Kuka on piilottanut Lada Samarat?

dementix

Olen tarkkaillut koko kesän hyväpeltistä Ladaa, mutta vain ylihintaisia museotason autoja on myynnissä. Joskus 90-luvun alussa venäläiset hamstrasivat näitä, mutta tuskin niitä enää sinne menee. Vai lähtisinkö Egyptiin Ladan tehtaalle hakemaan uutta tai ostaisiko paikalliselta Mehmetiltä uuden karhean? Onko Egypti turvallinen maa auton ostajalle? Ehkä kannattaa tuoda ajamalla, niin näkee samalla maisemia. Israelista varmaan olisi turvallisin reitti laivata aarre Euroopan kautta Suomeen. Jos veisi Egyptiin nuuskaa menomatkalla, voisi ansaita omaisuuden ja afäärien avulla Lada tulisi lähes ilmaiseksi voittorahoilla hankittuna.

7

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Venäläisfiilistä

      Samarat on tosiaan harvassa, monet jo mätiny pois. Takavetoiset Ladat on hurjan hintaisia hyväkuntoisina.
      Itselläni meni nenän edestä siisti Samara sedan, niin oli tyytyminen 110-sarjan laitteeseen.

      • Anonyymi

        Oi lada oli lujaa laatua nykyisin niitä ei enää näy tienpäällä juurikaan joten luulisin niiden olevan piilotettuna romuttamoille ja niistä on tehty jo ruokalusikoita eli kun syöt metallilusikalla syöt tod näk samaralla


    • maksakunnolla

      Ladasta pitää aina maksaa mitä myyjä pyytää, ei niitä muuten ilman mistään saa......

    • sgsrgrsg

      Harkitse myös Skodaa, joka Ladan pahin kilpailija. Melko samanlainen ominaisuuksiltaan ja niitä on paremmin saatavilla.

    • Ellet ole trolli, niin oletko yhtään miettinyt mitä auton tuominen Egyptistä käytännössä maksaisi?
      Israeliin ei välttämättä tarvitse ajaa, sillä Suomeen on Alexadriasta - ellei sitten suoria laivayhteyksiä - niin ainakin jonkun Keski-Euroopan sataman kautta Härmään.
      Oletan, että olet ostamassa käytettyä, koska Samaraa ei valmistettane enää vientiin edes Egyptissä. Lisäksi siellä on vasemmanpuolinen liikenne, joten ratti on sitten oikealla.
      Egypti ei ole EU-maa, joten maahantuonnissa Suomeen peritään täten tullia, alv ja autovero päälle. Lisäksi voi tulla ongelmia auton saamiseksi ns. "kilpiin" Suomessa.
      Onko kaikki sitten vaivan väärtti on sitten eri asia. Suomestakin on elinkaarensa lopussa olevia autoja pilvin pimein.

    • HarrasteAuto

      Ladakerhon sivuille ostoilmoitus tai sitten Viron tarjontaa katselemaan. Hyvät yksilöt on hinnakkaita.

    • LiAndderrsson

      Kova kysyntä, parhaat yksilöt menee tutunkauppaa vasemmistoliiton kokoontumisissa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe