Millainen koneisto on ?
Paikka ei ole mikään siisti huomaamaton asennus tyyliä vaan voi jäädä näkyviin jotain osaa kunhan toimii hyvin vuodesta toiseen.
Ilamastointi jälkiasennus?
8
261
Vastaukset
- Vesisumua
Yleensä tehtaalla asentavat sellaisen, jälkiasennus on tuskien taival.
- unohda
Jälkiasennus ei kannata. Vaihda auto sellaiseen, jossa ilmastointi on jo valmiina. Vaikkei itse laitteen asennus ole luvanvaraista, niin kylmäaineen käsittely on.
- 24criittävä
Taidan ratkaista ongelman siirrettävällä koneella. Inverttillä sähkö.Helpoin halvin ja toimva ratkaisu ja lisäksi pienikokoinen pömpeli tavaratilaan kuin nestekaasupullo. Invertteri motonetistä . Autossani on extra akku ja iso niin eipä edes hetken pysähdys tyhjää akkua . Ongelma ratkaistu. Iltatöitä vain teettää.
- EiNiinYksinkertaista
Joo,ratkaisusi on hinnan ja lopputuloksen suhteen oikein hyvä koska todellakaan jälkiasennus ei kannata milläänmuotoa ollen aivan liian kallis investointi kustannuksiltaan.
Autonvaihto tai kestä tämä loppukesä.
Ennenvanhaan jälkiasenteisia ilmastointeja näki esim vanhoissa jenkkiautoissa kojelaudan alle asennettuina mutta nykyautot jo niin monimutkaisia että kait moinen keksintö ei niin vain onnistukkaan lisätä tietokonesysteemiin ja toki tilat on mahdottoman ahtaat millekkään muulle kuin juuri tuohon suunnitellulle laitteistolle kaikkine apuhärpäkkeineen ja siinä taasen usein muutoksia myös mm hihnoihin,hihnapyöriin ja jos vaikka mihin nippeleihin että homma onnistuu eli eroja konehuoneessa yllättävänkin paljon onko ilmastonti vai ei tehdasasennuksena. - wertyuiuytrewerty
Ilmastointia ei välttämättä tarvitse pakettiautossa edes helteillä, jos on riittävän tehokas puhallin, jonka suuttimet saa suunnattua kuljettajaan, eikä muuta viilennystarvetta ole. Harvemmissa on sellaista vakiona, omassa onneksi on.
- EiNiinYksinkertaista
Ilmastointia ja puhallinta ei voi oikeasti mitenkään verrata toisiinsa koska puhallin vaan siirtää max ulkolämpöistä ilmaa kovemmalla puhalluksella ohjaamoon(vetoisat olot selkosuomeksi) kun taas ilmastointi viilentää ilman halutun lämpöiseksi eikä sitä tarvi myöskään välttämättä puhaltaa suurella nopudella kajuuttaan kuten ei tietty tuosta pelkästään puhaltimen kautta tulevaakaan mutta silloin sen viilentävä vaikutus vielä onnettomampi mutta toki puhaltimen tuottama melukin silloin pienempi.
Toki sitä pärjää vaikka ilman puhallintakin ja ei lämmityslaitekkaan välttämätön ole,suolapusseja talvella paksusti päälle ja ikkunat auki kesää talvea tarvittaessa kuten aikoinaan mutta jos nykyajasta puhutaan ja jopa Suomessa ei ilmastonti niin ihmelaite ole etteikö kadunmieskin noitten välillä eroa huomaisi kuin yöllä ja päivällä olipa helle,syyskosteutta tai normaali kesäinen päivä.- lkjhgfdfghjhg
Koet varmaankin itsesi neroksi, kun selität ilamastoinnin ja puhaltimen välistä eroa. Se nyt on vaan käytännön fakta, että ilmastoinnin jälkiasennus on järjetöntä puuhaa.
- Gislavedmies
Ei hän mielestäni mitenkään "neroillut",paremminkin perusteli väärän olettamuksen että ikkuna auki ajaminen on lähestulkoon sama asia kuin ilmastointi,mitä se tosiaankaan ei ole.
Ei hän myöskään ottanut milläänmuotoa kantaa asentaakko jälkiasenteinen ilmastointi vaiko ei,kunhan perusteli vastaustaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185121Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211640- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101540Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231304- 951168
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351153