Kumpaa pettämistä näistä pidät pahempana?

Dontdothisathome

Lähdetään nyt siitä, että kumppanin pettäminen ei ole koskaan oikein, enkä pidä pettämistä hyväkyttävänä asiana missään muodossa, vaikka olen itsekin siihen sortunut.
Kadun siis suunnattomasti ja häpeän, että vaikean tilanteen myötä sorruin itse pettämiseen.

1.
Olet ollut kumppanisi kanssa jo useampia kuukausia, mutta tämän koko ajan kumppanisi on jättänyt sinua aina säännöllisesti, jonka jälkeen kadonnut päiviksi, kunnes itse olet saanut tehtyä sovinnon.
Tämä kuitenkin pahenee ja kumppanisi jättää sinut, katoaa, estää sinut ja alkaa pitämään jopa viikon hiljaiseloa välillä kommentoiden jotain ilkeää, kun yrität sopia. Ja viikon jokaisena päivänä koitat aina tehdä sovintoa.
Tämäkin toistuu pari kertaa. Mutta tällä yhdellä kertaa olet varma, että nyt kumppanisi on tosissaan, koska vielä pettämistä edeltävänä iltana sanoo, että teillä ei ole enää mahdollisuutta palata yhteen. Tämä siis tapahtuu viikko sen jälkeen, kun kumppanisi on sinut jättänyt.

Olet sopinut ystäväsi ja kumppanisi kanssa jo viikkoja ennen jättämistä baariin lähdöstä, joten päätät mennä, vaikka kumppanisi pyytää sinua jättämään menemättä, samana iltana, kun sanoo, että teitä ei enää ole.
Baarissa jossain vaiheessa tuntematon mies/nainen tulee juttelemaan ja jonkin ajan kuluttua tapahtuu halailua ja suutelua.
Lähdet miehen/naisen mukaan jatkoille ja halailua ja kiehnäilyä tapahtuu. Pussailua ja sohvalla makoilemista. Tämä mies tai nainen kielloistasi huolimatta yrittää ja koskettelee sinua alapäästä monia kertoja, ja jokainen kerta kiellät tai otat hänen kätensä pois. Nukutte lopuiksi erillänne, muuta ei tapahdu.

2.
Olet ollut kumppanisi kanssa jo useampia kuukausia, mutta samalla hän on jutellut muille miehille/naisille asiallisesti, omasta mielestäsi vähän flirttaillen. Kiellät jossain vaiheessa tämän kokonaan kumppaniltasi. Mutta usein jättäessäsi hänet ja kadotessasi, hän on mennyt juttelemaan miespuolisille/naispuolisille kavereilleen, kuten ennen suhdettannekin. Usein sinua ärsyyttääksesi.
Saattanut muutamia kertoja myös ladata tinderin ja laittanut sinulle kuvaa siitä, kun on siellä tai on jutellut jollekin, jotenkin todistaakseen, että jos sinä et häntä huoli ja heität pois säännöllisesti kuin roskan, niin joku kyllä hänet huolii.
Mutta, kun kumppanisi tajuaa, että et oikeasti häntä jätäkkään, vaan jollain oudolla tavalla osoitat mieltäsi ja testailet samalla kumppanisi lojaalisuutta, niin kumppanisi lopettaa noissa tilanteissa muille miehille/naisille juttelemisen.
Päätät jostain kumman syystä pahentaa tapaasi reagoida riitatilanteissa ja jätät lyhyen ajan sisään kumppanisi kahdeksi viikoksi, vaikka välissä olisitte sopineet.
Näiden jälkeen kumppanisi pettää sinua. (Ylempi.)

Seuraavana päivänä kumppanisi erossa olosta huolimatta tulee heti kertomaan mitä tapahtui, huonolla ja kylmällä asenteella. Mutta lopuiksi on pahoillaan, mutta puolustaa tekoaan sillä, että olit jättänyt hänet.
4 päivän päästä lähdet terassille, koska kumppanisi on ollut epäileväinen suhteestanne ja kertoo omia ajatuksiaan, mutta saatte tämä selvitettyä päivän aikana.
Terassilla seuraanne liittyy kaksi naista/miestä, ja laitat kumppanillesi harhaanjohtavia viestejä, kuinka olet lähekkäin näiden naisten/miehien kanssa.
Kumppanisi jättää sinut, koska olettaa, että olet kostopuuhissa, mutta jonkun ajan päästä yrität yhden kerran korjata tilanteen kännisellä viestillä, eikä kumppanisi usko sinun epäselvää selitystästi.
Tämän jälkeen annat näiden kahden seuraasi lyöttäytyneiden kirjoittaa kumppanillesi rumia ja alentavia asioita, ja itse et enää kirjoita mitään, vaan muutaman tunnin päästä lähdet toisen näistä naisen/miehen matkaan ja päätätte molemminpuolin loppuun asti harrastaa suuseksiä.
Myöhemmin väität kostoksi.

Ja vielä lopuksi haluan sanoa, että molemmat näistä pettämisistä on tosi fucked up, mutta kiinnostaa tietää, kumpaa näistä yleisesti ottaen pidätte pahempana.
Koska tästä toki ollut naurettavaa väittelyä ja molemmat sanovat juuri toisen teon olevan pahempi tiettyjen seikkojen takia.

6

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LataaTinderOleKinder

Umm... ei, molemmat ovat aivan äärimmäisen typeriä ja lapsellisia, anteeksi, en voi valita. Minusta koko suhde vaikuttaa sairaalta, ei tuo ole parisuhde, vaan kaksi ihmistä, joilla on pari suhdetta. En tiedä, onko kumpikaan valmiita parisuhteeseen oikeasti, eivät ainakaan toistensa kanssa.

Tiedän, ettet tahtonut kuulla tätä, mutta minä oikeasti irvistelin kun luin tuota. Kuulostaa todella oksettavalle, en itse katselisi vastaavaa mistään hinnasta.

• Kuten edeltäjä sanoo, molemmat ovat erittäin lapsellisia ja eivät tunnu ollenkaan tajuavan pitä seurustelu ja parisuhde ovat. Mielenvikaista meininkiä. Ette ymmärrä mitä rakkaus on.

1) Siinä ei ole mitään pettämistä tapahtunut, vaikka tuo alapään koskettelu olisi edennyt suoraksi panemiseksi. Kumppanihan oli jo ilmoittanut ettei parisuhdetta ole.

2) "samalla hän on jutellut muille miehille/naisille asiallisesti, omasta mielestäsi vähän flirttaillen. Kiellät jossain vaiheessa tämän kokonaan kumppaniltasi. Mutta usein jättäessäsi hänet ja kadotessasi, hän on mennyt juttelemaan miespuolisille/naispuolisille kavereilleen, kuten ennen suhdettannekin. Usein sinua ärsyyttääksesi. "

Vaikuttaa kieroon kasvaneelta mustasukkaiselta meiningiltä kieltää kavereiden kanssa jutteleminen. Itse en ainakaan lopettaisi.

"Päätät jostain kumman syystä pahentaa tapaasi reagoida riitatilanteissa ja jätät lyhyen ajan sisään kumppanisi kahdeksi viikoksi, vaikka välissä olisitte sopineet.
      Näiden jälkeen kumppanisi pettää sinua. (Ylempi.) "

Siis mitä ylempi? No ihan sama. Ei se ole pettämistä jos on toinen jättää ja menee sitten sänkyyn kolmannen osapuolen kanssa.

"Tämän jälkeen annat näiden kahden seuraasi lyöttäytyneiden kirjoittaa kumppanillesi rumia ja alentavia asioita, ja itse et enää kirjoita mitään, vaan muutaman tunnin päästä lähdet toisen näistä naisen/miehen matkaan ja päätätte molemminpuolin loppuun asti harrastaa suuseksiä. "

No eihän tämäkään ole pettämistä kun toinen on jättänyt.

Sanoisin, että tasapeli. Kaikissa tapauksissa kuviteltu pettäminen perustuu sille oletukselle, että vaikka toinen on jättänyt on sänkyyn meno kolmannen kanssa kuitenkin pettämistä.

• grownupkids

Keskenkasvuisen teinin näppäimistöltä tullut aloitus.
      Todella lapsellista ja kehittymätöntä käytöstä molemmissa esimerkeissä puolin ja toisin.
      Jos toinen ei osaa käyttäytyä, ei tiedä missä parisuhteen rajat menee, niin se on sinun valintasi hyväksytkö tuollaista vai et. Jos on ikää sen verran että kykenee juomaan ja pelaamaan ihmissuhteilla, on riittävästi ikää myös sille, että osaa asettaa rajat sille mitä parisuhteessaan sietää ja myös tajuaa omien tekojensa mahdolliset seuraukset.

Et sinä voi omistaa toista, et kieltää kumppaniasi tekemästä sitä tai tätä.
      Voit kontrolloida vain omaa käytöstäsi ja olet vastuussa siitä mitä- -sinä itse- parisuhteessasi teet tai sanot.

Oikeassa seurustelusuhteessa ei uhkailla jättämisellä, ei kadota päiviksi eikä viikoiksi ilmoittamatta, eikä lopeteta suhdetta kerran viikossa ja sitten tulla takaisin ja olla kuin ei mitään. Molemmat esimerkkisi ovat lasten lapsellista pelaamista, yhyy, vittu, paska kun et tee niin kuin minä sanon, niin minä suutun ja heitän pelivälineet jonkkaan.

Olipa kyseessä kumpi esimerkkisi tahansa, niin ei kaksi noin käyttäytyvää ihmistä pysyvää parisuhdetta pysty keskenään, eikä kenenkään muunkaan kanssa, rakentamaan, ikinä.

• hölmöilyä

Keskenkasvuisten pelleilyä. Ainoa jota tässä petätte on omat itsenne, että kykenisitte mihinkään vastavuoroiseen oikeaan parisuhteeseen. Kasvakaas aikuisiksi teinit ensin.

• täti-monica

Mitäääh? Ihan sekoboltsimeinikiä molemmat vaihtoehdot. Jos minulta "katoaa", niin ei ole mitään mahdollisuutta enää palata yhteen. Niinikään en todellakaan yritä sopia, jos minulle sanotaan jotain ilkeää. Se on heippahei. Ihan oksettava aloitus. Kuka tuollaista idioottitouhuilua jaksaa?

• Ontodepävarma

Kummatkin niin kieroutuneita että vain sairas noin toisella leikkii.
      Ja noin ajattelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      210
      1386
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      960
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      870
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      831
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      800
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      796
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      738
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      734
    Aihe