Tyypillinen ätmi, joka ennemmin haaveilee naisista kuin tyytyy tasoiseensa. Fetisseinä koulutus, älykkyys ja yleissivistys.
Vetoaa palstalla samaistumisen ja naisten haukkumisen sijaan ihmisten auttamishaluun, ja siksi koukuttaa naisia ja vanhempia ja elämänkokemuksellisempia kirjoittajia, mutta vastausten saamisen tarkoituksena on minkään ratkaisun sijaan vain heijastaa takaisin kirjoittajan egoa.
Todellavaikeetan toiminta selitettynä
61
771
Vastaukset
- lempeä_herätys
todellavaikeeta: Tuollaista tuubaa ei tarvitse kuunnella tai lukea. Tai jos välttämättä haluat sitä lukea, en suosittele uskomaan sitä.
- vaikeenfani
Suodatus varmaan toimii riittävän hyvin....
- lempeä_herätys
Toimii. Paremmin kuin useimmilla muilla palstalaisilla.
- sivustaseuraaja
Erityisesti ihailen kykyä vaihtaa aihetta kun joku sanoo jotain epämukavaa.
Poliitikkoaiesta.- 35gmi
todellavaikeeta kirjoitti:
Sanopa esimerkkejä
Vastasitko koskaan palstalla naiselle joka tunnisti sut vuosien takaa?
Luulen että sulla on vielä poikuus tallella, naisia tunnet vain lukemasi perusteella teoriatasolla mutta livenä menee pupu pöksyyn.
En kerro asuinpaikkaani, ikääni, millä alalla työskentelen..
- khjhkjhkjhk
Vaikuttaa todella epätoivoiselta.
Pidän 100000 x enemmän kuin "jännämies pani" -vajakeista.
Nyt vaan COOLINA johonkin baariin. Trendikkäät hiukset ja pukeutuminen. Yksi vaatekerta riittää. Mihinkään hienoon paikkaan ei kannata mennä, koska kilpailu liian kovaa. Sitten vaan itsevarma asenne ja alkoa sen verran, että rentoutuu. Tärkein neuvo: Älä vahingossakaan itse lähesty naisia. Kyllä ne lähestyy, kun laskuhumala iskee.
"En mä sitä.. En mä tätä.." -ylimielisyys pois. Kyllä sitä moni muukin joutuu tekemään paljon sellaista (lopputulokseen päästäkseen), mikä tuntuu haastavalta.
Ei tarvii olla kavereita mukana. Helpompi naisten lähestyä.- Kaisanoasaa
Ei taida todellavaikeetaa oikeet naiset kiinnostaa. Teoriat vaan.
- khghgjhgjhjhg
Kaisanoasaa kirjoitti:
Ei taida todellavaikeetaa oikeet naiset kiinnostaa. Teoriat vaan.
Erästä asiaa tuossa mietin..
Ei me keski-ikäiset olla parhaita neuvojia. (Kuka itse nuorena kuunteli kenenkään vanhemman neuvoja.. En kyllä edes usko, että tv on enää edes nuori.)
Jonkun parikymppisen naisen pitäis sanoa, missä nykyään mennään. Ei me kurpat voida siitä tietää. Meillä on se ajatusmaailma (ja arvostuksen kohteet), mitkä tulevat pitkien parisuhteiden jälkeen. Ei nuorten naisen ajatusmaailma.
Mitä musaa pitäis nyt kuunnella? Miten somessa ollaan / Instagram tms. Mistä puhutaan? Mitä pitäis harrastaa? jne. jne.
- Popcornitmessissä
Palstan paras trolli tällä hetkellä. Toimii samoin kuin huijarit yleensäkin, vaikka ehkä tahtomattaan. Saa ihmiset antamaan huomota "auttamisen" varjolla, mutta ei ole aikomustakaan ottaa apua vastaan. Ainoa mitä todellisuudessa kaipaa on huomio, ihan sama millaisena.
Ketjuja on ilo lukea, koska aiheenvaihdot ja muut väistöt on niin hauskoja ja hauska myös nähdä kun ihmiset menevät samaan lankaan kerta toisensa jälkeen ja peräkkäin ja sitten suuttvat.- jhgjhgkjhkhgjk
Niin.. Suuttumista vai turhautumista..
Tuli mieleen eräs 3 -vuotias sukulaispoika. Ensimmäisen viikon tuli päiväkodista kaikkien suureksi kauhuksi naama ruvella. Sitten oppi. (Pistettiin siis päiväkotiin sen takia, että oppii olemaan muiden kanssa tekemisisissä.)
Siis 3 -vuotiaana!!! Kyllä sitä voi oppimista edellyttää aikuiselta mieheltäkin. Ei maailma pyöri, kuten itse haluaa. - kgkjgkjhgjhgk
jhgjhgkjhkhgjk kirjoitti:
Niin.. Suuttumista vai turhautumista..
Tuli mieleen eräs 3 -vuotias sukulaispoika. Ensimmäisen viikon tuli päiväkodista kaikkien suureksi kauhuksi naama ruvella. Sitten oppi. (Pistettiin siis päiväkotiin sen takia, että oppii olemaan muiden kanssa tekemisisissä.)
Siis 3 -vuotiaana!!! Kyllä sitä voi oppimista edellyttää aikuiselta mieheltäkin. Ei maailma pyöri, kuten itse haluaa.Tuli vielä eräs asia mieleen..
Tämä on profiloitunut paikaksi, jossa ihmiset antavat hyvin suoraa palautetta.
Täällä oleminen saa sinut vaan entistä enemmän lukkoon, koska palaute on lähinnä negatiivista. Ymmärrän sen -ajatusmaailmasi on niin erikoinen, että ihmiset yrittävät saada sitä normaalimpaan suuntaan. Tuotakin on syytä kunnioittaa.. Jos suuri enemmistö on kaikesta eri mieltä, siinä on pakko olla myös paljon totuutta.
Mieti ykskakkosta.. Tietää kaikesta kaiken, mutta silti ihmiset ovat kaikesta eri mieltä / eivät pidä hänestä. Jos tuo on palaute, puuttuu sosiaalinen älykkyys.
Sinun olisi nyt hyvä saada mahdollisimman paljon myönteistä palautetta. Facessa on paljon ryhmiä esim. sosiaalisista peloista kärsiville. Jos sellaisellaseissa ryhmässä olet ystävällinen kaikille ja MIETIT VÄHÄN SANOMISIASI, niin saat taatusti ihmiset kuuntelemaan ajatuksiasi.
(Tiedän kyllä, ettet halua olla "sen tasoisten" ihmisten kanssa tekemisissä.)
Itseluottamuksen kohotessa voit jatkaa verkostoitumista muuallakin. Seuraavaksi suosittelen ihmisiä, joilla ovat ne yhteiset mielenkiinnon kohteet. Sillä saralla voit antaa ihmisille jotain tietämyksesi ansiosta. (Kaveripyyntö toki kaikille, jotka "tykkäävät" mielipiteistäsi.) kgkjgkjhgjhgk kirjoitti:
Tuli vielä eräs asia mieleen..
Täällä oleminen saa sinut vaan entistä enemmän lukkoon, koska palaute on lähinnä negatiivista. Ymmärrän sen -ajatusmaailmasi on niin erikoinen, että ihmiset yrittävät saada sitä normaalimpaan suuntaan. Tuotakin on syytä kunnioittaa.. Jos suuri enemmistö on kaikesta eri mieltä, siinä on pakko olla myös paljon totuutta.
Mieti ykskakkosta.. Tietää kaikesta kaiken, mutta silti ihmiset ovat kaikesta eri mieltä / eivät pidä hänestä. Jos tuo on palaute, puuttuu sosiaalinen älykkyys.
Sinun olisi nyt hyvä saada mahdollisimman paljon myönteistä palautetta. Facessa on paljon ryhmiä esim. sosiaalisista peloista kärsiville. Jos sellaisellaseissa ryhmässä olet ystävällinen kaikille ja MIETIT VÄHÄN SANOMISIASI, niin saat taatusti ihmiset kuuntelemaan ajatuksiasi.
Itseluottamuksen kohotessa voit jatkaa verkostoitumista muuallakin. Seuraavaksi suosittelen ihmisiä, joilla ovat ne yhteiset mielenkiinnon kohteet. Sillä saralla voit antaa ihmisille jotain tietämyksesi ansiosta. (Kaveripyyntö toki kaikille, jotka "tykkäävät" mielipiteistäsi.)Mitä sä höpötät jostain enemmistöstä. Se, että mielistelee enemmistöä, on sitä populismia, josta pitäsi päästä nimenomaan pois. Vähemmistöllä on aina erialinen elämä ja erilainen elämän kokemus. Mietipä vaikkapa prostituutiota. Eiköhän tämä ole aika selvä, että "hyvä-osaiset" naiset tuomitsevat. "Hyvä-osaisia" naisia on paljon.
Mitä sä höpötät jostain enemmistöstä. Se, että mielistelee enemmistöä, on sitä populismia, josta pitäsi päästä nimenomaan pois. Vähemmistöllä on aina erialinen elämä ja erilainen elämän kokemus. Mietipä vaikkapa prostituutiota. Eiköhän tämä ole aika selvä, että "hyvä-osaiset" naiset tuomitsevat. "Hyvä-osaisia" naisia on paljon.
Niin siis "hyvä.osaisia" naisia on paljon, jotka tuomitsevat prostituution, siis onko tämäkin sitten totta, että seksityötä tekevä nainen on automaattisesti paha???????????????
Niin siis "hyvä.osaisia" naisia on paljon, jotka tuomitsevat prostituution, siis onko tämäkin sitten totta, että seksityötä tekevä nainen on automaattisesti paha???????????????
Pahaksi tekee sen, koska enimmistö "hyvä-osaisista" naisista tuomitsee????????????
kgkjgkjhgjhgk kirjoitti:
Tuli vielä eräs asia mieleen..
Itseluottamuksen kohotessa voit jatkaa verkostoitumista muuallakin. Seuraavaksi suosittelen ihmisiä, joilla ovat ne yhteiset mielenkiinnon kohteet. Sillä saralla voit antaa ihmisille jotain tietämyksesi ansiosta. (Kaveripyyntö toki kaikille, jotka "tykkäävät" mielipiteistäsi.)"Ymmärrän sen -ajatusmaailmasi on niin erikoinen, että ihmiset yrittävät saada sitä normaalimpaan suuntaan. Tuotakin on syytä kunnioittaa.. Jos suuri enemmistö on kaikesta eri mieltä, siinä on pakko olla myös paljon totuutta."
Voisitko avata hieman tarkemmin tätä erikoista ajatusmaailmaa. Onko tämä jotenkin erikoista, että odottaa naiselta myös osaamista samoissa asioissa kuin mies. Käsittääkseni nykyään pyritäänkin siihen, että ihminen saisi enemmän ja enemmän valita sen mistä on kiinnostunut. Jos nainen on kiinnostunut jostain sellaisesta, mistä suurin osa miehistä on kiinnostunut, siinä ei pitäisi olla mitään epänormaalia. Minä pidän sitä hyvänä asiana, onko tämä sitten jollain tavoin multa epänormaalia? Nykypäivänä on todellisuutta, että naiset menevät paljon myös samoille aloille kuin miehetkin, ovat johtotehtävissä, jne.
Entä tämä, kun puhun täällä jonkin verran seksuaalisesti syrjäytyneistä ihmisistä, jotka OIKEESTI kärsivät HUOMATTAVASTI enemmän kuin "tavallinen" ihminen, vaikka eivät olisikaan tehneet mitään rikosta. Tähän ryhmään voisi kuulua seksuaalisesti vastentahtoisesti syrjäytyneet heteromiehet, seksuaalisesti vastentahtoisesti syrjäytyneet homomiehet sekä pedofiilit, joille "normaali" parisuhde taitaa olla jopa täydellinen mahdottomuus, ellei sitten opettele kiinnostumaan aikuisesta naisesta. Jokatapauksessa tässä on ihmisryhmä, joka kärsii aivan VARMASTI kohtuuttoman paljon elämässä, vaikka eivät tekisi yhtään rikosta. Rikosta ei missään tapauksessa tietenkään tule hyväksyä. Jokatapauksessa emme me voi sulkea silmiämme tässä yhteiskunnassa yhdeltäkään syrjäytyneeltä ryhmältä, vaikka joidenkin kohdalla ajatus voi tuntua "normaalista" ihmisestä vastenmieliseltä. Mua ei mikään ota niin paljon päähän kuin se, että "hyvä-osaiset" sanoo, miten maailman pitää toimia, ja tämä on sitten mukamas absoluuttinen totuus.- kghkgjkgjhgjk
Pahaksi tekee sen, koska enimmistö "hyvä-osaisista" naisista tuomitsee????????????
En tuomitse. Tunnen jopa muutaman, ja olen yrittänyt auttaa.
Miksi närkästyit?
Mitä tahansa olet nyt, olin teininä 100x alemmalla tasolla kuin sinä.
En ole ylimielinen katuojassa makaavaa pultsaria kohtaan. Siperia on opettanut.
Se mitä sinulta puuttuu, on nöyryys. Eivät ihmissuhteet ole sitä varten, että haluat koko maailman näkevän että joku kaunis, nuori ja menestynyt nainen on balsamia haavoillesi ja kohottaa itseluottamustasi kaikkien kärsimysten jälkeen.
Tänään saan kaiken, mutta (VIDDU) olen tehnyt töitä sen eteen! Sinut toki pitäisi hyväksyä "omana itsenäsi". Miksi? kghkgjkgjhgjk kirjoitti:
En tuomitse. Tunnen jopa muutaman, ja olen yrittänyt auttaa.
Miksi närkästyit?
Mitä tahansa olet nyt, olin teininä 100x alemmalla tasolla kuin sinä.
En ole ylimielinen katuojassa makaavaa pultsaria kohtaan. Siperia on opettanut.
Se mitä sinulta puuttuu, on nöyryys. Eivät ihmissuhteet ole sitä varten, että haluat koko maailman näkevän että joku kaunis, nuori ja menestynyt nainen on balsamia haavoillesi ja kohottaa itseluottamustasi kaikkien kärsimysten jälkeen.
Tänään saan kaiken, mutta (VIDDU) olen tehnyt töitä sen eteen! Sinut toki pitäisi hyväksyä "omana itsenäsi". Miksi?"Se mitä sinulta puuttuu, on nöyryys. Eivät ihmissuhteet ole sitä varten, että haluat koko maailman näkevän että joku kaunis, nuori ja menestynyt nainen on balsamia haavoillesi ja kohottaa itseluottamustasi kaikkien kärsimysten jälkeen."
Ok, toki kompromisseja täytyy aina tehdä, mutta mä nyt vaan yritän sanoa sitä, että naisen kuuluu saada opiskella pitkälle ja menestyä uralla, vaikka olisikin kaunis. Naisen kuuluu saada olla johtotehtävissä, naisilla saa olla hyvä palkka, jne. Se on mielestäni tätä päivää. Nainen, joka on vaan pelkästään kaunis, mutta ei halua pyrkiä urallaan pitkälle, ei edusta samoja arvoja mun kanssa. Toki asioissa kuten esimerkiksi arvoissa voi joustaa aina tiettyyn rajaan asti eikä missään tapauksessa tarvitsekaan olla täysin samoja arvoja, mutta minä olen kuitenkin VAHVASTI sitä mieltä, että naisen menestymistä uralla ei saa estää, vaikka nainen olisikin lisäksi huippu kaunis. Huippu kaunis lääkäsi, huippu kaunis juristi, huippu kaunis insinööri, huippu kaunis presidentti tai mikä tahansa johtava asema pitää olla tänä päivänä oikeutettua naiselle ja naisia pitää kannustaa menestymään uralla Tämä ei sulje sitäkään tosiasiaa pois, että myös miehetkin voivat menestyä uralla. Mun mielestä vaan on ehdottoman hyvä, että samoissa tehtävissä on sekä naisia että miehiä. Jopa auton korjaajanakin olis hyvä olla enemmän naisia. On aika miesvoittoinen ala.- jfjhfjgkhlkhlkl
"Se mitä sinulta puuttuu, on nöyryys. Eivät ihmissuhteet ole sitä varten, että haluat koko maailman näkevän että joku kaunis, nuori ja menestynyt nainen on balsamia haavoillesi ja kohottaa itseluottamustasi kaikkien kärsimysten jälkeen."
Ok, toki kompromisseja täytyy aina tehdä, mutta mä nyt vaan yritän sanoa sitä, että naisen kuuluu saada opiskella pitkälle ja menestyä uralla, vaikka olisikin kaunis. Naisen kuuluu saada olla johtotehtävissä, naisilla saa olla hyvä palkka, jne. Se on mielestäni tätä päivää. Nainen, joka on vaan pelkästään kaunis, mutta ei halua pyrkiä urallaan pitkälle, ei edusta samoja arvoja mun kanssa. Toki asioissa kuten esimerkiksi arvoissa voi joustaa aina tiettyyn rajaan asti eikä missään tapauksessa tarvitsekaan olla täysin samoja arvoja, mutta minä olen kuitenkin VAHVASTI sitä mieltä, että naisen menestymistä uralla ei saa estää, vaikka nainen olisikin lisäksi huippu kaunis. Huippu kaunis lääkäsi, huippu kaunis juristi, huippu kaunis insinööri, huippu kaunis presidentti tai mikä tahansa johtava asema pitää olla tänä päivänä oikeutettua naiselle ja naisia pitää kannustaa menestymään uralla Tämä ei sulje sitäkään tosiasiaa pois, että myös miehetkin voivat menestyä uralla. Mun mielestä vaan on ehdottoman hyvä, että samoissa tehtävissä on sekä naisia että miehiä. Jopa auton korjaajanakin olis hyvä olla enemmän naisia. On aika miesvoittoinen ala.Et ymmärtänyt pointtiani yhtään.
Suomelle on kultaakin kalliiimpaa tässä taloudellisessa tilanteessa, että täällä on korkeastikoulutettuja, kunnianhimoisia naisia. Suomessa on myös kunnia-asia käydä töissä. Se erottaa meidät kehitysmaista globaalissa markkinataloudessa. Kaiken A ja O olivat sotakorvaukset sodan jälkeen -kaikkien työpanosta tarvittiin. Myös naisten. Ei muodostunut kulttuuria, jossa nainen on lasten kanssa kotona, ja mies tienaa rahat.
(Mihin aisureita muka Suomessa tarvitaan??)
Kysyn edelleen.. Miksi närkästyit? Miksi oma taso ei kelpaa? jfjhfjgkhlkhlkl kirjoitti:
Et ymmärtänyt pointtiani yhtään.
Suomelle on kultaakin kalliiimpaa tässä taloudellisessa tilanteessa, että täällä on korkeastikoulutettuja, kunnianhimoisia naisia. Suomessa on myös kunnia-asia käydä töissä. Se erottaa meidät kehitysmaista globaalissa markkinataloudessa. Kaiken A ja O olivat sotakorvaukset sodan jälkeen -kaikkien työpanosta tarvittiin. Myös naisten. Ei muodostunut kulttuuria, jossa nainen on lasten kanssa kotona, ja mies tienaa rahat.
(Mihin aisureita muka Suomessa tarvitaan??)
Kysyn edelleen.. Miksi närkästyit? Miksi oma taso ei kelpaa?"Kysyn edelleen.. Miksi närkästyit? Miksi oma taso ei kelpaa?"
Taso täytyy määritellä vähän tarkemmin. Jos tasolla tarkoitetaan vaikka sitä, että kaksi pedofiilia lisääntyy keskenään samalla tavalla kuin homot voivat lisääntyä, tarkoittaa asia pitemmän päälle myös sitä, että riski saada pedofiliasta kärsivä jälkeläinenkin, jos tämä sairaus periytyy vahvasti. Joka tapauksessa pedofiliasta kärsivät ovat yhteiskunnan vihatuin porukka, joten olisi varmasti isoja haasteita hakea moneen ongelmaan apua, jos sekä isä, että äiti ovat pedofiileja, vaikka eivät olisikaan rikosta tehneet.
Huomaa tämä, otin vaan esimerkiksi ehkä pahimman mahdollisen tapauksen kansan oikeustajulla mitaten.
Itse en ole pedofiili. Olen hetero, joka on koko ikänsä kärsinyt sosiaalisista vaikeuksista. No sitten, jos ottaa naisen, jolla on myös sosiaalisia vaikeuksia erittäin paljon, miten sitten lapsen kasvatus, jos joskus onnistun hankkimaan lapsia. Pahimmillaan huostaan otto, jos toimii liian väärin. Kyllä perheet on aina tavalla tai toisella valvonnan alla, joten sosiaalisissa vaikeuksissakin tullaan helposti monenlaisiin ongelmiin. Jos molemmilla kumppaneilla, riski voi kasvaa. Toki silloin, jos molemmat ovat voittaneet paljon vaikeuksia, voi asia toimia, mutta tämä taas tarkoittaa sitä, että molemmat ovat onnistuneet myös tasoakin nostamaan.
Nämä kysymykset ei ole helppoja, vaikka kuinka yritetään hokea, että pitäis "saman tasoinen".todellavaikeeta kirjoitti:
"Kysyn edelleen.. Miksi närkästyit? Miksi oma taso ei kelpaa?"
Taso täytyy määritellä vähän tarkemmin. Jos tasolla tarkoitetaan vaikka sitä, että kaksi pedofiilia lisääntyy keskenään samalla tavalla kuin homot voivat lisääntyä, tarkoittaa asia pitemmän päälle myös sitä, että riski saada pedofiliasta kärsivä jälkeläinenkin, jos tämä sairaus periytyy vahvasti. Joka tapauksessa pedofiliasta kärsivät ovat yhteiskunnan vihatuin porukka, joten olisi varmasti isoja haasteita hakea moneen ongelmaan apua, jos sekä isä, että äiti ovat pedofiileja, vaikka eivät olisikaan rikosta tehneet.
Huomaa tämä, otin vaan esimerkiksi ehkä pahimman mahdollisen tapauksen kansan oikeustajulla mitaten.
Itse en ole pedofiili. Olen hetero, joka on koko ikänsä kärsinyt sosiaalisista vaikeuksista. No sitten, jos ottaa naisen, jolla on myös sosiaalisia vaikeuksia erittäin paljon, miten sitten lapsen kasvatus, jos joskus onnistun hankkimaan lapsia. Pahimmillaan huostaan otto, jos toimii liian väärin. Kyllä perheet on aina tavalla tai toisella valvonnan alla, joten sosiaalisissa vaikeuksissakin tullaan helposti monenlaisiin ongelmiin. Jos molemmilla kumppaneilla, riski voi kasvaa. Toki silloin, jos molemmat ovat voittaneet paljon vaikeuksia, voi asia toimia, mutta tämä taas tarkoittaa sitä, että molemmat ovat onnistuneet myös tasoakin nostamaan.
Nämä kysymykset ei ole helppoja, vaikka kuinka yritetään hokea, että pitäis "saman tasoinen".Vielä tämäkin, että kyllähän jos isällä ja äidillä on molemmilla sosiaalisia vaikeuksia, kyllähän nämä voivat lapseenkin periytyä, koska osa ongelmista on periytyviä.
- Kaikysyäsaa
"Ymmärrän sen -ajatusmaailmasi on niin erikoinen, että ihmiset yrittävät saada sitä normaalimpaan suuntaan. Tuotakin on syytä kunnioittaa.. Jos suuri enemmistö on kaikesta eri mieltä, siinä on pakko olla myös paljon totuutta."
Voisitko avata hieman tarkemmin tätä erikoista ajatusmaailmaa. Onko tämä jotenkin erikoista, että odottaa naiselta myös osaamista samoissa asioissa kuin mies. Käsittääkseni nykyään pyritäänkin siihen, että ihminen saisi enemmän ja enemmän valita sen mistä on kiinnostunut. Jos nainen on kiinnostunut jostain sellaisesta, mistä suurin osa miehistä on kiinnostunut, siinä ei pitäisi olla mitään epänormaalia. Minä pidän sitä hyvänä asiana, onko tämä sitten jollain tavoin multa epänormaalia? Nykypäivänä on todellisuutta, että naiset menevät paljon myös samoille aloille kuin miehetkin, ovat johtotehtävissä, jne.
Entä tämä, kun puhun täällä jonkin verran seksuaalisesti syrjäytyneistä ihmisistä, jotka OIKEESTI kärsivät HUOMATTAVASTI enemmän kuin "tavallinen" ihminen, vaikka eivät olisikaan tehneet mitään rikosta. Tähän ryhmään voisi kuulua seksuaalisesti vastentahtoisesti syrjäytyneet heteromiehet, seksuaalisesti vastentahtoisesti syrjäytyneet homomiehet sekä pedofiilit, joille "normaali" parisuhde taitaa olla jopa täydellinen mahdottomuus, ellei sitten opettele kiinnostumaan aikuisesta naisesta. Jokatapauksessa tässä on ihmisryhmä, joka kärsii aivan VARMASTI kohtuuttoman paljon elämässä, vaikka eivät tekisi yhtään rikosta. Rikosta ei missään tapauksessa tietenkään tule hyväksyä. Jokatapauksessa emme me voi sulkea silmiämme tässä yhteiskunnassa yhdeltäkään syrjäytyneeltä ryhmältä, vaikka joidenkin kohdalla ajatus voi tuntua "normaalista" ihmisestä vastenmieliseltä. Mua ei mikään ota niin paljon päähän kuin se, että "hyvä-osaiset" sanoo, miten maailman pitää toimia, ja tämä on sitten mukamas absoluuttinen totuus."Onko tämä jotenkin erikoista, että odottaa naiselta myös osaamista samoissa asioissa kuin mies. "
Mitä odotitkaan naiselta ja mikä oli sun osaaminen niillä alueilla? - kjhkjhkhkjhkjk
"Kysyn edelleen.. Miksi närkästyit? Miksi oma taso ei kelpaa?"
Nämä kysymykset ei ole helppoja, vaikka kuinka yritetään hokea, että pitäis "saman tasoinen".Ovat helppoja.
Jos et ole normaali, etkä pysty takaamaan normaalia elämää lapsellesi -älä lisäänny. Muut tekevät sen puolestasi. Ei ole mikään velvollisuus.
(Sydämellinen Valtakunta on poikkeus sääntöön -taastusti rakastava ja hyvä äiti.) Ätmeille suosittelen, että parempi on olla lasten takia olla lisääntymättä. Ihan turhaa kärsimystä viattomille lapsiparoille. - mietittävääsiinäkin
Vielä tämäkin, että kyllähän jos isällä ja äidillä on molemmilla sosiaalisia vaikeuksia, kyllähän nämä voivat lapseenkin periytyä, koska osa ongelmista on periytyviä.
Niinhän se on kaikkien perinnöllisten ongelmien kanssa, että pitää miettiä haluaako biologisia jälkeläisiä vai ei. Lisäksi, jos ne ongelmat on sosiaalista laatua, niin kannattaako hankkia mitään lapsia, onko vanhemmista niistä huolehtimaan?
kjhkjhkhkjhkjk kirjoitti:
Ovat helppoja.
Jos et ole normaali, etkä pysty takaamaan normaalia elämää lapsellesi -älä lisäänny. Muut tekevät sen puolestasi. Ei ole mikään velvollisuus.
(Sydämellinen Valtakunta on poikkeus sääntöön -taastusti rakastava ja hyvä äiti.) Ätmeille suosittelen, että parempi on olla lasten takia olla lisääntymättä. Ihan turhaa kärsimystä viattomille lapsiparoille.Kyllä kaikki "huono-osaiset" voivat lisääntyä, mutta tarvitaan nimenomaan OIKEITA tukitoimia ja tähän minä toivon yhteiskunnan resursseja. Esimerkiksi pedofiliakin voitaisiin paremmin hoitaa, jos täsäsä osattaisiin paremmin ohjata ihmisiä oikeisiin tukitoimiin, mutta asenteiden vuoksi kukaan ei välitä. Eihän siitä voi syyttää jotain teini ikäistä, joka kärsii pedofiliasta ja ei osaa hakea apua ongelmiinsa, koska ei nimenomaan USKALLA hakea, koska pelkää henkensä edestä. TÄmä asia vaatisi asenne muutosta, koska ollaan tutkittu, että kaikkia seksuaalisia suuntauksia ei voida parantaa, mutta niiden kanssa voi oppia elämään. Ei "hyvä-osaisia" kovin helposti kiinnosta, miten joku pedofiili voisi saada apua ongelmiinsa ja sitä myötä tyydyttävämmän elämän ja tekis pienemmällä todennäköisyydellä jopa seksuaalirikoksiakin.
Mä en toivo, että täällä lisääntyvät kaikki "hyvä-osaiset", jotka päättävät, miten maailman tulee toimia, koska eivät ole koskaan edes "huono-osaisuutta" nähneetkään. He ovat aivan liian tietämättömiä. SItten määrittelevät vielä säännöt, jotka ovat kaikille yleispäteviä.todellavaikeeta kirjoitti:
Kyllä kaikki "huono-osaiset" voivat lisääntyä, mutta tarvitaan nimenomaan OIKEITA tukitoimia ja tähän minä toivon yhteiskunnan resursseja. Esimerkiksi pedofiliakin voitaisiin paremmin hoitaa, jos täsäsä osattaisiin paremmin ohjata ihmisiä oikeisiin tukitoimiin, mutta asenteiden vuoksi kukaan ei välitä. Eihän siitä voi syyttää jotain teini ikäistä, joka kärsii pedofiliasta ja ei osaa hakea apua ongelmiinsa, koska ei nimenomaan USKALLA hakea, koska pelkää henkensä edestä. TÄmä asia vaatisi asenne muutosta, koska ollaan tutkittu, että kaikkia seksuaalisia suuntauksia ei voida parantaa, mutta niiden kanssa voi oppia elämään. Ei "hyvä-osaisia" kovin helposti kiinnosta, miten joku pedofiili voisi saada apua ongelmiinsa ja sitä myötä tyydyttävämmän elämän ja tekis pienemmällä todennäköisyydellä jopa seksuaalirikoksiakin.
Mä en toivo, että täällä lisääntyvät kaikki "hyvä-osaiset", jotka päättävät, miten maailman tulee toimia, koska eivät ole koskaan edes "huono-osaisuutta" nähneetkään. He ovat aivan liian tietämättömiä. SItten määrittelevät vielä säännöt, jotka ovat kaikille yleispäteviä.Vielä tuosta pedofiliasta sen verran, että jos minä saisin joskus tulevaisuudessa lapsia ja oma poika kärsisi teini ikäisenä pedofiliasta, minä suhtautuisin asiaan hyvin rauhallisesti, koska vielä ei ole mitään rikosta tapahtunut ja hankkisin pojalle parhaani mukaan oikeat tukitoimet, joihin voisi turvallisesti mennä ja täten saada työkalut elämään aikuisena sellaista elämää ettei tee ainuttakaan rikosta.
Vaikka itse en olekaan pedofiili, tiedän kuitenkin heteromiehenä sen valtavan tuskan, jonka heteromieskin joutuu kokemaan, jos ei ole riittäviä sosiaalisia taitoja naisen hankintaan. Vuosien vastentahtoinen seksuaalinen syrjäytyminen on vakava ongelma ja tätä ei kenenkään pitäisi kokea.mietittävääsiinäkin kirjoitti:
Niinhän se on kaikkien perinnöllisten ongelmien kanssa, että pitää miettiä haluaako biologisia jälkeläisiä vai ei. Lisäksi, jos ne ongelmat on sosiaalista laatua, niin kannattaako hankkia mitään lapsia, onko vanhemmista niistä huolehtimaan?
Se on eri asia mielenterveys ongelmien kohdalla. Mielenterveys ongelmaiset ovat hankalammassa tilanteessa. Mielenterveysongelmainen on toisenlainen "huono-osainen" kuin esimerkiksi "tavallinen" ihminen, joka sairastuu. Hänellä on yleensä normaali sosiaalinen elämä, vaimo ja oma perhe. Mielenterveys ongelmaisella tällaiset asiat eivät ole todellakaan sama itsestään selvyys.
Se on eri asia mielenterveys ongelmien kohdalla. Mielenterveys ongelmaiset ovat hankalammassa tilanteessa. Mielenterveysongelmainen on toisenlainen "huono-osainen" kuin esimerkiksi "tavallinen" ihminen, joka sairastuu. Hänellä on yleensä normaali sosiaalinen elämä, vaimo ja oma perhe. Mielenterveys ongelmaisella tällaiset asiat eivät ole todellakaan sama itsestään selvyys.
Otetaanpa esimerkki äärimmäisen "huono-osaisesta" ihmisestä: mielenterveys ongelmat ja muut vakavat fyysiset sairaudet, joten emme todellakaan voi puhua samanlaisista "huono-osaisista".
Hankala kysymys todellakin tämä lisääntyminen. Kenen kannattaa, kenen ei.- khjkgkjgkjgk
Kyllä kaikki "huono-osaiset" voivat lisääntyä, mutta tarvitaan nimenomaan OIKEITA tukitoimia ja tähän minä toivon yhteiskunnan resursseja. Esimerkiksi pedofiliakin voitaisiin paremmin hoitaa, jos täsäsä osattaisiin paremmin ohjata ihmisiä oikeisiin tukitoimiin, mutta asenteiden vuoksi kukaan ei välitä. Eihän siitä voi syyttää jotain teini ikäistä, joka kärsii pedofiliasta ja ei osaa hakea apua ongelmiinsa, koska ei nimenomaan USKALLA hakea, koska pelkää henkensä edestä. TÄmä asia vaatisi asenne muutosta, koska ollaan tutkittu, että kaikkia seksuaalisia suuntauksia ei voida parantaa, mutta niiden kanssa voi oppia elämään. Ei "hyvä-osaisia" kovin helposti kiinnosta, miten joku pedofiili voisi saada apua ongelmiinsa ja sitä myötä tyydyttävämmän elämän ja tekis pienemmällä todennäköisyydellä jopa seksuaalirikoksiakin.
Mä en toivo, että täällä lisääntyvät kaikki "hyvä-osaiset", jotka päättävät, miten maailman tulee toimia, koska eivät ole koskaan edes "huono-osaisuutta" nähneetkään. He ovat aivan liian tietämättömiä. SItten määrittelevät vielä säännöt, jotka ovat kaikille yleispäteviä.Muistin kyllä, että olet pedofiili.
Yhteiskunnan tukea ei tarvita, koska 5 milj. ihmistä ajattelee, että sinut pitäisi tappaa. (Ajattelen näin myös itse -tervemenoa linnaan jännämiesten reviirille..) Siinä ei paljon "vaikeista asioita" puhumista tarvita. Luojan kiitos. Kiitos jännämiehet.
Mikä tätä yhteiskuntaa vaivaa? Ennen oli kunnia-asia käydä töissä, ja elättää perheensä? Nyt tämä tuntuu olevan liian monelle täysin vierasta.
Mene töihin, ja kasvata lapsestasi yhteiskuntakelpoinen aikuinen. Ei kaltaistasi outoa friikkiä, joka joutuu joka käänteessä kärsimään. Muuten kannattaa jäädä lapsettomaksi. todellavaikeeta kirjoitti:
Otetaanpa esimerkki äärimmäisen "huono-osaisesta" ihmisestä: mielenterveys ongelmat ja muut vakavat fyysiset sairaudet, joten emme todellakaan voi puhua samanlaisista "huono-osaisista".
Hankala kysymys todellakin tämä lisääntyminen. Kenen kannattaa, kenen ei.Pyrin muotoilemaan paremmin: siis mielenterveysongelmainen, jolla on lisäksi muitakin vakavia fyysisiä sairauksia, tarkoittaa sitä, että tällainen henkilö on jo äärimmäisen "huono-osainen".
Tavallisella "sairaalla" voi kuitenkin olla muu normaali sosiaalinen elämä, vaimo ja omia lapsia.- Kysynpä_tässä
Mä en toivo, että täällä lisääntyvät kaikki "hyvä-osaiset", jotka päättävät, miten maailman tulee toimia, koska eivät ole koskaan edes "huono-osaisuutta" nähneetkään. He ovat aivan liian tietämättömiä. SItten määrittelevät vielä säännöt, jotka ovat kaikille yleispäteviä.Puhut käsittämättömän paljon pedofiliasta siihen nähden, jos aihe ei kosketa sua.
Mikä on se ongelma, johon sun pitäisi hakea apua ja jota et saa/uskalla? khjkgkjgkjgk kirjoitti:
Muistin kyllä, että olet pedofiili.
Yhteiskunnan tukea ei tarvita, koska 5 milj. ihmistä ajattelee, että sinut pitäisi tappaa. (Ajattelen näin myös itse -tervemenoa linnaan jännämiesten reviirille..) Siinä ei paljon "vaikeista asioita" puhumista tarvita. Luojan kiitos. Kiitos jännämiehet.
Mikä tätä yhteiskuntaa vaivaa? Ennen oli kunnia-asia käydä töissä, ja elättää perheensä? Nyt tämä tuntuu olevan liian monelle täysin vierasta.
Mene töihin, ja kasvata lapsestasi yhteiskuntakelpoinen aikuinen. Ei kaltaistasi outoa friikkiä, joka joutuu joka käänteessä kärsimään. Muuten kannattaa jäädä lapsettomaksi.Voi vittu, mitä asioiden väärin lukemista. Älä tule tänne keskuteluketjuihin tietämättömänä puhumaan tuollaista paskaa, mikä ei pidä edes paikkaansa. Mä en ole koskaan sanonut itsestäni mitään tuollaista.
Tuo 5 miljoonaa ihmistäkin on täyttä paskaa. Pedofiileille on omat ammatti ihmisetkin ja heitä pyritään tukemaan tässä hyvinvointi yhteiskunnassa, mutta tukeminen pitäis olla laadukkaampaa ja helpommin saatavaa, jotta he saisivat ajoissa tukea eivätkä sitten tekisi mitään rikosta ja oppisivat elämään edes tyydyttävästi. Voisit vittu kehittää sitä yleissivistystä niin tietäisit erialisista ihmisten ongelmista enemmän. Tuollaisella sinun kaltaisella sivistymättömällä apinalla ei tee täällä palstalla yhtään mitään.- NainenRuudunTakaa
Hankala kysymys todellakin tämä lisääntyminen. Kenen kannattaa, kenen ei.Mitä lisääntymiseen tulee, niin musta täytyy vastata ensisijaisesesti 2 kysymykseen:
1) Haluanko lapsia? (Jos kyllä, niin kannattaa pohtia myös miksi ja onko ne syyt oikeasti miten hyviä.)
2) Pystynkö huolehtimaan lapsista? Fyysisesti, taloudellisesti, emotionaalisesti, ajallisesti jne. (Jos kyllä, niin entä jos lapsesta tuleekin sairas tai vammainen? Entä jos kumppani ei pystykään auttamaan?)
Ja vasta sitten kun näihin on olemassa hyvät rehelliset ja totuudenmukaiset kyllä-vastaukset, niin voi edetä siihen kolmanteen eli
3) Miten hankin lapsen? Puolison kanssa, jos ei puolisoa, niin adoptoimalla tms?
Toki ihmiset tekee miettimättäkin, mutta vastuullinen ihminen miettii. Miettimättä tekeminen taas vaatii toisenlaista elämänotetta, isoa riskinottoa. Kysynpä_tässä kirjoitti:
Puhut käsittämättömän paljon pedofiliasta siihen nähden, jos aihe ei kosketa sua.
Mikä on se ongelma, johon sun pitäisi hakea apua ja jota et saa/uskalla?Ok, selitän. Pedofiliaan liittyy paljon harhakäsityksiä. Esimerkiksi, jos aikuinen mies kiinnostuu 17 vuotiaasta tytöstä, osa epäilee pedofiiliksi. Pedofiileja vihataan kaikista eniten, joten tämä on vakava ongelma, jos 17 vuotiaasta kiinnostumista epäillään ensimmäisenä pedofiiliksi. 17 vuotiasta voi olla mahdotonta tunnistaa 18 vuotiaasta, joten käsitteiden oikein ymmärtäminen olisi äärimmäisen tärkeää, jotta ei tulisi vääriä lynkkauksia. En sano, että 17 vuotiaasta kannattaa kiinnostua, jos itsellä on ikää paljon, koska tämä voidaan katsoa seksuaaliseksi hyväksikäytöksi, mutta tällä ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa, joka on ihmisessä pysyvä sairaus, joka tarkoittaa pakonomaista kiinnostumista alle murrosikäisistä lapsista. 17 vuotiaasta kiinnostunut on normaali heteroseksuaali eikä mikään pedofiili. Efebofiliaakaan eli teineistä kiinnostumistakaan ei pidetä yksiselitteisesti sairautena, vaikka heitäkin luullaan usein pedofiileiksi. Kyse on vakavasta asiasta, jos ymmärretään väärin.
Ok, selitän. Pedofiliaan liittyy paljon harhakäsityksiä. Esimerkiksi, jos aikuinen mies kiinnostuu 17 vuotiaasta tytöstä, osa epäilee pedofiiliksi. Pedofiileja vihataan kaikista eniten, joten tämä on vakava ongelma, jos 17 vuotiaasta kiinnostumista epäillään ensimmäisenä pedofiiliksi. 17 vuotiasta voi olla mahdotonta tunnistaa 18 vuotiaasta, joten käsitteiden oikein ymmärtäminen olisi äärimmäisen tärkeää, jotta ei tulisi vääriä lynkkauksia. En sano, että 17 vuotiaasta kannattaa kiinnostua, jos itsellä on ikää paljon, koska tämä voidaan katsoa seksuaaliseksi hyväksikäytöksi, mutta tällä ei ole mitään tekemistä pedofilian kanssa, joka on ihmisessä pysyvä sairaus, joka tarkoittaa pakonomaista kiinnostumista alle murrosikäisistä lapsista. 17 vuotiaasta kiinnostunut on normaali heteroseksuaali eikä mikään pedofiili. Efebofiliaakaan eli teineistä kiinnostumistakaan ei pidetä yksiselitteisesti sairautena, vaikka heitäkin luullaan usein pedofiileiksi. Kyse on vakavasta asiasta, jos ymmärretään väärin.
Lisäksi, jos on taipumusta saamaan eismerkiksi hyypiön maineen naisiin tutustumisessa, tulee helposti pelättyä pahempaakin, että epäillään pedofiiliksi, jos ei esimerkiksi tiedä 17 vuotiaan tytön ikää ulkonäön perusteella ja lähestyy jotenkin kömpelösti, josta tämä hyypiön maine voi tulla. Toki pyrkimys aina vähintään18 vuotiasta, mutta aina ei voi ulkonäön perusteella tietää.
Kysynpä_tässä kirjoitti:
Puhut käsittämättömän paljon pedofiliasta siihen nähden, jos aihe ei kosketa sua.
Mikä on se ongelma, johon sun pitäisi hakea apua ja jota et saa/uskalla?Lisäksi mua kiinnostaa pohtia nimenomaan pahuuden kysymyksiä. Onko tässä sitten jotain ihmeellistä, jos asioissa on filosofinen ote. Eli siis mikä on pahinta mitä ihmiselle voi käydä ja missä tilanteessa itse on. Tämä auttaa ainakin mua, kun tarkastelee asioita vähän laajemmin. Joku todellakin on vielä paljon heikommassa asemassa kuin minä. Väittäisin, että esimerkiksi pedofiileilla on asiat HUOMATTAVASTI huonommin kuin minulla.
- jfjhfgjhgfjh
Voi vittu, mitä asioiden väärin lukemista. Älä tule tänne keskuteluketjuihin tietämättömänä puhumaan tuollaista paskaa, mikä ei pidä edes paikkaansa. Mä en ole koskaan sanonut itsestäni mitään tuollaista.
Tuo 5 miljoonaa ihmistäkin on täyttä paskaa. Pedofiileille on omat ammatti ihmisetkin ja heitä pyritään tukemaan tässä hyvinvointi yhteiskunnassa, mutta tukeminen pitäis olla laadukkaampaa ja helpommin saatavaa, jotta he saisivat ajoissa tukea eivätkä sitten tekisi mitään rikosta ja oppisivat elämään edes tyydyttävästi. Voisit vittu kehittää sitä yleissivistystä niin tietäisit erialisista ihmisten ongelmista enemmän. Tuollaisella sinun kaltaisella sivistymättömällä apinalla ei tee täällä palstalla yhtään mitään.Miksi närkästyit?
Olen itse maanis-depressivinen. Köyhempi, kuin 90% ihmisistä.
En koskaan katso pornoa, koska mielestäni kaikki pitää tehdä oikeassa elämässä -ei hankkia korvikkeita.
Pidän todella paljon lapsista, mutta lapsen näkeminen seksuaalisena objektina sen takia ettei omalta ikäluokalta saa seksiä.. / aikuiset ihmiset eivät kelpaa.. Vs. viaton lapsi, joka ei tuomitse kokemattomuutta.. tms.
Olen kyllä huomannut jo pitkään, että tämä on 30v-50v pedofiilien temmellyskenttä.
Viattomalta lapselta saa pyyteetöntä hyväksyntää ja "rakkautta", jota muilta ei saa.
Yhteiskunta valvoo, tervemenoa sinne minne kuuluttekin.
Ne "paskat" jännämiehet ovat linnassa vastassa. Kiitos siitä. Koko Suomi kiittää. Piti korjata kirjoitus virhe: siis Jos me lähdetään tuollaiselle sun tappamispolitiikkaan, itsekin tulet hyvissä ajoin tapetuksi, koska omaat mielenterveysongelman.
- jfjhfjhfjhgfjhfjh
Voi vittu, mitä asioiden väärin lukemista. Älä tule tänne keskuteluketjuihin tietämättömänä puhumaan tuollaista paskaa, mikä ei pidä edes paikkaansa. Mä en ole koskaan sanonut itsestäni mitään tuollaista.
Tuo 5 miljoonaa ihmistäkin on täyttä paskaa. Pedofiileille on omat ammatti ihmisetkin ja heitä pyritään tukemaan tässä hyvinvointi yhteiskunnassa, mutta tukeminen pitäis olla laadukkaampaa ja helpommin saatavaa, jotta he saisivat ajoissa tukea eivätkä sitten tekisi mitään rikosta ja oppisivat elämään edes tyydyttävästi. Voisit vittu kehittää sitä yleissivistystä niin tietäisit erialisista ihmisten ongelmista enemmän. Tuollaisella sinun kaltaisella sivistymättömällä apinalla ei tee täällä palstalla yhtään mitään.Ensimmäiset postauksesi koskivat sitä että olet pedofiili, ja että "aihe on vaikea".
Kyllä - 5 miljoonaa ihmistä haluaa Suomessa tappaa sinut. Miksi et osta seksiä? Maksaa 50e / kerta.
Ei tuossa ole mitään pahaa. Mene vaikka johonkin siivousfirmaan muutamaksi tunniksi töihin. Kyllä edes sen voi tehdä, jos muuten tykkää maata sohvalla ja miettiä tasoteorioita. jfjhfjhfjhgfjhfjh kirjoitti:
Ensimmäiset postauksesi koskivat sitä että olet pedofiili, ja että "aihe on vaikea".
Kyllä - 5 miljoonaa ihmistä haluaa Suomessa tappaa sinut. Miksi et osta seksiä? Maksaa 50e / kerta.
Ei tuossa ole mitään pahaa. Mene vaikka johonkin siivousfirmaan muutamaksi tunniksi töihin. Kyllä edes sen voi tehdä, jos muuten tykkää maata sohvalla ja miettiä tasoteorioita.Voit aivan vapaasti etsiä kaikki mun postaukseni ja tuoda sitten näytille, jos löydät jotain epäilyttävää. Saat todellakin nähdä sen vaivan. Kyllä täältä vanhat keskusteluketjut löytyy. Jos epäilet jotain tullaista, mikä on täyttä valhetta, niin tekee hyvää sulle todellakin etsiä pitkältä ajalta vanhoja postauksia :)
Voit aivan vapaasti etsiä kaikki mun postaukseni ja tuoda sitten näytille, jos löydät jotain epäilyttävää. Saat todellakin nähdä sen vaivan. Kyllä täältä vanhat keskusteluketjut löytyy. Jos epäilet jotain tullaista, mikä on täyttä valhetta, niin tekee hyvää sulle todellakin etsiä pitkältä ajalta vanhoja postauksia :)
Sun yleissivistyskin kehittyy kun käytät oikein kunnolla aikaa erilaisten postauksien lukemiseen :)
- hfhgfdhgfdhgfdh
Piti korjata kirjoitus virhe: siis Jos me lähdetään tuollaiselle sun tappamispolitiikkaan, itsekin tulet hyvissä ajoin tapetuksi, koska omaat mielenterveysongelman.
Really? :D
Olen "aika" vaikutuvaltainen ub:ssä. - Ex---PUA
jfjhfjhfjhgfjhfjh kirjoitti:
Ensimmäiset postauksesi koskivat sitä että olet pedofiili, ja että "aihe on vaikea".
Ei tuossa ole mitään pahaa. Mene vaikka johonkin siivousfirmaan muutamaksi tunniksi töihin. Kyllä edes sen voi tehdä, jos muuten tykkää maata sohvalla ja miettiä tasoteorioita.Ahaa. Tämä selittää.
Kannattaisi todellakin hankkiutua hoitoon. Ex---PUA kirjoitti:
Ahaa. Tämä selittää.
Kannattaisi todellakin hankkiutua hoitoon... On muistaakseni Selittänyt, että Nuorempana olisi halunnut seukata mieluiten itseään vanhemman kanssa, joten mulla on sellainen kutina, että Tuo Pedojen Puolustaminen on nyt tullut siitä, kun on "erehtynyt" lähestymään juttujensa perusteella jotain TodNuorta ja on Nykyisin Kiinnostunut TodNuorista.. ;P
.. Lisäksi tuo Psykojen Puolustaminen tuntuu johtuvan siitä, että hänellä itsellään on jotain sen suuntaista TunneKylmyyttä yms.. ;P
.. Muutenkin hänen "empaattisuus" jne. tuntuu olevan HyvinHyvin ItseKeskeistä&Itsekästä.. ;P
.. Mut joo.. Sama hommahan se on TodMonilla Muillakin.. EtSillee.. ;Pjfjhfgjhgfjh kirjoitti:
Miksi närkästyit?
Olen itse maanis-depressivinen. Köyhempi, kuin 90% ihmisistä.
En koskaan katso pornoa, koska mielestäni kaikki pitää tehdä oikeassa elämässä -ei hankkia korvikkeita.
Pidän todella paljon lapsista, mutta lapsen näkeminen seksuaalisena objektina sen takia ettei omalta ikäluokalta saa seksiä.. / aikuiset ihmiset eivät kelpaa.. Vs. viaton lapsi, joka ei tuomitse kokemattomuutta.. tms.
Olen kyllä huomannut jo pitkään, että tämä on 30v-50v pedofiilien temmellyskenttä.
Viattomalta lapselta saa pyyteetöntä hyväksyntää ja "rakkautta", jota muilta ei saa.
Yhteiskunta valvoo, tervemenoa sinne minne kuuluttekin.
Ne "paskat" jännämiehet ovat linnassa vastassa. Kiitos siitä. Koko Suomi kiittää.Voisitko muuten kertoa vähän tuosta maanis-depressiivisyydestäsi, koska tiedän kyllä ainakin jotain, että se ei ole helppoa.
Unohda nyt ainakin vähäksi aikaa se pedofilia ongelma. On aika mielenkiintoista tämäkin, kun puhuit maanis-depressiivisyydestä.
Turha on alkaa pedofilia kysymyksistä väittelee. Kannattaa lukea mun keskustelut, etsiä vanhat keskustelut, jos on jotain epäselvää.
Tuo maanis-depressiivisyys kiinnostaa. Sähän olet mua rohkeampi, kun kerrot suoraan. Täällä on kaiken maailman väitteitä siitä, mikä mä olen. En kuitenkaan pedofiili, vaikka olenkin tästä aiheesta puhunut.
Jos sopii kertoisitko, miten maanis depressiivisyys vaikuttaa elämässäsi ja ihmissuhteissasi.- ErikoistaOn
Voisitko muuten kertoa vähän tuosta maanis-depressiivisyydestäsi, koska tiedän kyllä ainakin jotain, että se ei ole helppoa.
Unohda nyt ainakin vähäksi aikaa se pedofilia ongelma. On aika mielenkiintoista tämäkin, kun puhuit maanis-depressiivisyydestä.
Turha on alkaa pedofilia kysymyksistä väittelee. Kannattaa lukea mun keskustelut, etsiä vanhat keskustelut, jos on jotain epäselvää.
Tuo maanis-depressiivisyys kiinnostaa. Sähän olet mua rohkeampi, kun kerrot suoraan. Täällä on kaiken maailman väitteitä siitä, mikä mä olen. En kuitenkaan pedofiili, vaikka olenkin tästä aiheesta puhunut.
Jos sopii kertoisitko, miten maanis depressiivisyys vaikuttaa elämässäsi ja ihmissuhteissasi.Ja sait sen saman sanan mahtumaan kolmeen kertaan samaan postaukseen, vaikket halua asiasta puhua?!
ErikoistaOn kirjoitti:
Ja sait sen saman sanan mahtumaan kolmeen kertaan samaan postaukseen, vaikket halua asiasta puhua?!
Selitä tarkemmin, mistä mä en halua puhua, käsittääkseni mä olen puhunut jo aika paljonkin ainakin sellaisista kysymyksistä, jotka mua kiinnostaa.
Tuo maanis depressiivisyys tuossa tyypissä kiinnostaa, koska kyllä mä ymmärrän, että voi hankaloittaa elämää. Tuo tyyppihän itse kertoi, joten olis ihan mielenkiintoista keskustella, jos hänelle sopii.- ErikoistaOn
Selitä tarkemmin, mistä mä en halua puhua, käsittääkseni mä olen puhunut jo aika paljonkin ainakin sellaisista kysymyksistä, jotka mua kiinnostaa.
Tuo maanis depressiivisyys tuossa tyypissä kiinnostaa, koska kyllä mä ymmärrän, että voi hankaloittaa elämää. Tuo tyyppihän itse kertoi, joten olis ihan mielenkiintoista keskustella, jos hänelle sopii.Siitä pedofiliasta.
Eikä vieraalle ihmiselle oikein ole hyvä mennä töksäyttömään "kerro lisää maanisdepressiivisyydestäsi". Se on melko tökeröä. Huomaan kyllä, että koitat suunnata, ainakin näennäisesti, mielenkiintoasi itsesi ulkopuolelle.
Sinulta tosiaankin puuttuu ymmärrys siitä, kuinka toisten ihmisten kanssa kommunikoida. Vastavuoroisesti ja kunnioittaen. Oletko koskaan saanut asiaan tukea? En tarkoita palstaa. Vaan niin, että joku aivan konkreettisesti opettaa sinua, miten ihmisten kanssa toimia? Sinulta kun se luontainen kyky puuttuu, ja se on lähtökohta kaikille ihmissuhteille, ja sitä kautta myös elämänhallinnalle.
Tunnistan kyllä sinussa kirjoitustesi perusteella diagnoosisi (johon kuuluvat mm. kyvyttömyys tunnistaa tunteita, empatiakyvyttömyys, impulsiivisuus, hankaluus hallita omia tunteita), oletko siis saanut apua? Nykyään sitä on hyvin moninaisesti tarjolla, jos se on jäänyt sinulta lapsena puuttumaan. ErikoistaOn kirjoitti:
Siitä pedofiliasta.
Eikä vieraalle ihmiselle oikein ole hyvä mennä töksäyttömään "kerro lisää maanisdepressiivisyydestäsi". Se on melko tökeröä. Huomaan kyllä, että koitat suunnata, ainakin näennäisesti, mielenkiintoasi itsesi ulkopuolelle.
Sinulta tosiaankin puuttuu ymmärrys siitä, kuinka toisten ihmisten kanssa kommunikoida. Vastavuoroisesti ja kunnioittaen. Oletko koskaan saanut asiaan tukea? En tarkoita palstaa. Vaan niin, että joku aivan konkreettisesti opettaa sinua, miten ihmisten kanssa toimia? Sinulta kun se luontainen kyky puuttuu, ja se on lähtökohta kaikille ihmissuhteille, ja sitä kautta myös elämänhallinnalle.
Tunnistan kyllä sinussa kirjoitustesi perusteella diagnoosisi (johon kuuluvat mm. kyvyttömyys tunnistaa tunteita, empatiakyvyttömyys, impulsiivisuus, hankaluus hallita omia tunteita), oletko siis saanut apua? Nykyään sitä on hyvin moninaisesti tarjolla, jos se on jäänyt sinulta lapsena puuttumaan.Jos kyse on psykopatiasta, paraneminen on lähes mahdotonta aikuisiällä. Olen täällä puhunut vaikka kuinka paljon psykopatiasta. Kaikki psykopaatit eivät tee rikosta. Itsekään en ole koskaan tehnyt mitään rikosta. Psykopaatit ovat joka tapauksessa hankalia ihmissuhteissa. En edelleenkään sano mitään, onko mitään diagnooseja, paitsi sen voin toki sanoa, etten ole pedofiili, vaikka tästä aiheesta olen täällä puhunutkin.
Miksi mä en saisi kysellä tyypin maanis depressiivisyydestä, jos hän itse kertoo siitä ja väittää minun olevan pedofiili, mitä en todellakaan ole. Paljon helpompi on olla nykypäivänä maanis depressiivinen kuin pedofiili. Julkkiksiakin on avautunut maanis depressiivisyydestä, mutta kuka tulee julki pedofiilina. Pedofiiliksi väittäminen on kaikista suurin loukkaus ja siitä mä todella suutuinkin. Se, jos puhuu aiheesta, ei todellakaan tarkoita, että itse olisi sellainen.
Tuossa kommentissa lisää psykopatiasta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15356667/todellavaikeeta-atmi-vai-hyypio#comment-94507706- JankutiJankuti
Jos kyse on psykopatiasta, paraneminen on lähes mahdotonta aikuisiällä. Olen täällä puhunut vaikka kuinka paljon psykopatiasta. Kaikki psykopaatit eivät tee rikosta. Itsekään en ole koskaan tehnyt mitään rikosta. Psykopaatit ovat joka tapauksessa hankalia ihmissuhteissa. En edelleenkään sano mitään, onko mitään diagnooseja, paitsi sen voin toki sanoa, etten ole pedofiili, vaikka tästä aiheesta olen täällä puhunutkin.
Miksi mä en saisi kysellä tyypin maanis depressiivisyydestä, jos hän itse kertoo siitä ja väittää minun olevan pedofiili, mitä en todellakaan ole. Paljon helpompi on olla nykypäivänä maanis depressiivinen kuin pedofiili. Julkkiksiakin on avautunut maanis depressiivisyydestä, mutta kuka tulee julki pedofiilina. Pedofiiliksi väittäminen on kaikista suurin loukkaus ja siitä mä todella suutuinkin. Se, jos puhuu aiheesta, ei todellakaan tarkoita, että itse olisi sellainen.
Tuossa kommentissa lisää psykopatiasta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15356667/todellavaikeeta-atmi-vai-hyypio#comment-94507706OLETKO SAANUT ASIAAN APUA?
JankutiJankuti kirjoitti:
OLETKO SAANUT ASIAAN APUA?
ETKÖ OSAA LUKEA. KAIKKIA VAMMOJA EI VOI PARANTAA. Se, että oppii elämään vammojensa kanssa, vaatii aikaa. Helppo se on jonkun normaalin sieltä puskista huudella tietämättömänä.
- on.todella.vaikee
Tylsä tyyppi joka vastausta täytyy jäädä miettimää. Tavoitteet liian korkealla naisten suhteen.Pohtii liikaa senkin ajan vois käyttää tekemiseen kuka jaksais tollasta jaarittajaa.
- ghjuyrree
Aika varma olen että on miesjokatietäämitähaluaa. Sama tyyppi. Erikoista että miesjokatiesi jäi pois palstoilta kun tämä ilmestyi.
Täällä mä edelleen olen. En vaan oo liiemmin viime aikoina jaksanu osallistua kun puheenaiheet ei oo napannu enkä oo itte keksiny omasta mielestä hyviä aloituksia.
Onko joku muukin täällä kanssasi samoilla linjoilla?
Muistuttaisin, että aiemmin mua luultiin Palstamäeksi/Ananiakseksi, mutta pian se(kin) teoria kuivui kasaan todisteiden puututtua. Samoin tulee käymään tälle väitteelle.
Myönnän että taitoni riittäisivät moiseen trollailuun oikein hyvin jos oikein omaksuisin noi roolit ja alkaisin niitä elää, mutta mulla on kuule parempaakin käyttöä ajalleni.- jgjhgfhgfjhgfhgfhghj
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Täällä mä edelleen olen. En vaan oo liiemmin viime aikoina jaksanu osallistua kun puheenaiheet ei oo napannu enkä oo itte keksiny omasta mielestä hyviä aloituksia.
Muistuttaisin, että aiemmin mua luultiin Palstamäeksi/Ananiakseksi, mutta pian se(kin) teoria kuivui kasaan todisteiden puututtua. Samoin tulee käymään tälle väitteelle.
Myönnän että taitoni riittäisivät moiseen trollailuun oikein hyvin jos oikein omaksuisin noi roolit ja alkaisin niitä elää, mutta mulla on kuule parempaakin käyttöä ajalleni.Niinpä. Olet määrätietoinen ja itsevarma. Vaikeaa kuvitella, että olisit kulissien takana yhtä neuroottinen kuin tv. Ratkaisisit kaikki ongelmat itsevarmuudellasi.
En jaksa itsekään sitä kaveria enää. Jos ei kenenkään viesti mene perille, niin turha tuhlata aikaansa. On niitä muitakin autettavia. - ghjuyrree
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Myönnän että taitoni riittäisivät moiseen trollailuun oikein hyvin jos oikein omaksuisin noi roolit ja alkaisin niitä elää, mutta mulla on kuule parempaakin käyttöä ajalleni.Totta. Nyt kun ajattelee asiaa niin olet paljon järkevämpi kuin tv. Et voisi olla sama.
- macchomies
On sama harha kuin yleensä korkeakoulutetuilla.
He kuvittelevat olevansa fiksumpia kuin muut.
He kuvittelevat olevansa humaanimpia kuin muut.
He kuvittelevat olevansa parempia kuin muut.
He samaistavat sanan menestymisen korkeakoulutukseen.
Jo nuorena suomalaiset jaotellaan tyhmiin ja fiksuihin. Fiksut menevät lukioon ja tyhmät amikseen.
Jos menestyminen ja älykkyys olisi pelkästään koulutuksesta kiinni, Suomi olisi maailman vaurain ja älykkäin kansa, sillä Suomessa on varmaan eniten korkeastikoulutettuja asukaslukuun nähden. Erityisesti naiset ovat erittäin koulutettuja.
Kaiken sen empirian puitteissa, minun on kuitenkin aika vaikea uskoa tätä. Missä ovat Suomen tieteen nobelistit? Missä ovat suomalaiset tiedemiehet ylipäätänsä? Suomi on esim. avaruustieteissä vuosikymmeniä jäljessä johtavista maista.
Tässä on luotettavin ÄO:ta mittaava taulukko mitä olen ikinä nähnyt.
https://fi.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations
Tässä Suomi on sijalla 26. Kansan keskimääräinen ÄO on 97, kun se on huipuilla Hong Kongilla ja Etelä-Korealla 107.
Otetaan pieni ote tuosta. Se on hauska.
"Vanhasta syytettiin tiedotusvälineissä rasismista, koska hänen mielestään Afrikan maiden alhainen elintaso on seurausta afrikkalaisten matalasta älykkyysosamäärästä. Vähemmistövaltuutettu Mikko Puumalainen piti väitteitä matalasta älykkyysosamäärästä jo sinänsä panetteluna ja katsoi niiden ylittävän rikostutkinnan kynnyksen."
Tämäkin osoittaa, että tuo tutkimus on hyvin realistinen. Suomalaisten keskimääräinen ÄO on lähempänä afrikkalaisia maita, kuin mitä muiden eurooppalaisten maiden on. Suomessa on kyllä paljon korkeastikoulutettuja, mutta yliopistojen laatu on heikkoa. Saksa ja germaaniset kansat ovat euroopan älykkäintä kansanosaa. Saksalainen laite on laadukas.
Suomalaisten korkeakoulujen yksi ongelma on se, että ne ovat rahoitettu julkisrahotteisesti. Näin ollen sinne pesiytyy kaiken näköisiä hörhöideologioita mamutuksineen ja vihreine kasvissyöntiideologioineen. Mitä väliä jos ideologia ei toimi, raha juoksee silti pankkitilille automaattisesti. Suomalaisissa yliopistoissa keskitytään liikaa kieliin ja vähemmän luonnontieteisiin ja matemaattisiin aineihin. Yliopistoja ja korkeakouluja pitäisi yksityistää. Jos minä tietäisin yhdenkin korkeakoulun, missä ei harjoiteta mamutus/homotus/kasvissyöntinismiä olisin valmis tulemaan kyseistä koulua. - helmiä_sioille
Luin vähän ketjua ja tulin siihen tulokseen, että on kaikille parempi et se todellavaikee tyyppi pysyy vaan palstalla ruikuttamassa ja välttää pariutumisen tosielämässä.
- jhfjhgfjhgfjhgfhgj
Pysyy -seuraavat 20v.
Mitäs sulle kuuluu? <3 - hgfjhgfjhgfjh
jhfjhgfjhgfjhgfhgj kirjoitti:
Pysyy -seuraavat 20v.
Mitäs sulle kuuluu? <35 -kymppisenä voi edelleen haikailla sen teinineitsyen perään ja ihmitellä, että miten se hypergaminen huora haluaa sen ikäisensä söpön poikkiksen. :)
Monttubilleet ja ikuinen yksinäisyys odottavat täällä hyvin monia. Elämä jäi elämättä.
"Sad." - helmiä_sioille
jhfjhgfjhgfjhgfhgj kirjoitti:
Pysyy -seuraavat 20v.
Mitäs sulle kuuluu? <3Lomailen ja nautin helteistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743810Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1843047Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472946Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572441Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3632230- 1601880
- 781575
- 331447
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231388Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391362