Kertokaa, miten tinderistä saa pillua?

miten.edetä

Kannattaako kysyä suoraan vai miten homma toimii? Jos jollain olisi postata jotain esimerkkikeskusteluja niin olisi varmasti iso apu. En edes ole assburgeri tai omasta mielestä ruma, jotenkin vain todella vaikea mennä suoraan asiaan tinderissä.

38

11395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 665436

Itse en uskaltaisi kutsua Tinder-deittiä suoraan kotiini. Olisi todella noloa perääntyä siinä vaiheessa, kun poka on jo eteisessä. Mä menisin tyypin kanssa drinksuille sellaiseen kahvilaan arki-iltana, joka suljetaan klo 22 ja pitäisin sopivaa flirttiä päällä. Parin lasillisen jälkeen sanoisin haluavani vielä teetä tai väittäisin, että mulla on kauhea nälkä ja kutsuisin deitin himaani joko jonkun take away -mestan kautta tai kehuskellen jotain vitun hienoa hifistelyteetäni (josta en oikeasti ymmärrä mitään). Jos deitti olisi messissä, niin tässä vaiheessa seksi on 100% varmuudella taattu. Himassa laittaisin seksimusiikkia taustalle ja joko kävisin kiihkeänä deitin kimppuun tai mikäli en saisi vastakaikua, niin tarjoaisin hänelle lisää vinkkua ja naposteltavaa ennen romanttisempaa versiota yhdenillan panosta.

• Anonyymi

Minä tein virheen ja pyysin toisilla treffeillä kotiini. Kaikki meni päin vittua😂ei tullut seksistä mitään se oli ihan hirveetä. Toiseks kauppareisut ja ruokailut kaikki kusi. Ei ikinä enää kotiin kun vasta monien terffien ja hotellien kautta. Jos sittenkään. Kyllä sen lopulta näkee feikkaako vai mitä vetää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tein virheen ja pyysin toisilla treffeillä kotiini. Kaikki meni päin vittua😂ei tullut seksistä mitään se oli ihan hirveetä. Toiseks kauppareisut ja ruokailut kaikki kusi. Ei ikinä enää kotiin kun vasta monien terffien ja hotellien kautta. Jos sittenkään. Kyllä sen lopulta näkee feikkaako vai mitä vetää.

Sit se vielä hermostu ku lähti ovesta. Sanoin etten tunne sillai ku pitäs.

• ei.matcheja

Tavismies ei Tinderistä saa

• asenne.ratkaisee

Saa, jos on asenne kohdallaan

• ruma.ei.saa
        asenne.ratkaisee kirjoitti:

Saa, jos on asenne kohdallaan

Ei saa jos ei ole ulkonäkö kohdallaan

• saa.saa
        ruma.ei.saa kirjoitti:

Ei saa jos ei ole ulkonäkö kohdallaan

Saa jos on resurssit tai status kohdallaan

• naama.näkyy

Noi ei näy Tinderissä

• tinderohjeita

Omat vinkkini Tinderiin:

Käykää treffeillä sopivasti, mielusti vähintään kerran viikossa uuden naisen kanssa
      Tapailkaa mieluiten useita tyyppejä, osa niistä voi olla vaikka eri kaupungeissa, pääset tekemään hyviä reissuja ympäri Suomea :)
      Todennäkösesti monet naiset tulee friendzonettaa sut, mutta älä välitä tästä, oot vasta matkalla. Jos nainen on mukava voit olla myös kaveri, saat kasvatettua omaa sosiaalista pääomaa, ja opit olemaan vielä rennompi naisten seurassa. Hyvällä tuurilla saat näiltä myös pillua.
      Jos saat treffeille jonkun erityisen kiinnostavan tyypin järjestä jotain muuta kuin kahvittelua/baarissa istuskelua
      Älä ikinä selitä itsestäsi asioita siten, että yrität tehdä naiseen vaikutuksen kehumalla/ylpeilemällä.
      Naista ei kiinnosta kuunnella sun saavutuksia. Anna naisen ottaa itse selvää näistä asioista. Ne osaa selvittää itsekkin ne sun hyvät ja huonot puolet. Kysele itse naiselta asioita, ja anna hänen yrittää tehdä vaikutus suhun.
      Kun sitten pääset pillun päälle niin ota se nainen kunnolla, alista ja nussi sitä. Nussi sitä mieluiten monta kertaa yksillä treffeillä. Yritä pitää omat estot mahdollisimman pienenä.
      Julkisella paikalla kohtele treffikumppania kunnioittavasti, älä kuitenkaan leiki mitään herrasmiestä.
      Älä tsättäile koko ajan niitten naisten kanssa whatsappissa, välillä on ihan normaalia olla hiljaa.

• Anonyymi

Miten käyt treffeillä, kun mätchit ei osaa puhua, eivätkä ole lähdössä.

• Aikuinenmies-

Sitten kun se match napsahtaa kohdalle niin lähetä naiselle viesti jossa kysyt mitä kuuluu, kiva profiili sinulla ja kehu myös naisen kuvia koska olet niitä kuitenkin katsellut. Älä pyydä naista tylsille kahvila treffeille vaan jonnekkin tapahtumaan vaikka tai keikalle jossa soittaa joku hyvä bändi. Sulla pitää olla tietty kaks lippua hankittuna koska mies maksaa ja tekee vaikutuksen. Älä muutenkaan ala kitisemään ettet voi kaikkea maksaa koska sinä maksat ja sillä siisti. Keikan jälkeen tarjoot naiselle pari drinkkiä, sitten pyydät tanssimaan ja yrität halailla, jos nainen katsoo silmiin niin suutelet sitä rohkeesti. Jos nainen ei vastustele suutelua niin pillun saanti on varma joten pyydät naista kotiisi jatkoille.

• hienoahienoa

Älä nyt ainakaan ole betacuckmale ja tarjoile naisille ilmaisia lounaita yms. Mutta siis jos et kuulu 20% parhaimmistoon, niin on tinderin käyttö turhaa.

• Pillujen--asiantuntija

Sieltä saa naisen jos on komea mies. Pitkä ja komea pitää olla niin aina tulee match.

• naama.ratkaisee

Lyhytkin saa jos on komea naama. Pituudesta ei ole hyötyä jos naamavärkki on ruma

• Mä katsoin pari linkkiä googlaamalla hakusanat "tinder game walkthrough". Niidenkin perusteella olettaisin että miehille suurin haaste on saada matchejä.

Jääkö ne keskustelut keskusteluiksi ilman tapaamista?

• et.mitenkään

Et mitenkään, jos et ole top 10% mies

• Munaotus

Minä ainakin olen pyytänyt naiselta suoraan. Kerron ettei suhde kiemurat kiinnosta, etsin seksikumppania. Naisia kiinnostaa myös seksi, ei naiset etsi mitään aviomiestä tinderistä.

• vinkkimies
    • Hyi.

• fsfsdfsdfsdfsdfs

Kuten jo varmasti on yleisesti tiedossa niin tinderin käytössä ei ole ns taidolla merkitystä vaan pelkästään ulkonäöllä.
      Muistan kun juttelin kerran yhden tindernaisen kanssa treffeillä että hän ihmetteli sitä kun moni mies etsi vain seksiä vaikka oma ulkonäkö ei olisi siihen riittänyt.
      Eli käänteisesti tuo naisen lause voidaan tulkita niin että jos miehen ulkonäkö on komea niin pelkän seksin etsiminen on ihan hyväksyttyä.

• 445677

Ruma saa kyllä baarista, jos on vähänkin supliikkitaitoja. Tinderistä saa vain komeat miehet

• varma.saanti_

Pistä mstchille viesti: "Anna pillua"

• Anonyymi

Tuu tänne

• Anonyymi

Ei tarvitse olla ruma, ettei naisia kiinnosta, tavallinen riittää oikein hyvin eli Tinderistä ei saa pillua mitenkään jos olet tavallinen mies.

• Anonyymi

Sitten kun se mätsi tulee niin suunnittele jotain kivaa tekemistä treffeille naisen kanssa. Ei mitään tylsää kahvittelua vaan mielummin joku pick nick rannalla tai viet jonkun bändin keikalle ja sitten illalla pyydät naista kotiisi drinkille ja jos nainen suostuu niin todennäköisesti saa seksiäkin.

• Ketä on tinder? Joku akkavai? Onxillä huva pilu?

• Anonyymi

Miksi sun pitäisi saada Tinderistä pillua? Miksi yhdenkään naisen pitäisi antaa sulle? Oletko edes keskinkertainen sängyssä?

• Anonyymi

Ei sieltä tavis saa muuta kuin pahan mielen

• Anonyymi

Tuollainen ihminen, jolla on rahaa, on nimitys: on "Death Wisher", hänelle on aivan samaa, toivoo omaa kuolemaansa, oikeastaan toivookin omaa kuolemaansa jotta joku ryöstäjä tappaisi hänet ja ryöstäjä sitten tapettaisiin kostoksi.... sellaisesta...

Eli oman kuoleman sekä toistenkin kuoleman toivoja: "Death Wisher".

• Anonyymi

Mister "Death Wisher" vastaa: kun pimppiä on jo saatu tarpeeksi kaikenlaisilta naisilta, niin enää kiinnostaa raha mitä naisilla on,,,

• Anonyymi

Voisin lisätä tuohon että "Death Wisher" = noin. "Ku Klux Klan Dragon", lukekaa historiankirjojanne, kun historia monesti toistaa itseään kuten pörssiromahduksetkin noin 10-vuoden välein :D

= "noin" :D

• Anonyymi

Omko 15cm likkapini muna halis pilluuy,

• Anonyymi

Uhriutumalla yleisesti ja syyllistämällä tuikuntemattomia tietenkin

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

Saako pörssistä kottia?

• Anonyymi

Eikös Tinderissä ole nappulaa, jota painamalla saa p*lluu.

• Anonyymi

Eiköhän ne sieltä sitä samallatavalla lirkuttelemalla kuin muualtakin

• Anonyymi

Liimaat älykännykkään tekovaginan ja laitat värinähälytyksen päälle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17173
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      4962
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2778
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      149
      2085
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      133
      1634
    6. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      28
      1601
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      19
      1600
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      399
      1560
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1327
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      11
      1323
    Aihe