Etulinjaan siirto pian

ItkeväMies

Taistelutanner avautuu eteeni pian. Vesipaasto edessä. 12vrk - 21vrk. Kyseessä on oma ennätykseni. Vesipaasto alkaa kun olen saanut jääkaapin sisältä kaiken suuhun syötyä. Jännittää, kauhistuttaa, itkettää, koen lohduttomuutta.

Mutta yritän. Entinen vesipaasto ennätykseni on 7vrk. Jälkikäteen suututtanut kun olisin voinut jatkaa mutta odottamani euforia jäi tulematta ja 7 kilon painonlasku tyydytti. 7 kg tuli viikossa takaisin. Nyt toimin toisin. Jotkut sanovat euforoituneensa vesipaastolla.Mulla se oli pelkkää vedenjuontia. Toisaalta päänsärkyä ei ollut.

Tähän ketjuun alan kasaamaan jotain kun homma lähtenyt käyntiin. Tarkoituksena oli tänään aloittaa vesipaasto mutta voi mennä muurama päivä vielä kunnes homma alkaa. Laittelen aloituspainon ja niin pois päin. Kuuma on. Hiki pinnassa.

8

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhteellisuudentajua

      No joo, mutta tuo vertaus "etulinjaan" on mautonta.

      Luepa vähän historiakirjoista mitä oli olla oikeasti etulinjassa, niin pidät "taistoasi" melko heppoisena.
      Suhteellisuudentajua!
      Älä vertaa itseäsi sotajermuihin, kun ei ole kanttia.

    • Tulimieleen

      Yleensä ei kannata kertoa tavoitteitaan etukäteen koska mielihyvä kannustuksesta on suurempaa kuin varsinainen suorittaminen. Tekeminen jää kesken kun kokee saavuttaneensa jo jotain. Koskee muutakin kuin paastoa.

    • ItkeväMies

      En kyennyt. Vesipaasto kesti 28h50min. Paino oli 107,4kg aloituksessa, 106,4kg loppuessa.

      Aloitin paaston uudelleen.Nyt kyse on nestepaastosta.: Mehua 2,5L 24h, kerran kahvi 3dl, 24g, muuten vettä 24h.

      Haavoituin etulinjassa aamunälätyksen tykistökeskityksestä osuneesta sirpaleesta. Olo oli herätessä kuin nälkäisellä sotahevosella. Yritin olla menemättä pakastimelle jossa tiedän olevan monet herkut. Yritin olla ottamatta makkarapakettia mutta otin ja laoitoin uuniin täysille.Pian söin.Pettyneenä mutta tähän pystyin nyt.

      Klo 6.24 on alkanut tänään aamulla toisenlainen paasto, nestepaasto. Olen tätä paastoa ehtinyt reipas 14h suorittaa. Painoa en ole nyt punninnut kun söin makkarain lisäksi muutakin tuhdisti. Mutta katson millainen paino on huomenna kun paasto kestänyt yli 28h50min .En ole tänään paaston alettua juonut mitään. Säästän tämän päivän elimistöä.

      • ItkeväMies

        28 nestepaastolla oltu kohta. Teen 30h täyteen vaikka tekisi jo mieli maistella.Ostin minivesimelonin ja muutakin.Minivesimelonin paloja kannattaa laittaa pakastimeen 30min ajaksi.Maistuu kylmänä paremmalta. Mutta laita sen verran kuin syöt.Sulattua ja lämmettyä se voi maistuu pahalta paikoin, siksi varottava jäätymistä.

        Mutta jos jäätyy niin maku voi olla ok tai sitten ei.

        Mulle ei ole niin vielä käynyt mutta lämmintä vesimelonia en syö koska lämmin vesimeloni on 3,5/5 ja kylmänä syöty vesimeloni on 5/5 .

        Mehut jäi juomatta.Ja jää. Tarkoitus oli juoda 2,5DL päivässä eikä 2,5L päivässä.

        Paino on tullut alaspäin näinkin. Aloitraessa pe ilta 107 ,4kg nyt 105,2kg. Tänään otan 30h nestepaastolla kiinni.

        Nestepaastolla 37h on seurasva tavoite sitten kun nykyiset eväät on syöty. Luovun tässä vaiheessa ennätyksen tavoittelusta. Sen sijaan kokeilen pikkunostoin kun paino tippuu näinkin mulla. Nestepaastolla 37h alkaa viikonloppuna tai alkuviikosta viimeistään maanantaina. Nyt näyttää hyvältä! Ilosta itkemisiin kun ollaan laihduttu hoikiksi.


      • ItkeväMies
        ItkeväMies kirjoitti:

        28 nestepaastolla oltu kohta. Teen 30h täyteen vaikka tekisi jo mieli maistella.Ostin minivesimelonin ja muutakin.Minivesimelonin paloja kannattaa laittaa pakastimeen 30min ajaksi.Maistuu kylmänä paremmalta. Mutta laita sen verran kuin syöt.Sulattua ja lämmettyä se voi maistuu pahalta paikoin, siksi varottava jäätymistä.

        Mutta jos jäätyy niin maku voi olla ok tai sitten ei.

        Mulle ei ole niin vielä käynyt mutta lämmintä vesimelonia en syö koska lämmin vesimeloni on 3,5/5 ja kylmänä syöty vesimeloni on 5/5 .

        Mehut jäi juomatta.Ja jää. Tarkoitus oli juoda 2,5DL päivässä eikä 2,5L päivässä.

        Paino on tullut alaspäin näinkin. Aloitraessa pe ilta 107 ,4kg nyt 105,2kg. Tänään otan 30h nestepaastolla kiinni.

        Nestepaastolla 37h on seurasva tavoite sitten kun nykyiset eväät on syöty. Luovun tässä vaiheessa ennätyksen tavoittelusta. Sen sijaan kokeilen pikkunostoin kun paino tippuu näinkin mulla. Nestepaastolla 37h alkaa viikonloppuna tai alkuviikosta viimeistään maanantaina. Nyt näyttää hyvältä! Ilosta itkemisiin kun ollaan laihduttu hoikiksi.

        Mitähän sekoilen? 31.7 oli tiistai ilta ja paino 107,4kg nyt perjantain aamupäivä ja paino 105,2kg. Joo, pää on epäskarppi nyt sen huomaan. Mikä se sana on? Verensokeri voi olla alhaalla.Hikikin on.


      • ItkeväMies

        Kävin lenkilläkin tuossa punmituksen jälkeen ja hikoilin kuin saunassa. Painon katsoin minuutyi sitten ja se oli 104,6kg. Keittiössä kaatui inkiväärijauhetta lattialle ja päätin rangaista teitä lukijoita siitä, sillä osittain syy lienee siunäkin että kirjoitin tänne äsken.Rankaisu on: en 4 kuukauteen kirjoittele tänne. Rangaistus alkaa tästä hetkestä päättyen 3.12.2018 klo tämän viestin kirjautumisaika.

        Ärtynein terveisin, ItkeväMies.


      • Älä nyt meitä rankaise jos sulla menee keittiössä kaikki pieleen.


    • ItkeväMies

      Jaa, poissaolorankaisu jäi nyt tähän päivään. Onhan se tärkeää tiedottas että vaikea lähes vuoden kutissut ihottuma loppui 3vrk kuivapaastolla llon jälkeen.

      Nyt olen lähes oireeton. Tulipunaiset ranteet nyt vaaleanpunaiset. Aivan mahtavaa! Onhan tuolla netissä kuivapaaston parannuskertomuksia mutra ajattelin ettei muhun toimi mutta toimi hyvin.

      Uuden kuivapaaston tarkoitus on tuhota lisää ihottumaa tai tappaa se kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe