Olen ekologinen mimmi ja en haluaisi heittää hyväsukkaisia sukkahousuja roskikseen. Onko olemassa vaihdettavalla haarakiilalla varustettuja sukkahousuja? Vähän vastaavalla idealla siis kuin vaihdettavalla harjaksella oleva vessaharja. Ei haittaa vaikka maksaisi vähän enemmän, koska pitkässä juoksussa tulisi varmasti halvemmaksi. Ainakin luonto kiittäisi.
Vastaukset 4
- tuuletintoimii
Tarviiko haarakiilaa ollenkaa ?
- Hiivatulehrus
Kyl kai se on oltava muuten häppärit hiertyy fillarin satulaan?
- canis_lupus
No vaikka vaihdettavalla haarakiilalla. Mutta tärkeämpää olisi jos olisi sukkahousuja vaihdettavalla jalkateräosalla. Varpaiden tai kantapään kohdalta ainakin minulla sukkahousut usein ratkeaa. Ja sukkahousuja kuitenkin on käytettävä viikottain. Eikä ole helppo löytää sukkahousuja, joissa olisi myös kantavahvike. Pohjassakin saa olla. Ei haittaa vaikka kantavahvike jää vähän näkyviin kun on esim. matalat ballerinat jalassa. On kuitenkin aika huomaamaton kun olen vahvikkeellisia sukkahousuja käyttänyt matalien kenkien kanssa.
- jygfuygkugyg
Vaihdettava haarakiila!? Jo on kova kulutus jos haarakiila hajoaa ennen sukkia. Sukkahousujen allahan pidetään pikkareita. Jos ei sitten pidä niin sukkikset pestään joka päivä (pitäisi pestä muutenkin).
Sitten tuohon toiseen kysymykseen. Sukkahousut vaihdettavilla terillä on keksitty, niitä kutsutaan leggingseiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 96951
- 59878
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun68683- 41635
- 61632
Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka22552Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la33538Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille
Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka24512- 46484
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?37478