Tutustuin eronneeseen mieheen ja meillä alkoi suhde lupaavasti. Erosta on aikaa vajaa 2v. Kun miehen exä sai tietää miehen olevan suhteessa, repesi helvetti. Soittelee aamuyöstä uhkausviestejä, kiristää ties millä asioilla. Mies on kuunnellut näitä juttuja ja ollut huolissaan ja tukenut.
Luulin tilanteen jo rauhoittuneen, mutta taas exä veti jostain kilarit. Pitääkö lopettaa hyvin alkanut seurustelu exän takia?
Meillä on vahva tunnesidos miehen kanssa ja mies haluaa olla kanssani. Exä tietysti toivoo meidän eroavan. Ongelmaa ei ollut miehen ja exän eron jälkeen kuin vasta nyt, kun mies alkoi seurustella.
Osaa syyllistää, painostaa, haukkua ja ties mitä.
En haluaisi hirveästi puuttua, koska minulle ei kuulu heidän aiemmat selvittelynsä. Siltikin tekee vaikeaa. Pitääkö tässä nyt kaikkien alkaa tuota exää pönkittää, että se jaksaa itsensä kanssa.
Miehen exä roikkuu mukana
12
1461
Vastaukset
- hyvyötäläski
Pitäisi. Häivy helvettiin toisten parisuhteissa mätääsi levittämässä - toisten haavoittamisesta ilosi kun saat. Trolli olet tosin kyllä ja löyhkäät provoinesi paskaläskiltä.
- ebbax
Mikäs sinua vaivaa? Vai tarkoitatko tuolla, että exän pitäisi olla pois toisten parisuhteesta. Siitä olen samaa mieltä. Kun on erottu, jatketaan elämää omilla ehdoilla.
Jos olisi kyseessä suhde varattuun mieheen, kuuluisi moitteet siinä tapauksessa miehelle. Useinhan miehet esittävät niin vapaata, vaikka olisivat tiiviisti parisuhteessa.
vaikea sanoa. Onko mielestäsi jotain, jotä mies voisi mielestäsi tehdä? Jos miehesi handlaa tilanteen mielestäsi huonosti, kannattaa hänelle sanoa siitä, mutta älä ole itse kontaktissa miehen exään vähääkään.
Jos pariskunnalla ei ole yhteisiä lapsia ei miehen pitäisi olla enää ollenkaan tekemisissä exsänsä kanssa. Puhelin vaan äänettömälle tai exän numerolle jopa esto. Jos taas lapsia on, niin exää ei pysty mitenkään sulkemaan pois elämästä ja yleensä pitää vielä mielistellä lasten takia.
Tämä tarina toimii esimerkkinä parillekin asialle joista aina välillä sanon:
1) Joskus kuulee parien sanovan, että eivät he mitään ositussopimuksia, tai huoltajuussopimuksia tarvitse, koska pystyvät sopimaan kaiken kaveripohjalta. Voidaampa vielä jakaa esim venettä tai kesämökkiä. Tämä toimii usein siihen asti kun mukaan astuu uudet kumppanit ja kateus ja mustasukkaisuus.
2) Kyllä eronneen "lapsellisen" kumppanin ottaminen on vaikea yhtälö. Ensinnäkin eletään tietysti lasten ehdoin, hahyvässäkin tapauksessa mukana on aina miehn exä, jonka menoijen mukaan suunnitellaan omat viikonloput, kesälomat jne. Ja jos exä on hankala, niin kuin hyvin usein on, elämä voi käydä hyvin vaikeaksi.- roikkuvakakkonenmeillä
Nämä todella ikäviä nämä roikkuvat ex tai kakkoset. Niin miten ne hieno varaisesti häädetään? Siihen ei juuri uutena"sanomista tai vaatimusta tehdä että ei vastailee sille jne. Ikäviä tapauksia täytyy myöntää.
- finitos
Miehen on tehtävä loppu exän roikkumisesta. Jos ei tee, jätä mies.
- BadSign
Samaa mieltä.
Vaikka olisi yhteisiä lapsia, yhteydenpidon voi pitää asiallisena ja henkisesti etäisenä oli ex-kumppani sitten minkälainen kaheli tahansa.
Tuollaiset yölliset yhteydenotot, draama ja uhkailu ja se että mies haluaa tukea naista ties missä. ei lupaa hyvää. Miehen pitäisi ymmärtää itsekin käsitellä entinen parisuhteensa loppuun ja sitten lopettaa ihmissuhde kokonaan.
Jos mies ei halua tai pysty sitä tekemään ja selittelee. ettei voi jättää exäänsä pulaan/ vaikeuksiin tai jostain muusta syystä antaa exän vaikuttaa elämäänsä. lähde suosiolla eteenpäin.
- truth
" Soittelee aamuyöstä uhkausviestejä, kiristää ties millä asioilla. "
Ratkaisu: puhelin yöksi kiinni. Jos soittelee päivisin uhkausviestejä > ilmoitus poliisille häirinnästä. - Osa-aikaeläkeläinen
Vaimoni exä uhkasi muutama vuosi sitten tappaa meidät. Kun tuo mies hiljakkoin kuoli, sanoi vaimoni että enää ei tarvitse pelätä. Minä olin jo unohtanut koko jutun.
- näinmeilläpäin
On se paskamaista kun pitää suhteeseen tuoda mukanaan vittumainen ex. Kyllä pitäisi osata hoitaa ex pois kuvioista niin ettei uutta häiritse. Jos ex haluaa jotain vieläkin yhteyttä pitää kysykää uudelta voiko hän myös olla ystävä hälle? Muutoin ikävä kyllä monen miehen unelma toteutuu kun tietäen saa vaihtaa sitä koloa. Yhdenkin tiedän kuinka sen ex tuli heti kuvioon takaisin kun uuden löysi. Ei mennyt kuin mm. Kk ilmoitti uudelle eron halut. "Eivät sovi toisilleen jne.... Mitä farssia. Nyt entiset ex onnelliset kertovat meille muille kuinka ne rakastaakin toisiaan. Pahoittellen tuolle uudelle kun rannalle jäi vikiseen.
- 2is1
Ota ukoltas kakkoseen, unehtuu eksät.
- ytr
Mies ei ole vielä eronnut, aikuisten oikeasti, koska roikkuu ex-vaimossaan. Sitten kun puhelin on yöt sulki eikä enää "tue" exäänsä, ero paremmin hallussa. Kukaan ei roiku, ellei toinen anna siihen mahdollisuutta.
- Heivaaäijäpoiselämästäsi
Ei tuosta mitään tule äijäs on exäriippuvainen ,kun vastaa exän puheluihin exälle voi laitta eston ja yöksi puhelin sulki.
Sitte hiukan eri, jos mukuloita kuvioissa, mutta ei niidenkään takii tarvi yöllä soitella ja uhkailla.”
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2801694Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle411631- 231518
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71228Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101067Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32910