Alasti kotona

Nakupelle_

Onko muita, jotka nyt tappohelteillä ovat kotona koko ajan ilkosillaan. Itse heitän kaikki vaatteet pois aina kun pääsen ovesta sisään. Ei täällä muuten pystyisi olemaan nakuilu on kuitenkin yllättävän mukavaa. Kumpa ulkonakinnolisi paikoja, jossa voisi olla nyt helteellä nakuna.

63

5802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ah.tinderimiehet

olen korkeastikoulutettu liisa 43v ja heitän kaikki vaatteet pois tai ainakin pikku pöksyt pois aina kun tapaan tinderimiehen niin ne miehet tietää miten naista käsitellään

• Nakupelle_

Haista sinä vajaamielinen välimerkitön pitkä paska, äläkä sotke päähänpinttymiäsi äläkä seksuaalifantasioitasi kaikkiin keskusteluihin.

• Narttu_

Tällainen ohuen ohut, hihaton paidan tapainen, jotta kehtaa parvekkeella olla, ei muuta.

• Nakupelle_

Pimpero ihan paljaana vai?

• Atm-tapaus

Kyllä olen alasti. Eilen kävi joku siivooja nuori nainen oven takana ja avasin oven nakuna.

• kaikysyäsaa

Mitä sitten tapahtui?

• 8768876

Yyterissä kävin hiljan. Siellä näin paljon alastomia ihmisiä. Suurin osa tietenkin vanhoja ukkoja mutta muutaman naisenkin näin tissit ja perse paljaana. Niillä naisilla oli tietenkin mies mukana, ei viitsi mennä kovin lähelle. Yksi vanha muija pyllisti minuun päin ja karvainen majava näkyi jalkovälistä.

Pistin sellaisen asian merkille, että nuoret naiset eivät koskaan lähde yksin rannalle. Aina on mies tai kaverit seurana. Eivätkö he uskalla vai mikä on?

• trollikka

Nuoret ja nuoret... 30 vuotias olen, hyvin harvoin yksin olen yleisellä uimarannalla käynyt. Tylsää olla rannalla yksinään ja sitt on aina olemassa nuo häirikkö käytökselliset ihmiset.

Merellä käyn kalassa ja uimassa ... samalla reissulla hoituu kumpikin asia, ihan yksin ollessani.
        Kalastusvehkeet pois vedestä ja järjestykseen veneessä, rappuset paikoilleen ja vene ankkuriin tai ainakin tuuliankkuriin ja uimaan.
        Uinnin jälkeen pyyhe ympärillä voi vaikka ajella kotia kohti... ja sopivassa kohti ennen kotilaituria pysähtyä sen verran et kiskasen T-paidan ja sortsit ylleni, tai märjän uimapuvun päälle ohut froteinen hihaton mekko... ne ylläni voin jo autollenikin kävellä laiturilta.
        Mutt ihan tosissaan otan mieluusti jonkun luotettavan ihmisen mukaani merelle... sukupuoleen katsomatta, on puheseuraa ja apua jos merellä jotain ongelmia tulee.

• mies--

Naapurin nainen on ollut monena päivänä pihallaan ihan alasti. Moikkasin sille vieläpä. Ei tunnu välittävän muista, onhan se hienoa että on oma itsensä eikä alastomuudessa ole mitään pahaa.

• Anonyymi

Tuo on kyllä mahtavaa, olispa napuri nainen noin vapamielinen , en tykkäis pahaa, päinvastoin.

• vaatteetpäälle

Sairasta pervoilua!

• Mulla on mekko päällä, mutta koira on alasti.

• Narttu_

Koirillekin on sellaisia viilennysliivejä. En tiedä mitä niissä on sisällä, mutta tuli siitä taas mieleeni sellainen painopeitto.. jonka voisi taas viilentää pakastimessa..

• Ko_

Kyllä, alasti olen, ikkunat ja partsiovi aukki ja tuulettimet päällä ... jos joku kiikarilla katsoo sisään, niin .. saa luvan nauraa vapaasti, ei ole hävettävä mitään .. 173cm pitkä, 63kg. treenatut paljas p*rse katso vastaan 🤣

• .. Suurimman osan aikaa.. Boksereilla ja Shortseilla.. Ajoittain Vain Boksereilla tai Pyyhe Lantiolla.. Ja Kaikki Mahdolliset Aukot ja Luukut Auki Asunnossa.. YötPäivää.. ;D

.. On nääkin Ilmat.. Ja Helpotusta Ei Ole kauheest Luvas.. Kun Sää Karttoja Tiirailee.. =(

• Miksette te hyvät ihmiset hommaa jäähdytyslaitetta? N, 150e alkaen saa jo ihan hyviä käytettyjä. No rimpuilin minäkin pelkän tuulettimen kaa ennen kuin tajusin hommata oikean laitteen.

• Harmaaritari kirjoitti:

Miksette te hyvät ihmiset hommaa jäähdytyslaitetta? N, 150e alkaen saa jo ihan hyviä käytettyjä. No rimpuilin minäkin pelkän tuulettimen kaa ennen kuin tajusin hommata oikean laitteen.

Alkaa olee varastot tyhjinä...näyttää nollaa aikalailla.

Laitteet on mennyt kaupaksi.

• LadyZorro kirjoitti:

Alkaa olee varastot tyhjinä...näyttää nollaa aikalailla.

Laitteet on mennyt kaupaksi.

Niin, siksipä kannattaa ennakoida. No sillon itekin kun tuon oman hommasin sellanen uus jonka aioin tilata "yllättäen" olikin loppunut kun helteet alkoi. nyt varmaan tuossa talven aikana tai keväällä varmaan sitten päivitän tuon nykyisen hiljaisempaan malliin. Teillä kun on ok-talo niin luonnollinen valinta ois ilmalämpöpumppu, sen kun saa viilennykselle ja lämmityskuluissa vielä säästää hintansa muutamassa vuodessa niin se jäähdytys olis pelkästään extraa. Jotain tonnilla saa koneen ja asennus viitisensataa, taatusti hyvä sijoitus.

Niin, siksipä kannattaa ennakoida. No sillon itekin kun tuon oman hommasin sellanen uus jonka aioin tilata "yllättäen" olikin loppunut kun helteet alkoi. nyt varmaan tuossa talven aikana tai keväällä varmaan sitten päivitän tuon nykyisen hiljaisempaan malliin. Teillä kun on ok-talo niin luonnollinen valinta ois ilmalämpöpumppu, sen kun saa viilennykselle ja lämmityskuluissa vielä säästää hintansa muutamassa vuodessa niin se jäähdytys olis pelkästään extraa. Jotain tonnilla saa koneen ja asennus viitisensataa, taatusti hyvä sijoitus.

Juu, meillä on ilmanlämpöpumppu ostoslistalla. Noin 2500€ siihin hupsahtaa.

Ostoslista on pitkä. ☺️

• LadyZorro kirjoitti:

Juu, meillä on ilmanlämpöpumppu ostoslistalla. Noin 2500€ siihin hupsahtaa.

Ostoslista on pitkä. ☺️

Ei ihan noin paljoo, varmasti laadukkaan saa jo 1400e:

https://www.gigantti.fi/product/MSZFH25VEE1/mszfh25vee1

Noi mitsubishit ainakin on hyviä vehkeitä. Giganttin kautta asennus 595e, halvemmallakin varmaan urakoitsijat tekee suoraan tilattuna

https://www.gigantti.fi/cms/20140522_114750/ilmalampopumpun-asennus/

Tuolla varmaan aika realistinen laskelma säästöistä:

https://www.vattenfall.fi/ilmalampopumppu/llmalampopumpun-hyodyt/

Sähkönkulutus / vuosi Vuotuinen säästösi ilmalämpöpumpun avulla
        9 500 kW/h / vuosi Säästö: n. 170 € / vuosi
        Säästö: hiilidioksiidipäästöinä: n. 11 000 ajokilometriä / vuosi *
        17 500 kWh / vuosi Säästö: n. 400 € / vuosi
        Säästö: hiilidioksiidipäästöinä: n. 25 000 ajokilometriä / vuosi *
        22 500 kW/h / vuosi Säästö: n. 550 € / vuosi
        Säästö: hiilidioksiidipäästöinä: n. 35 000 ajokilometriä / vuosi *
        25 000 kW/h / vuosi Säästö: n. 600 € / vuosi
        Säästö: hiilidioksiidipäästöinä: n. 39 000 ajokilometriä / vuosi *

Toi kannattaa kyllä laittaa sinne ostoslistan kärkipäähän kun säästäminen alkaa heti käyttöönotosta. asennuksen osalta saa vielä kotitalousvähennyksenkin. Elä mieti, osta, osta, osta :D

Ei ihan noin paljoo, varmasti laadukkaan saa jo 1400e:

https://www.gigantti.fi/product/MSZFH25VEE1/mszfh25vee1

Noi mitsubishit ainakin on hyviä vehkeitä. Giganttin kautta asennus 595e, halvemmallakin varmaan urakoitsijat tekee suoraan tilattuna

https://www.gigantti.fi/cms/20140522_114750/ilmalampopumpun-asennus/

Tuolla varmaan aika realistinen laskelma säästöistä:

https://www.vattenfall.fi/ilmalampopumppu/llmalampopumpun-hyodyt/

Sähkönkulutus / vuosi Vuotuinen säästösi ilmalämpöpumpun avulla
        9 500 kW/h / vuosi Säästö: n. 170 € / vuosi
        Säästö: hiilidioksiidipäästöinä: n. 11 000 ajokilometriä / vuosi *
        17 500 kWh / vuosi Säästö: n. 400 € / vuosi
        Säästö: hiilidioksiidipäästöinä: n. 25 000 ajokilometriä / vuosi *
        22 500 kW/h / vuosi Säästö: n. 550 € / vuosi
        Säästö: hiilidioksiidipäästöinä: n. 35 000 ajokilometriä / vuosi *
        25 000 kW/h / vuosi Säästö: n. 600 € / vuosi
        Säästö: hiilidioksiidipäästöinä: n. 39 000 ajokilometriä / vuosi *

Toi kannattaa kyllä laittaa sinne ostoslistan kärkipäähän kun säästäminen alkaa heti käyttöönotosta. asennuksen osalta saa vielä kotitalousvähennyksenkin. Elä mieti, osta, osta, osta :D

Heh, Mitsubishiä isäntä on puhunut hommaavansa, siihin vielä nätti ulkokuori siis suoja ympärille.

Porukoilla on ilmanlämpöpumppu ja mulla oli ok-talossa 2. Hyvä härveli se on

• LadyZorro kirjoitti:

Heh, Mitsubishiä isäntä on puhunut hommaavansa, siihin vielä nätti ulkokuori siis suoja ympärille.

Porukoilla on ilmanlämpöpumppu ja mulla oli ok-talossa 2. Hyvä härveli se on

Kaikki kiltit >& kunnolliset miehet jotka jotain ymmärtää hommaa Mitsubishin pumpun kun se on paras :D
        Tuollanen panasonmicin halpakin toimii, varaosien saanti voi olla vähän vaikeempaa kun kiina-osia saattaa olla:

https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/lampo-vesi-ja-ilmanvaihto/lammitys/ilmalampopumput/ilmalämpöpumppu-panasonic-re9rke

Tuollakin jähdyttelis varmaan:

https://www.ultimatemarket.com/epages/ultimatemarket.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2015101604/Products/ILP10arc[3]

Kaikki kiltit >& kunnolliset miehet jotka jotain ymmärtää hommaa Mitsubishin pumpun kun se on paras :D
        Tuollanen panasonmicin halpakin toimii, varaosien saanti voi olla vähän vaikeempaa kun kiina-osia saattaa olla:

https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/lampo-vesi-ja-ilmanvaihto/lammitys/ilmalampopumput/ilmalämpöpumppu-panasonic-re9rke

Tuollakin jähdyttelis varmaan:

https://www.ultimatemarket.com/epages/ultimatemarket.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2015101604/Products/ILP10arc[3]

Käykö k&k määritelmään jääräpäätkin? Jotka päättää jääräpäänä puolesta ja vastaan?

• LadyZorro kirjoitti:

Käykö k&k määritelmään jääräpäätkin? Jotka päättää jääräpäänä puolesta ja vastaan?

Toki K&K miehissä on myös peräänantamattomuutta, jotkut voisi nähdä sen vikana mutta jotkut toiset taas vakautena, vähän niin kuin kallio seisoo K&K mies rakkaidensa rinnalla :) Jos K&K miehessä olisi tuota pientä jääräpäisyyden ominaisuutta nainen saattaisi siitä helposti muovata aisurimiehen ja sehän on kuolemaakin pahempi kohtalo.

• Narttu_
        Harmaaritari kirjoitti:

Miksette te hyvät ihmiset hommaa jäähdytyslaitetta? N, 150e alkaen saa jo ihan hyviä käytettyjä. No rimpuilin minäkin pelkän tuulettimen kaa ennen kuin tajusin hommata oikean laitteen.

Nyt on ensimmäisen kerran tässä asunnossa noussut yli 25 asteen, lämpimällä puolella on 27. Mutta silti hyvä (teko)syy keekoilla pelkässä alushameessa.

Toki K&K miehissä on myös peräänantamattomuutta, jotkut voisi nähdä sen vikana mutta jotkut toiset taas vakautena, vähän niin kuin kallio seisoo K&K mies rakkaidensa rinnalla :) Jos K&K miehessä olisi tuota pientä jääräpäisyyden ominaisuutta nainen saattaisi siitä helposti muovata aisurimiehen ja sehän on kuolemaakin pahempi kohtalo.

Jaaha, vai ni.🙄🙃

• LadyZorro kirjoitti:

Jaaha, vai ni.🙄🙃

joo niin se vaan menee, toki ymmärrän jos ja kun parisuhteessa aiheutuu paineita siitä että k&k mies ei muutukaan parisuhteeseen mentyään ihan niin kuin ei muutu jännämieskään. Siksi kaikkien k&k miesten kanssa parisuhteeseen ryhtyneiden naisten tuleekin kysyä itseltään tiesinkö minä että se on tuollainen kuin on suhdetta aloittaessani? jos vastaus on myönteinen tietää nainen kuitenkin ettei häntä kusetettu niin kuin valkoritarimiehet usein tekee, nainen itse teki valinnan siinä kohtaa että tällainen mies minulle riittää ja hyäsksyn sen itsepäisyyksineen. Jos nainen taas ajtteli että "minä muutan tuon miehen" virhehän on oikeastaan sen naisen eikä miehen tekemä.

• .. JaaHans.. Taas on ViestiLaatikossa "RoskaPostia".. ;D

.. Noh, Onneks olette kuitenkin olleet Kohtuu Siivosti ja Maltilla Kirjoitelleet.. Ja ihan Hyvää Infoa(kin) on Kyllä Tullut.. Ainaskin @Nartulta.. ;D

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. JaaHans.. Taas on ViestiLaatikossa "RoskaPostia".. ;D

.. Noh, Onneks olette kuitenkin olleet Kohtuu Siivosti ja Maltilla Kirjoitelleet.. Ja ihan Hyvää Infoa(kin) on Kyllä Tullut.. Ainaskin @Nartulta.. ;D

Lopeta Nuuska valituksesi.

• Ananias kirjoitti:

Lopeta Nuuska valituksesi.

.. Onks Pertsalla Taas PahaPjäivä?.. ;D

.. Onks Pertsalla Taas PahaPjäivä?.. ;D

Muistutin vain että seuraan sinunkin edesottamuksiasi.

• Ananias kirjoitti:

Muistutin vain että seuraan sinunkin edesottamuksiasi.

.. On se Hjyvö, että Meillä on Tuollainen "VeliKulta" Palstalla.. Oikkee PsykoDadi.. ;D

.. On se Hjyvö, että Meillä on Tuollainen "VeliKulta" Palstalla.. Oikkee PsykoDadi.. ;D

Nohnoh, olepa siivosti ettei tarvi antaa luunappia.

.. Mitä muuten nyt Vois Syörä?.. Sä voisit miettii sitä.. Mä käyn sillä aikaa Laittaa Teen Hautuu.. Ja Hörppäsen Samalla, kun Lueskelen Palstaa.. I-Han Rau-Has-Sa.. ;D

joo niin se vaan menee, toki ymmärrän jos ja kun parisuhteessa aiheutuu paineita siitä että k&k mies ei muutukaan parisuhteeseen mentyään ihan niin kuin ei muutu jännämieskään. Siksi kaikkien k&k miesten kanssa parisuhteeseen ryhtyneiden naisten tuleekin kysyä itseltään tiesinkö minä että se on tuollainen kuin on suhdetta aloittaessani? jos vastaus on myönteinen tietää nainen kuitenkin ettei häntä kusetettu niin kuin valkoritarimiehet usein tekee, nainen itse teki valinnan siinä kohtaa että tällainen mies minulle riittää ja hyäsksyn sen itsepäisyyksineen. Jos nainen taas ajtteli että "minä muutan tuon miehen" virhehän on oikeastaan sen naisen eikä miehen tekemä.

No sanotaan näin, että en tykkää et mies koittaa muuttaa mua, joten ajattelen tuskin mieskään hirmusti tykkää muuttelemisesta.

Mutta toi ylijyrääminen jääräpäisyys, ettei voi kompromissia tehä yhtään on aika rasittavaa, kun tyyli muuttuu yksinvaltiaaksi.

Kaikista rasittavinta mitä mm. omassa suhteessa kohtaan liian usein.

Ei oo kiva olo olla. Onneksi kohta lähtee töihin päsmäröimään. Saa olla vähän erillään. 😊

• LadyZorro kirjoitti:

No sanotaan näin, että en tykkää et mies koittaa muuttaa mua, joten ajattelen tuskin mieskään hirmusti tykkää muuttelemisesta.

Mutta toi ylijyrääminen jääräpäisyys, ettei voi kompromissia tehä yhtään on aika rasittavaa, kun tyyli muuttuu yksinvaltiaaksi.

Kaikista rasittavinta mitä mm. omassa suhteessa kohtaan liian usein.

Ei oo kiva olo olla. Onneksi kohta lähtee töihin päsmäröimään. Saa olla vähän erillään. 😊

Ja ihmiset muuttuu olosuhteiden muuttuessa muutenkin, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Mutta kaikki muuttuu, jos ei mitään muutosta tapahdu ei yleensä kehitystäkään.

Jotkut sit kääntyy sisäänpäin ja erkanee, toiset jotenkin toisinpäin. Elämänmuutokset vaikuttaa...

• LadyZorro kirjoitti:

Ja ihmiset muuttuu olosuhteiden muuttuessa muutenkin, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Mutta kaikki muuttuu, jos ei mitään muutosta tapahdu ei yleensä kehitystäkään.

Jotkut sit kääntyy sisäänpäin ja erkanee, toiset jotenkin toisinpäin. Elämänmuutokset vaikuttaa...

.. HöpönLöpön.. Se Kaikki on jo Valmiiksi Veres (Persoonassa/Luonteessa), jos/kun ei oteta huomioon AivoVaurioita.. Jopa SuurimmaOsassa Erillaisissa AivoKemian "sekaisuus" Tiloissa Yksilö Toimii YksiLöllisesti oman Verensä Mukaisesti.. ;P

.. HöpönLöpön.. Se Kaikki on jo Valmiiksi Veres (Persoonassa/Luonteessa), jos/kun ei oteta huomioon AivoVaurioita.. Jopa SuurimmaOsassa Erillaisissa AivoKemian "sekaisuus" Tiloissa Yksilö Toimii YksiLöllisesti oman Verensä Mukaisesti.. ;P

No sä et esim voi tietää millainen sä ole vanhempana, ennen kuin olet vanhempi. Sulla voi olla joku aavistus ja ihanne, mutta vasta se lapsi siinä tekee susta vanhemman ja tuo susta esiin monia asioita mitä sä et tiennyt ittessäs olevankaan.

Samoin joku perhe-elämä, elämänmuutoksia jotka muokkaa ihan erilailla kun yksin aina vapaan tahtonsa kanssa ollessa. Voipi tulla yllätyksenä.☺️

Ettei jaksakaan jotain, mistä ennen haaveili. Ja uskoi olevan onnen täyttymys. Se on just sitä ittestään oppimista, huomata mm. tämmösiä asioita.

• LadyZorro kirjoitti:

No sä et esim voi tietää millainen sä ole vanhempana, ennen kuin olet vanhempi. Sulla voi olla joku aavistus ja ihanne, mutta vasta se lapsi siinä tekee susta vanhemman ja tuo susta esiin monia asioita mitä sä et tiennyt ittessäs olevankaan.

Samoin joku perhe-elämä, elämänmuutoksia jotka muokkaa ihan erilailla kun yksin aina vapaan tahtonsa kanssa ollessa. Voipi tulla yllätyksenä.☺️

Ettei jaksakaan jotain, mistä ennen haaveili. Ja uskoi olevan onnen täyttymys. Se on just sitä ittestään oppimista, huomata mm. tämmösiä asioita.

Sä voit haaveilla parisuhteestakin ja ajatella sit mä olen sellanen ja sellanen kumppani. Mutta se sun kumppani, sen olemus, käytös, elämän muut seikat ynnättynä siihen voikin tuoda pintaan susta ihan jotain muuta, kun olit kuvitellut.

Sit sä fiksuna voit oppia, että ei musta ookkaan tämmösissä olosuhteissa paljon kehuttavaa tai en kestä jonkinlaista painetta tai ihmustä kumppanina jne.

Sit sä kai muutat suuntaa? Etkä jatka pään takomista seinään?

• LadyZorro kirjoitti:

Sä voit haaveilla parisuhteestakin ja ajatella sit mä olen sellanen ja sellanen kumppani. Mutta se sun kumppani, sen olemus, käytös, elämän muut seikat ynnättynä siihen voikin tuoda pintaan susta ihan jotain muuta, kun olit kuvitellut.

Sit sä fiksuna voit oppia, että ei musta ookkaan tämmösissä olosuhteissa paljon kehuttavaa tai en kestä jonkinlaista painetta tai ihmustä kumppanina jne.

Sit sä kai muutat suuntaa? Etkä jatka pään takomista seinään?

.. Taas tätä.. NaisMäröintiä.. ;D

.. En lähre Tähän.. Loputtomaan Suohon TarpoMahan.. ;D

.. Taas tätä.. NaisMäröintiä.. ;D

.. En lähre Tähän.. Loputtomaan Suohon TarpoMahan.. ;D

Fiksu veto. 🤣😉👍

• LadyZorro kirjoitti:

Fiksu veto. 🤣😉👍

.. Naiset.. ;D

• LadyZorro kirjoitti:

"Ja ihmiset muuttuu olosuhteiden muuttuessa muutenkin, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Mutta kaikki muuttuu, jos ei mitään muutosta tapahdu ei yleensä kehitystäkään.

Jotkut sit kääntyy sisäänpäin ja erkanee, toiset jotenkin toisinpäin. Elämänmuutokset vaikuttaa..."

Niin, toki voi ihmisenä muuttua mutta minä olen suunnilleen samoilla linjoilla kyllä nuuskan kanssa että se perusluonne on kyllä mitä on. Naiset varmaan ajattelee positiivisemmin, eihäön muuten mikään selittäisi jännämiesten suosiota mutta me miehet ei haaveilla, me vaan tiedetään. Mullakin sellainen tuntuma että se millainen ihminen oli nuorempana säilyy läpi elämän, olen ihan omista kavereistakin sen nähnyt.

Parisuhdeasioiden suhteen olen sitä mieltä että jos se elo ei meinaa sujuakaan, juurikin siksi että kuviteltiin että mies/nainen muuttuu kun menee naimisiin, saa lapsia tms. niin sitten pitää miettiä ratkaisuja. Väkisin ei voi kenenkään luonnetta muuttaa se on siellä aina. Entäs sitten olosuhteet? Mutenkin olen melkeinpä sitä mietlä että oispa kiva semmonen talo jossa oia molemmille omat puoliskot mutta niitä nyt harvemmin taitaa olla. Pitäisköhän teidän tehdä silleen että mies sais jonkun pihamökin jota sitten asuttais, pleikkais siellä eikä sekaantuis talon tapahtumiin etkä sinä mökin tapahtumiin, toinen sais tehdä etupihan mieleisekseen ja toinen takapihan .

"Ja ihmiset muuttuu olosuhteiden muuttuessa muutenkin, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Mutta kaikki muuttuu, jos ei mitään muutosta tapahdu ei yleensä kehitystäkään.

Jotkut sit kääntyy sisäänpäin ja erkanee, toiset jotenkin toisinpäin. Elämänmuutokset vaikuttaa..."

Niin, toki voi ihmisenä muuttua mutta minä olen suunnilleen samoilla linjoilla kyllä nuuskan kanssa että se perusluonne on kyllä mitä on. Naiset varmaan ajattelee positiivisemmin, eihäön muuten mikään selittäisi jännämiesten suosiota mutta me miehet ei haaveilla, me vaan tiedetään. Mullakin sellainen tuntuma että se millainen ihminen oli nuorempana säilyy läpi elämän, olen ihan omista kavereistakin sen nähnyt.

Parisuhdeasioiden suhteen olen sitä mieltä että jos se elo ei meinaa sujuakaan, juurikin siksi että kuviteltiin että mies/nainen muuttuu kun menee naimisiin, saa lapsia tms. niin sitten pitää miettiä ratkaisuja. Väkisin ei voi kenenkään luonnetta muuttaa se on siellä aina. Entäs sitten olosuhteet? Mutenkin olen melkeinpä sitä mietlä että oispa kiva semmonen talo jossa oia molemmille omat puoliskot mutta niitä nyt harvemmin taitaa olla. Pitäisköhän teidän tehdä silleen että mies sais jonkun pihamökin jota sitten asuttais, pleikkais siellä eikä sekaantuis talon tapahtumiin etkä sinä mökin tapahtumiin, toinen sais tehdä etupihan mieleisekseen ja toinen takapihan .

Heh, joo te puhutte perusluonteesta. Mä siitä mitä sieltä tulee esiin ja käy vallitsevaksi elämäntilanteen ja olosuhteiden muuttuessa.

Jos mikään ei esim koskaan ole ahdistanut, se piirre minkä ahdistus saa aikaan voi olla täysin uusi ihmiselle itselleenkin havaita. Ja kun tietoa ja kokemusta elämätä karttuu usein myös vallitsevat ominaisuudet vakiintuu ja myös muuttuu matkalla nuoruudesta vanhuuteen.

Itsensä löytämistä, mitä on mahdotonta tapahtua, jos vallitsevat olisuhteet ei koskaan vaadi muutosta. En tiedä osaanko selittää ja selitänkö jo liikaakin.

Toivon, että ymmärrätte mutä tarkoitan. Perusluonne on olemassa, mutta sitä voi jalostaa.

Meille taas on parempi, kun arki alkaa. Kummalakin on kädet täys ohjelmaa omissa töissään. Mies oli monta vuotta ominpäin ja minä lasten kanssa ominpäin. Nyt kun ollaa tiiviimmin yhdessä myös ne yhteentörmäykset tulee helpommin esiin.

Lapsi arki ja ja laumassa oleminen poikkeaa paljon yksin olemisesta, yksin tekemisestä. Ja mä luulen, ettei hän ole tottunut koskaan tekemään kompromisseja ennen ja nyt on vähän kuin pakko joskus kyetä. Se ahdistaa...

Laumassa ei voi olla minä itte vaan.

• LadyZorro kirjoitti:

Heh, joo te puhutte perusluonteesta. Mä siitä mitä sieltä tulee esiin ja käy vallitsevaksi elämäntilanteen ja olosuhteiden muuttuessa.

Jos mikään ei esim koskaan ole ahdistanut, se piirre minkä ahdistus saa aikaan voi olla täysin uusi ihmiselle itselleenkin havaita. Ja kun tietoa ja kokemusta elämätä karttuu usein myös vallitsevat ominaisuudet vakiintuu ja myös muuttuu matkalla nuoruudesta vanhuuteen.

Itsensä löytämistä, mitä on mahdotonta tapahtua, jos vallitsevat olisuhteet ei koskaan vaadi muutosta. En tiedä osaanko selittää ja selitänkö jo liikaakin.

Toivon, että ymmärrätte mutä tarkoitan. Perusluonne on olemassa, mutta sitä voi jalostaa.

Meille taas on parempi, kun arki alkaa. Kummalakin on kädet täys ohjelmaa omissa töissään. Mies oli monta vuotta ominpäin ja minä lasten kanssa ominpäin. Nyt kun ollaa tiiviimmin yhdessä myös ne yhteentörmäykset tulee helpommin esiin.

Lapsi arki ja ja laumassa oleminen poikkeaa paljon yksin olemisesta, yksin tekemisestä. Ja mä luulen, ettei hän ole tottunut koskaan tekemään kompromisseja ennen ja nyt on vähän kuin pakko joskus kyetä. Se ahdistaa...

Sitten meillä on sekin, että kummallakin on aika vahva minäkäsitys ja itsemääräämisen oikeutus. Jääräpäitä omantiensä kulkijoita.

Mä olen sitä itsessäni joutunut jalostamaan ihmismyönteisemmäksi, niin etten voi aina sanoa viimistä sanaa vaikka joku asia ei olis mun mieleni mukaan. Ja samalla oppimaan olemaan nöyristelemättä liikaa, koska haluan tulla ihmisten kanssa toimeen. Kun hän taas haluaa haastaa kaikki, ihan sama tuleeko sen jälkeen toimeen tai ei.

Kunhan saa tehdä niin kuin itse haluaa. Tässä taitaa osua kolisten päät yhteen.

• LadyZorro kirjoitti:

"Meille taas on parempi, kun arki alkaa. Kummalakin on kädet täys ohjelmaa omissa töissään. Mies oli monta vuotta ominpäin ja minä lasten kanssa ominpäin. Nyt kun ollaa tiiviimmin yhdessä myös ne yhteentörmäykset tulee helpommin esiin.

Lapsi arki ja ja laumassa oleminen poikkeaa paljon yksin olemisesta, yksin tekemisestä. Ja mä luulen, ettei hän ole tottunut koskaan tekemään kompromisseja ennen ja nyt on vähän kuin pakko joskus kyetä. Se ahdistaa..."

Noin minäkin vähän veikkaan olevan. Ei se ihan huuhaata ole että pitkien lomien jälkeen yleensä erohakemuksiin tulee piikki. Joo se toinen voi olla ihanakin mutta jos sitä ihanuutta katsoo 24/7 voi se olla liikaa ihanuudesta huolimatta. Niin se on varmaan teilläkin että kun on riittävästi erossa ne yhteiset ajat on ok mutta koko ajan yhdessä alkaa ahdistaa vaatimuksineen. itse etäsuhdetta kokeilleena tiedän että bse olisi minun kaltaiselle ja varmaan miehes kaltaiselle paras vaihtoehto kun saa puhallustauot mutta semmoisessakin rasitteena sitten kulkemiset sun muut. Sikos ois hyvä kun ois omat asunnot vaikka samalla tontilla mutta siellä omassa sais ola ihan rauhassa,k kun pistää oven kiinni ei ois vaatimuksia :D Joo, kyllä se teilläkin rauhottuu kun syksy alkaa, mies varmaan jo oottaa että pääsee töihin :D

• KilttiMies89
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei niitä mistään saa.

• KilttiMies89 kirjoitti:

Ei niitä mistään saa.

Niin ei enää. Kannattaisi aina ajatella vähän etukäteen niin ei tule ongelmia. Yksi kaverinikin on tässä muutamana päivänä joutunut tuskailemaan autoasioidensa kanssa kun ei ennakoinut. Pari kk sitten melkein suuttui kun kysyin onko teettänyt yhtä määrävälein vaadittavaa juttua, väitti ettei tarvitse. No nyt sitten on teetetty mutta on ehtinyt tulla ongelmia muuallekin, rahaa palaa ja vituttaa, ennakoimalla olisi siltä välttynyt.

• Emmä ole alasti, jotain yleensä on päällä. En ole koskaan osannut hengailla alasti kotona tai muuallakaan. Lyhyitä pyrähdyksiä vain...tunnen kaipaavani jotakin vaatetta.

• Vilvoittelija

Usein olen alasti jos on kuuma, mutta kovalla tuolilla on vaikea istua, kun iho tarttuu siihen kiinni. Miehellä alkaa helposti kyllä viipottaa vehkeet kun tulee kotiin. Eipähän ole vaatteet tiellä.

• Ko_

Saunaliina tai pyyhe niin ei tarttuu kiinni ja sohvallakin on saunaliina. Helppo vaihtaa ja pestää

• Lämmin

Alasti päivällä, alasti yöllä, töissä vaatteet

• ilkosillaan

Minä alan jo hississä matkalla asuntooni availla puseronnappeja ja muita vaatteiden kiinnittimiä, jotta voin heti kuoriutua niistä kun pääsen sisälle asuntoon. Heitän heti kaikki pois.

• just.noin

Sama juttu

• Karvamies

Voi juupeli Karvamies luopui vastikkään villahousuistansa kun kerrankin tarkenee.

• Mies-yksin

Olen mökillä munasillaan.

• yksinäinen-äijä

Kyllä.Ihan hyvin voin olla ilman vaatteita kun on niin kuuma.
      Yksin asun kerrostaloyksiössä.Hyvin harvoin täällä vieraita on.

• Anonyymi

Oon 13 vee poika oon aina kotona munasillaan

• Anonyymi

Oon 15 vee poika olen syntynyt kesällä tykkään olla kotona nakuna olen kotona nakuna vaikka olisi vieraita kylässä

• Anonyymi

tuollainen peli tuo interstate.... ehtävä epäonnistui kerran, kun opening fire on joku corcette stingray..... ja tuhosin sen auton räjähti vahingossa

• Anonyymi

Kyllä minä olen kesällä kotona vähintään ilman paitaa & shortsit päällä, joskus vain boxereissa mitä merkitystä sillä on? Täysin normaalia. M35

• Anonyymi

Jos olen yxin, olen alasti.

• Anonyymi

En asu yksinäni, joten pikkarit ja t-paita riittävät mainiosti vaatetukseksi kotona.
      Mulla on talossani ilmalämpöpumppu ja samalla koneellinen ilmanvaihto, joten kesällä sisätiloissa ei ole tuskastuttavan kuumaa enää, tosin se syö jonkin verran sähköä.
      Ilkosillani saatan nukkua, saunomisen jälkeen; kunhan olen hiukseni ensin kuivannut!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      51
      3746
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2543
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2521
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1983
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1446
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1347
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1334
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      153
      1053
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1027
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      988
    Aihe