Näin, amarillo teki tarjoilijoista kivoja:
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/689459-amarillo-sanoo-nyt-hyvastit-tarjoilijoille-yle-tilalle-tulevat-viihdyttajat
On täysin mahdollista että amarillon tarjoilijat ovat kivoja myös ätmeille ja K&K miehille. Ilkeät kurpat raivostuivat:
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/olennaiset/suomalaisravintola-tekee-tarjoilijoistaan-viihdyttajia-taman
Tietenkin on paljon naisia joita raivostuttaa kun heidän ylenkatsomansa ätmi tai K&K mies voi tulla ravintolaan viihtymään. Hieno uudistus minusta amarillolta koska vaikka jututtaminen tapahtuu työn vuoksi voivat tarjoilijat huomata että ätmit ja K&K miehet on ihan mukavia tyyppejä ja kertovat asiasta myös kavereilleenkinm näin naisten ja ätmien & K&K miesten välinen kuilu kapenee.
Amarillo se hoksasi, ätmin raha ei haise
8
156
Vastaukset 8
Onpa hirveätä kun oluenlaskija vaihtaa pari sanaa asiakkaan kanssa.
Aika monessa baarissa on kanta-asiakaskunta joka voi jutustella tutun tarjoilijan kanssa pitkiäkin toveja.Joo mutta tällainen yhteiskunnallinen muutos pelottaa naisia, saattaavat kohta muutkin ravintolat ja sen jälkeen kaikki alat seurata esimerkkiä niin että pian myös ytmit huomaavat että onkin mukavampaa elellä sinkkuna joka saa asiallista kohtelua kuin kiukkuisen tavisnaisen kanssa jolta tulee lähinnä moitteita siitä ja tästä. Välivaihe onkin aika hauska kun naisettomat ätmit kertovat ytmikavereilleen kuinka mukavaa on käydä amarillossa syömässä ja tuntea itsensä ihmiseksi ja ytmi kelaa miten itse viikonloppuna söi naisen lämmittämää einesruokaa ja kuunteli listaa tekemättömistä töistä :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta tällainen yhteiskunnallinen muutos pelottaa naisia, saattaavat kohta muutkin ravintolat ja sen jälkeen kaikki alat seurata esimerkkiä niin että pian myös ytmit huomaavat että onkin mukavampaa elellä sinkkuna joka saa asiallista kohtelua kuin kiukkuisen tavisnaisen kanssa jolta tulee lähinnä moitteita siitä ja tästä. Välivaihe onkin aika hauska kun naisettomat ätmit kertovat ytmikavereilleen kuinka mukavaa on käydä amarillossa syömässä ja tuntea itsensä ihmiseksi ja ytmi kelaa miten itse viikonloppuna söi naisen lämmittämää einesruokaa ja kuunteli listaa tekemättömistä töistä :D
Minä tiesin jo avioliitossa ollessani että kantakapakan Marin hymy oli aidompi kuin oman vaimoni hymy.
- Kaisanoasaa
En usko että nainen tulisi ätmin pöytään istumaan.
- ätminelämää
Kyllä haluan että tarjoilija tulee viihdyttämään minua. Olen aina yksin baarissa eikä naiset juttele. Joten tarjoilija kun tulee niin tarjoan sille myös pari kaljaa, sitten jutellaan niitä näitä ja lopuksi tarjoilijan lähdettävä mukaani kämpille panemaan.
- lihavihatipunen
Just meinasin Harmikselle kommentoida, että ätmit alkaa luulemaan liikaa ja tässähän tuli heti hyvä esimerkki...
ei ole kurppia mutta olisi kiva mennä sit tarjoilijaksi😉 kuin äitini oli myös ehkä voisin olla seuraneitinä.
Eihän sellainen haittaa ketään😁eihän.- ätmelsson
Amarillossa tähänkin asti aika aktiivisesti tarjoilijat kyselleet: miltä maistuu jne. En itse niin välitä moisesta. Tosin onhan tuolla joskus pelkästään ryypännyt niin tykkäisköhän viihdyttäjä silloinkin istua vieressä ja miten samaistuisi humalaisen seuraan. Syödessä en tuota viihdytystä kaipaisi, mutta juodessa voisi vaikka kokeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476