Varissuo on mainettaan parempi paikka

varissuonyksil

78

1221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annikanasiakas

Ei täällä ole mitään MCjengiä eikä jyystöautojakaan

• siellä.ne

Ei niitä ole olemassakaan. Ne ovat vain Periksen päässä.

• tarraIenkkari

Trollit valehtelee ;) Darkkiksen tarina periksen satuolennoista on muuttunut matkan varrella kivasti. Vähän niin kuin ikänsä kanssa, vaihtelee :D

https://aijaa.com/psWGY9

• siellä.ne kirjoitti:

Ei niitä ole olemassakaan. Ne ovat vain Periksen päässä.

Kyllä meidän kerhon Suomen chapterin päämaja on juurikin Vakkella. Eikä se liity perikseen millään tavoin, mitä nyt hän on käynyt kahvilla muutaman kerran ja tuntee muutaman kerholaisen.

• Puurunen
        bicky_royal kirjoitti:

Kyllä meidän kerhon Suomen chapterin päämaja on juurikin Vakkella. Eikä se liity perikseen millään tavoin, mitä nyt hän on käynyt kahvilla muutaman kerran ja tuntee muutaman kerholaisen.

Ei Vakkella ole minkään sortin mc-jengiä. Heikko vitsi, ätmitasoa.

• matulähiö
        Puurunen kirjoitti:

Ei Vakkella ole minkään sortin mc-jengiä. Heikko vitsi, ätmitasoa.

Ei ne matut prätkillä ajele

• jotainonoltava

En usko

• Oikeaamainosta

Eivät käytä alkoholia ja ovat henkisesti sekä fyysisesti terveempiä normaaleja ihmisiä.

• maine.puhdistuu

Varissuo on nyt mainettaan parempi paikka, koska DarkFear hilasi irvokkaan kaljunsa sieltä pois muutama vuosi sitten. Olihan se nyt alueen imagolle melkoinen kolaus, kun äitien piti aina laittaa kädet lastensa silmille kaikkien neitseellisten sasikaljujen kantaisän kävellessä kadulla kotiin "töistä" eli pyyhkimästä vanhusten perseitä 9 euron päiväkorvauksella.

• Ai sulla itselläi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusvuosina.

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Lisäksi mä laskisin itseni enemmänkin sinne yläluokkaan kuuluvaksi, kun mun tuntipalkkani on peräti 12-14euroa/tunti lisät päälle. Mihinkään tollaiseen ala-arvoiseen paskatyöhön mä en viitsisi lähteä, kun se veisi liikaa mun kallista aikaani ja onhan se raha ja varallisuus kuitenkin se ylivoimaisesti tärkein asia jokaisen miehen elämässä.

Muutenkin naiset joutavat tehdä yhteiskunnassa ne alempiarvoiset PASKATYÖT, kun taas meidän miesten kuuluu tehdä ne parempipalkkaiset ja tärkeämmät työt. Varsinkin kaikki hoitoalantyöt ovat just niitä akkojen hommia, jotka eivät kuulu meidän miesten tehtäväksi.

• Heli_y
        DarkFear kirjoitti:

Ai sulla itselläi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusvuosina.

Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies. Lisäksi mä laskisin itseni enemmänkin sinne yläluokkaan kuuluvaksi, kun mun tuntipalkkani on peräti 12-14euroa/tunti lisät päälle. Mihinkään tollaiseen ala-arvoiseen paskatyöhön mä en viitsisi lähteä, kun se veisi liikaa mun kallista aikaani ja onhan se raha ja varallisuus kuitenkin se ylivoimaisesti tärkein asia jokaisen miehen elämässä.

Muutenkin naiset joutavat tehdä yhteiskunnassa ne alempiarvoiset PASKATYÖT, kun taas meidän miesten kuuluu tehdä ne parempipalkkaiset ja tärkeämmät työt. Varsinkin kaikki hoitoalantyöt ovat just niitä akkojen hommia, jotka eivät kuulu meidän miesten tehtäväksi.

"Muutenkin naiset joutavat tehdä yhteiskunnassa ne alempiarvoiset PASKATYÖT, kun taas meidän miesten kuuluu tehdä ne parempipalkkaiset ja tärkeämmät työt. Varsinkin kaikki hoitoalantyöt ovat just niitä akkojen hommia, jotka eivät kuulu meidän miesten tehtäväksi. "

Hoitoalalla työskentelevänä naisena en ole pitkään aikaan lukenut mitään noin loukkaavaa. Toivottavasti kaltaisesi taantumuksellinen naisia halveksiva sovinistimulkku joutuu vanhuksena makaamaan omissa paskoissaan,, kun ketään ei kiinnosta sua hoitaa.

• Iuunmurskaaja-kake
        DarkFear kirjoitti:

Ai sulla itselläi on kalju vai. Taidat sitten olla niitä persujen äänestäjiä, kun oot kerran antanut sun tukkasi kaljuuntua ihan jo nuoruusvuosina.

Oletko trolli unohtanut, että jo viime vuoden puolella väitit että sulla on uusi työ, jossa tienaat peräti 14-16€ tunti plus lisät? :D

• Iuunmurskaaja-kake kirjoitti:

Oletko trolli unohtanut, että jo viime vuoden puolella väitit että sulla on uusi työ, jossa tienaat peräti 14-16€ tunti plus lisät? :D

No työpaikat vaihtuu ja samalla myös palkat siinä hieman, mutta kuitenkin palkkani on aina jo pelkän TES:n mukaan vähintään se 12euroa/tunti lisät. Joskus myös 14euroa/tunti lisät, riippuen vastuualueesta ja työnkuvasta.

• DF_surkein_trolli_evö
        DarkFear kirjoitti:

No työpaikat vaihtuu ja samalla myös palkat siinä hieman, mutta kuitenkin palkkani on aina jo pelkän TES:n mukaan vähintään se 12euroa/tunti lisät. Joskus myös 14euroa/tunti lisät, riippuen vastuualueesta ja työnkuvasta.

Buhahahahahhaaa :D:D:D

• 2plus2
        Iuunmurskaaja-kake kirjoitti:

Darkkiksen työpaikat vaihtelevat koska hän on vuokratyöfirman listoilla

• sititurkulainen

varixen väki on yli 50% mamuperäisiä ja lisäx junantuomat pöndeperäiset mehturit

Eri väkeä kui cityturkulainen aatelisto

Sekoomuslaiset haalivat halpatyövoimaa palvelemaan rahanahneita
      kokkelieläkeläisiä

• hehhehhee

Kaljusedän setäraivo sensuroitiin taas!

• häpeäisit

Eurooppalaisen suvaitsevaisen miehen tekstiä? Ei todellakaan, vaan persujuntin!

• häpeäisit kirjoitti:

Eurooppalaisen suvaitsevaisen miehen tekstiä? Ei todellakaan, vaan persujuntin!

Syyttäköön vaan itseään vitun kaljuntunut persupaskajuntti, kun tuli itse siinä vittuilemaan. Mähän sanoin siinä vaan ihan oikeutetusti takaisin.

• 46665433
        DarkFear kirjoitti:

Syyttäköön vaan itseään vitun kaljuntunut persupaskajuntti, kun tuli itse siinä vittuilemaan. Mähän sanoin siinä vaan ihan oikeutetusti takaisin.

Olet tosi itsekeskeinen. Mietitkö koskaan kenenkään muun tunteita kun omiasi. Ajatteletko ylipäätänsä muita kuin itseäsi.

• Onneksi en ole itse enää vuosiin Turussa asunut.

• Jblg

Niin sähän olit Vantaalla kaljukellunnassa

• Mielenkiintoinen ja asiallinen artikkeli Vakkesta, mutta tosiaan aika yllättävää että mua tai muita kerholaisia ei koskaan pyydetty haastatteluun. Kyllähän se väistämättä vaikuttaa Varissuon katujen kulttuuriin kun täällä on kuitenkin moottoripyöräkerhon päämaja.

Ehkä tällanen MC-scene ei vain sopinut suvakkitoimittajan arvomaailmaan eikä hän halunnut kertoa kuinka kesäillassa karvainen perse nousee ja laskee puistossa, Harrikat pärähtää ja Silverado lähtee liikennevaloista keulien :)))

• Peleoo

Varmaan siinä jutussa oli sellanen linjanveto, että puolivillaisella keskustelupalstalla esiintyviä mielikuvitusolentoja ei huomioida lainkaan.

• Knud_Möller
        Peleoo kirjoitti:

Varmaan siinä jutussa oli sellanen linjanveto, että puolivillaisella keskustelupalstalla esiintyviä mielikuvitusolentoja ei huomioida lainkaan.

Noin se on. Äitinsä kanssa asuvien aikamiespoikien kuten peris kyhäämällä potaskalla ei ole journalistista arvoa oikeassa elämässä.

• paskasakki

Kaupunginjohtaja Minna Arve tuskinpa suvakki on, kokoomus marionetti

• nihhhhhhhhhhh
        paskasakki kirjoitti:

Kaupunginjohtaja Minna Arve tuskinpa suvakki on, kokoomus marionetti

Suvakki voi olla myös kokoomuslainen. Kokoomuslaiset sitäpaitsi suurimmaksi osaksi jakavat käytännössä ihan saman arvomaailman kuin nykyinen vasemmisto, ainoastaan taloudellisten resurssien kohdentamiseen liittyvistä kysymyksistä ovat erimielisiä.

• Outo juttu tosiaan että teidän moottoripyörä kerhoa ei mainittu jutussa ollenkaan. Ja ihmettelin myös sitä että Suomen parasta Indy Car kuljettajaa Make Poraria ei mainittu sanallakaan. Muistan hyvin kun touko kuussa katsottiin kisaa Varissuon paikallisessa baarissa jonkun atk striimin kautta ja kisan jälkeen Make antoi haastatteluja ja lopuksi lähetti koto puoleen Varissuolle terveisiä ja kiitti kannustuksesta. Hieno juttu noin muutenkin kuinka Make nousi Varissuon kaduilta parras valoihin.

• Knud_Möller kirjoitti:

Noin se on. Äitinsä kanssa asuvien aikamiespoikien kuten peris kyhäämällä potaskalla ei ole journalistista arvoa oikeassa elämässä.

En mä ole mikään aikamiespoika vaan dynaaminen, menevä, nykyaikainen sinkkumies.

Eikä Bicky Royal tai hänen vetämänsä moottoripyöräkerho ole mitään mun kyhäämää potaskaa :)))))))) Mene vaikka itse Varissuolle käymään, niin näet että siellä se kerhotila on ja Varissuon kaduilla saatat bongata jyystärikarjun jos toisenkin jonka nahkaliivissä on kerhon tunnettu tatuoitu kalu -logo :)))))))))))))))))))

• d7y01bs2
        peris234 kirjoitti:

En mä ole mikään aikamiespoika vaan dynaaminen, menevä, nykyaikainen sinkkumies.

Eikä Bicky Royal tai hänen vetämänsä moottoripyöräkerho ole mitään mun kyhäämää potaskaa :)))))))) Mene vaikka itse Varissuolle käymään, niin näet että siellä se kerhotila on ja Varissuon kaduilla saatat bongata jyystärikarjun jos toisenkin jonka nahkaliivissä on kerhon tunnettu tatuoitu kalu -logo :)))))))))))))))))))

Milloin sairastuit?

• d7y01bs2 kirjoitti:

Milloin sairastuit?

Maaliskuun alussa varsin sitkeään flunssaan mikä kesti kolmisen viikkoa. Sittemmin pysynyt terveenä :)

• Vanhavakke
        peris234 kirjoitti:

Kuinkahan monta vuotta lisää pitäs Vakkella liikkua, että näkis ensimmäisen kerran pippelilogoliivisen läskin tai mc-tallin. Ei taida yksi ihmiselämä riittää olemattomien näkemiseen.

• mulkkulogo
        Vanhavakke kirjoitti:

Kuinkahan monta vuotta lisää pitäs Vakkella liikkua, että näkis ensimmäisen kerran pippelilogoliivisen läskin tai mc-tallin. Ei taida yksi ihmiselämä riittää olemattomien näkemiseen.

Vakken vaakunassa on mulkkulogo

• jessica_näätä
        mulkkulogo kirjoitti:

Vakken vaakunassa on mulkkulogo

Periksen isännänviirissä on katkarapulogo ;)

• Kurpsukka
        peris234 kirjoitti:

Kyllähän sinä olet klassinen aikamiespoika: naiseton, poikuus tallella, asuu äitinsä kanssa ja kärsii mielenterveysongelmista. Hakee elämänsisältöä fiktion puolelta ja ihailee machodiktaattoreita kuten pikku-Putin.

• Kurpsukka kirjoitti:

Kyllähän sinä olet klassinen aikamiespoika: naiseton, poikuus tallella, asuu äitinsä kanssa ja kärsii mielenterveysongelmista. Hakee elämänsisältöä fiktion puolelta ja ihailee machodiktaattoreita kuten pikku-Putin.

Epähuomiossa en painanut tuota "kommentoi" painiketta, mutta vastaus löytyy alempaa.

• peris234 kirjoitti:

Epähuomiossa en painanut tuota "kommentoi" painiketta, mutta vastaus löytyy alempaa.

Jotkut sitä varmaan ihailee myös Suomen pääministeriä, kuten mm. Liljanlaakson Timppa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• jorma_kusipätkä
        DarkFear kirjoitti:

Jotkut sitä varmaan ihailee myös Suomen pääministeriä, kuten mm. Liljanlaakson Timppa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Kysy perikseltä ihaileeko, sehän ne timpan jutut kirjoittaa.

• Uula_Poronpurija

Minäpä nostan sen ketjun sinulle ylös missä peris kertoo timppa-hahmon kehityksestä.

• Uula_Poronpurija kirjoitti:

Minäpä nostan sen ketjun sinulle ylös missä peris kertoo timppa-hahmon kehityksestä.

En kyllä muista mitään tollaista keskustelua.

• Olehyvä
        DarkFear kirjoitti:

En kyllä muista mitään tollaista keskustelua.

Nyt löytyy etusivulta.

• pääskyvuoren_jorma kirjoitti:

Outo juttu tosiaan että teidän moottoripyörä kerhoa ei mainittu jutussa ollenkaan. Ja ihmettelin myös sitä että Suomen parasta Indy Car kuljettajaa Make Poraria ei mainittu sanallakaan. Muistan hyvin kun touko kuussa katsottiin kisaa Varissuon paikallisessa baarissa jonkun atk striimin kautta ja kisan jälkeen Make antoi haastatteluja ja lopuksi lähetti koto puoleen Varissuolle terveisiä ja kiitti kannustuksesta. Hieno juttu noin muutenkin kuinka Make nousi Varissuon kaduilta parras valoihin.

Onko muuten siinä sun kasipätkä-Volvossa ilmastointia?? Ajattelin kun on näitä helteitä niin pitkään jo jatkunut, eikä taida toistaiseksi olla vielä viilennystä luvassa.

Siinä sun vanhassa Carinassa tuskin oli ilmastointia?

• Olehyvä
        DarkFear kirjoitti:

Onko muuten siinä sun kasipätkä-Volvossa ilmastointia?? Ajattelin kun on näitä helteitä niin pitkään jo jatkunut, eikä taida toistaiseksi olla vielä viilennystä luvassa.

Joko luit timppa-hahmon kehittymisestä? Aika kekseliäs kaveri se peris.

• Olehyvä kirjoitti:

Nyt löytyy etusivulta.

Mä sinne jo vastasin ja korjasin näitä perättömiä valheita.

• Olehyvä
        DarkFear kirjoitti:

Mä sinne jo vastasin ja korjasin näitä perättömiä valheita.

Entä mitä mieltä olet siitä periksen timppa-hahmosta, josta peris siinä ketjun aloituksessa kertoo?

• Olehyvä kirjoitti:

Entä mitä mieltä olet siitä periksen timppa-hahmosta, josta peris siinä ketjun aloituksessa kertoo?

No Peris nyt vaan kertoi siinä hieman Timpan elämästä, kun hän tuntee miehen. Ei kai siinä nyt mitään kummallista ole. Tai tämä tarinan loppuhan oli nyt vaan pelkkää oletusta Timpan tulevaisuudesta, kun eihän Timppa ole eronnut, vaihtanut autoaan vanhaan Mazdaan, eikä myöskään muuttanut Varissuolle.

• Hihhihhiiiiiih
        DarkFear kirjoitti:

No Peris nyt vaan kertoi siinä hieman Timpan elämästä, kun hän tuntee miehen. Ei kai siinä nyt mitään kummallista ole. Tai tämä tarinan loppuhan oli nyt vaan pelkkää oletusta Timpan tulevaisuudesta, kun eihän Timppa ole eronnut, vaihtanut autoaan vanhaan Mazdaan, eikä myöskään muuttanut Varissuolle.

:))))))))) jo 2015 peris tiesi timpan asuntolainojen määrät ja kaikki vaikka ei ole kuin sittenmin ”nähnyt” miehen Prismassa :))))))))))))

Nyt on hyvä hetki lopettaa liljalaakso-trollaus darkkis :))

• Hihhihhiiiiiih kirjoitti:

:))))))))) jo 2015 peris tiesi timpan asuntolainojen määrät ja kaikki vaikka ei ole kuin sittenmin ”nähnyt” miehen Prismassa :))))))))))))

Nyt on hyvä hetki lopettaa liljalaakso-trollaus darkkis :))

No ehkä ne nyt vaan olivat ihan pelkkiä arvailuja ja oletuksia. Näin mä ainakin luulisin asian olevan.

• Iuunmurskaaja-kake
        DarkFear kirjoitti:

No ehkä ne nyt vaan olivat ihan pelkkiä arvailuja ja oletuksia. Näin mä ainakin luulisin asian olevan.

:)))) DarkTrol :D

• DarkFear kirjoitti:

On tässä ilmastointi joka on muuten täysin toimiva mutta vaatii täytön. Kun ostin auton kevät talvella, oli vähän vaikea testata sen toimivuutta kun oli kylmä joka tapauksessa.

Mutta Carinaan verrattuna tässä on sentään sähkö ikkunat joten ilman vaihto sujuu paljon näppärämmin.

• pääskyvuoren_jorma kirjoitti:

On tässä ilmastointi joka on muuten täysin toimiva mutta vaatii täytön. Kun ostin auton kevät talvella, oli vähän vaikea testata sen toimivuutta kun oli kylmä joka tapauksessa.

Mutta Carinaan verrattuna tässä on sentään sähkö ikkunat joten ilman vaihto sujuu paljon näppärämmin.

Varmasti hyvä auto kaikin puolin tollainen kasipätkä-Volvo. Vielä kun sähköikkunat ja ilmastointi, niin hyvä näin kesällä.

Oliko minkä vuoden mallia tämä sun Carina?

• Hus.sasi
        DarkFear kirjoitti:

Varmasti hyvä auto kaikin puolin tollainen kasipätkä-Volvo. Vielä kun sähköikkunat ja ilmastointi, niin hyvä näin kesällä.

Mitä säkin muka autoista tiedät mitään, kortiton hulluuseläkeläinen kun olet. Menisit jankuttamaan vaikka kaljupalstalle. Aihe on ainakin läpeensä tuttu sulle.

• DarkFear kirjoitti:

Kyllä tämä tarjoaa herraskaista kyytiä. Vapaat naiset hei, Volvon etu penkki on vapaana.

Mun entinen Carina on vuosi mallia 1994 ja tolla meidän sällillä nyt ensi autona kun hän sai aiemmin tänä vuonna ajo kortin.

• 2137
        DarkFear kirjoitti:

Invataksilla kulkeva DarkFear ei ymmärtänyt automiesten sisäistä läppää. Nettiauto on pullollaan autoja joissa myyjä mainitsee että "toimiva ilmastointi mutta vaatii täytön". Todellisuudessa järjestelmä vuotaa jostain ja korjaus ei ole ihan halpaa lystiä.

• 2137 kirjoitti:

Invataksilla kulkeva DarkFear ei ymmärtänyt automiesten sisäistä läppää. Nettiauto on pullollaan autoja joissa myyjä mainitsee että "toimiva ilmastointi mutta vaatii täytön". Todellisuudessa järjestelmä vuotaa jostain ja korjaus ei ole ihan halpaa lystiä.

Mä sitä kun liikunkin ihan omin jaloin ja bussilla, enkä millään invataksilla. Kyllä mä sen tiesin, että se ilmastointi voi vuotaa, eikä se ole aina toimiva, vaikka se autossa olisikin.

• Näin.on
        DarkFear kirjoitti:

Mä sitä kun liikunkin ihan omin jaloin ja bussilla, enkä millään invataksilla. Kyllä mä sen tiesin, että se ilmastointi voi vuotaa, eikä se ole aina toimiva, vaikka se autossa olisikin.

Sä sitä kun liikutkin invataksilla. Onhan kansaneläkelaitos myöntänyt sulle invalidin statuksen juuri sen kaljusi vuoksi. Kelan tantat kun näkivät karvattoman pääsi niin eivät muuta voineet kun laittaa sut vammaiseläkkeen piiriin.

• Kiltti-ja-Kunnollinen
        Näin.on kirjoitti:

Sä sitä kun liikutkin invataksilla. Onhan kansaneläkelaitos myöntänyt sulle invalidin statuksen juuri sen kaljusi vuoksi. Kelan tantat kun näkivät karvattoman pääsi niin eivät muuta voineet kun laittaa sut vammaiseläkkeen piiriin.

Eikös siitä tule darkkikselle jotain korotettua Kela-tukea kun hänelle on tehty se hiussiirto omista perskarvoistaan?

• ukk_
        DarkFear kirjoitti:

Ole hiljaa ja rasvaa sinäkin nahkakuulasi

• "Naiseton"
      -Sinkku

"Poikuus tallella"
      -Tietoisia pidättäytymisiä kelvottomien nykynaisten tyrkyttäessä itseään

"Asuu äitinsä kanssa"
      -Asuu äitinsä kanssa samassa kiinteistössä oman sisäänkäynnin takana

"Kärsii mielenterveysongelmista"
      -Tilastojen valossa en ole ainoa Suomessa, mutta onneksi lääkkeet mahdollistaa normaalin elämän.

"Hakee elämänsisältöä fiktion puolelta"
      -Kyllä. Tykkään esim. lännenleffoista, GTA-peleistä, Forza Motorsport autopeleistä jne. mutta tottakai tiedän että ne on pelkkää fiktiota. Oishan se huolestuttavaa jos joku Eldoradon sheriffi tai Trevor Philips tulisi yhtäkkiä Prismassa vastaan.

"Ihailee machodiktaattoreita kuten pikku-Putin"
      -Kyllä, ihailen vahvoja johtajia. Sä varmaankin meidän pääministeriä? Isä Putin on yhtenäisen Venäjän kansan vahva johtaja, loistava metsästäjä, kiekkoilija jne. Henkilön pituus on muuten aika heikko argumentti.

• Lisssu

Isä Putin :D

Peris julistaa Puten pian pyhäksi :)

• II_Duce

Putinin fasistihallinnon ihaileminen ei ihmisestä hyvää kerro.

• Lisssu kirjoitti:

Isä Putin :D

Peris julistaa Puten pian pyhäksi :)

On Periksen jutuissa ihan perääkin. Putinille on tärkeää, että ihmiset saavat itse päättää omasta identiteetistään ja hyvä esimerkki siitä on Krimin demokraattinen kansanäänestys, jossa valtaosa Krimin asukkaista ilmaisi halunsa olla Venäjän eikä Ukrainan kansalaisia.

Koska makeinta on vapaus :)))))

• Mohammed_Liljalaakso
        bicky_royal kirjoitti:

On Periksen jutuissa ihan perääkin. Putinille on tärkeää, että ihmiset saavat itse päättää omasta identiteetistään ja hyvä esimerkki siitä on Krimin demokraattinen kansanäänestys, jossa valtaosa Krimin asukkaista ilmaisi halunsa olla Venäjän eikä Ukrainan kansalaisia.

Peris ei Putinin perseennuolenta ole muuta kuin Putinin perseennuolentaa vaikka kirjoittaisit sen tolla mulattihomon hahmolla:))))))))))))))))))))))))

• bicky_royal kirjoitti:

Vaikka en itse olekaan mikään varsinainen Putinin kannattaja, saati ihailija, mutta onhan hän silti ison suurvallan johtajana varmasti arvostumpi, kunnioitetumpi ja enemmän ihailua herättävä persoona, kun mitä meidän pääministerimme:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Eikös sullakin tule "meidän" pääministeristä enemmän mieleen Liljanlaakson Timppa, kun kukaan arvojohtaja??

• näinonnäreett

Mielestäni koko edustuksellisen parlamentarismin idea kiteytyy Juha Sipilän hahmossa.

• Ååkke6

Peris-parka ei pysty olemaan kirjoittamatta omia ryssämielisiä mielipiteitään satuhahmoilleen :o)

• näinonnäreett kirjoitti:

Mielestäni koko edustuksellisen parlamentarismin idea kiteytyy Juha Sipilän hahmossa.

Millä tavalla, voisitko antaa hieman lisäperusteluja??

• Launeen_Sinikka

Timppahan on periksen kehittämä satuhahmo, mitäs mielipiteitä sellaisella voisi olla?

• Joo samanlaisia nyhveröitä ne on ja yllättävän paljon jopa samannäköisiäkin. Enkä mä nyt väitä että Bicky olisi ollut täydellinen isä yksinään, mutta hän on pojalle paras miehen malli ja onneksi heidän perheessä on Timppa joka kustantaa tämän keskiluokkaisen unelman.

Sinänsä ole ylpeä Janskusta että hän onnistui pariutumaan Vakken betoniviidakosta ylöspäin Liljalaakson perhe-idyli-alueelle

• Markku_Näätä

Timppa on periksen mielikuvituksen tuotetta, juurihan luit itsekin sen periksen timppa-viestin :) Ja niin muuten tuo puliukon näköinen hahmo makekin :))))

• Markku_Näätä kirjoitti:

Timppa on periksen mielikuvituksen tuotetta, juurihan luit itsekin sen periksen timppa-viestin :) Ja niin muuten tuo puliukon näköinen hahmo makekin :))))

Eikä se Timppa ole mikään Periksen mielikuvitushahmo, vaan ihan oikea ja todellinen henkilö ja perheenisä.

Ei se vielä tee Timpasta mitään trollihahmoa, jos Peris on kertonut täällä jotain hänen elämästään. Onhan Timppa kertonut nämä samat asiat usein täällä itsekin.

• Markku_Näätä kirjoitti:

Hihih, sulla se mielikuvitus taitaa vähän laukata :)))))

Timppa on mun mieheni ja ylempänä kirjoittanut SUOMI-Make mun iskä. Eikä nimimerkki peris liity mun perheeseen tai sukulaisiin mitenkään, mitä nyt joskus ollaan törmätty Prismassa tai Tokmannilla ja moikattu.

• SUOMI-Make kirjoitti:

Joo samanlaisia nyhveröitä ne on ja yllättävän paljon jopa samannäköisiäkin. Enkä mä nyt väitä että Bicky olisi ollut täydellinen isä yksinään, mutta hän on pojalle paras miehen malli ja onneksi heidän perheessä on Timppa joka kustantaa tämän keskiluokkaisen unelman.

Sinänsä ole ylpeä Janskusta että hän onnistui pariutumaan Vakken betoniviidakosta ylöspäin Liljalaakson perhe-idyli-alueelle

Kiitti faija, mäkin oon ylpeä että mulla on hieno perhe ja mahdollisuus asua omakotitalossa :)))) Oot tärkee aina 😘

Niin kyllähän juniori on ottanut paljon mallia Bickyn määrätietoisuudesta ja heillä on tosi hyvin toimiva isä-poika suhde 😍 Ja Timppa on maailman paras aviomies sillä hän näkee mun sisäisen kauneuden ja hyväksyy sen että kaikilla meillä on historiamme eikä toista voi omistaa :))))

• crux
        DarkFear kirjoitti:

Eikä se Timppa ole mikään Periksen mielikuvitushahmo, vaan ihan oikea ja todellinen henkilö ja perheenisä.

Ei se vielä tee Timpasta mitään trollihahmoa, jos Peris on kertonut täällä jotain hänen elämästään. Onhan Timppa kertonut nämä samat asiat usein täällä itsekin.

:)))) timpan ja janican hahmonkehitys on periksen ylpeydenaiheita. Ei riittänyt suomityttö89:nä ja totuus-nikillä kirjoittaa insinööri-timpasta, ihan piti rekisteröidä omat profiilit ja päälle läskimaket sun muut :)))))

• janica_näätä kirjoitti:

Hihih, sulla se mielikuvitus taitaa vähän laukata :)))))

Timppa on mun mieheni ja ylempänä kirjoittanut SUOMI-Make mun iskä. Eikä nimimerkki peris liity mun perheeseen tai sukulaisiin mitenkään, mitä nyt joskus ollaan törmätty Prismassa tai Tokmannilla ja moikattu.

Niin toiset ne keksivät yhtä sun toista, kun eihä Peris liity mitenkään suhun tai sun perheeseen, sillä hän on ihan eri tyyppi.

Olenhan mäkin ihan itse nähnyt sut joskus Varissuolla, kuten oon myös nähnyt sun perheesi Prismassa, sun OIKEAN isäsi SUOMI-Maken ja sun pojan OIKEAN isän eli Bicky Royalin:)))))))))))))))))))))))))))))

• SUOMI-Make kirjoitti:

Joo samanlaisia nyhveröitä ne on ja yllättävän paljon jopa samannäköisiäkin. Enkä mä nyt väitä että Bicky olisi ollut täydellinen isä yksinään, mutta hän on pojalle paras miehen malli ja onneksi heidän perheessä on Timppa joka kustantaa tämän keskiluokkaisen unelman.

On sitten näköjään tälläkin palstalla samanlainen sensuuri pääministeriin kohdistuneen kritiikin suhteen, kun mitä hänen hallinnoimalla Ylellä, kun taas on niin paljon poistettu tästäkin keskustelusta näitä asiallisia kirjoituksia.

Onhan se Timppa varmasti mahdollistanut tuloillaan Janicalle ja perheelleen hyvän keskiluokkaisen elämän ja lapsistakin Timppa kantaa vastuun, vaikka hän ei edes ole niiden OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• NainenRuudunTakaa
        DarkFear kirjoitti:

Niin toiset ne keksivät yhtä sun toista, kun eihä Peris liity mitenkään suhun tai sun perheeseen, sillä hän on ihan eri tyyppi.

Olenhan mäkin ihan itse nähnyt sut joskus Varissuolla, kuten oon myös nähnyt sun perheesi Prismassa, sun OIKEAN isäsi SUOMI-Maken ja sun pojan OIKEAN isän eli Bicky Royalin:)))))))))))))))))))))))))))))

Taitaa olla periksen oma äiti tuon janica-hahmon esikuva.

• kanta-asuja

Mulla on Varissuolla naapurina kunnon elämänkoulu-kuningas, ikää ~25-30, semmoinen järkälemäinen tatuoitu karpaasi. Ei ikinä kyllä aiheuta järjestyshäiriöitä mutta tekee takuulla hämärähommia koska kämpässä lappaa epämääräistä ulkomaista ja kotimaista porukkaa, ja ajaa tulotasoonsa nähden mahdottomalla ajoneuvolla (vm 2017 bemarin X6 maasturi) jonka rekkaritiedot piilotettu trafin tekstiviestipalvelusta, ei löydy myöskään verokoneen tiedoista mitään kyseisen hepun nimellä. Menee ja tulee ihan miten sattuu vaikka klo 3 yöllä tai klo 11 aamulla.

En tiedä ilmiantaisiko verottajalle tai kytille, luultavasti en koska ei ole ikinä melunnut tai aiheuttanut minulle mitään.
      Olen 'vakoillut' tätä ovensilmästä ja ikkunasta ja seinää kuunnellen aika paljon, mutta koska en ole saanut riittävästi johtolankoja niin kai annan asian vaan olla, vaikka on kyllä ~80% todennäköisyydellä mukana huumeissa, rahanpesussa, rakennusalan veronkierrossa tms. hommissa.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      5520
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3683
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3245
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      453
      2568
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      261
      1610
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1356
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1309
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1283
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      150
      1192
    Aihe