eri tavalla, voi olla vaikeeta rakentaa sujuvaa keskustelua.
.. Olen Mä niitä(kin) välillä Tiiraillut.. Mut Joo.. Kuten Sanoin Persoonan/Luonteen Piirteissä/Ominaisuuksia Jne.. Jne.. Sen verran Eroavaisuuksia, että Monet jutut menevät Enemmän Tahi Vähemmän EriTavoin.. ;P
.. Tallustelet myös tätä Polkua EriVaiheessa.. Ja on niitä muitakin Syitä, miksi en Kauhiast käyttäisi Aikaa&EnerGiaa meidän väliseen keskusteluun.. ;P
.. PäivänJatkoja Kuiteskin Sinnekin.. Toivottavasti oli Hjyvä Päivä.. ;P- NainenRuudunTakaa
Sanoo ihminen, joka ei osaa jakaa.
- mielenkiintoistaon
"He muistuttavat erehtymättömästi entisaikojen Golgata-Olga hahmoja, joille metakka, pahuuden ilmianto ja muiden ihmisten kärsimys ei aiheuta minkäänlaista päänvaivaa." eli, tässä siis eläydytään pahiksen osaan, narsistit muuten tutkitusti tuntevat empatiaa ns lajitovereitaan kohtaan.
.. Ei se ole aitoa Empatiaa.. Vuan NarsuMarsujen ItseSuggestioDefenssiJärjestelmän Tuotosta, elikkäs sen Järjestelmän, millä Omat(kin) NarsuMarsumaiset Persestelyt&Outoilut SeliSelitellään Itselle ja Muille Parhain Päin.. ;P
.. Eli se On lähinnä Vain ja Ainoastaan "Empatiaa" Omaa Persestely Käytöstä kohtaan.. Eihän NarsuMarsu Halua/Pysty Tunnustaa, kuinka /C:stä oleva Persestelijä&Outoilija Hän Oikeasti On.. ;D
- juustomuna
Kyllä se vaan niin on, että siten kuin psykopatia on määritelty niin miehissä on enemmän psykopaatteja. Ei sille voi mitään. Tietysti jos halutaan alkaa muuttamaan psykopaatin määrittelyä tai poistamaan nimitys niin asia muuttuu.
.. Tuollaiset "tutkimus" tulokset Ovat "erään" Uskonnon Mädättämiä "tutkimuksia".. ;D
.. Ehkä tässä vielä JokuPäivä saadaan Murrettua Kyseisen Uskonnon VaikutusValta, niin saadaan TotuuDellisempaa Tutkimusta AikaiSeksi.. ;D
- yuktrneyutmy
Taitaa psykopaatti sanana yleistyä kuin narsisti jokunen vuosi sitten, että monista käytetään vaikkei todellisuudessa olisikaan. Tovi sitten melkein jokaisen eukon mies oli narsisti, niin vissiin nyt kaikki menestyjät ovat psykopaatteja.
- lempeä_herätys
"Olen omissa havainnoissani – varmasti yhtä pitävissä kuin Erikson omissaan – joutunut todella karmeiden psykopaattisten ja manipuloivien naisten käsittelyyn. Naisten käytös on vastannut juuri Eriksonin kuvaamia punainen -ihmistyypin tapoja. He muistuttavat erehtymättömästi entisaikojen Golgata-Olga hahmoja, joille metakka, pahuuden ilmianto ja muiden ihmisten kärsimys ei aiheuta minkäänlaista päänvaivaa."
Tarkoitatko siis ihan omia kokemuksiasi? Vai mitä tarkoitat tuolla ilmauksella "omissa havainnoissani"?
Ovatko kyseiset ihmiset yhä elämässäsi? Jos ei, miten pääsit heistä eroon?
Itse siedin aika tarkkaan 10 vuotta liian huonoa kohtelua. Ei nyt ihan psykopatiaa, mutta kaikenlaisia ongelmatapauksia, joista aiheutui itselleni kohtuuttomia kärsimyksiä. Eräänä päivänä päätin vain, että kenelläkään miehellä ei olisi mitään asiaa elämääni, ellei hän kohtelisi minua hyvin.
Sen jälkeen asiat ovat sujuneet paremmin. Tapasin (nyt jo entisen) rakkaani ja elin suhteessa, jollaisesta useimmat ihmiset vain uneksivat. Pari päivää sitten kirjoitin aloituksen "Miksi miehet ovat ihania", ja vaikka nyt olenkin sinkku, ympärilläni on mukavia ja miellyttäviä miehiä.
Tuota artikkelia kommentoisin vielä sen verran, että psykopaatteja hakeutuu kaikkiin paikkoihin, joissa on mahdollisuus vallan väärinkäyttöön. Jotkut elävät siitä. Eipä siinä tilanteessa auta muu kuin itse lähteä muualle.Oli jutusta lainattu tekstiä, siis ne omat havainnot ovat jutun kirjoittaneen toimittajan (MARKKU JOKIPII | 22.07.2018 | 10:34- päivitetty 22.07.2018 | 10:38) enkäö kyllä yhtään ihmettele, toimittajakuntahan on nykyään naisvoittoista feministiä, oikeat toimittajat siivottiin enimmäkseen kortistoon 2000-luvun alussa, luin siitä jokus jutun kuinka vihervasemmistolaiset feministiti valtasivat toimitukset ennen matutuksen alkua kun piti saada kansan mielipiteitä muokattua.
- lempeä_herätys
Harmaaritari kirjoitti:
Oli jutusta lainattu tekstiä, siis ne omat havainnot ovat jutun kirjoittaneen toimittajan (MARKKU JOKIPII | 22.07.2018 | 10:34- päivitetty 22.07.2018 | 10:38) enkäö kyllä yhtään ihmettele, toimittajakuntahan on nykyään naisvoittoista feministiä, oikeat toimittajat siivottiin enimmäkseen kortistoon 2000-luvun alussa, luin siitä jokus jutun kuinka vihervasemmistolaiset feministiti valtasivat toimitukset ennen matutuksen alkua kun piti saada kansan mielipiteitä muokattua.
Katsos, niin olikin. Lainausmerkit olivat edeltävän kappaleen alussa. Luin kyllä alkuperäisenkin artikkelin.
Minä en kyllä ihan heti sanoisi tuota tekstiä naisvihamieliseksi. Ihan neutraalihan se on. Kai jokainen ymmärtää, että psykopaatteja on molemmissa sukupuolissa.
No pystytkö kertomaan yhtään tarkemmin kaverisi kokemuksista ilman, että loukkaat hänen yksityisyyttään? lempeä_herätys kirjoitti:
Katsos, niin olikin. Lainausmerkit olivat edeltävän kappaleen alussa. Luin kyllä alkuperäisenkin artikkelin.
Minä en kyllä ihan heti sanoisi tuota tekstiä naisvihamieliseksi. Ihan neutraalihan se on. Kai jokainen ymmärtää, että psykopaatteja on molemmissa sukupuolissa.
No pystytkö kertomaan yhtään tarkemmin kaverisi kokemuksista ilman, että loukkaat hänen yksityisyyttään?No en ihan tarkkaan viitsi kertoa mutta naiset on kuulemma hyviä istumaan palavereissa ja visioimaan järjettömyyksiä, toteutukseen sitten tarvitaan miehiä kun naiset ei osaa. Jos joku joutuu korkeaan asemaan nostettujen naisten epäsuosioon hankkiudutaan henkilöstä eroon, annetaan liikaa töitä joista ei voi suoriutua, levitellään valheita, lähetetään terveystarkastuksiin jotta saadaan myöntämään uupumus, ollaan muka huolestuneita tarkoituksena saada pitkälle sairaslomalle ja sitä kautta irtisanominen jne. noita vissiin aika paljonkin joille tehty vastaavia temppuja, hyvin yleistä naisvaltaisissa organisaatioissa kuulemma. Yhden miessairaanhoitajankin tiedän joka naisesimiesten harjoittaman henkisen väkivallan käytön seurauksena paloi niin loppuun ettei taida enää ikinä mennä työelämään.
- lempeä_herätys
Auts. :-0
Joillain työpaikoilla on jotenkin jännä kahtiajako miesten ja naisten kesken. Toisen sukupuolen edustaja nähdään jotenkin eri ryhmään kuuluvaksi ihan vain siitä syystä, että hän on eri sukupuolta. Ei se ole lähtökohtaisesti negatiivista, mutta voi tietysti johtaa (minun näkökulmastani) outoihin rooliodotuksiin.
Tuo kertomasi ilmiö on varmasti yksi esimerkki tällaisen kahtiajaon äärimmäisestä muodosta. Onneksi nykyään työpaikkakiusaamisen käsittely on niin vakava velvoite esimiehille, että käsittelyn laiminlyömisestä ei pääse helpolla. - sananhelinää
lempeä_herätys kirjoitti:
Auts. :-0
Joillain työpaikoilla on jotenkin jännä kahtiajako miesten ja naisten kesken. Toisen sukupuolen edustaja nähdään jotenkin eri ryhmään kuuluvaksi ihan vain siitä syystä, että hän on eri sukupuolta. Ei se ole lähtökohtaisesti negatiivista, mutta voi tietysti johtaa (minun näkökulmastani) outoihin rooliodotuksiin.
Tuo kertomasi ilmiö on varmasti yksi esimerkki tällaisen kahtiajaon äärimmäisestä muodosta. Onneksi nykyään työpaikkakiusaamisen käsittely on niin vakava velvoite esimiehille, että käsittelyn laiminlyömisestä ei pääse helpolla.Ei työpaikkakiusaamisiin sen paremmin puututa kuin ennenkään.
- verottomat
Suomalaisissa kansalaisjärjestöissä ainakin ennen oli karmeita akkoja johtajina. Järjestöthän ovat poliittisia kenttiä, joiden ei tarvitse maksaa edes veroja, ne voivat olla valtio valtiossa , ihan mielivaltaisesti. Akka huusi usein: Joku täältä lähtee ambulanssilla, ja se ei ole minä. Tavallinen räyhääminen oli Taivaassa tavataan ja Kyllä minä saan vielä sinut tuhottua. Koska järjestö on politiikan käyttöalue ja siinä otetaan vain joku yhteiskunnallinen aihe julkisivuksi ja ihmisiä hämäämään, siellä sitten suojellaan näitä "oikean värisiä" mielipuolia. Työterveyspuoli ei voinut näille mitään, vaikka työntekijät sairastuivat - siis ne työntekijät, joilla ei olut poliittista tukea.
Kierrän kaukaa kaikki suomalaiset kansalaisjärjestöt!!!! - havainnoija
Monet on punaisia ihmistyyppejä
- ihmepantuja
niin te olette varmaankin kaikki homoja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501089
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.281014Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s44893- 41765
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49727- 61681
- 37599
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 76587
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57585