Ps Kemi potkupallo

Kempa

No huh huh 20 ottelua pelattu ja 14 häviöä 3 tasaa ja vain 3 vaivaista voittoa, pitäisköhän alkaa jo häpeään ja siirtyä suoraan 3divariin. Aivan säälittävää pelaamista miten tuosta voi ees ylpeä olla? No yks hyvä homma tässä on pääsee ainakin tilastollisesti suomen paskimmaks joukkueeks. Kaikki jättää tällä hetkellä uppoavan laivan vain säälittävät puolesta puhuvat täällä yrittää tsempata, mutta tekevät vain itsestään pellejä

30

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • expotkupalloilija

      Monessako pelissä olet ollut kannustamassa Ps Kemiä?

    • Kempa

      Neljässä ja ei ollu kyllä katsomisen arvoista alkoi vaan säälittää

    • expotkupalloilija

      Käväseppä kattomassa enemmän pelejä niin ymmärrät enemmän. Ja sitäpaitsi. Sääli on sairautta!

    • expotkupalloilija

      Missä on Valencis? Eipä näy mahtuvan enää edes HJK:n vaihtopenkille.

    • expotkupalloilija

      Kiitos Karjalainen kauden upeimmasta omasta maalista. Toivottavasti olivat kaipaamasi ulkomaan tarkkailijat kattomassa esityksiäsi.

    • expotkupalloilija

      Nyt on Ps Kemin vahvistukset vahvistuksia sanan varsinaisessa merkityksessä. Näyttäköön tilastot mitä näyttää niin Kemin esim 5-2 voitto oli lähempänä kuin 3-3 tasapeli. Näin se vaan menee. Ei oo muutako kuin......

      • Bhuaahahaaa

        " Ei oo muutako kuin......" Kolmos divari ja sinne se joutaakin. 😂


    • expotkupalloilija

      Se parhaiten nauraa jonka kuoppaa toinen kaivaa.

    • catman

      Ryhtiliikkeen voi ja kannattaa alottaa: Intterikin voittanut neljä viime peliään ja on kuntopuntarin jaetulla toisella tilalla klubin kanssa, waasa kärjessä,yksi pojo enemmän.

    • expotkupalloilija

      Ryhtiliike on aloitettu jo.

      • Kohti divaria.😆


    • expotkupalloilija

      11 peliä vielä pelaamatta ja 33 pistettä jaossa. Katellaan ja kannustetaan loppuun asti ja sitten nähhään missä ollaan.

    • ruutintanta

      Kävin katsomassa HJK-Rops peliä Helsingissä. Paikalla oli 500 fania ja raivoisa kannustus.

      Rops on onnistunut luomaan tiiviin yhteisön joka seuraa joukkuetta. Onnistuisipa Kemikin tässä riitelyn sijasta.

    • expotkupalloilija

      Nyt sitten kävässään Helsingissä pellaamassa kuninkaallisesti ja sitten aletaan kerään pisteitä seuraavista peleistä jotta ainakin TPS jätetään taakse. kaikki kannustaan sillä ei oo muuta ko Ps Kemi.

    • Noitaakkasyväkankaalta

      Harri Tauriainen kehiin mukana Tupu Lupu Ja Hupu sekä Aku Ankka

    • expotkupalloilija

      Super Hessu on jo joukkueessa. Muita ei tarvita.....uskoisin?

    • expotkupalloilija

      Jos tässä huonosti Kemin Kuninkaille käy niin aletaampa ensi kesänä kannustaan Simon Kirin pesäpallojoukkuetta. Heillä on nostetta tällä hetkellä.

    • expotkupalloilija

      Napataan pyhänä HJK:lta 3 pointsia ja katellaan sitten missä mennään. Ei oo muutako..........................

      • Bhuaahahaaa

      • Keminpotkupalloilija

        Tasapeli taisi tulla.


      • Pelieiolevielämenetetty

        Melkeinhän tuo onnistui, kun 'mahtava' HJK ei ite saanut maalin maalia vaikka niiden koutsi uhos just Lubljana-tappioiden selityksenä, että heidän (hjk) ongelmana on se kun Veikkausliigasta ei löydy heille vastusta. Ja kuinkas sitten kävikään kun jumbo otti pinnan ja hjk ei tosiaan saanut edes maalin maalia. Hyvä Kemiii ja huono L-suo! : )


    • expotkupalloilija

      Näyttääpi valitettavasti TUL:n joukkueen,Ps Kemin veikkausliigapaikka olevan suuri ongelma työväenkaupunkina tunnetun Kemin asukkaille ja päättäjillekkin.

    • expotkupalloilija

      Näkkeeköhän ensi vuodeksi luvatun Sauvosaaren urheilupuiston uudistuneista katsomoista tätä meidän iki-ihanaa ympärivuotista lumilinnaa jotta veronmaksajat voisivat sitä joukolla ihastella?

    • expotkupalloilija

      Jaa...... näyttääpi Karjalainenkin joutuneen vaihtopenkille oottamaan soittoa ulkomailta KuPS:ssa. Eipä kuiteskaan tarvi tulla tänne tympeään Kemmiin pellaamaan tällä kaudella. Ei oo muuta kuin Ps Kemi.................

    • expotkupalloilija

      Surkein esimerkki suomalaisessa futiskulttuurissa miten pissa voi nousta päähän on Karjalainen. Kannattas käydä Mäksän ( Juho Mäkelän ) juttusilla.

    • expotkupalloilija

      Tilannehan on nyt se,että veikkausliigassa pelataan Kemi vastaan Muu Suomi. No,Rovaniemeltä tuli hieman kiitosta kun napattiin piste HJK:lta mutta uskon tuonkin Rovaniemeläisten kiitoksen olevan väliaikaista.

    • expotkupalloilija

      Saatiinpa kuiteski tuo valtakunnallinen potkupallokentän haukkuminen siirtymään Kemistä Rovaniemelle ainakin hetkeksi.

    • expotkupalloilija

      Huomenna kaikki Saukkiin! Otetaan pisteet SJK:lta vaikka huutamalla. Joukkue iskukunnossa( Sebastian Sorsan video) Nyt pitää kannustajienkin olla iskussa. Ei oo muutako .......

      • Keminpotkupalloilija

        Vielähän expotkupalloilija on hengissä eikä matkalla Kuopion ohi Viron kylpylään.Vähän kerkisin pelästyä.


    • expotkupalloilija

      Henkissä ollaan ja huomenna huuvetaan Ps Kemille voitto! Ei oo muuta kuin........Ps Kemi!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe