No huh huh 20 ottelua pelattu ja 14 häviöä 3 tasaa ja vain 3 vaivaista voittoa, pitäisköhän alkaa jo häpeään ja siirtyä suoraan 3divariin. Aivan säälittävää pelaamista miten tuosta voi ees ylpeä olla? No yks hyvä homma tässä on pääsee ainakin tilastollisesti suomen paskimmaks joukkueeks. Kaikki jättää tällä hetkellä uppoavan laivan vain säälittävät puolesta puhuvat täällä yrittää tsempata, mutta tekevät vain itsestään pellejä
Ps Kemi potkupallo
30
789
Vastaukset
- expotkupalloilija
Monessako pelissä olet ollut kannustamassa Ps Kemiä?
- Kempa
Neljässä ja ei ollu kyllä katsomisen arvoista alkoi vaan säälittää
- expotkupalloilija
Käväseppä kattomassa enemmän pelejä niin ymmärrät enemmän. Ja sitäpaitsi. Sääli on sairautta!
- expotkupalloilija
Missä on Valencis? Eipä näy mahtuvan enää edes HJK:n vaihtopenkille.
- expotkupalloilija
Kiitos Karjalainen kauden upeimmasta omasta maalista. Toivottavasti olivat kaipaamasi ulkomaan tarkkailijat kattomassa esityksiäsi.
- expotkupalloilija
Nyt on Ps Kemin vahvistukset vahvistuksia sanan varsinaisessa merkityksessä. Näyttäköön tilastot mitä näyttää niin Kemin esim 5-2 voitto oli lähempänä kuin 3-3 tasapeli. Näin se vaan menee. Ei oo muutako kuin......
- Bhuaahahaaa
" Ei oo muutako kuin......" Kolmos divari ja sinne se joutaakin. 😂
- expotkupalloilija
Se parhaiten nauraa jonka kuoppaa toinen kaivaa.
- catman
Ryhtiliikkeen voi ja kannattaa alottaa: Intterikin voittanut neljä viime peliään ja on kuntopuntarin jaetulla toisella tilalla klubin kanssa, waasa kärjessä,yksi pojo enemmän.
- expotkupalloilija
Ryhtiliike on aloitettu jo.
- expotkupalloilija
11 peliä vielä pelaamatta ja 33 pistettä jaossa. Katellaan ja kannustetaan loppuun asti ja sitten nähhään missä ollaan.
- ruutintanta
Kävin katsomassa HJK-Rops peliä Helsingissä. Paikalla oli 500 fania ja raivoisa kannustus.
Rops on onnistunut luomaan tiiviin yhteisön joka seuraa joukkuetta. Onnistuisipa Kemikin tässä riitelyn sijasta. - expotkupalloilija
Nyt sitten kävässään Helsingissä pellaamassa kuninkaallisesti ja sitten aletaan kerään pisteitä seuraavista peleistä jotta ainakin TPS jätetään taakse. kaikki kannustaan sillä ei oo muuta ko Ps Kemi.
- Noitaakkasyväkankaalta
Harri Tauriainen kehiin mukana Tupu Lupu Ja Hupu sekä Aku Ankka
- expotkupalloilija
Super Hessu on jo joukkueessa. Muita ei tarvita.....uskoisin?
- expotkupalloilija
Jos tässä huonosti Kemin Kuninkaille käy niin aletaampa ensi kesänä kannustaan Simon Kirin pesäpallojoukkuetta. Heillä on nostetta tällä hetkellä.
- expotkupalloilija
Napataan pyhänä HJK:lta 3 pointsia ja katellaan sitten missä mennään. Ei oo muutako..........................
- Bhuaahahaaa
Ei oo muutako ............ divariiii!!! https://www.livetulokset.com/jalkapallo/suomi/veikkausliiga/sarjataulukko/
- Keminpotkupalloilija
Tasapeli taisi tulla.
- Pelieiolevielämenetetty
Melkeinhän tuo onnistui, kun 'mahtava' HJK ei ite saanut maalin maalia vaikka niiden koutsi uhos just Lubljana-tappioiden selityksenä, että heidän (hjk) ongelmana on se kun Veikkausliigasta ei löydy heille vastusta. Ja kuinkas sitten kävikään kun jumbo otti pinnan ja hjk ei tosiaan saanut edes maalin maalia. Hyvä Kemiii ja huono L-suo! : )
- expotkupalloilija
Näyttääpi valitettavasti TUL:n joukkueen,Ps Kemin veikkausliigapaikka olevan suuri ongelma työväenkaupunkina tunnetun Kemin asukkaille ja päättäjillekkin.
- expotkupalloilija
Näkkeeköhän ensi vuodeksi luvatun Sauvosaaren urheilupuiston uudistuneista katsomoista tätä meidän iki-ihanaa ympärivuotista lumilinnaa jotta veronmaksajat voisivat sitä joukolla ihastella?
- expotkupalloilija
Jaa...... näyttääpi Karjalainenkin joutuneen vaihtopenkille oottamaan soittoa ulkomailta KuPS:ssa. Eipä kuiteskaan tarvi tulla tänne tympeään Kemmiin pellaamaan tällä kaudella. Ei oo muuta kuin Ps Kemi.................
- expotkupalloilija
Surkein esimerkki suomalaisessa futiskulttuurissa miten pissa voi nousta päähän on Karjalainen. Kannattas käydä Mäksän ( Juho Mäkelän ) juttusilla.
- expotkupalloilija
Tilannehan on nyt se,että veikkausliigassa pelataan Kemi vastaan Muu Suomi. No,Rovaniemeltä tuli hieman kiitosta kun napattiin piste HJK:lta mutta uskon tuonkin Rovaniemeläisten kiitoksen olevan väliaikaista.
- expotkupalloilija
Saatiinpa kuiteski tuo valtakunnallinen potkupallokentän haukkuminen siirtymään Kemistä Rovaniemelle ainakin hetkeksi.
- expotkupalloilija
Huomenna kaikki Saukkiin! Otetaan pisteet SJK:lta vaikka huutamalla. Joukkue iskukunnossa( Sebastian Sorsan video) Nyt pitää kannustajienkin olla iskussa. Ei oo muutako .......
- Keminpotkupalloilija
Vielähän expotkupalloilija on hengissä eikä matkalla Kuopion ohi Viron kylpylään.Vähän kerkisin pelästyä.
- expotkupalloilija
Henkissä ollaan ja huomenna huuvetaan Ps Kemille voitto! Ei oo muuta kuin........Ps Kemi!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522