Lihava mies parempi rakastaja

Pillujen--asiantuntija

25

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

Komea jännämies ei jaksa panna kun kaksi minuuttia. Naiset ei saa tyydytystä muuten kun lihavan ätmi miehen kanssa. Jännämiehet onkin niitä joille se oma nautinto on tärkeämpi juttu.

• Höpsistä taas näitä. :)

Kehopositiivisuus hömpötystä miesten vatsojen puolustukseksi?

• Meinasin kirjoittaa saman.

Lihavuuden palvonta on sairasta.

• Ladyout
        Ananias kirjoitti:

Meinasin kirjoittaa saman.

Lihavuuden palvonta on sairasta.

Onhan ihmiset eri kuntoisia, kaikissa kokoluokissa. Sitä en kiistä. MUTTA mitä isompi vatsa sitä enemmän kestää..puolustus taisi olla tässä.

"Asiantuntijat arvelevat syyn piilevän vatsan rasvassa, jonka vuoksi kehossa on myös enemmän naisten seksihormoni estradiolia. Miehen vartalossa estradioli näyttäisi toimivan orgasmia jarruttavana tekijänä."

- Joutuuhan sitä tietysti hosumaan orgasminsa eteen enemmän, mutta kannattaakohan tuon takia alkaa lihottamaan. :)

• Voisiko myös olla, että ylipaino lisääntyy myös iän myötä ja vanhemmilla miehillä tuleminen kestää.

tai asiaa mielessäni tuli tällainenkin mieleen.

Mitä lihavampi mies, sitä lihavampi (vähemmän kiihottava) nainen ja sen takia kestää

Tai vielä tuohon ikään liittyen . Mitä vanhempi mies sitä vanhempi (vähemmän kiihottava)nainen

Vielä lihavuus -ikä analogiaa seuraten : mitä lihavampi mies sitä vanhempi ja sitä pidempään ollut parisuhteessa, eikä seksi tutun kumppanin kanssa jännitä niin kuin uuden

• Ananias

Minä olen laihduttanut parin vuoden kuluessa n. 20 kiloa.

Tunto alapäässä on nyt parempi, se selittänee asian.

• pitkätukka-68

Tai: Huono potenssi -> ei meinaa millään tulla.

Ja tarkoittaako pitkä jyystöaika hyvää rakastajaa?

• Taitaa se lihavan miehen kesto tulla lähinnä siitä kun puoliveltossa kalussa se tuntokin on heikompi..Tavallaan kestää sen peri minuuttia pidempään panna ennen kuin saa täyden seisokin päälle.
      Itse en näkisi käytännössä mitään merkitystä sillä, että paneeko 3 vai 4 minuuttia kun se on kyllä sitten yhtä tyhjän kanssa jokatapauksessa jos se noin pikaiseen käy. Itse en saisi noi pikaisista akteista kuin vitutuksen ja minkäänlaista tyydytystähän tuossa ajassa ei ehtisi saamaan. (mieskään)

Mitä tulee kehon rasvaan miehellä, niin, niin kyllä, korkea rasva% nostaa estrogeenin määrää miehen elimistössä ja tämä kohonnut estrogeeni sitten taasen vaikuttaa miehen aivolisääkkeeseen siten, että lutenisoivan hormonin eritys laskee = testosteronitaso laskee, koska testosteronitasoa säädellään estrogeenin ohjaamana miehellä.
      Estrogeeni toki myös heikentää peniksen tuntoaistia, sekä matala testosteronitaso kiihottumisen astetta, joten totta tietyllä tapaa, mutta miehelle tuo ei ole kovin kiva juttu kuten tuossa tutkimuksessa ehkä ennettiin ymmärtää.

• niinpä.niin

"vihjaa turkkilaisyliopiston tutkimus."

• Naisasialooser11

Tottakai lihava mies on parempi rakastaja koska treeni ja nimenonaan kehonrakennus yhdistettynä neitimiäiseen ruokavalioon vie miehen panohalut. Lehdessäkin oli kerran juttu kun joku nainen valitti ettei hänen bodarimiehensä halua dietillä panna ollenkaan.

• dddr

Täyttä humpuukia. Miten lihava mies voisi olla parempi kun väsyy jo pelkästä liikunnan ajattelemisesta? Hoikkana ja hyväkuntoisena jaksaa..

• Oiskohan tuollainen bodari roinari, jolloin potenssin katoaminen tai sen heikkous olis ihan uskottavaa.

• LadyZorro kirjoitti:

Oiskohan tuollainen bodari roinari, jolloin potenssin katoaminen tai sen heikkous olis ihan uskottavaa.

Ensinnäkin mikskähän juuri bodarit piti ottaa tähän vertailuun/hampaisiin..Onhan sitä muitakin urheilulajeja olemassa.. Jalkapalloilijoilla, juoksijoilla, yleisurheilijoilla, pyöräilijöillä, hiihtäjillä jne jne on kaikilla melko alhainen rasvaprosentti..

No mitä tulee naturaali bodaamiseen, niin kyllä se kilpailutasolla on niin kovaa, että on hyvin tyypillistä, että kovan treenin ja kilpailuun valmistavan dieetin aikana näillä ihmisillä testosteronitasot putovat reippaasti alle viitteiden ja luonnollisesti silloin libido on nolla tasolla.
        Itse olen sitä mieltä, että jos bodauksessa meinaa kilpailla niin mieluummin hormooneita käyttäen kuin ilman. Se on lajina liian kova ihmisen umpieritysjärjestelmälle dieetteineen naturaalilta pohjalta.

• Naisasialooser11

Siksi koska kehonrakennus nimenomaan heikentää seksihaluja, eivät muut urheilulajit. Katso vaikka miesten seksihaluja vähentäviä tekijöitä niin siellä mainitaan nimenomaan kehonrakennus, ei muita lajeja.

Ja potenssi ei katoa roinaajalla vaan roinakuurin aikana seisoo kuin hevoisella ja edelliselle kirjoittajalle, että tottakai lihava mies jaksaa koska on syönyt hyvin ja liikkunut vähän niin kaiken energian saa keskitettyä seksiin.

• CamelBoots kirjoitti:

Ensinnäkin mikskähän juuri bodarit piti ottaa tähän vertailuun/hampaisiin..Onhan sitä muitakin urheilulajeja olemassa.. Jalkapalloilijoilla, juoksijoilla, yleisurheilijoilla, pyöräilijöillä, hiihtäjillä jne jne on kaikilla melko alhainen rasvaprosentti..

No mitä tulee naturaali bodaamiseen, niin kyllä se kilpailutasolla on niin kovaa, että on hyvin tyypillistä, että kovan treenin ja kilpailuun valmistavan dieetin aikana näillä ihmisillä testosteronitasot putovat reippaasti alle viitteiden ja luonnollisesti silloin libido on nolla tasolla.
        Itse olen sitä mieltä, että jos bodauksessa meinaa kilpailla niin mieluummin hormooneita käyttäen kuin ilman. Se on lajina liian kova ihmisen umpieritysjärjestelmälle dieetteineen naturaalilta pohjalta.

Kysyhän tuota Nalle luppakorvalta eli nallilta. ☺️

• Naisasialooser11 kirjoitti:

Siksi koska kehonrakennus nimenomaan heikentää seksihaluja, eivät muut urheilulajit. Katso vaikka miesten seksihaluja vähentäviä tekijöitä niin siellä mainitaan nimenomaan kehonrakennus, ei muita lajeja.

Ja potenssi ei katoa roinaajalla vaan roinakuurin aikana seisoo kuin hevoisella ja edelliselle kirjoittajalle, että tottakai lihava mies jaksaa koska on syönyt hyvin ja liikkunut vähän niin kaiken energian saa keskitettyä seksiin.

No kuurin jälkeen sitten vetäytyykin vatsaonteloon. ☺️

• kesäleskix

Hyvä yleiskunto auttaa ja ainakin naisena minua innostaa mies, jolla pakarat kunnossa ja lihasta pohkeissa ja selässä. Pieni ylipaino ei haittaa, kunhan on fyysistä ja henkistä kuntoa.
      Kyllä ne rakastajan taidot on kiinni niin monesta seikasta eli miehen rakastaessa ja halutessa juuri minua on tunnelma niin tiivis, ettei paino ole se ykkösjuttu.
      Ja erektio-ongelmia ei ole näillä liikunnanharrastajilla eli ei lerpahda kesken aktin, mutta onnistuu myös tuleminen.

• Tämä-selvä

Kyllä lihava mies panee paremmin. Ottaa naisen huomioon otisin kuin ne pilleri bodaajat. Naiset aina itkee palstoilla kun mies ei ota huomioon, lopettakaa sitten se nussiminen niitten pilleri bodaajien kanssa.

• Ei kyllä pidä paikkaansa tämä väite ollenkaan, sillä kyllä ne lihaksikkaat ja tatuoidut jyystärikarjut jaksavat jyystää kaikista parhaiten:))))))))))))))))))))))))))))

Vaikka olisikin joku roinaa vetänyt bodari, niin aina ne tatuoitukaluiset peneraattorit vaan jaksavat oikein jyystämällä jyystää:))))))))))))))))))))))))))))))))

• Yussuf
        DarkFear kirjoitti:

Ei kyllä pidä paikkaansa tämä väite ollenkaan, sillä kyllä ne lihaksikkaat ja tatuoidut jyystärikarjut jaksavat jyystää kaikista parhaiten:))))))))))))))))))))))))))))

Vaikka olisikin joku roinaa vetänyt bodari, niin aina ne tatuoitukaluiset peneraattorit vaan jaksavat oikein jyystämällä jyystää:))))))))))))))))))))))))))))))))

Sinähän sen tiedät kun ne tummat jyystärit on sinua oikein jyystämällä jyystänyt :)))))))))))))))

• kesäleskix
        DarkFear kirjoitti:

Ei kyllä pidä paikkaansa tämä väite ollenkaan, sillä kyllä ne lihaksikkaat ja tatuoidut jyystärikarjut jaksavat jyystää kaikista parhaiten:))))))))))))))))))))))))))))

Tatuoinnit veisi minulta halut hetkessä, en koe niitä millään lailla kiihottavina elementteinä. Myöskään liikatreenattu vartalo ei kostuta.
        Jyystäminen sitten on taas luku sinänsä; kuulostaa kovin mekaaniselta touhulta. Itse en tarvitse kovin pitkää sisäkkäin oloa ja mieshän voi sitten olla samassa kokemuksessa eli ei tarvitse minun takiani pitkitellä, ellei sitten ole tarkoitus hekumoida pitkän kaavan mukaan.
        Minusta kun seksi on paljon muutakin kuin jyystöä.

• pitkätukka-68
        kesäleskix kirjoitti:

Tatuoinnit veisi minulta halut hetkessä, en koe niitä millään lailla kiihottavina elementteinä. Myöskään liikatreenattu vartalo ei kostuta.
        Jyystäminen sitten on taas luku sinänsä; kuulostaa kovin mekaaniselta touhulta. Itse en tarvitse kovin pitkää sisäkkäin oloa ja mieshän voi sitten olla samassa kokemuksessa eli ei tarvitse minun takiani pitkitellä, ellei sitten ole tarkoitus hekumoida pitkän kaavan mukaan.
        Minusta kun seksi on paljon muutakin kuin jyystöä.

Sama täällä. Tatskat ei todellakaan innosta, ennemmin sammuttaa, eikä liian treenattu kroppakaan ole makuuni. Minä tosin puhun tietenkin naisista.

Hassu juttu muuten, et samat miehet jotka kehuu jyystävänsä tuntikausia, on usein niitä samoja jotka valittaa kun naisella on menkat eikä anna. Yks plus yks: nainen pitää menkkoja hyvänä tekosyynä olla antamatta kun saa kuitenkin vain tylsää jyystöä eikä rakastelua. (Tiedän kyllä, että osa naisista ei halua seksiä menkkojen aikaan, mutta oman kokemukseni perusteella tämä on hyvin pieni vähemmistö, sillä kohdalleni ei ole vielä osunut ainuttakaan.)

• 90kgmies

Kumma kyllä lihavana on käynyt paljon parempi flaksi saada naista kun olin normaalipainoinen.. Nuorena en saanut pillua ollenkaan normaalipainoisena mutta kun painoin 114 kg naiset kiinnostui helposti ettei tarvinnut edes iskeä. Laihdutin kyllä ensin 34 kg ja sitten tuli 10 kg lisää mutta 70 kg ruipelona en saanut yhtään naista. Nyt olen ollut 24 eri naisen kanssa ja sittemmin vakiinnuin ja löysin tyttöystävän jonka kanssa olen ollut 10 vuotta.

• Voisko olla?...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3325
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1899
    3. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1891
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1441
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      25
      1296
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      955
    Aihe