Uusi yritys

Painan nyt 76,2kg ja tämä puolipaasto loppuu65kiloon. Mutta ekaks pitää olla nälkäinen 10.8asti jolloin lähden kavereiden kanssa Viroon. Hirveesti mua mollataan ja painetaan alas.. Mutta yritän onnistua eli 2 aterian ja kahden kahvin taktiikalla risteilyaamu70, 0kg.
Aloitan nyt ja eka tavoite huomenna kahdeksan aikaan 75,5kg.

6

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurorasarisus

      Sain painon 75,7kiloon.huomenna Tavoite75, 0-75,2kg.

    • segsfgse

      Kännissäkö tuo on kirjoitettu vai onko muuten vain vaikeaa kirjoittaa selkokieltä?

      Mutta jos ymmärsin oikein, 2 ateriaa päivässä pidetään puolipaastona. Laittaa ihmettelemään kuinka paljon ihmiset syö kun eivät paastoa. Itse syön usein 2 ateriaa päivässä enkä paastoa. Lounas jo 10.30 ja iltaruoka 18 aikaan. Aamulla rittää kahvi.

      • Oletpa häijy. Juuri tuollaisia alaspainajia aloituksessa tarkoitin kuin mitä sinä olet. Joskus tämä netti saa ihmisen pahimmat puolet esiin.
        Huolimatta ilkeilystäsi yritän vastata asiallisesti.. Mä joudun nykyisin laskemaan juomisiani ja tää on mun 13.päivä selvänä. Vasta risteilyllä otan.
        Normaalit ihmiset syö 5 ateriaa päivässä.
        Paino nyt 75,2kg joten kyllä tämä auttaa. Tämä puolipaasto...


      • HyvätLukemat
        auroraboreallis kirjoitti:

        Oletpa häijy. Juuri tuollaisia alaspainajia aloituksessa tarkoitin kuin mitä sinä olet. Joskus tämä netti saa ihmisen pahimmat puolet esiin.
        Huolimatta ilkeilystäsi yritän vastata asiallisesti.. Mä joudun nykyisin laskemaan juomisiani ja tää on mun 13.päivä selvänä. Vasta risteilyllä otan.
        Normaalit ihmiset syö 5 ateriaa päivässä.
        Paino nyt 75,2kg joten kyllä tämä auttaa. Tämä puolipaasto...

        Hyvä tuosta tulee.

        Ei aikaakaan kun sulla on 60 kg mittarissa. Miten on mennyt tähän asti, paljonko painoit vaikka kolme vuotta sitten?


      • HyvätLukemat kirjoitti:

        Hyvä tuosta tulee.

        Ei aikaakaan kun sulla on 60 kg mittarissa. Miten on mennyt tähän asti, paljonko painoit vaikka kolme vuotta sitten?

        No mä muistan miten iso haloo nousi kun mun parasystävä kaatui tai miesystävä tönäisi... 3vuotta sitten... Ennen ystäväni poismenoa painoin saman kuin nytkin mutta v2015 tai 2016 muistan kun istuin muiden kaverien kanssa taloyhtiön pihapöydän ääressä ja yksi kysyi suoraan oletko lihonut ja jouduin kertomaan koko porukalle olevani 90kilossa. Se ystävän sekä muiden kavereiden poismeno sai mut syömään että olisi edes jotain lohtua tässä elämässä - ruoka.

        Kiitos kannustavasta viestistäsi muuten. Arvostan sitä.

        Mutta tosiaan olen nyt pudottanut n. 15 kg kolmessa vuodessa. Jojoilua on ollut mutta nyt en lipsu! Paino eilisestä 400g taas ja se on nyt74, 6kg.
        Vielähän se ei näy missään... Mut enää 4kiloa 70kiloon ja sen jälkeen alkaa jo näkymään.


      • Kello on kohta puoli kaksi. Paino kolmatta päivää74, 6kg. Ihanaa kuitenkin että on elokuu... Ja olen päättänyt että tänä vuonna en lintsaa ensi viikolla alkavista liikuntaryhmistä. 2kertaa viikossa. Niiden lisäksi perjantaiaamuina liikuntasihteerin antama treeniohjelma. Mulla on silloin vapaata ja miehelläni sopivasti töitä.
        2 päivää söin jäätelöä ja join monta lasia jääkylmää maitoa ja 100-200grammaa kerrallaan paino nousi niistä. Eilen tosin söin vain yhden leivän. Siksi tavallaan oli pakko syödä äsken pizzaslice vaikka näläntunnettakaan ei ollut.
        Tossa kolmen aikaan täytyy lähteä kolmeksi tunniksi siivoamaan ja luultavasti paino voi helposti pudota mutta terveys edellä syön hedelmän vielä iltapalaksi. Mutta siivous on liikuntaa ja vain se yksi hedelmä. Paino toive täksi päiväksi 74,3kg ja risteilyaamu72, 0kg.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe